quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef alors het volgende:
What am I interrupting?
vertaling:
- Wat kijken jullie schuldig
Niet door mij hoor. Ik vind haar geweldig. Een van de weinige personen met pit, trouw en karakter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:00 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij is Janet het meest gehate personage hier
zo trouw is ze nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet door mij hoor. Ik vind haar geweldig. Een van de weinige personen met pit, trouw en karakter.
Als ik een man was zou ik zeker met haar trouwen. Haar trots zit haar weleens in de weg, maar trouw hecht ik aan, dus doe mij maar Janet.![]()
Echt wel.quote:
Janet is gewoon een toppertje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:48 schreef sjampoeh het volgende:
Nou die Janet zijn we nu wel klaar mee toch? Snap niet
waarom dit karakter nu zo'n grote rol moest spelen
Heeft nog niemand jou hier eigenlijk ooit verdacht van trollelarij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Janet is gewoon een toppertje.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heeft nog niemand jou hier eigenlijk ooit verdacht van trollelarij?![]()
![]()
Ach, iedereen vereenzelvigt zich met en reageert op een ander karakter in de serie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet.
Alhoewel, ik die anti-Janet gevoelens niet goed kan plaatsen. Maar heb dan ook vaker niet de algemeen geldende mening.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |