Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Thanks, goeie tip.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kocht in fut11 op laatst die shiny silver contracts, gaven bijna net zo veel wedstrijden en waren een stuk goedkoper
Ja het is echt een heldquote:Op woensdag 28 september 2011 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Serero's eerste balcontact, Stop and Turn tussen 2 man door, twee roulettes en een finesse in de hoek.Wat een baasje.
graag gedaanquote:
Dat is aangepast toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef OmniRocket het volgende:
10-0 gewonnen
knal van 30 meter in kruising stond er natuurlijk weer niet tussen.
Werkt hier erg lekker. Serero en Oar zijn baasjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef mash_ het volgende:
Ik ga nu voor het eerst online met mijn silver eredivisie. ben benieuwd
Guidetti!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Guidetti! 3-0!
[..]
Dat is aangepast toch?
nope .. wel aangepast.. niet goedquote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Guidetti! 3-0!
[..]
Dat is aangepast toch?
Abate moet je omvormen tot RW, rent iedereen voorbij, echt achterlijk snelquote:Op woensdag 28 september 2011 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit om met mn < 80 Serie A team te gaan spelen![]()
Sculli - Iaquinta - Cerci
* - Inler - *
Taiwo - Cordoba - T. Silva - Abate
*
Kun je je eigen team maken, zien hoeveel chemistry wat oplevert enzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:53 schreef DannyDeko het volgende:
http://ultimatedb.nl/SquadCreator.html
Iemand dat al gezien? Benieuwd wat t wordt want zo te zien is t nog niet af
Al je mooie aanvallen gingen er niet in inderdaad, en dan zon klutsbal wel weer. Gebeurd vaak tegen mij. 2e goal van mij was ookquote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Sjongejonge gurbuh ze gingen er niet in van mij. En waarom kreeg ik niet een vrije trap bij die tweede goal van jou?Wel goed gespeeld hoor.
Waarmee?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, maar je kunt helaas geen nationaliteit selecteren wat wel jammer is.
Haha ja uit die cornerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Al je mooie aanvallen gingen er niet in inderdaad, en dan zon klutsbal wel weer. Gebeurd vaak tegen mij. 2e goal van mij was ookidd. Ook bij dit team heb ik trouwens geen goede backs, gemerkt?
Thx. Die Eredivisie gold is zwaar aan verbouwing toe. Daarom wilde ik net hier mn Matavz weggeven, maar niemand wil m. Logisch ookquote:Op woensdag 28 september 2011 23:58 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha ja uit die corner. Ja met Sulejmani en Mertens ren je ze er behoorlijk makkelijk uit whehe. Maar je hebt je kansen goed benut. Wel leuk teampje van je trouwens
Volgens mij wou OmniRocket hem welquote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx. Die Eredivisie gold is zwaar aan verbouwing toe. Daarom wilde ik net hier mn Matavz weggeven, maar niemand wil m. Logisch ook
Hier een uurtje terug, 10 minuutjes geduurd. Nu doet ie 't alweer drie kwartier prima.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef mash_ het volgende:
Ik word opeens uit fut gegooidgelukkig wel net na de wedstrijd
HIERRRRRquote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx. Die Eredivisie gold is zwaar aan verbouwing toe. Daarom wilde ik net hier mn Matavz weggeven, maar niemand wil m. Logisch ook
Dan maar even mijn VP makenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier een uurtje terug, 10 minuutjes geduurd. Nu doet ie 't alweer drie kwartier prima.
ik ook.... in stats scherm.. eens kijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef mash_ het volgende:
Ik word opeens uit fut gegooidgelukkig wel net na de wedstrijd
Geen idee. Zit nu pas voor het eerst ergens anders dan futquote:Op donderdag 29 september 2011 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Weet jij waar je je game face kan importeren in FIFA 12?
Knal er een bronze op.quote:
kan niet inloggen op console en web app :squote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Knal er een bronze op.
@jepper. Weet je die goal van Eriksen van jou nog? Ik schoof je zo de bal in de voeten terwijl ik de compleet andere kant wilde op passenDat soort shit geef ik teveel goals mee weg.
Ja klopt haha. Idd daar heb ik ook wel last van. Of compleet verkeerd stappen met verdedigen. Dat heb ik echt nog niet onder de knie. Had trouwens niet verwacht dat Eriksen hem met zijn verkeerde been erin zou krijgenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Knal er een bronze op.
@jepper. Weet je die goal van Eriksen van jou nog? Ik schoof je zo de bal in de voeten terwijl ik de compleet andere kant wilde op passenDat soort shit geef ik teveel goals mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |