quote:
Dat gezeik ook weer op het forum dat Riot teveel naar Pokémon heeft gekeken of Naruto.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=4595923
Ik geloof iets van 55, wat gewoon veels teveel isquote:Op donderdag 29 september 2011 11:30 schreef Adames het volgende:
Hoeveel champions hebben jullie trouwens? Vind het nogal moeilijk om alleen al die nieuwe champions bij te houden met IP. 6300 ip is toch heel wat uren spelen. En dan moet ik nog een zooi oudere champions inhalen en nog eens runes.
Ik ook precies 55. Betekent dat ik dus na de eerste 40 die ik als pack heb gekocht er nog maar 15 van de 43 bij heb gekocht.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik geloof iets van 55, wat gewoon veels teveel isbijna geen runes :s lijk epicknife wel
Inderdaad, speel liever AP Yi dan Nidaleequote:Op donderdag 29 september 2011 12:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zou nida niet meer doen, gewoon niet meer echt lekker om mee te spelen, zo fragiel zonder haar oude heal
Toch leuker om te kijken. Kijk liever een stream van Hotshot die met de meest misselijkmakende zelfvoldane blik in zijn ogen andere mensen gaat uitschelden en bekritiseren dan die lame stoner van een Shushei. Val je halverwege een match in slaap.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef Maisnon het volgende:
Die speren van Nidalee van hotshot enzozo veel schade.
Ik vind trouwens de meeste van die 'pro' gamers behoorlijk arrogante eikels. Vooral die Reginald die kan er wat van
Moet zeggen, leuk om kills te krijgen en je bent absurd sterk early/mid. Alleen late game kan je alleen je Alpha Strike doen, een keer mega hitten met je Lich Bane en dan wachten op de recharge. Paar potjes gespeeld gisteren, elke keer positief geeindigd met een goede farm, maar wel verloren. Dan nog liever een 3/8 Yi die ondertussen 6 torens heeft gesloopt.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:30 schreef nyny83 het volgende:
AP Yi is gewoon fucking kut. En ja, ik heb het vaak zat geprobeerd.
Zal hem eens een keer kijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kijk het liefst Ocelot, door hem ben ik echt aggro gaan spelen en offensive flashes gaan gebruiken. Zijn snelheid en mechanics zijn zo goed
Shushei is sowieso sterk overrated. In die WCG match speelde hij, toegegeven, de sterren van de hemel met alistar, maar dat was ook net die patch dat alistar een beetje te sterk was. Daarna nog een paar keer die streams van hem gekeken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem allround helemaal niet zo'n bijzondere speler vind.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch leuker om te kijken. Kijk liever een stream van Hotshot die met de meest misselijkmakende zelfvoldane blik in zijn ogen andere mensen gaat uitschelden en bekritiseren dan die lame stoner van een Shushei. Val je halverwege een match in slaap.
Nuttig vaak niet zo, al vind ik het geblaat van Guardsman Bob soms nog wel interessant. Hij haalt het niveau niet van de top wat betreft het constant last hitten en het continue alert zijn, maar hij snapt het spelletje erg goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Shushei is sowieso sterk overrated. In die WCG match speelde hij, toegegeven, de sterren van de hemel met alistar, maar dat was ook net die patch dat alistar een beetje te sterk was. Daarna nog een paar keer die streams van hem gekeken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem allround helemaal niet zo'n bijzondere speler vind.
That being said; ik heb meestal muziek aan als ik een stream bekijk want het gebeurt mij een klein beetje te zelden dat ze iets nuttigs te melden hebben.
Ze blijven origineel daar bij Riot.quote:Ascended Form (Passive): Xerath feeds on arcane power, making him increasingly resilient to physical harm. He converts a percentage of his Ability Power into Armor.
....wat? Guardsman Bob? Die vind ik juist het minste hout snijden. En als hij niet praat heeft hij altijd die standaard top 100 rockmuziek aan.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Nuttig vaak niet zo, al vind ik het geblaat van Guardsman Bob soms nog wel interessant. Hij haalt het niveau niet van de top wat betreft het constant last hitten en het continue alert zijn, maar hij snapt het spelletje erg goed.
Als ik zelf die casters speel, ga dan veel te snel dood.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:00 schreef Maisnon het volgende:
Maar armor helpt toch niks tegen veigars brands en cassiosof wel
Alleen die veil dan
Kan niet zeggen dat ik een ervaren streamkijker ben, maar die paar keer dat ik Bob keek vond ik hem wel leuk. Hij vertelde af en toe wat en verder inderdaad die muziek. Hotshot hoor je alleen ragen als hij dood gaat en dan ligt het aan iedereen behalve aan hem.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
....wat? Guardsman Bob? Die vind ik juist het minste hout snijden. En als hij niet praat heeft hij altijd die standaard top 100 rockmuziek aan.
Maar misschien is dat verandert met de tijd. Ik had hem een paar keer gevolgd maar ik vond hem ten eerste slecht in vergelijking met andere streamers, en ten tweede vond ik zijn commentaar zo mogelijk nog waardelozer. Misschien is het ondertussen veranderd, maar ik vond hem in ieder geval de grootste dramastream hebben
Thanks! Dat zal ik zeker proberen. Welke livestreams van welke spelers zijn het kijken waard?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:49 schreef ems. het volgende:
Leer lasthitten. Er zijn zoveel gameplay aspecten die belangrijk zijn maar als je vroeg kan lasthitten zal je zien dat -alles- een stuk makkelijker zal gaan. De rest zal automatisch wel volgen.
(lasthitten is dus de laatste hit krijgen op minions als ze weinig HP hebben om ze te killen, want op die manier krijg je gold waarmee je sterkere items kan halen).
En als je wat games hebt gespeeld en je begrijpt de mechanics een beetje is het het waard om livestreams te kijken van de pro's.
http://clgaming.net/quote:Op donderdag 29 september 2011 13:55 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Thanks! Dat zal ik zeker proberen. Welke livestreams van welke spelers zijn het kijken waard?
Awesome, bedankt voor de links. Ik ga er wel een paar bekijken. Ik weet nog niet welke character is ga gebruiken, ik gebruik nu gewoon die free characters, heb net wel Ryze gekocht. Ik probeer wel even wat.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
http://clgaming.net/
Daar rechts in beeld staan de verschillende livestreams met op hun manier allemaal degelijke spelers. Iedereen heeft zijn voorkeur die ze het liefst volgen dus dat moet je zelf maar uitzoeken. Over het algemeen zijn ze allemaal in ieder geval ver bovengemiddeld dus zeker voor een beginnende speler maakt het niet zoveel uit welke stream je volgt.
Als je zeker wil zijn van goede matches kan je meestal het best gewoon de stream volgen met de meeste kijkers.
Oh en nog een kleine tip; Als je een champ hebt gevonden die je leuk vindt en koopt, lees dan even een guide door. Ervaren spelers hebben op diverse sites tekst en uitleg gegeven hoe je een champ zo effectief mogelijk kan spelen. Of ze geven je in ieder geval richtlijnen waar je na wat meer ervaring je eigen jus aan kan meegeven.
Voor guides:
http://solomid.net/
Op solomid.net is dat ook, die guides zijn een stuk beter over het algemeen. OVerigens kun je op solomid.net ook een tabje over de livestreams vinden. Momenteel gebruik ik ook echt alleen de site van solomid.net voor info over League of Legends, vrijwel alles staat erop.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja die guides zijn echt heel erg de moeite waard! Leer je zo snel zo veel van, ook andere items kennen dan telkens die recommended.
Op mobafire.com (niet iedereen is er fan van begreep ik?) staan boven alle guides echt op een rijtje de items die je moet kopen, supermakkelijk
Neuh.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Neeeee niet leblancHaal maar een andere ^^
ik heb alles van mezelf geleerd? Ik volg weinig tot geen guides en heb die tutorial shit overgeslagen enzo. ik begon gelijk in pvpquote:Op donderdag 29 september 2011 15:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ditto, mobafire sowieso nooit.
Daarnaast leer je meeste door gewoon te spelenDe echt goede tips kan je van streams afsnoepen
full screen heheh hoezoquote:Op donderdag 29 september 2011 17:40 schreef Onmisbaar het volgende:
Spelen jullie het trouwens in windowed mode of fullscreen?
Nee, maar dan moet je zelf alles uitzoeken. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je gewoon een guide van een goede speler kan lezen en die kan volgen?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:25 schreef EpicKnife het volgende:
Heb je altijd guides nodig dan om goed te zijn?
omdat ie shit vol zit met jungle troep. zo irritant, wie gaat er nou in godsnaam junglen met xin zhaoquote:Op donderdag 29 september 2011 17:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je zelf alles uitzoeken. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je gewoon een guide van een goede speler kan lezen en die kan volgen?
Omdat Xin buiten de jungle fucking hard faalt.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
omdat ie shit vol zit met jungle troep. zo irritant, wie gaat er nou in godsnaam junglen met xin zhao
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:08 schreef Zeroku het volgende:
920 rating.
Serieus, wtf.
Ik begon fucking twee weken geleden op bijna 1200.
Ja, 8 volgens mij tot nu toe ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:13 schreef flipp. het volgende:
[..]
eerste paar games merk je extra hard. Dan zijn je wins / losses nog 40 per game waard. Dus dan heb je iets van 7 keer op een rij verloren?
ik buildde hem 2x PD, 2x BD, 1x BC en 1x BG = win.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat Xin buiten de jungle fucking hard faalt.
Oké.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:15 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ik buildde hem 2x PD, 2x BD, 1x BC en 1x BG = win.
Nou ja, het is misschien wel handig om windowed mode te gebruiken voor die builds, of onthouden jullie die per character?quote:
alt+tabquote:Op donderdag 29 september 2011 18:22 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is misschien wel handig om windowed mode te gebruiken voor die builds, of onthouden jullie die per character?
wat is nu weer het probleem? ik speel eigenlijk alleen nog maar 3v3,quote:
Ik onthoud ze. Sowieso is het per match verschillend.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:22 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is misschien wel handig om windowed mode te gebruiken voor die builds, of onthouden jullie die per character?
Itembuilds zijn eigenlijk gewoon pure logica, je stemt het namelijk af op de sterk punten (of je bijv. magic of physical damage doet) van je champ en/óf juist op de sterke punten van je tegenstander (magic armor/physical armor etc). Het ziet eruit als een hele bak informatie maar op een gegeven moment hoef je geeneens meer echt naar guides te kijken want je weet toch wel wat het beste werkt voor jouw en de champ in kwestie.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:22 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Oke, nice. Zonet weer een ronde gewonnen met Ryze via zo'n guide en we wonnen makkelijk. Ik zal 't onthoudenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Itembuilds zijn eigenlijk gewoon pure logica, je stemt het namelijk af op de sterk punten (of je bijv. magic of physical damage doet) van je champ en/óf juist op de sterke punten van je tegenstander (magic armor/physical armor etc). Het ziet eruit als een hele bak informatie maar op een gegeven moment hoef je geeneens meer echt naar guides te kijken want je weet toch wel wat het beste werkt voor jouw en de champ in kwestie.
Maarja, die onthou je dus gewoon. Klinkt moeilijk, gebeurt automatisch als je wat meer speelt
Oh nog een laatste (en misschien wel belangrijkste) tip; luister sowieso niet naar EpicKnife. 98% van wat hij zegt is pure onzin en we zijn nog aan het speculeren of hij nou echt zo dom is of gewoon niet helemaal goed. Voor de rest weten de meeste mensen hier wel what's up
Kan best. Sustain met passive, uberganks met ewq. Ga ik binnenkort ook eens proberen als het nieuwtje van dominion eraf is.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
omdat ie shit vol zit met jungle troep. zo irritant, wie gaat er nou in godsnaam junglen met xin zhao
Ik volg zo'n guide ook zelden tot op de letter, maar het duwt je vaak wel in de juiste richting. Zo las ik laatst een stukje van Jatt (jungler in het Rock Solid team) over jungle udyr en hoe hij attack speed runes en movement speed runes nam en daar ook zijn items op afstemde (wits end bijv.), dan weet ik al genoeg. Voor de rest noemt hij een zooi tank items, maar die kan ik zelf ook wel verzinnen. Gewoon even de core build bekijken en de runes/masteries is meestal al voldoende.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Itembuilds zijn eigenlijk gewoon pure logica, je stemt het namelijk af op de sterk punten (of je bijv. magic of physical damage doet) van je champ en/óf juist op de sterke punten van je tegenstander (magic armor/physical armor etc). Het ziet eruit als een hele bak informatie maar op een gegeven moment hoef je geeneens meer echt naar guides te kijken want je weet toch wel wat het beste werkt voor jouw en de champ in kwestie.
Maarja, die onthou je dus gewoon. Klinkt moeilijk, gebeurt automatisch als je wat meer speelt
Oh nog een laatste (en misschien wel belangrijkste) tip; luister sowieso niet naar EpicKnife. 98% van wat hij zegt is pure onzin en we zijn nog aan het speculeren of hij nou echt zo dom is of gewoon niet helemaal goed. Voor de rest weten de meeste mensen hier wel what's up
Ja zeker. Ik kijk eigenlijk alleen nog even snel naar de core build en runes. Defensive items zijn sowieso altijd situationeelquote:Op donderdag 29 september 2011 18:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik volg zo'n guide ook zelden tot op de letter, maar het duwt je vaak wel in de juiste richting. Zo las ik laatst een stukje van Jatt (jungler in het Rock Solid team) over jungle udyr en hoe hij attack speed runes en movement speed runes nam en daar ook zijn items op afstemde (wits end bijv.), dan weet ik al genoeg. Voor de rest noemt hij een zooi tank items, maar die kan ik zelf ook wel verzinnen. Gewoon even de core build bekijken en de runes/masteries is meestal al voldoende.
Ja klopt, het is meer een soort referentiemateriaal geworden. Maar bijvoorbeeld voor ezrael wist ik toch wel welke abilities hij had en wat voor damage die deden, dan weet je ook meteen wel welke runes en items je moet gaan. Toch nog in loading screen even snel solomid gecheckt en het klopte gelukkigquote:Op donderdag 29 september 2011 18:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik volg zo'n guide ook zelden tot op de letter, maar het duwt je vaak wel in de juiste richting.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook wel inspiratie om iets met LoL te tekenen
Zag iets voor me waar Maokais voet in de fik stond, je brand weg zag lopen en brandweer tristana er aan komen rennen
6x Sunfire Capequote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef EpicKnife het volgende:
Iemand een leuke build voor gragas? vind hem leuk om te spelen maar met sommige builds schiet ik niet echt op.
Enige tips ook voor hem? :p
build =/= guide?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:26 schreef nyny83 het volgende:
Je hebt toch geen guides nodig om goed te zijn jonge
Alistar goed spelen is best lastig. Wel tofquote:Op donderdag 29 september 2011 21:41 schreef Maisnon het volgende:
woah ik kan wel met Alistar spelen als ik mn best doe
Jou games zijn snel over, of je farmt slecht.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef nyny83 het volgende:
Je wilt geen manaregen? Jazeker wil ik dat wel. Die W-skill geeft je maar minimaal mana erbij. Mijn build met gragas:
Runes:
Magicpen reds
Mana regen yellows
AP/lvl blues
Flat AP quints
Masteries:
Standaard 9/0/21 caster met improved ignite en flash enzo
Je start door improved ignite en je runes al op iets van 25 a 30 AP en hebt daar ook nog magic pen bij. Heerlijk.
Goed, startitem is Dorans ring. Geeft je extra HP, mana regen en nog meer AP. Ideaal item voor early lane dominance. GEwoon lekker laid back farmen en harassen met je tonnetjes. Probeer hem een beetje low te krijgen. Skill volgorde eerste 6 levels: Q, W, Q, E, Q, R. Als het goed is kun je flink harassen EN farmen tegelijk. Bij recall haal je boots en nog een dorans ring. Nu ben je door je insane mana regen helemaal je lane niet meer uit te krijgen. Wacht tot hij low genoeg is en ulti ACHTER hem. Hij komt nu naar je toe waardoor je snel met je E-skill moet zijn om hem te raken en te slowen. Vervolgens is het een eitje om je barrel er nog bij te raken en eventueel ignite te casten.
Totale build:
Dorans ring
Dorans ring + boots
Evt. 3de dorans ring, hangt van moment van recallen af
Deathcap
Void Staff
Game over.
Tegen bots heb je er weinig aan. Rare builds doe ik gewoon tegen andere spelers. Moet ik wel eerst de champion op een degelijke wijze gewoon kunnen spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
testen jullie vaak rare builds voor de lol tegen bots of in custom games ofzo?
Zolang je build een beetje doordacht is kan je er prima mee doorgaan. In principe is normal ook maar een oefening voor ranked.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:12 schreef Maisnon het volgende:
ja ik durf dat niet te doen omdat ze dan boos worden in normale games
Kan ook, maar ik prefereer altijd boots over ring, aangezien je een stuk minder gankable bent met boots. Manaregen heb je met je W. Je moet je barrel niet gaan spammen, dan doe je het sowieso verkeerd in mijn ogen. Sure hits moet je voor gaan, maar de rest lekker lasthitten met autoattack.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef nyny83 het volgende:
Je wilt geen manaregen? Jazeker wil ik dat wel. Die W-skill geeft je maar minimaal mana erbij. Mijn build met gragas:
Runes:
Magicpen reds
Mana regen yellows
AP/lvl blues
Flat AP quints
Masteries:
Je start door improved ignite en je runes al op iets van 25 a 30 AP en hebt daar ook nog magic pen bij. Heerlijk.
Goed, startitem is Dorans ring. Geeft je extra HP, mana regen en nog meer AP. Ideaal item voor early lane dominance. GEwoon lekker laid back farmen en harassen met je tonnetjes. Probeer hem een beetje low te krijgen. Skill volgorde eerste 6 levels: Q, W, Q, E, Q, R. Als het goed is kun je flink harassen EN farmen tegelijk. Bij recall haal je boots en nog een dorans ring. Nu ben je door je insane mana regen helemaal je lane niet meer uit te krijgen. Wacht tot hij low genoeg is en ulti ACHTER hem. Hij komt nu naar je toe waardoor je snel met je E-skill moet zijn om hem te raken en te slowen. Vervolgens is het een eitje om je barrel er nog bij te raken en eventueel ignite te casten.
Totale build:
Dorans ring
Dorans ring + boots
Deathcap
Void Staff
Game over.
Hoezo? Die build werkt goed ik weet niet hoe hard jij zuigt met gragas. Maar ik gebruik ook altijd 2x dorans. En dan build je gewoon AP. En dan langzaam heb je al hp door dorans en dan build je nog even catalystquote:Op donderdag 29 september 2011 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou games zijn snel over, of je farmt slecht.
Een goede speler ownt je iedere keer dat jij wil lasthitten (brand met W bijv.) omdat je autoattacks melee zijn. Gankable ben je sowieso amper als je gewoon een beetje bij je tower blijft, niet te hard pusht en je E up houdt voor escapes en anders alleen zekere kills. Maargoed, verschil in speelstijl misschien. Voor mij werkt bovenstaande build prima.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik prefereer altijd boots over ring, aangezien je een stuk minder gankable bent met boots. Manaregen heb je met je W. Je moet je barrel niet gaan spammen, dan doe je het sowieso verkeerd in mijn ogen. Sure hits moet je voor gaan, maar de rest lekker lasthitten met autoattack.
Geen RoA?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Een goede speler ownt je iedere keer dat jij wil lasthitten (brand met W bijv.) omdat je autoattacks melee zijn. Gankable ben je sowieso amper als je gewoon een beetje bij je tower blijft, niet te hard pusht en je E up houdt voor escapes en anders alleen zekere kills. Maargoed, verschil in speelstijl misschien. Voor mij werkt bovenstaande build prima.
@Kamikazie: ik ben geen superfarmer, maar met Gragas farm ik eerlijk gezegd altijd prima (evenals Jax gek genoeg). Alleen de meeste games die ik speel worden al vrij snel gesurrenderd omdat er 1 team hard aan het winnen is. Maargoed, als het nog niet over is is de ideale endgame build imo:
Magicpen Boots
Deathcap
Void Staff
Will of the Ancients
Rylai's
Lich Bane
Ik vind dat je met die RoA early game zo traag op gang komt (zeker ivm dorans rings), en later in het spel is hij meestal niet meer gold efficient omdat hij dan niet volledig kan groeien. RoA bouw ik meestal alleen op tanks als Chogath en Maokai.quote:
3 keer maar? Mijn record is een keer of 6 achter elkaar xDquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering, drie keer achter elkaar een disc in de champ select
3 disconnects of mensen die queu dodgen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:25 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
3 keer maar? Mijn record is een keer of 6 achter elkaar xD
queuedodging. Of mensen die om de een of andere wazige reden wel in de room verschijnen maar de hele tijd disconnected zijn totdat de champ select is afgelopen (met zo'n blauwe driehoek met bliksemschicht) waarna je naar het menu wordt teruggegooid.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:55 schreef znarch het volgende:
[..]
3 disconnects of mensen die queu dodgen?
Inderdaad gisteravond nog even gekeken, een tweetal potjes. Weet niet wat ik toen in hem zag. Hij zegt weinig, heeft inderdaad rare builds en speelt erg laf.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Dan nog maar eens vanavond Bob gaan kijken.
Pak solomid.net. Daar staan in ieder geval alle bekende streams op (ook die van de CLG spelers! CLG zet die van Solomid er niet op).quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
www.leagueoflegendsstreams.com gebruik ik
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Okee, dan ga ik die de vorige keer proberen. Heb dank.
dankje, ik zal beide builds proberenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef nyny83 het volgende:
Runes:
Magicpen reds
Mana regen yellows
AP/lvl blues
Flat AP quints
Masteries:
Totale build:
Dorans ring
Dorans ring + boots
Deathcap
Void Staff
Game over.
Vanaaf anders een paar ranked games proberen met een premade met FOK!-ers?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
En alweer twee potjes verloren door leavers. ELO-hell ftw. Moet gewoon eens een paar dagen alleen maar carry spelen en dan volle gas rating omhoog. Ik hoor echt niet tussen dit soort spelers thuis
.
2 man premade nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:38 schreef nyny83 het volgende:
Premade telt voor een andere rating, dat weet je he?
5 ip per casequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:16 schreef znarch het volgende:
Kun je ergens zien wat er met je beoordeelde tribunal cases gebeurt?
En krijg je er nog ip voor of iets dergelijks?
Dat boeit me echt niets, ik vind het fijn om mee te helpen aan het bannen van de fucktards waar ik me ingame zo aan erger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh toe maar, dat is inderdaad echt wel de moeite. Voor een champion hoef ik dus maar 1260 keer een oordeel te geven.
sorry, maar hoe kun je in godsnaam slecht zijn met kog'mawquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:14 schreef flipp. het volgende:
Net weer ranked game met garen gecarried. Het was dat hun mid nog slechter was dan onze kog maw... Hopelijk is over twee weken de elo hell weer uitgebalanceerd...
Kog'Maw is een van de moeilijkste AD carries en een van de heroes waar positioning echt belangrijk is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:52 schreef jagga het volgende:
[..]
sorry, maar hoe kun je in godsnaam slecht zijn met kog'maw
Niet dat ik super goed ben, maar kog'maw is echt easy
Bijna iedereen heeft haar toch al wel na 2 jaar..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ook zoiets ja. Anivia, wtfeen van de sterkste AP carries die ze bijna gratis weggeven.
Anivia, 1 van de chars die de meeste mensen toch niet snappen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ook zoiets ja. Anivia, wtfeen van de sterkste AP carries die ze bijna gratis weggeven.
Ligt eraan tegen wie je speelt, brand heeft wel 1 van de betere harass voor in mid lane, dus zo gek is het niet, je outranged de meeste mids meestal toch wel, niet moeilijk om de lane te domineren en veel kills te krijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Anivia, 1 van de chars die de meeste mensen toch niet snappen.
Oh oh wat beni k toch een pro brand. 7/0/5 in ranked. Np
Ik vind het best. probeer maar even een 0 score te behouden in ranked.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ligt eraan tegen wie je speelt, brand heeft wel 1 van de betere harass voor in mid lane, dus zo gek is het niet, je outranged de meeste mids meestal toch wel, niet moeilijk om de lane te domineren en veel kills te krijgen.
Het heel klein beetje geloofwaardigheid dat Riot nog had met hun IP pricings is ook weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
Dat is dan je eigen schuld. Het is zo irri om steeds champs die leuk zijn om te spelen verneukt te zien worden door noobs die op de forums roepen dat een champ OP is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laten we het hopen. Dat kreng schopt me nu naar de verwoesting.
Naja, Akalis is erg makkelijk te counteren hequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rustig man, ik zeg niet dat ze OP is. De speler is gewoon erg goed, dat is het inderdaad. Neemt niet weg dat een nerf per direct, eventueel ongedaan te maken na het spel, dus erg aangenaam zou zijn.
Sparen of anders RP?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maokai missen na deze week, maar heb er echt geen ip voor
Shushei kan alles behalve AP mid ook gewoon echt niet.quote:
Brand top.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Shushei kan alles behalve AP mid ook gewoon echt niet.
Ik snap niet hoe iemand die WCG wint zo slecht kan zijn met andere champs dan zijn mains. Ik kan ook niet alles vlekkeloos spelen, integendeel zelf, zo ben ik een zeer matige jungler maar als ik mijn jungle vergelijk met Shushei's Ashe ben ik best jungler EUquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Shushei kan alles behalve AP mid ook gewoon echt niet.
Ik ben eens met ze mits het normal game is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef Maisnon het volgende:
pregame chat. Iedereen locked meteen in behalve ik omdat we misschien iets missen in de team comp.
Dus ik vraag: Are we okay like this?
En iedereen: who cares dont care bla play good dont feed its not high elo dont bother ble
Nja, als iedereen een hero speelt waar ze echt goed mee zijn, dan kom je al een hele eind. Maar als dit niet het geval is verlies je ook vrij gauw.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar kom op dat is toch geen instelling. Een beetje communiceren met elkaar is schijnbaar echt teveel gevraagd bij veel spelers en daar kan ik me heel erg aan ergeren
We hebben het zojuist ook dik hard verloren, ik had nog een okay score en de hardste dont care roepers deden het waardeloos
Hij is de AP mid van fnatic, hij hoeft niets anders te doen. Zet een keeper maar es in de spits, die zal wel iets raken maar zo goed als dat hij keept zou hij niet worden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe iemand die WCG wint zo slecht kan zijn met andere champs dan zijn mains. Ik kan ook niet alles vlekkeloos spelen, integendeel zelf, zo ben ik een zeer matige jungler maar als ik mijn jungle vergelijk met Shushei's Ashe ben ik best jungler EU
Die snare van Lux is bijv een skillshot, maar de Q van annie bijvoorbeeld weer niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:12 schreef jagga het volgende:
Ik neem aan dat dat dan een skillshot is ? zo nee, wat is een skillshot?
Sinds wanneer is xPeke geen AP mid meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Hij is de AP mid van fnatic, hij hoeft niets anders te doen. Zet een keeper maar es in de spits, die zal wel iets raken maar zo goed als dat hij keept zou hij niet worden.
Shushei trollt ook alleen maar met andere champs op streamdan ist wel weer leuk ^^
Fnatic speelt met 2 AP , 1 top en 1 mid, Xpeke is de AP top ( en anders de counterpick bruiser top )quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer is xPeke geen AP mid meer?
Blijft een skillshot, je moet je pointer hoveren om te hitten, dus geen auto-hitquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die q van Urgot is trouwens maar een halve skillshot, aangezien het auto-aim wordt op tegenstanders binnen range die je eerst met je e raakte.
semi-auto-hit dan toch wel minimaal. Je hoeft vrij weinig te doen om drie keer een bijna gegarandeerde hit te landen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Blijft een skillshot, je moet je pointer hoveren om te hitten, dus geen auto-hit
Gewoon altijd alles smartcasten. Is eigenlijk altijd handiger, of je moet de range van bepaalde skills totaal niet weten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:44 schreef nyny83 het volgende:
Trouwens laatst op US server Ryze voor de gein weer eens geprobeerd, maar nu met het aanzetten van smartcasting (keys rebinden, shift ingedrukt houden is kut). Tering wat maakt dat op Ryze een verschil zeg. Je combo's gooi je er veel sneller uit waardoor je veel harder kan bursten. Ik speel normaal alleen bruisers en jungle meestal ook nog eens, dus dan heeft smartcast weinig zin... maar bij sommige casters is het wel echt de moeite waard.
Standaard AP-build, RoA, Deathcap, magic pen boots, rylai's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even tussendoor: mijn huidige favoriet is Cassi
Ben alleen nog even op zoek naar een fatsoenlijke build enzo. Dus als er hier Cassi'ers zijn: tips zijn welkom
Waarom met shift dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:14 schreef ems. het volgende:
Ook op niet-casters smartcast ik erop los. Ik gebruik altijd shift
Ik?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Speel je je APs aggresive of niet jeff?
Omdat ik het al zo gewend bent dat het niet meer storend voor me is. En omdat er zo nu en dan skills tussen zitten die ik in bepaalde situaties net even iets gerichter wil plaatsen.quote:
Mooizoquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik?
Ligt veel aan tegenstander. Als ik Morgana mid ben sowieso heel aggresive, Brand ook wel vaak. Alleen als ik Swain of Annie ofzo tegenkom kijk ik wel wat meer uit.
Escape, en dan ergens in het opties-menu kun je de keys rebinden. Q staat standaard op cast spell 1, maar als je verder naar beneden gaat zie je ook smart cast spell 1. Die wijzig je dan van shift + q naar q, en dan smartcast je Q standaard. Let wel dat je voor elk poppetje waarschijnlijk andere smarcast instellingen wilt hebben, dus elke game eventjes resetten naar default en hetgene dat je wilt smarcasten opnieuw instellen (kost 10 a 15 sec.).quote:
Ah op die manier. Thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Escape, en dan ergens in het opties-menu kun je de keys rebinden. Q staat standaard op cast spell 1, maar als je verder naar beneden gaat zie je ook smart cast spell 1. Die wijzig je dan van shift + q naar q, en dan smartcast je Q standaard. Let wel dat je voor elk poppetje waarschijnlijk andere smarcast instellingen wilt hebben, dus elke game eventjes resetten naar default en hetgene dat je wilt smarcasten opnieuw instellen (kost 10 a 15 sec.).
Volgens mij weet ik op dit moment nog veel te weinig van alle champs om goed in te kunnen schatten wat ik nodig heb. Moet me daar eens wat meer in verdiepen. Thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Cassio bouw ik meestal op counter. Tegen veel poke hextech, tegen weinig poke meer dmg. Met jungler rod, zonder jungler (of een slechte ganker) eerder rings.
Ligt er maar net aan, maar thats just me
Ahja, volgens mij doe ik het wat dat betreft gelukkig niet eens zo heel slechtquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:30 schreef Zeroku het volgende:
Standaard AP-build, RoA, Deathcap, magic pen boots, rylai's.
Ja, ik mag nog zo'n 20 potjes winnen om weer op m'n oude rating te komenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach 5 wins 1 loss teken ik voor hoor
Ekte bazen skippen die skoro om lol te spelen, eerst ff jonko bossen in het park en gaan jwz.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik op dit moment nog veel te weinig van alle champs om goed in te kunnen schatten wat ik nodig heb. Moet me daar eens wat meer in verdiepen. Thanks
[..]
Ahja, volgens mij doe ik het wat dat betreft gelukkig niet eens zo heel slecht
Heb echt zin om vanavond weer te spelen. Maar eerst heb ik les tot 17.15u en daarna nog cursus tot 18.45u...
Ja, ghast, nu praat je echt kaka, chickies hosselen doe je met je bb terwijl je in de park bent. Ook tijdens lol kun je prima met die chimeids pingen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
oh god kar is weer losen chickies hosselen? met je straatsoldaat matties jij weet het zelf woord aan je moeder etcetc?
ps kom es op ts weer savonds man
Hoezo? Ik loop altijd gewoon naar de nexus van de tegenstander maar dan gaan er onderweg ineens allemaal torens op me lopen schieten en dan ga ik dood. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? De eerste 3 torens die ik tegenkom schieten namelijk helemaal niet op me!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat heb je nog als bug dan? Dat doodgaan ligt toch aan jezelf hoor
http://www.google.nl/sear(...)legends+black+screen Deze, en die van haperend geluid waarna de game crashed na een x seconden zal ook nog wel niet verholpen zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat heb je nog als bug dan? Dat doodgaan ligt toch aan jezelf hoor
Moest jij is weten hoe erg dit is. Ik had 1500 rating. Ben nu gezakt naar 1233 omdat die godverdomme mensen niet eens een normale char kunnen facerollen? Hoe zieligquote:
Nou zeg, verschrikkelijk. Het wereldvoedselprobleem is er niks bij. Kom op man, het is maar een spelletje hoor. Om nou mensen aids toe te wensen vanwege een spelletje gaat misschien wat ver, niet?quote:
Leuk dat jij nog waarde hecht aan het woordje aids. Worden hier wel met ergere dingen gescholdenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nou zeg, verschrikkelijk. Het wereldvoedselprobleem is er niks bij. Kom op man, het is maar een spelletje hoor. Om nou mensen aids toe te wensen vanwege een spelletje gaat misschien wat ver, niet?
Het is niet alleen het woordje aids, meer dat je in een complete rage terecht komt vanwege een game.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Leuk dat jij nog waarde hecht aan het woordje aids. Worden hier wel met ergere dingen gescholden
Meestal op dinsdagenquote:
ook nog nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Meestal op dinsdagenMisschien dat hij op US nu al is.
ik hoor wel veel boze mensen over ranked altijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:52 schreef Lamabal het volgende:
Tering homos. Ik word echt een keer fucking pissed van die kut homos in ranked die je hele game verkrachten
Is situational. Haal 9/10 keer LW na TF.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ik hoor wel veel boze mensen over ranked altijd.
ik begin daar dus niet aan.
Ik heb net Irelia (+ die zwarte skin gekocht), en kassadin.
ff kijken of ze goed zijn
= irelia: merc threads, triforce als core? daarna: warmogs, force of nature, atma's impaler en offensive item/guardian angel?
Rumble is wel best lastig om te spelen imo, vooral die overheat moet je goed timen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Rumble is ook heel leuknet iets van 9/1/5 gehaald
Zo grappig, ons team had 2 dikke feeders, maar Brand had 24 kills en maar een paar deaths en onze tank deed het okay. We wonnen dus.
De tegenstanders namen Evelynn ook, dus ik wist niet goed wat te verwachten, maar ze kon serieus kills krijgen op onze feeders
Niet genoeg uiteindelijkwant we wonnen
Waar staat LW voor?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is situational. Haal 9/10 keer LW na TF.
[..]
Rumble is wel best lastig om te spelen imo, vooral die overheat moet je goed timen.
Hoezo een Last Whisper op Irelia? Heb je dan niet wat meer aan een Black Cleaver, wat minder attack speed en tegen tanks minder armor penetration geeft, maar wél 15 AD meer geeft?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is situational. Haal 9/10 keer LW na TF.
AD items zijn dan ook duurder dan AP. +45 AD van een BF Sword is 1650 gold, 40 AP van een blasting wand kost 800 gold.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef jagga het volgende:
heb een vraagje onder de Jax spelers onder ons (in Dominion)
Ik build Jax nu :
ninja tabi's
ginsuu's rageblade
Lichbane
Hextech
En dan afhankelijk hoe het gaat, Rabadon's voor meer dmg of MR/armor mocht het nodig zijn.
Nu zat ik zijn passive uit te pluizen, en ik zie dat Die meer scaled van AD dan van AP.
Zowel zijn Q als W gebruiken zowel AD als AP maar scalen harder met AD.
Zijn E scaled alleen met AP (voor het dmg gedeelte iig) En zijn R ook alleen met AP.
Is een heavy AD built uberhaupt viable ?
Ik zat te denken aan het volgende.
ninja tabi's
Infinity edge
black cleaver
last whisper
Dan heb je meer hp, en door je attack speed en je Passive R doe je dus veel meer dmg, buiten je skills om.
tips/ideeen?
ohja had ik niet eens bij stilgestaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
AD items zijn dan ook duurder dan AP. +45 AD van een BF Sword is 1650 gold, 40 AP van een blasting wand kost 800 gold.
dat meen je nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:22 schreef Maisnon het volgende:
Ahhh wat hebben ze net Yorick door Riven vervangenHad dan een andere slome gedaan, sjongejonge
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:32 schreef EpicKnife het volgende:
Dus irelia:
Merc threads, triforce, blackcleaver/last whisperer Wits End, Warmogs, Atma's, RO/FoN/GA??? ligt aan de enemy team?
Garen is idd alleen leuk als je nog een afwas moet doen, tv wilt kijken en de krant wil lezen maar ook LOL. Dan kun je dat combineren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik speelde net met Garenstond alleen maar te dansen en te taunten
Wat een makkelijke champ
Haha, naja, als je hem leuk vind om te spelen moet je het vooral doen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb er ook niet mee gewonnen uiteindelijk
Wel okay scores maar wat een champion is dat zeg
Wat een onzin zegquote:
Sterkste initiate van het spel zo ongeveer en goede damage voor een tank. Alleen kan hij wat minder in een gevecht waardoor een Amumu of Alistair vrijwel altijd beter is om te spelen. Toch vind ik hem redelijk leuk om te spelen en werkt imo erg lekker samen met een off-tank.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Een goede Garen is nu te zien in Ehome tegen Wicked bij dat IEM
Malphite vind ik zo gaar he. Zie hem nooit, alleen als een bot. Zo komt ie ook over, als een bot
Van een pokke end in een keer aanstormen, een AoE knock-up hebben en daarbij nog eens goede damage doen. Ja, dat noem ik 'zo ongeveer de sterkste initiate van het spel'. Noem eens een betere skill.quote:
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je liever bovenstaande champions en skills wilt hebben in een team (malphite zie je niet voor niks zo weinig), maar die zijn bij lange na niet zo goed om een gevecht te initiëren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
Ashe arrow?
Alistar charge + Q?
Amumu ulti?
GP ulti?
Gragas ulti?
Fiddle ulti?
Shield > Flash > Ulti dan staat je tegenstander 1 vs 5.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Urgot ulti vind ik geen briljante skill voor een initiate, of hij moet behoorlijk tanky zijn. Wél een enorm leuke ulti bij ganks in laning phase, maar ik zou hem bij teamfights eigenlijk niet 1-2-3 gebruiken. Urgots zijn meestal toch niet sterk genoeg daarvoor.
Ja, en jij ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Shield > Flash > Ulti dan staat je tegenstander 1 vs 5.
Een ulti op afstand (GP) waarbij je 9 van de 10 keer bijna het hele team raakt lijkt mij niet echt slechter dan een ulti waarbij je in een team mag rushen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je liever bovenstaande champions en skills wilt hebben in een team (malphite zie je niet voor niks zo weinig), maar die zijn bij lange na niet zo goed om een gevecht te initiëren.
Sinds wanneer kun je alleen 5 vs 5 initiaten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Adames het volgende:
Oh en wtf, met fiddle een 5 vs 5 inrennen als eerste.
Dat is wat damage en een slow.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een ulti op afstand (GP) waarbij je 9 van de 10 keer bijna het hele team raakt lijkt mij niet echt slechter dan een ulti waarbij je in een team mag rushen.
[..]
Sinds wanneer kun je alleen 5 vs 5 initiaten?
nee. en ook geen cleanse, niks.quote:
Atma's en Banshees bij het laatste, tanky genoeg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jax sowieso hextech en dan tankyez game (kijk hotshot vs WE in game1 van bo3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |