abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2011 @ 23:21:29 #1
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102497467

League of Legends

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_102497537
AND A SPEAR BEHIND IT
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 28 september 2011 @ 23:24:17 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102497606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:22 schreef nyny83 het volgende:
AND A SPEAR BEHIND IT
pi_102497785
Heerlijk ranked potje net als Sona. Op bot met ashe ownen, helaas disconnecte die ashe waardoor het 4 vs 5 werd. Uiteindelijk toch nog winnen door een epic baron steal en 4 vs 5 fights die je wint omdat Sona ulti + kennen ulti altijd hard is :)
pi_102498373
weer 3v5 verloren _O- letterlijk 4 potjes achter elkaar leaver games
pi_102499217
Heerlijk, net het andere team finaal in de pan gehakt :D Na 27 minuten was het over (Summoners rift)

6-0-7
pi_102500561
nog 2 games toch gewonnen met opa tijd
pi_102502162
Dat zal een AP Carry worden, begrijp ik uit het verhaaltje. Dat kon nog wel eens leuk gaan worden.
pi_102502975
Sucks als je TE goed in lol bent maar geen tijd hebt :>
pi_102503007
And you know this becaaaause? :)

Support maokai met meer kills dan de carrys, gg ;)
pi_102506256
quote:
Dat gezeik ook weer op het forum dat Riot teveel naar Pokémon heeft gekeken of Naruto. :')

Ze ziet er wel okay uit maar zal wel weer 6300 IP champ worden, of kost elke nieuwe champion die ze erin gooien dat standaard?
pi_102507342
Yup, daarna tweaken ze nog het een en ander, vooral als champs niet genoeg gespeeld worden. Ik zie bijv skarner nog wel zakken, maar talon zal lang 6300 blijven

en the one monkeh

ah ah ah
pi_102507423
Hoeveel champions hebben jullie trouwens? Vind het nogal moeilijk om alleen al die nieuwe champions bij te houden met IP. 6300 ip is toch heel wat uren spelen. En dan moet ik nog een zooi oudere champions inhalen en nog eens runes.
pi_102507444
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:30 schreef Adames het volgende:
Hoeveel champions hebben jullie trouwens? Vind het nogal moeilijk om alleen al die nieuwe champions bij te houden met IP. 6300 ip is toch heel wat uren spelen. En dan moet ik nog een zooi oudere champions inhalen en nog eens runes.
Ik geloof iets van 55, wat gewoon veels teveel is :) bijna geen runes :s lijk epicknife wel
pi_102507510
Ik heb er nu 31 en heb al totaal geen haast meer om nieuwe/oude champs te halen. Meestal zit ik rond de 10k IP voordat ik eindelijk besluit wat uit te geven en een nieuwe champ te getten :P
Conscience do cost.
pi_102507516
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ik geloof iets van 55, wat gewoon veels teveel is :) bijna geen runes :s lijk epicknife wel
Ik ook precies 55. Betekent dat ik dus na de eerste 40 die ik als pack heb gekocht er nog maar 15 van de 43 bij heb gekocht.
pi_102507705
Trolol. Ik was ook zo. Toen ben ik toch maar gaan sparen voor runes. :> That helps alot fo sho
pi_102507871
Ik heb nu wel alle champs die ik wou hebben, misschien cassio nog...
pi_102507976
Ik heb geloof ik zo'n 30 champs gekocht, maar heb mijn runepages ook bijna compleet. Moet alleen nog 2 movement speed quints en dan ben ik in mijn ogen compleet.

Dit heb ik dan als runes:

Marks:
9x armorpen (spreekt voor zich)
9x magicpen (spreekt voor zich)
9x flad AD (voor Jax en Lee Sin bijv.)
9x crit (toen dat nog goed was op trynd en GP, gebruik ik nu niet meer)
9x attack speed (voor gangplank en xin zhao bijv.)

Seals:
9x Flat armor (voor jungle/bruisers)
9x mana regen/lvl (voor casters / ranged carries die veel mana gebruiken zoals Ashe)
9x dodge (voor Jax en Udyr)

Glyphs:
9x magicres/lvl (voor tanks/bruisers
9x CDR/lvl (voor support)
9x AP/lvl (voor casters)

Quints:
3x Armor pen
3x Flat AP
3x Flat AD
3x Health
1x Movement speed (wordt 3. Ga ik gebruiken voor Udyr)

Qua champs heb ik de belangrijksten ook wel, maar er staan er nog wel een paar op mn verlanglijstje:

Taric
Garen
Galio
Fiddlesticks
Nidalee
Renekton
Yorick
Tryndamere
pi_102508912
Zou nida niet meer doen, gewoon niet meer echt lekker om mee te spelen, zo fragiel zonder haar oude heal
pi_102509150
Nidalee kan nog makkelijk solo top/mid ownen. Zoveel slechter is ze niet geworden.
Conscience do cost.
pi_102509161
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zou nida niet meer doen, gewoon niet meer echt lekker om mee te spelen, zo fragiel zonder haar oude heal
Inderdaad, speel liever AP Yi dan Nidalee
pi_102509288
Dat is wel heel erg overdreven :D
Conscience do cost.
pi_102509373
Ik had gisteren wel een leuke build met Evelynn, maarja, alleen maar getest in practice games.

En dan nog moet het zo lekker lopen dat je beter een andere champ kan nemen die wel wat meer toevoegt (lees: bijna alle andere champs :P )

Het probleem is ook geld. Ik gebruik een paar Avarice Blades om dat te verhelpen, maar met alleen die crits heeft ze echt te weinig AD op het begin.

Zoiets gaat het in ieder geval

Dorans Blade
Avarice Blade
Avarice Blade
Boots
BF Sword
Berserker of Mobility Boots
Zeal
Infinity Edge
Phage
Black Cleaver
Youmuu
Frozen Mallet
Phantom Dancer

Uiteindelijk heb je dan Infinity Edge, Youmuu's Ghostblade, Frozen Mallet, Phantom Dancer, Black Cleaver en Berserker Greaves en dan hak je met je ult en youmuu zo alles plat

Het probleem is alleen dat je dan supersquishy bent. Nouja, dat is het probleem constant. Je kan ook eerst Wriggles doen en half junglen maar dan heb je nog geen geld.

Conclusie:

Arme Evelynn ;(
pi_102509385
AP Yi is gewoon fucking kut. En ja, ik heb het vaak zat geprobeerd.
pi_102509429
En hotshot carryde onlangs nog makkelijk CLG tegen Solomid door reginald af te tuigen met nidalee. De vergelijking gaat totaal niet op :D
Conscience do cost.
pi_102509599
Die speren van Nidalee van hotshot enzo :o zo veel schade.

Ik vind trouwens de meeste van die 'pro' gamers behoorlijk arrogante eikels. Vooral die Reginald die kan er wat van :P
pi_102509670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef Maisnon het volgende:
Die speren van Nidalee van hotshot enzo :o zo veel schade.

Ik vind trouwens de meeste van die 'pro' gamers behoorlijk arrogante eikels. Vooral die Reginald die kan er wat van :P
Toch leuker om te kijken. Kijk liever een stream van Hotshot die met de meest misselijkmakende zelfvoldane blik in zijn ogen andere mensen gaat uitschelden en bekritiseren dan die lame stoner van een Shushei. Val je halverwege een match in slaap.
pi_102509783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:30 schreef nyny83 het volgende:
AP Yi is gewoon fucking kut. En ja, ik heb het vaak zat geprobeerd.
Moet zeggen, leuk om kills te krijgen en je bent absurd sterk early/mid. Alleen late game kan je alleen je Alpha Strike doen, een keer mega hitten met je Lich Bane en dan wachten op de recharge. Paar potjes gespeeld gisteren, elke keer positief geeindigd met een goede farm, maar wel verloren. Dan nog liever een 3/8 Yi die ondertussen 6 torens heeft gesloopt.

Vergelijking met Nid was voornamelijk ook omdat die haar damage haalt uit haar speer en ondertussen zichzelf bij healt. Alleen is die Cougar form natuurlijk even mooie extra.
pi_102509797
Kijk het liefst Ocelot, door hem ben ik echt aggro gaan spelen en offensive flashes gaan gebruiken. Zijn snelheid en mechanics zijn zo goed
pi_102509850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kijk het liefst Ocelot, door hem ben ik echt aggro gaan spelen en offensive flashes gaan gebruiken. Zijn snelheid en mechanics zijn zo goed
Zal hem eens een keer kijken.
pi_102509896
Ja ik ben helemaal niet zo aggresief (alleen met cass, dan moet ik doubles en triples scoren _O- )

Ik ben ook niet zo supercompetitief enzo. Dat breekt me best wel op in hogere level potjes :P
pi_102509918
komt nog wel :)
pi_102509957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Toch leuker om te kijken. Kijk liever een stream van Hotshot die met de meest misselijkmakende zelfvoldane blik in zijn ogen andere mensen gaat uitschelden en bekritiseren dan die lame stoner van een Shushei. Val je halverwege een match in slaap.
Shushei is sowieso sterk overrated. In die WCG match speelde hij, toegegeven, de sterren van de hemel met alistar, maar dat was ook net die patch dat alistar een beetje te sterk was. Daarna nog een paar keer die streams van hem gekeken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem allround helemaal niet zo'n bijzondere speler vind.

That being said; ik heb meestal muziek aan als ik een stream bekijk want het gebeurt mij een klein beetje te zelden dat ze iets nuttigs te melden hebben. :P
Conscience do cost.
pi_102510187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Shushei is sowieso sterk overrated. In die WCG match speelde hij, toegegeven, de sterren van de hemel met alistar, maar dat was ook net die patch dat alistar een beetje te sterk was. Daarna nog een paar keer die streams van hem gekeken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem allround helemaal niet zo'n bijzondere speler vind.

That being said; ik heb meestal muziek aan als ik een stream bekijk want het gebeurt mij een klein beetje te zelden dat ze iets nuttigs te melden hebben. :P
Nuttig vaak niet zo, al vind ik het geblaat van Guardsman Bob soms nog wel interessant. Hij haalt het niveau niet van de top wat betreft het constant last hitten en het continue alert zijn, maar hij snapt het spelletje erg goed.

quote:
Ascended Form (Passive): Xerath feeds on arcane power, making him increasingly resilient to physical harm. He converts a percentage of his Ability Power into Armor.
Ze blijven origineel daar bij Riot.

Verder lijkt het me wel een leuke champ. AP stacken en een Banshees en je hebt een heerlijke champion. In ieder geval iets voor mij. (ik ga altijd zo snel dood met die veigars, brands en cassio's :'( )
pi_102510224
Maar armor helpt toch niks tegen veigars brands en cassios :o of wel

Alleen die veil dan :P
pi_102510282
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Nuttig vaak niet zo, al vind ik het geblaat van Guardsman Bob soms nog wel interessant. Hij haalt het niveau niet van de top wat betreft het constant last hitten en het continue alert zijn, maar hij snapt het spelletje erg goed.

....wat? Guardsman Bob? Die vind ik juist het minste hout snijden. En als hij niet praat heeft hij altijd die standaard top 100 rockmuziek aan.

Maar misschien is dat verandert met de tijd. Ik had hem een paar keer gevolgd maar ik vond hem ten eerste slecht in vergelijking met andere streamers, en ten tweede vond ik zijn commentaar zo mogelijk nog waardelozer. Misschien is het ondertussen veranderd, maar ik vond hem in ieder geval de grootste dramastream hebben :P
Conscience do cost.
pi_102510384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:00 schreef Maisnon het volgende:
Maar armor helpt toch niks tegen veigars brands en cassios :o of wel

Alleen die veil dan :P
Als ik zelf die casters speel, ga dan veel te snel dood.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:02 schreef ems. het volgende:

[..]

....wat? Guardsman Bob? Die vind ik juist het minste hout snijden. En als hij niet praat heeft hij altijd die standaard top 100 rockmuziek aan.

Maar misschien is dat verandert met de tijd. Ik had hem een paar keer gevolgd maar ik vond hem ten eerste slecht in vergelijking met andere streamers, en ten tweede vond ik zijn commentaar zo mogelijk nog waardelozer. Misschien is het ondertussen veranderd, maar ik vond hem in ieder geval de grootste dramastream hebben :P
Kan niet zeggen dat ik een ervaren streamkijker ben, maar die paar keer dat ik Bob keek vond ik hem wel leuk. Hij vertelde af en toe wat en verder inderdaad die muziek. Hotshot hoor je alleen ragen als hij dood gaat en dan ligt het aan iedereen behalve aan hem.
Moet wel zeggen dat Bob ook niet de beste spreker is, wat je in 10 woorden kan vertellen doet hij er 50 over. Dat dan weer wel.
pi_102510434
Bob praat tenminste over wat hij doet, wickd en hotshot zitten alleen maar te bitchen op streams
pi_102510444
Buiten dat vraag ik me af en toe echt af of hij (Bob) het spelletje wel snapt. Vooral zijn itembuilds lijken vaak helemaal nergens naar.
pi_102510488
Dan nog maar eens vanavond Bob gaan kijken.
pi_102510594
Het klopt wel dat bob wat informatiever te werk gaat. Hij vertelt wat hij doet en waarom hij het doet, maar alsnog vind (vond) ik zijn denken vaak wat krom of onduidelijk. Ik heb bij hem een beetje het gevoel dat hij heel hard het boekje van LoL heeft gelezen en alle regels kent, maar dat hij verder totaal geen talent in zijn vingertjes heeft om dat tot uiting te brengen. :P

Dan kijk ik liever naar een ocelot oid met het geluid uit en observeer zijn moves. Logica vertelt je dan 9 van de 10 keer toch wel waarom hij bepaalde dingen doet.

Maar ieder zijn meug verder. :)
Conscience do cost.
pi_102510878
Ik ga toch voor heug
pi_102511442
Vandaag voor 't eerst echt gespeeld, best een vet spel eigenlijk! Ben nog niet veel eikels tegengekomen waarvoor iedereen waarschuwt, gelukkig. Hebben jullie wat tips voor een nieuwe speler?
pi_102511678
Leer lasthitten. Er zijn zoveel gameplay aspecten die belangrijk zijn maar als je vroeg kan lasthitten zal je zien dat -alles- een stuk makkelijker zal gaan. De rest zal automatisch wel volgen.

(lasthitten is dus de laatste hit krijgen op minions als ze weinig HP hebben om ze te killen, want op die manier krijg je gold waarmee je sterkere items kan halen).

En als je wat games hebt gespeeld en je begrijpt de mechanics een beetje is het het waard om livestreams te kijken van de pro's. :)
Conscience do cost.
pi_102511871
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:49 schreef ems. het volgende:
Leer lasthitten. Er zijn zoveel gameplay aspecten die belangrijk zijn maar als je vroeg kan lasthitten zal je zien dat -alles- een stuk makkelijker zal gaan. De rest zal automatisch wel volgen.

(lasthitten is dus de laatste hit krijgen op minions als ze weinig HP hebben om ze te killen, want op die manier krijg je gold waarmee je sterkere items kan halen).

En als je wat games hebt gespeeld en je begrijpt de mechanics een beetje is het het waard om livestreams te kijken van de pro's. :)
Thanks! Dat zal ik zeker proberen. Welke livestreams van welke spelers zijn het kijken waard?
pi_102511942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:55 schreef Onmisbaar het volgende:

[..]

Thanks! Dat zal ik zeker proberen. Welke livestreams van welke spelers zijn het kijken waard?
http://clgaming.net/

Daar rechts in beeld staan de verschillende livestreams met op hun manier allemaal degelijke spelers. Iedereen heeft zijn voorkeur die ze het liefst volgen dus dat moet je zelf maar uitzoeken. Over het algemeen zijn ze allemaal in ieder geval ver bovengemiddeld dus zeker voor een beginnende speler maakt het niet zoveel uit welke stream je volgt.

Als je zeker wil zijn van goede matches kan je meestal het best gewoon de stream volgen met de meeste kijkers.

Oh en nog een kleine tip; Als je een champ hebt gevonden die je leuk vindt en koopt, lees dan even een guide door. Ervaren spelers hebben op diverse sites tekst en uitleg gegeven hoe je een champ zo effectief mogelijk kan spelen. Of ze geven je in ieder geval richtlijnen waar je na wat meer ervaring je eigen jus aan kan meegeven.

Voor guides:

http://solomid.net/
Conscience do cost.
pi_102512144
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:58 schreef ems. het volgende:

[..]

http://clgaming.net/

Daar rechts in beeld staan de verschillende livestreams met op hun manier allemaal degelijke spelers. Iedereen heeft zijn voorkeur die ze het liefst volgen dus dat moet je zelf maar uitzoeken. Over het algemeen zijn ze allemaal in ieder geval ver bovengemiddeld dus zeker voor een beginnende speler maakt het niet zoveel uit welke stream je volgt.

Als je zeker wil zijn van goede matches kan je meestal het best gewoon de stream volgen met de meeste kijkers.

Oh en nog een kleine tip; Als je een champ hebt gevonden die je leuk vindt en koopt, lees dan even een guide door. Ervaren spelers hebben op diverse sites tekst en uitleg gegeven hoe je een champ zo effectief mogelijk kan spelen. Of ze geven je in ieder geval richtlijnen waar je na wat meer ervaring je eigen jus aan kan meegeven.

Voor guides:

http://solomid.net/

Awesome, bedankt voor de links. Ik ga er wel een paar bekijken. Ik weet nog niet welke character is ga gebruiken, ik gebruik nu gewoon die free characters, heb net wel Ryze gekocht. Ik probeer wel even wat.
pi_102513007
lekker lasthitten en champs leren kennen en de map natuurlijk. Ryze is wel een goede om mee te beginnen. Ook veigar (lasthitten en skillshots) en Ashe (skillshots en AD) zijn goede champs om mee te starten.

succes iig :)
pi_102513780
Ja die guides zijn echt heel erg de moeite waard! Leer je zo snel zo veel van, ook andere items kennen dan telkens die recommended.

Op mobafire.com (niet iedereen is er fan van begreep ik?) staan boven alle guides echt op een rijtje de items die je moet kopen, supermakkelijk :P
pi_102513982
Ik ga sowieso als volgende champ Swain halen. Lang over gedacht en dat moet hem toch wel worden :P

Wel even wachten op Xerath voordat ik hem echt ga kopen :P maar ik denk niet echt dat die voorrang krijgt. Die Ninetails lijkt me ook super dus dat wordt vast die daarna.

En dan eens wat IP in runes steken :')
pi_102514006
Nog een paar potjes en ik haal LeBlanc :D
pi_102514237
Neeeee niet leblanc :) Haal maar een andere ^^
pi_102514312
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja die guides zijn echt heel erg de moeite waard! Leer je zo snel zo veel van, ook andere items kennen dan telkens die recommended.

Op mobafire.com (niet iedereen is er fan van begreep ik?) staan boven alle guides echt op een rijtje de items die je moet kopen, supermakkelijk :P
Op solomid.net is dat ook, die guides zijn een stuk beter over het algemeen. OVerigens kun je op solomid.net ook een tabje over de livestreams vinden. Momenteel gebruik ik ook echt alleen de site van solomid.net voor info over League of Legends, vrijwel alles staat erop.
pi_102514435
Ditto, mobafire sowieso nooit.

Daarnaast leer je meeste door gewoon te spelen :) De echt goede tips kan je van streams afsnoepen
pi_102514441
Ja ik ook bijna alleen solomid hoor

Ik was net op own3d stream van wicked aan het kijken en er was iets raars met hun team aan de hand. Ook met ocelote die ook streamde en dat het er over ging. Eerst ging het over een zelfmoord, toen ging het over een visum voor China van Candy Panda :')

Ik weet het niet, misschien hebben ze ergens een wedstrijd en kunnen ze er niet zijn met het team
pi_102514670
IEM in Guangzao , visaproblems. Oce was aan het bellen daarover, vandaar dat hij afk in base bleef staan na zn firstblood.
pi_102515090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Neeeee niet leblanc :) Haal maar een andere ^^
Neuh.
pi_102517600
Pas maar op de counterpicks ;) of doe je alleen normal?
pi_102517761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ditto, mobafire sowieso nooit.

Daarnaast leer je meeste door gewoon te spelen :) De echt goede tips kan je van streams afsnoepen
ik heb alles van mezelf geleerd? Ik volg weinig tot geen guides en heb die tutorial shit overgeslagen enzo. ik begon gelijk in pvp :P

en ik heb swain ook, vind hem niet zo tof. zijn veel betere en leukere AP casters dan hem.
pi_102517905
Jij bent geen goed voorbeeld, je gebrek aan guides etc is ook goed te volgen op het forum in je posts...

Swain is situational, zeer goede counterpick tegen teams met veel sustain maar weinig burst.
pi_102519085
Heb je altijd guides nodig dan om goed te zijn? :P
pi_102519542
Ik speelde net met HeinrichHimmler en GoebbelsHeil

Dat dat soort namen niet automatisch gefilterd worden. Dat ze het uberhaubt langer dan 1 game uithouden.

En ook maar blijven schreeuwen in het duits fuhrer dit dat

Kiendjes
pi_102519603
Spelen jullie het trouwens in windowed mode of fullscreen?
pi_102519866
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:40 schreef Onmisbaar het volgende:
Spelen jullie het trouwens in windowed mode of fullscreen?
full screen heheh hoezo :P
pi_102519924
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:25 schreef EpicKnife het volgende:
Heb je altijd guides nodig dan om goed te zijn? :P
Nee, maar dan moet je zelf alles uitzoeken. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je gewoon een guide van een goede speler kan lezen en die kan volgen?
pi_102519953
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:49 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Nee, maar dan moet je zelf alles uitzoeken. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je gewoon een guide van een goede speler kan lezen en die kan volgen?
omdat ie shit vol zit met jungle troep. zo irritant, wie gaat er nou in godsnaam junglen met xin zhao :P
  donderdag 29 september 2011 @ 18:08:22 #70
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102520455
920 rating.
Serieus, wtf :').
Ik begon fucking twee weken geleden op bijna 1200.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:08:53 #71
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102520466
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:50 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

omdat ie shit vol zit met jungle troep. zo irritant, wie gaat er nou in godsnaam junglen met xin zhao :P
Omdat Xin buiten de jungle fucking hard faalt.
pi_102520572
heb net 8 games op rij verloren :')
pi_102520574
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:08 schreef Zeroku het volgende:
920 rating.
Serieus, wtf :').
Ik begon fucking twee weken geleden op bijna 1200.
:D
eerste paar games merk je extra hard. Dan zijn je wins / losses nog 40 per game waard. Dus dan heb je iets van 7 keer op een rij verloren? :D
  donderdag 29 september 2011 @ 18:14:29 #74
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102520601
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:13 schreef flipp. het volgende:

[..]

:D
eerste paar games merk je extra hard. Dan zijn je wins / losses nog 40 per game waard. Dus dan heb je iets van 7 keer op een rij verloren? :D
Ja, 8 volgens mij tot nu toe ja.
Vanmorgen stond ik 10/2 met GP, team had zo hard gefeed dat ik eindigde met 10/8 en een lose :').
pi_102520637
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:08 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Omdat Xin buiten de jungle fucking hard faalt.
ik buildde hem 2x PD, 2x BD, 1x BC en 1x BG = win.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:18:15 #76
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102520694
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:15 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

ik buildde hem 2x PD, 2x BD, 1x BC en 1x BG = win.
Oké.
pi_102520703
goed man.
Conscience do cost.
pi_102520780
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:47 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

full screen heheh hoezo :P
Nou ja, het is misschien wel handig om windowed mode te gebruiken voor die builds, of onthouden jullie die per character?
pi_102520824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:22 schreef Onmisbaar het volgende:

[..]

Nou ja, het is misschien wel handig om windowed mode te gebruiken voor die builds, of onthouden jullie die per character?
alt+tab

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:18 schreef ems. het volgende:
goed man.
wat is nu weer het probleem? ik speel eigenlijk alleen nog maar 3v3,
  donderdag 29 september 2011 @ 18:25:41 #80
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102520860
quote:

[..]

Ik onthoud ze. Sowieso is het per match verschillend.
pi_102520895
moet nu tegen Leona. dit word een lose. :(
Leona is armor stack queen met heel veel cc.
pi_102520904
quote:

[..]

Itembuilds zijn eigenlijk gewoon pure logica, je stemt het namelijk af op de sterk punten (of je bijv. magic of physical damage doet) van je champ en/óf juist op de sterke punten van je tegenstander (magic armor/physical armor etc). Het ziet eruit als een hele bak informatie maar op een gegeven moment hoef je geeneens meer echt naar guides te kijken want je weet toch wel wat het beste werkt voor jouw en de champ in kwestie.

Maarja, die onthou je dus gewoon. Klinkt moeilijk, gebeurt automatisch als je wat meer speelt ;)

Oh nog een laatste (en misschien wel belangrijkste) tip; luister sowieso niet naar EpicKnife. 98% van wat hij zegt is pure onzin en we zijn nog aan het speculeren of hij nou echt zo dom is of gewoon niet helemaal goed. Voor de rest weten de meeste mensen hier wel what's up :)
Conscience do cost.
pi_102520962
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Itembuilds zijn eigenlijk gewoon pure logica, je stemt het namelijk af op de sterk punten (of je bijv. magic of physical damage doet) van je champ en/óf juist op de sterke punten van je tegenstander (magic armor/physical armor etc). Het ziet eruit als een hele bak informatie maar op een gegeven moment hoef je geeneens meer echt naar guides te kijken want je weet toch wel wat het beste werkt voor jouw en de champ in kwestie.

Maarja, die onthou je dus gewoon. Klinkt moeilijk, gebeurt automatisch als je wat meer speelt ;)

Oh nog een laatste (en misschien wel belangrijkste) tip; luister sowieso niet naar EpicKnife. 98% van wat hij zegt is pure onzin en we zijn nog aan het speculeren of hij nou echt zo dom is of gewoon niet helemaal goed. Voor de rest weten de meeste mensen hier wel what's up :)
Oke, nice. Zonet weer een ronde gewonnen met Ryze via zo'n guide en we wonnen makkelijk. Ik zal 't onthouden :P
  donderdag 29 september 2011 @ 18:38:48 #84
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102521233
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:50 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Kan best. Sustain met passive, uberganks met ewq. Ga ik binnenkort ook eens proberen als het nieuwtje van dominion eraf is.
pi_102521357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik volg zo'n guide ook zelden tot op de letter, maar het duwt je vaak wel in de juiste richting. Zo las ik laatst een stukje van Jatt (jungler in het Rock Solid team) over jungle udyr en hoe hij attack speed runes en movement speed runes nam en daar ook zijn items op afstemde (wits end bijv.), dan weet ik al genoeg. Voor de rest noemt hij een zooi tank items, maar die kan ik zelf ook wel verzinnen. Gewoon even de core build bekijken en de runes/masteries is meestal al voldoende.
pi_102522064
hoe heet je ingame Onmisbaar?
pi_102522710
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:44 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik volg zo'n guide ook zelden tot op de letter, maar het duwt je vaak wel in de juiste richting. Zo las ik laatst een stukje van Jatt (jungler in het Rock Solid team) over jungle udyr en hoe hij attack speed runes en movement speed runes nam en daar ook zijn items op afstemde (wits end bijv.), dan weet ik al genoeg. Voor de rest noemt hij een zooi tank items, maar die kan ik zelf ook wel verzinnen. Gewoon even de core build bekijken en de runes/masteries is meestal al voldoende.
Ja zeker. Ik kijk eigenlijk alleen nog even snel naar de core build en runes. Defensive items zijn sowieso altijd situationeel
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:44 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik volg zo'n guide ook zelden tot op de letter, maar het duwt je vaak wel in de juiste richting.
Ja klopt, het is meer een soort referentiemateriaal geworden. Maar bijvoorbeeld voor ezrael wist ik toch wel welke abilities hij had en wat voor damage die deden, dan weet je ook meteen wel welke runes en items je moet gaan. Toch nog in loading screen even snel solomid gecheckt en het klopte gelukkig :+

Revive is trouwens best lekker in dominion.
Conscience do cost.
pi_102524010
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Maisnon het volgende:
hoe heet je ingame Onmisbaar?
Hardebaas (Ja, ik weet het :P)
pi_102524150
Teringhemeltje wat is dit goed:

pi_102525462
Ik heb ook wel inspiratie om iets met LoL te tekenen

Zag iets voor me waar Maokais voet in de fik stond, je brand weg zag lopen en brandweer tristana er aan komen rennen :')
  donderdag 29 september 2011 @ 20:38:15 #91
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102526112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook wel inspiratie om iets met LoL te tekenen

Zag iets voor me waar Maokais voet in de fik stond, je brand weg zag lopen en brandweer tristana er aan komen rennen :')
:D.
pi_102528114
Iemand een leuke build voor gragas? vind hem leuk om te spelen maar met sommige builds schiet ik niet echt op.
Enige tips ook voor hem? :p
pi_102528483
Je hebt toch geen guides nodig om goed te zijn jonge :')
pi_102528682
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef EpicKnife het volgende:
Iemand een leuke build voor gragas? vind hem leuk om te spelen maar met sommige builds schiet ik niet echt op.
Enige tips ook voor hem? :p
6x Sunfire Cape
pi_102529246
woah ik kan wel met Alistar spelen als ik mn best doe :P
pi_102529793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:26 schreef nyny83 het volgende:
Je hebt toch geen guides nodig om goed te zijn jonge :')
build =/= guide?
  donderdag 29 september 2011 @ 21:52:14 #97
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102529817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:41 schreef Maisnon het volgende:
woah ik kan wel met Alistar spelen als ik mn best doe :P
Alistar goed spelen is best lastig. Wel tof :Y.
pi_102532400
Ja kheb er nu 2 gewonnen, echt leuk al die CC :P

Hebben jullie wat tips hoe hem te bouwen? Solomid is een beetje tegenstrijdig in de guides, ene keer gaan ze echt AD crit, andere keer veel meer tanky, andere keer juist weer met AP
  donderdag 29 september 2011 @ 22:44:42 #99
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102532503
Ligt eraan. Als je support gaat gewoon gp/5 items en de standaard support-items. Als je solo top gaat bouw ik hem meestal tanky met AP.
pi_102534849
Gragas:

Q W Q E Q R Q W Q W R W W E E R E E

Boots + 3 healthpots
2 Rings of Catalyst->Rod
Deathcap
Voidstaff

Herass met je Q, altijd ACHTER je target gooien, heb je nog net extra tijd om te laten exploden (tenzij ze naar je toe lopen, dan voor ze mikken)
W wanneer je kan
E om te escapen / chasen
R moet je oefenen, kan je targetten in je turret of een gank van je af bijv.

Als je goed wordt met je Q kan je heeeeeeeeel lang in je lane blijven en kills oppakken. Je wilt geen manaregen op gragas, niet nodig. Zonias zou ook niet nodig moeten zijn. Probeer zoveel mogelijk HP weg te gooien met je Q voordat je team engaged.
pi_102535133
Je wilt geen manaregen? Jazeker wil ik dat wel. Die W-skill geeft je maar minimaal mana erbij. Mijn build met gragas:

Runes:
Magicpen reds
Mana regen yellows
AP/lvl blues
Flat AP quints

Masteries:
Standaard 9/0/21 caster met improved ignite en flash enzo

Je start door improved ignite en je runes al op iets van 25 a 30 AP en hebt daar ook nog magic pen bij. Heerlijk.

Goed, startitem is Dorans ring. Geeft je extra HP, mana regen en nog meer AP. Ideaal item voor early lane dominance. GEwoon lekker laid back farmen en harassen met je tonnetjes. Probeer hem een beetje low te krijgen. Skill volgorde eerste 6 levels: Q, W, Q, E, Q, R. Als het goed is kun je flink harassen EN farmen tegelijk. Bij recall haal je boots en nog een dorans ring. Nu ben je door je insane mana regen helemaal je lane niet meer uit te krijgen. Wacht tot hij low genoeg is en ulti ACHTER hem. Hij komt nu naar je toe waardoor je snel met je E-skill moet zijn om hem te raken en te slowen. Vervolgens is het een eitje om je barrel er nog bij te raken en eventueel ignite te casten.

Totale build:
Dorans ring
Dorans ring + boots
Evt. 3de dorans ring, hangt van moment van recallen af
Deathcap
Void Staff
Game over.
pi_102535591
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef nyny83 het volgende:
Je wilt geen manaregen? Jazeker wil ik dat wel. Die W-skill geeft je maar minimaal mana erbij. Mijn build met gragas:

Runes:
Magicpen reds
Mana regen yellows
AP/lvl blues
Flat AP quints

Masteries:

Je start door improved ignite en je runes al op iets van 25 a 30 AP en hebt daar ook nog magic pen bij. Heerlijk.

Goed, startitem is Dorans ring. Geeft je extra HP, mana regen en nog meer AP. Ideaal item voor early lane dominance. GEwoon lekker laid back farmen en harassen met je tonnetjes. Probeer hem een beetje low te krijgen. Skill volgorde eerste 6 levels: Q, W, Q, E, Q, R. Als het goed is kun je flink harassen EN farmen tegelijk. Bij recall haal je boots en nog een dorans ring. Nu ben je door je insane mana regen helemaal je lane niet meer uit te krijgen. Wacht tot hij low genoeg is en ulti ACHTER hem. Hij komt nu naar je toe waardoor je snel met je E-skill moet zijn om hem te raken en te slowen. Vervolgens is het een eitje om je barrel er nog bij te raken en eventueel ignite te casten.

Totale build:
Dorans ring
Dorans ring + boots
Deathcap
Void Staff
Game over.
Jou games zijn snel over, of je farmt slecht.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_102536243
testen jullie vaak rare builds voor de lol tegen bots of in custom games ofzo? :P
pi_102536300
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
testen jullie vaak rare builds voor de lol tegen bots of in custom games ofzo? :P
Tegen bots heb je er weinig aan. Rare builds doe ik gewoon tegen andere spelers. Moet ik wel eerst de champion op een degelijke wijze gewoon kunnen spelen.
pi_102536340
ja ik durf dat niet te doen omdat ze dan boos worden in normale games :')
pi_102536472
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:12 schreef Maisnon het volgende:
ja ik durf dat niet te doen omdat ze dan boos worden in normale games :')
Zolang je build een beetje doordacht is kan je er prima mee doorgaan. In principe is normal ook maar een oefening voor ranked.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg als een speler gewoon goed speelt met een rare/mindere build. Heb ook regelmatig DPS Malphite build gebruikt. Moet dat wel zo uitkomen dat ik die kan bouwen. Als ik als enige tank met wat squishies ben, dan moet je het niet doen. Heb je nog een tank erbij, dan moet dat prima kunnen. Erger me wel weer aan simpelweg debiel spel. Spelers die solo gaan roamen late game of zoals net een spel.
Shaco en Twitch in 1 lane, omdat ze elkaars matties zijn. Is al een erg kutte lane, maar als ze dan ook nog eens beide 0/3 gaan in 6(!) minuten tijd dan is dat wel weer jammerlijk.
pi_102539914
Hmm,

Shaco of Orianna?

Shaco vond ik al cool sinds ik voor het eerst lol speelde (pas 1x mee gespeeld dat dan weer wel)
Orianna is gewoon cool :p

Koop ze allebei sowieso maar welke zou beter zijn. Denk dat ik voor Shaco ga omdat ik vaak jungle. En iets anders dan nocturen/lee sin is ook wel leuk :D
pi_102539960
quote:

Runes:
Magicpen reds
Mana regen yellows
AP/lvl blues
Flat AP quints

Masteries:

Totale build:
Dorans ring
Dorans ring + boots
Deathcap
Void Staff
Game over.
Kan ook, maar ik prefereer altijd boots over ring, aangezien je een stuk minder gankable bent met boots. Manaregen heb je met je W. Je moet je barrel niet gaan spammen, dan doe je het sowieso verkeerd in mijn ogen. Sure hits moet je voor gaan, maar de rest lekker lasthitten met autoattack.
pi_102540294
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:50 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Jou games zijn snel over, of je farmt slecht.
Hoezo? Die build werkt goed ik weet niet hoe hard jij zuigt met gragas. Maar ik gebruik ook altijd 2x dorans. En dan build je gewoon AP. En dan langzaam heb je al hp door dorans en dan build je nog even catalyst
pi_102540803
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Kan ook, maar ik prefereer altijd boots over ring, aangezien je een stuk minder gankable bent met boots. Manaregen heb je met je W. Je moet je barrel niet gaan spammen, dan doe je het sowieso verkeerd in mijn ogen. Sure hits moet je voor gaan, maar de rest lekker lasthitten met autoattack.
Een goede speler ownt je iedere keer dat jij wil lasthitten (brand met W bijv.) omdat je autoattacks melee zijn. Gankable ben je sowieso amper als je gewoon een beetje bij je tower blijft, niet te hard pusht en je E up houdt voor escapes en anders alleen zekere kills. Maargoed, verschil in speelstijl misschien. Voor mij werkt bovenstaande build prima.

@Kamikazie: ik ben geen superfarmer, maar met Gragas farm ik eerlijk gezegd altijd prima (evenals Jax gek genoeg). Alleen de meeste games die ik speel worden al vrij snel gesurrenderd omdat er 1 team hard aan het winnen is. Maargoed, als het nog niet over is is de ideale endgame build imo:

Magicpen Boots
Deathcap
Void Staff
Will of the Ancients
Rylai's
Lich Bane
pi_102541182
Denk ook verschil in speelstijl :) Ik speel gragas enorm aggro, dan heb ik zeker meer aan boots. Ik pak ook vaker mn E om close te komen. Een brand rol je dan gemakkelijk op, die zijn niet zo gewent om aggresief op teruggespeeld te worden ^^
pi_102542114
Tering, drie keer achter elkaar een disc in de champ select
pi_102542184
Beter daar dan ingame!
pi_102542813
Dat dan weer wel
pi_102543824
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:41 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Een goede speler ownt je iedere keer dat jij wil lasthitten (brand met W bijv.) omdat je autoattacks melee zijn. Gankable ben je sowieso amper als je gewoon een beetje bij je tower blijft, niet te hard pusht en je E up houdt voor escapes en anders alleen zekere kills. Maargoed, verschil in speelstijl misschien. Voor mij werkt bovenstaande build prima.

@Kamikazie: ik ben geen superfarmer, maar met Gragas farm ik eerlijk gezegd altijd prima (evenals Jax gek genoeg). Alleen de meeste games die ik speel worden al vrij snel gesurrenderd omdat er 1 team hard aan het winnen is. Maargoed, als het nog niet over is is de ideale endgame build imo:

Magicpen Boots
Deathcap
Void Staff
Will of the Ancients
Rylai's
Lich Bane
Geen RoA?
pi_102543882
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Geen RoA?
Ik vind dat je met die RoA early game zo traag op gang komt (zeker ivm dorans rings), en later in het spel is hij meestal niet meer gold efficient omdat hij dan niet volledig kan groeien. RoA bouw ik meestal alleen op tanks als Chogath en Maokai.
pi_102543996
Mao moet je niet tank spelen :) AP Maokai is imba ^^

Maar rod ligt ook aan tegen wie je zit, tegen veel poke haal ik die zeker, kan je langer in lane blijven.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:25:43 #118
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102545717
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering, drie keer achter elkaar een disc in de champ select
3 keer maar? Mijn record is een keer of 6 achter elkaar xD
pi_102546640
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:25 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

3 keer maar? Mijn record is een keer of 6 achter elkaar xD
3 disconnects of mensen die queu dodgen?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:06:53 #120
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_102546976
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:55 schreef znarch het volgende:

[..]

3 disconnects of mensen die queu dodgen?
queuedodging. Of mensen die om de een of andere wazige reden wel in de room verschijnen maar de hele tijd disconnected zijn totdat de champ select is afgelopen (met zo'n blauwe driehoek met bliksemschicht) waarna je naar het menu wordt teruggegooid.
pi_102548370
Ach hebben we ook wel es gehad, queu je met 2, komt er net iemand anders online, dodge, queue met 3 , komt er weer eentje online , dodge :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:40:29 #122
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_102550033
Ik ben sinds kort bezig met Tryndamere. Als in: Ik heb tot nu toe 1 potje gespeeld met Tryndamere. Zie PI.

Wat een held.
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_102550171
Tryndamere is misschien wel de beste pubstomper in het spel naast Katarina en Leblanc. En als je er echt goe dmee kan spelen is hij ook in games van een hoger niveau prima viable.
pi_102550304
Tryndamere is zo pro, ik begin altijd met 2 x zeal en dan boots.
pi_102550797
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Dan nog maar eens vanavond Bob gaan kijken.
Inderdaad gisteravond nog even gekeken, een tweetal potjes. Weet niet wat ik toen in hem zag. Hij zegt weinig, heeft inderdaad rare builds en speelt erg laf.
Zijn eerste potje stroomde ik halverwege in, hij was met zijn Atmog GP veruit de meest tanky champ uit zijn team. Ondertussen farmt hij alleen en in teamfights doet hij alsof hij veigar speelt. Daarna rent hij als het ietsjes moeilijker gaat direct weg zodat hij als enige overblijft. De rest wordt 4 vs 5 gewoon geraped. Dit tot 2 keer toe.

Daarna speelde hij een degelijke pot met solo Lanewick tegen een Irelia. Hij begon met Dorans Ring, Boots, Mana Crystal, Chain Vest > Glacial Shroud. Op zich een redelijke build waardoor je een tank wordt die een 3 seconden stun heeft met zijn r. Echter krijgt hij het voor elkaar om om de 3 minuten te gaan recallen. Heeft hij wat minions gemold en weer 300 Gold > Recall > Sight Ward en terug. Heeft hij Irelia gemold en nog 3/4 hp terug > recall. Dan vraag ik me af, voorzichtigheid is wel fijn, maar die tower neerhalen is nog fijner.
Uitleg gaf hij niet. Komende tijd maar geen Bob voor me.
pi_102550906
Waar vind ik die streams? :@
pi_102551011
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef j95 het volgende:
Waar vind ik die streams? :@
www.leagueoflegendsstreams.com gebruik ik
pi_102551050
Gewoon zelf spelen en leren.
pi_102551106
http://www.leaguereplays.com/

is een programma dat je games op neemt. Op die site kan je ook andere streams downloaden. Voordelen van downloaden is dat het hele spel is opgenomen en dat je zelf veel meer controle hebt. Je kan namelijk alles zien wat de speler van de replay op dat moment ook zou kunnen zien.

Dus je ziet wel nog steeds fog, maar je bent wel vrij om aan de andere kant van de map te gaan kijken bij andere spelers. Tab kan je ook openen wat ik wel fijn vind.

Nadeel is dat je geen commentaar hebt van de speler. leagueoflegendsstreams zitten de spelers met een webcam en een microfoon achter de pc en is het veel directer.
pi_102551623
quote:
Pak solomid.net. Daar staan in ieder geval alle bekende streams op (ook die van de CLG spelers! CLG zet die van Solomid er niet op).
pi_102551864
Of kijk gewoon op own3d.tv daar staan ze ook allemaal.
pi_102553229

Zijn deze builds acceptabel voor Irelia en Jax? Kan dit verbeterd worden?
pi_102554039
Daar is weinig mis mee.
Conscience do cost.
pi_102554280
Zelfs voor Jax vind ik een Tabi minder dan Mercury Threads als je tegen zo'n team speelt. Verder natuurlijk helemaal niks mis mee.
pi_102555216
Gaat wel lekker met Ryze, nog niets verloren :)
pi_102557036
Jax build is prima, Irelia is imo matig. Hextech en phantom dancers bouw ik persoonlijk nooit op Irelia. Ideale endgame build voor Irelia imo:

- Merc treads
- Triforce
- Wits End
- Warmorgs
- Atma's Impaler
- Force of Nature

Je movespeed krijg je van je boots, triforce en FoN, dikke HP van Warmogs, armor van Atma's en MR van je boots, Wits End en FoN. En je auto-attacks zijn supersnel dmv je Wits End.
pi_102557183
Oh, ik zag die hextech over het hoofd. Zal wel gedacht hebben dattie bij jax hoorde. Daar zijn inderdaad betere alternatieven voor. Als je toch warmog's gaat en je wil daarna nog wat extra damage neem dan atma's!
Conscience do cost.
pi_102557430
Okee, dan ga ik die de vorige keer proberen. Heb dank.
pi_102559117
Na een dramatische start van S2 (begon op 1280 elo, ben in 2 dagen gezakt naar 1060 ( :') ), het weer omhoog gewerkt. 9 Ranked games op rij gewonnen, waarvan 6 keer Lee Sin (jungle) en 2x Gangplank (jungle). Zijn echt heerlijke champions om snoeihard mee te carrien (zeker als je bij en tegen spelers zit die gewoon ver onder jou niveau zitten). Heb vaker 12+ kills gehaald als lee sin dan dat dit niet gebeurde.

Mijn eerste 18 games waren 13 losses, door leavers, slechte spelers en ik die champions ging spelen die ik gewoon niet kan (erg dom). En dan verlies je er 2, raak je gefrustreerd en dat helpt nou echt alles behalve als je wilt winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keselo op 30-09-2011 19:54:46 ]
pi_102565723
Vuistregel; als je er 2 verloren hebt gelijk stoppen. Ook als je ertussendoor 3 of 4 wint. Zo kun je nooit op 1 avond 100 ELO weggooien uit frustratie.
pi_102567329
Sowieso is heel de ranked ladder nu random. Veel mensen die erg hard zuigen en geen idee hebben hoe of wat een champ gespeeld moet worden. Beetje jammer en erg frustrerend om iedere keer op die manier te moeten verliezen (vooral als je voornamelijk solo top of support speelt...)
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:41:38 #142
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102567444
En alweer twee potjes verloren door leavers :'). ELO-hell ftw. Moet gewoon eens een paar dagen alleen maar carry spelen en dan volle gas rating omhoog. Ik hoor echt niet tussen dit soort spelers thuis :').
pi_102567570
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Okee, dan ga ik die de vorige keer proberen. Heb dank.
Conscience do cost.
pi_102571235
quote:

Runes:
Magicpen reds
Mana regen yellows
AP/lvl blues
Flat AP quints

Masteries:

Totale build:
Dorans ring
Dorans ring + boots
Deathcap
Void Staff
Game over.
dankje, ik zal beide builds proberen
pi_102571451
12 games op rij gewonnen, waarvan 11x ranked _O_
pi_102573137
Verloren, moest er ooit van komen _O-
pi_102573892
PublicPervert (1:08): ugh
PublicPervert (1:08): soms snap ik mn teams echt niet
PublicPervert (1:08): net 0/8 met udyr, wel gewonnen
PublicPervert (1:08): iedere keer als ik wilde vechten renden zij weg
PublicPervert (1:08): ben maar gaan backdoorpushen van ellende
PublicPervert (1:08): ben zo nog 3 of 4x gekilld
PublicPervert (1:08): maar wel al hun torens langzaam gemold en al hun lanes gepusht
PublicPervert (1:08): daardoor wonnen we, ze kwamen hun basis niet meer uit
PublicPervert (1:09): 10 kills en 3 dragons achter, maar toch winst :D
pi_102575508
6 win streak met Alistar is net ook ten einde gekomen ;(

Ga maar slapen :P

Onze Brand was zo bang de heel de tijd, superpassief spelen en bijna niet harassen. Heel het team gaf ze eigenlijk gewoon veel te veel ruimte :P
pi_102578165
Gister een avondje vier keer Alistar gespeeld bij een team met veel squishies. Zijn manier van lopen lijkt, ook met een hoge movementspeed, alsof hij gewoon erg traag loopt.

Het is gewoon prachtig om na een ongelukkige teamfight als enige fullhealthchampion achter mijn vluchtende team aan te waggelen, snelle tegenstanders wegheadbuttende en de rest de lucht in te slingeren, zodat we het nog net overleven ook. Daar heb ik om de één of andere reden meer lol in dan bijvoorbeeld een triple kill ofzo ^O^
pi_102579820
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
En alweer twee potjes verloren door leavers :'). ELO-hell ftw. Moet gewoon eens een paar dagen alleen maar carry spelen en dan volle gas rating omhoog. Ik hoor echt niet tussen dit soort spelers thuis :').
Vanaaf anders een paar ranked games proberen met een premade met FOK!-ers?
pi_102580023
Premade telt voor een andere rating, dat weet je he?
pi_102581851
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:38 schreef nyny83 het volgende:
Premade telt voor een andere rating, dat weet je he?
2 man premade niet
pi_102582303
Net weer ranked game met garen gecarried. Het was dat hun mid nog slechter was dan onze kog maw... Hopelijk is over twee weken de elo hell weer uitgebalanceerd...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:16:58 #155
148823 znarch
ondertitel
pi_102582359
Kun je ergens zien wat er met je beoordeelde tribunal cases gebeurt?

En krijg je er nog ip voor of iets dergelijks?
pi_102582725
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:16 schreef znarch het volgende:
Kun je ergens zien wat er met je beoordeelde tribunal cases gebeurt?

En krijg je er nog ip voor of iets dergelijks?
5 ip per case :')__
pi_102582757
Oh toe maar, dat is inderdaad echt wel de moeite. Voor een champion hoef ik dus maar 1260 keer een oordeel te geven.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:44:19 #158
148823 znarch
ondertitel
pi_102582945
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh toe maar, dat is inderdaad echt wel de moeite. Voor een champion hoef ik dus maar 1260 keer een oordeel te geven.
Dat boeit me echt niets, ik vind het fijn om mee te helpen aan het bannen van de fucktards waar ik me ingame zo aan erger.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:52:17 #159
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102583101
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:14 schreef flipp. het volgende:
Net weer ranked game met garen gecarried. Het was dat hun mid nog slechter was dan onze kog maw... Hopelijk is over twee weken de elo hell weer uitgebalanceerd...
sorry, maar hoe kun je in godsnaam slecht zijn met kog'maw :')

Niet dat ik super goed ben, maar kog'maw is echt easy
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:26:15 #160
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102583769
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:52 schreef jagga het volgende:

[..]

sorry, maar hoe kun je in godsnaam slecht zijn met kog'maw :')

Niet dat ik super goed ben, maar kog'maw is echt easy
Kog'Maw is een van de moeilijkste AD carries en een van de heroes waar positioning echt belangrijk is.
pi_102584111
Tof, Blitzcrank, Anivia en Corki zijn reduced naar 3150 IP.
Doe eens niet.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:45:21 #162
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102584143
Ja, ook zoiets ja. Anivia, wtf :') een van de sterkste AP carries die ze bijna gratis weggeven.
pi_102584834
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ook zoiets ja. Anivia, wtf :') een van de sterkste AP carries die ze bijna gratis weggeven.
Bijna iedereen heeft haar toch al wel na 2 jaar..
pi_102588663
Ranked gaat weer lekker vandaag, 4 op rij gewonnen als solo top (irelia, gangplank en 2x lee sin) :D
pi_102605658
quote:
Anivia, 1 van de chars die de meeste mensen toch niet snappen.

Oh oh wat beni k toch een pro brand. 7/0/5 in ranked. Np

[ Bericht 5% gewijzigd door Lamabal op 02-10-2011 12:44:10 ]
pi_102607957
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:39 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Anivia, 1 van de chars die de meeste mensen toch niet snappen.

Oh oh wat beni k toch een pro brand. 7/0/5 in ranked. Np
Ligt eraan tegen wie je speelt, brand heeft wel 1 van de betere harass voor in mid lane, dus zo gek is het niet, je outranged de meeste mids meestal toch wel, niet moeilijk om de lane te domineren en veel kills te krijgen.
pi_102608274
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ligt eraan tegen wie je speelt, brand heeft wel 1 van de betere harass voor in mid lane, dus zo gek is het niet, je outranged de meeste mids meestal toch wel, niet moeilijk om de lane te domineren en veel kills te krijgen.
Ik vind het best. probeer maar even een 0 score te behouden in ranked.
pi_102608448
quote:
Het heel klein beetje geloofwaardigheid dat Riot nog had met hun IP pricings is ook weg.
pi_102608575
Ouch, anders ga je 30/6/8 met Akali en verlies je nog even omdat het enemy team wel focus heeft en jouw team niet :') Alles viel met een Mark + Autoattack + Shadow Dance, maarja als je als je alleen nog maar op de map verschijnt een global taunt hebt kan je ook niet veel...
pi_102609915
BOTS another ranked win.

En dit word wss een lose. Kut urgot trolled

[ Bericht 54% gewijzigd door Lamabal op 02-10-2011 14:20:32 ]
pi_102619480
En? Inderdaad verloren?
pi_102620204
0 houden is makkelijker in ranked dan je team laten luisteren :))
pi_102622238
Net eindelijk een ranked win met Kogmaw, Akali, Jax, Lee Sin en Soraka.
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:33:22 #174
148823 znarch
ondertitel
pi_102623820
Ik vrees btw dat er binnekort een Akali nerf aankomt :N
pi_102624529
Laten we het hopen. Dat kreng schopt me nu naar de verwoesting.
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:44:52 #176
148823 znarch
ondertitel
pi_102624675
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laten we het hopen. Dat kreng schopt me nu naar de verwoesting.
Dat is dan je eigen schuld. Het is zo irri om steeds champs die leuk zijn om te spelen verneukt te zien worden door noobs die op de forums roepen dat een champ OP is.
pi_102626361
Rustig man, ik zeg niet dat ze OP is. De speler is gewoon erg goed, dat is het inderdaad. Neemt niet weg dat een nerf per direct, eventueel ongedaan te maken na het spel, dus erg aangenaam zou zijn.
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:11:11 #178
148823 znarch
ondertitel
pi_102626489
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rustig man, ik zeg niet dat ze OP is. De speler is gewoon erg goed, dat is het inderdaad. Neemt niet weg dat een nerf per direct, eventueel ongedaan te maken na het spel, dus erg aangenaam zou zijn.
Naja, Akalis is erg makkelijk te counteren he :P Probleem is vaak dat mensen dat niet doen, en als je een Akali dan ook nog eens feed heb je een probleem ja.

Goede Akali blijft kut ja.
pi_102626619
ik ga maokai missen na deze week, maar heb er echt geen ip voor ;(
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:13:48 #180
148823 znarch
ondertitel
pi_102626675
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maokai missen na deze week, maar heb er echt geen ip voor ;(
Sparen of anders RP? :P
pi_102626892
Net een game: Nasus en Trynd die samen 'full roaming' zouden gaan, allebei smite ook gepakt.

Ik zag de bui al heeeel erg hangen.

En inderdaad ze gingen dood als first blood toen ze de lane onder gingen ganken. De schuld geven aan iemand anders, die toen leavede.

Vervolgens was er iemand gedisconnect waardoor het 3v5 was. Ik met Maokai solo bovenin samen met dus die 2 idioten :')

Meteen surrenderen op 20
pi_102629700
Hmm in soloq kan het best werken, maar dan moeten ze dat wel goed communiceren zodat iedereen een goede solo laner kan picken.
pi_102631321
Shushei speelt nu zooooo'n slechte ashe :')
Conscience do cost.
pi_102631493
Voor het eerst met Ashe gespeeld vandaag, weinig kills, maar veel assists door die stun ultimate. Wel een leuke hero opzich. Ik heb die Annie nu ook gekocht met IP, als ik weer wat tijd heb ga ik meteen even kijken of dat ook wat is :)
pi_102632784
Een maat van mij plaatste een poos geleden na afloop van een door hem gemiste teamfight voor de grap Tibbers in een willekeurig bosje. Quadra kill :')
pi_102632877
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef ems. het volgende:
Shushei speelt nu zooooo'n slechte ashe :')
Shushei kan alles behalve AP mid ook gewoon echt niet.
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:43:51 #187
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102632919
8/1/5 met Ashe straks na 20 minuten. Na 15 minuten al Infinity Edge en toen was het heel rap afgelopen met de tegenstander.
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:44:14 #188
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102632950
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:43 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Brand top.
Talon.
Alistar.
pi_102635735
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:43 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe iemand die WCG wint zo slecht kan zijn met andere champs dan zijn mains. Ik kan ook niet alles vlekkeloos spelen, integendeel zelf, zo ben ik een zeer matige jungler maar als ik mijn jungle vergelijk met Shushei's Ashe ben ik best jungler EU :P
Conscience do cost.
pi_102636714
pregame chat. Iedereen locked meteen in behalve ik omdat we misschien iets missen in de team comp.

Dus ik vraag: Are we okay like this?

En iedereen: who cares dont care bla play good dont feed its not high elo dont bother ble
pi_102636785
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef Maisnon het volgende:
pregame chat. Iedereen locked meteen in behalve ik omdat we misschien iets missen in de team comp.

Dus ik vraag: Are we okay like this?

En iedereen: who cares dont care bla play good dont feed its not high elo dont bother ble
Ik ben eens met ze mits het normal game is.
pi_102637704
Ja maar kom op dat is toch geen instelling. Een beetje communiceren met elkaar is schijnbaar echt teveel gevraagd bij veel spelers en daar kan ik me heel erg aan ergeren

We hebben het zojuist ook dik hard verloren, ik had nog een okay score en de hardste dont care roepers deden het waardeloos
pi_102638757
quote:
13s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar kom op dat is toch geen instelling. Een beetje communiceren met elkaar is schijnbaar echt teveel gevraagd bij veel spelers en daar kan ik me heel erg aan ergeren

We hebben het zojuist ook dik hard verloren, ik had nog een okay score en de hardste dont care roepers deden het waardeloos
Nja, als iedereen een hero speelt waar ze echt goed mee zijn, dan kom je al een hele eind. Maar als dit niet het geval is verlies je ook vrij gauw.

Naar mijn inzien zijn normal games ook gewoon normal fun games. De ene dag heb je een enorm spannende pot van 1 uur en langer en de andere dag surrender je at 20.
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:12:47 #194
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102640095
Kspeelde gisteren Lux

Gisteren in Dominion met een mooi gevecht met 3 van ons 4 van hun. 2 van hun beginnen te rennen naar hun base ivm low health

Ik doe mijn laser ding en poef 2 kills (ze waren net aan niet uit beeld)

Ik neem aan dat dat dan een skillshot is ? zo nee, wat is een skillshot?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_102640349
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe iemand die WCG wint zo slecht kan zijn met andere champs dan zijn mains. Ik kan ook niet alles vlekkeloos spelen, integendeel zelf, zo ben ik een zeer matige jungler maar als ik mijn jungle vergelijk met Shushei's Ashe ben ik best jungler EU :P
Hij is de AP mid van fnatic, hij hoeft niets anders te doen. Zet een keeper maar es in de spits, die zal wel iets raken maar zo goed als dat hij keept zou hij niet worden.

Shushei trollt ook alleen maar met andere champs op stream :) dan ist wel weer leuk ^^
pi_102640362
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 08:12 schreef jagga het volgende:
Ik neem aan dat dat dan een skillshot is ? zo nee, wat is een skillshot?
Die snare van Lux is bijv een skillshot, maar de Q van annie bijvoorbeeld weer niet.

Alles wat niet auto-hit en wat je echt moet mikken is een skillshot (paar uitzonderingen daargelaten)
pi_102640365
Das wel een skillshot.

O.a. de stun van Morgana, q van Urgot, Ashe arrow, Blitzcrank grab, Corki's ultimate e.d. zijn voorbeelden van skillshots, omdat het succes van de ability van het vermogen van de speler om te mikken/afstanden in te schatten/bewegingen van de tegenstanders te voorspellen afhankelijk is.
pi_102640431
Die q van Urgot is trouwens maar een halve skillshot, aangezien het auto-aim wordt op tegenstanders binnen range die je eerst met je e raakte.
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:52:13 #199
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102640457
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Hij is de AP mid van fnatic, hij hoeft niets anders te doen. Zet een keeper maar es in de spits, die zal wel iets raken maar zo goed als dat hij keept zou hij niet worden.

Shushei trollt ook alleen maar met andere champs op stream :) dan ist wel weer leuk ^^
Sinds wanneer is xPeke geen AP mid meer :')?
pi_102640468
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 08:52 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Sinds wanneer is xPeke geen AP mid meer :')?
Fnatic speelt met 2 AP , 1 top en 1 mid, Xpeke is de AP top ( en anders de counterpick bruiser top )
pi_102640477
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 08:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die q van Urgot is trouwens maar een halve skillshot, aangezien het auto-aim wordt op tegenstanders binnen range die je eerst met je e raakte.
Blijft een skillshot, je moet je pointer hoveren om te hitten, dus geen auto-hit
pi_102641250
Trouwens laatst op US server Ryze voor de gein weer eens geprobeerd, maar nu met het aanzetten van smartcasting (keys rebinden, shift ingedrukt houden is kut). Tering wat maakt dat op Ryze een verschil zeg. Je combo's gooi je er veel sneller uit waardoor je veel harder kan bursten. Ik speel normaal alleen bruisers en jungle meestal ook nog eens, dus dan heeft smartcast weinig zin... maar bij sommige casters is het wel echt de moeite waard.
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:59:19 #203
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102641481
Hoe rebind je die?
pi_102641556
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Blijft een skillshot, je moet je pointer hoveren om te hitten, dus geen auto-hit
semi-auto-hit dan toch wel minimaal. Je hoeft vrij weinig te doen om drie keer een bijna gegarandeerde hit te landen.
pi_102641697
En toch blijft het een skillshot :)
pi_102642269
Rammus de eindbaas in dominion. Geinig om mee te spelen
pi_102644311
http://iemchina.leagueoflegends.com/

CLG vs WE live

clg wordt geslacht, maar ze zijn allebei al door dus kan ook beetje troll/probeergame zijn voor ze, vooral met hotshot op zil ipv jiji

[ Bericht 37% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 03-10-2011 11:58:02 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:59:21 #208
148823 znarch
ondertitel
pi_102644602
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:44 schreef nyny83 het volgende:
Trouwens laatst op US server Ryze voor de gein weer eens geprobeerd, maar nu met het aanzetten van smartcasting (keys rebinden, shift ingedrukt houden is kut). Tering wat maakt dat op Ryze een verschil zeg. Je combo's gooi je er veel sneller uit waardoor je veel harder kan bursten. Ik speel normaal alleen bruisers en jungle meestal ook nog eens, dus dan heeft smartcast weinig zin... maar bij sommige casters is het wel echt de moeite waard.
Gewoon altijd alles smartcasten. Is eigenlijk altijd handiger, of je moet de range van bepaalde skills totaal niet weten.
pi_102645105
Ook op niet-casters smartcast ik erop los. Ik gebruik altijd shift :'(
Conscience do cost.
pi_102645404
Even tussendoor: mijn huidige favoriet is Cassi O+

Ben alleen nog even op zoek naar een fatsoenlijke build enzo. Dus als er hier Cassi'ers zijn: tips zijn welkom :)
pi_102645476
Cassio bouw ik meestal op counter. Tegen veel poke hextech, tegen weinig poke meer dmg. Met jungler rod, zonder jungler (of een slechte ganker) eerder rings.

Ligt er maar net aan, maar thats just me :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:30:36 #212
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102645595
Lol. Speel nu met iemand die CumshotGG heet :').

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even tussendoor: mijn huidige favoriet is Cassi O+

Ben alleen nog even op zoek naar een fatsoenlijke build enzo. Dus als er hier Cassi'ers zijn: tips zijn welkom :)
Standaard AP-build, RoA, Deathcap, magic pen boots, rylai's.
pi_102645628
Speel je je APs aggresive of niet jeff?
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:32:03 #214
148823 znarch
ondertitel
pi_102645631
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:14 schreef ems. het volgende:
Ook op niet-casters smartcast ik erop los. Ik gebruik altijd shift :'(
Waarom met shift dan?
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:35:29 #215
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102645716
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Speel je je APs aggresive of niet jeff?
Ik?
Ligt veel aan tegenstander. Als ik Morgana mid ben sowieso heel aggresive, Brand ook wel vaak. Alleen als ik Swain of Annie ofzo tegenkom kijk ik wel wat meer uit.
pi_102646806
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:32 schreef znarch het volgende:

[..]

Waarom met shift dan?
Omdat ik het al zo gewend bent dat het niet meer storend voor me is. En omdat er zo nu en dan skills tussen zitten die ik in bepaalde situaties net even iets gerichter wil plaatsen.

Ik hou shift dus eigenlijk altijd vast en heel soms laat ik hem even los :+
Conscience do cost.
pi_102647149
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ik?
Ligt veel aan tegenstander. Als ik Morgana mid ben sowieso heel aggresive, Brand ook wel vaak. Alleen als ik Swain of Annie ofzo tegenkom kijk ik wel wat meer uit.
Mooizo ;) aggresive ap mid is the way to go ^^
pi_102648530
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:59 schreef Zeroku het volgende:
Hoe rebind je die?
Escape, en dan ergens in het opties-menu kun je de keys rebinden. Q staat standaard op cast spell 1, maar als je verder naar beneden gaat zie je ook smart cast spell 1. Die wijzig je dan van shift + q naar q, en dan smartcast je Q standaard. Let wel dat je voor elk poppetje waarschijnlijk andere smarcast instellingen wilt hebben, dus elke game eventjes resetten naar default en hetgene dat je wilt smarcasten opnieuw instellen (kost 10 a 15 sec.).
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:17:45 #219
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102648585
Dat surrender or i afk begint zo fucking irrtant te worden ranked :'). Had 5 games op rij ranked gewonnen en dan zo weer verliezen ;(.

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Escape, en dan ergens in het opties-menu kun je de keys rebinden. Q staat standaard op cast spell 1, maar als je verder naar beneden gaat zie je ook smart cast spell 1. Die wijzig je dan van shift + q naar q, en dan smartcast je Q standaard. Let wel dat je voor elk poppetje waarschijnlijk andere smarcast instellingen wilt hebben, dus elke game eventjes resetten naar default en hetgene dat je wilt smarcasten opnieuw instellen (kost 10 a 15 sec.).
Ah op die manier. Thanks :).
pi_102649268
Ach 5 wins 1 loss teken ik voor hoor :)
pi_102650825
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Cassio bouw ik meestal op counter. Tegen veel poke hextech, tegen weinig poke meer dmg. Met jungler rod, zonder jungler (of een slechte ganker) eerder rings.

Ligt er maar net aan, maar thats just me :)
Volgens mij weet ik op dit moment nog veel te weinig van alle champs om goed in te kunnen schatten wat ik nodig heb. Moet me daar eens wat meer in verdiepen. Thanks :)

quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:30 schreef Zeroku het volgende:

Standaard AP-build, RoA, Deathcap, magic pen boots, rylai's.
Ahja, volgens mij doe ik het wat dat betreft gelukkig niet eens zo heel slecht :)

Heb echt zin om vanavond weer te spelen. Maar eerst heb ik les tot 17.15u en daarna nog cursus tot 18.45u... ;(
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:30:16 #222
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102650850
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach 5 wins 1 loss teken ik voor hoor :)
Ja, ik mag nog zo'n 20 potjes winnen om weer op m'n oude rating te komen :').
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:34:17 #223
148823 znarch
ondertitel
pi_102650977
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij weet ik op dit moment nog veel te weinig van alle champs om goed in te kunnen schatten wat ik nodig heb. Moet me daar eens wat meer in verdiepen. Thanks :)

[..]

Ahja, volgens mij doe ik het wat dat betreft gelukkig niet eens zo heel slecht :)

Heb echt zin om vanavond weer te spelen. Maar eerst heb ik les tot 17.15u en daarna nog cursus tot 18.45u... ;(
Ekte bazen skippen die skoro om lol te spelen, eerst ff jonko bossen in het park en gaan jwz.
pi_102651017
oh god kar is weer los :) en chickies hosselen? met je straatsoldaat matties jij weet het zelf woord aan je moeder etcetc?

ps kom es op ts weer savonds man
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:45:36 #225
148823 znarch
ondertitel
pi_102651338
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
oh god kar is weer los :) en chickies hosselen? met je straatsoldaat matties jij weet het zelf woord aan je moeder etcetc?

ps kom es op ts weer savonds man
Ja, ghast, nu praat je echt kaka, chickies hosselen doe je met je bb terwijl je in de park bent. Ook tijdens lol kun je prima met die chimeids pingen.

En ik heb zojuist lol gereinstalled om van die gare errors af te komen. De ene bug is verholpen maar nu is er simpelweg een nieuwe en die support van Riot heeft het iq van een baksteen ongeveer. Weet dus niet of ik uberhaubt nog een x ga reinstallen. Echt veel lijkt het niet te helpen.
pi_102651577
Wat heb je nog als bug dan? Dat doodgaan ligt toch aan jezelf hoor :)
pi_102652427
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hoezo? Ik loop altijd gewoon naar de nexus van de tegenstander maar dan gaan er onderweg ineens allemaal torens op me lopen schieten en dan ga ik dood. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? De eerste 3 torens die ik tegenkom schieten namelijk helemaal niet op me!
pi_102653288
Tering, dat klinkt wel ernstig! Waarschijnlijk speel je dan op een noodserver denk ik?
pi_102656100
Zou wel grappig zijn als een achievement systeem werd ingevoerd @ LoL.

Speel nu Rise of Immortals (goedkope kloon), maar het is best wel grappig om te spelen :D
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:32:36 #230
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102656830
Er komen ook achievements.
pi_102657551
Tering homos. Ik word echt een keer fucking pissed van die kut homos in ranked die je hele game verkrachten
pi_102657744
En weer een godverdomme troll. NO I DONT PICK SUPPORT I GO SHACO. Krijg aids
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:58:35 #233
148823 znarch
ondertitel
pi_102657779
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)legends+black+screen Deze, en die van haperend geluid waarna de game crashed na een x seconden zal ook nog wel niet verholpen zijn.
pi_102658967
Krijg allemaal godverdomme aids
pi_102659697
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:24 schreef Lamabal het volgende:
gast :')
pi_102660025
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef nyny83 het volgende:

[..]

gast :')
Moest jij is weten hoe erg dit is. Ik had 1500 rating. Ben nu gezakt naar 1233 omdat die godverdomme mensen niet eens een normale char kunnen facerollen? Hoe zielig
pi_102660793
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Moest jij is weten hoe erg dit is.
Nou zeg, verschrikkelijk. Het wereldvoedselprobleem is er niks bij. Kom op man, het is maar een spelletje hoor. Om nou mensen aids toe te wensen vanwege een spelletje gaat misschien wat ver, niet? :')
pi_102661374
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Nou zeg, verschrikkelijk. Het wereldvoedselprobleem is er niks bij. Kom op man, het is maar een spelletje hoor. Om nou mensen aids toe te wensen vanwege een spelletje gaat misschien wat ver, niet? :')
Leuk dat jij nog waarde hecht aan het woordje aids. Worden hier wel met ergere dingen gescholden
pi_102661980
Het zal best dat je rating kwijtraakt door eikels, maar dan nog. Iedereen een rondje aids gunnen is ook weer drastisch.
pi_102664184
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Leuk dat jij nog waarde hecht aan het woordje aids. Worden hier wel met ergere dingen gescholden
Het is niet alleen het woordje aids, meer dat je in een complete rage terecht komt vanwege een game.
pi_102666938
Zou de patch vandaag komen?
pi_102667141
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Zou de patch vandaag komen?
Meestal op dinsdagen :) Misschien dat hij op US nu al is.
pi_102667839
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Meestal op dinsdagen :) Misschien dat hij op US nu al is.
ook nog niet
pi_102670219
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:52 schreef Lamabal het volgende:
Tering homos. Ik word echt een keer fucking pissed van die kut homos in ranked die je hele game verkrachten
ik hoor wel veel boze mensen over ranked altijd.
ik begin daar dus niet aan.

Ik heb net Irelia (+ die zwarte skin gekocht), en kassadin.
ff kijken of ze goed zijn :P

= irelia: merc threads, triforce als core? daarna: warmogs, force of nature, atma's impaler en offensive item/guardian angel?

[ Bericht 8% gewijzigd door EpicKnife op 03-10-2011 22:48:07 ]
pi_102671365
Rumble is ook heel leuk :) net iets van 9/1/5 gehaald

Zo grappig, ons team had 2 dikke feeders, maar Brand had 24 kills en maar een paar deaths en onze tank deed het okay. We wonnen dus.

De tegenstanders namen Evelynn ook, dus ik wist niet goed wat te verwachten, maar ze kon serieus kills krijgen op onze feeders :P

Niet genoeg uiteindelijk :) want we wonnen
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:01:02 #246
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102671459
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

ik hoor wel veel boze mensen over ranked altijd.
ik begin daar dus niet aan.

Ik heb net Irelia (+ die zwarte skin gekocht), en kassadin.
ff kijken of ze goed zijn :P

= irelia: merc threads, triforce als core? daarna: warmogs, force of nature, atma's impaler en offensive item/guardian angel?
Is situational. Haal 9/10 keer LW na TF.

quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Rumble is ook heel leuk :) net iets van 9/1/5 gehaald

Zo grappig, ons team had 2 dikke feeders, maar Brand had 24 kills en maar een paar deaths en onze tank deed het okay. We wonnen dus.

De tegenstanders namen Evelynn ook, dus ik wist niet goed wat te verwachten, maar ze kon serieus kills krijgen op onze feeders :P

Niet genoeg uiteindelijk :) want we wonnen
Rumble is wel best lastig om te spelen imo, vooral die overheat moet je goed timen.
pi_102671574
Ik overheat standaard als ik zonder gevaar een turret aan het aanvallen ben :P die andere timing heb ik niet echt gevonden.. ook omdat het je silenced, je moet echt de overhand hebben als je dat doet :P

Je hebt ook experimentele builds met cdr die om die overheat draaien, apart :P
pi_102671672
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:

[..]

[..]

Rumble is wel best lastig om te spelen imo, vooral die overheat moet je goed timen.
Waar staat LW voor? :)

ik wou Rumble al kopen want hij was 487 RP maar ik hoorde dat hij saai werd na 2 matches dus heb het maar niet gedaan :P
pi_102672284
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:24 schreef Lamabal het volgende:
hahaha :') speel dan geen ranked man
pi_102674055
18/5/14 met rumble, samen met olaf gecarried :D

Maar hun trynd was verschrikkelijk. Vaak gekilled zonder dat ie endless rage gebruikte
pi_102674236
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Waar staat LW voor? :)

Last Whisper.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:45:32 #252
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102678697
heb een vraagje onder de Jax spelers onder ons (in Dominion)

Ik build Jax nu :

ninja tabi's
ginsuu's rageblade
Lichbane
Hextech

En dan afhankelijk hoe het gaat, Rabadon's voor meer dmg of MR/armor mocht het nodig zijn.

Nu zat ik zijn passive uit te pluizen, en ik zie dat Die meer scaled van AD dan van AP.
Zowel zijn Q als W gebruiken zowel AD als AP maar scalen harder met AD.
Zijn E scaled alleen met AP (voor het dmg gedeelte iig) En zijn R ook alleen met AP.

Is een heavy AD built uberhaupt viable ?

Ik zat te denken aan het volgende.

ninja tabi's
Infinity edge
black cleaver
last whisper

Dan heb je meer hp, en door je attack speed en je Passive R doe je dus veel meer dmg, buiten je skills om.

tips/ideeen?
pi_102678899
Met die build heb je echter geen spellvamp en lifesteal dus geen sustain.

Mijn build met Jax op summoners rift:
- Start dorans blade
- Nog een dorans blade en boots (ninja tabi)
- Hextech gunblade afmaken
- Atma's impaler
- Tussendoor indien nodig defensive items halen (chain vest voor flinke armor en negatron cloak voor flinke MR. Pas na je Atma's ombouwen in een endgame-item).
- De rest is situational.
pi_102680464
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Hoezo een Last Whisper op Irelia? Heb je dan niet wat meer aan een Black Cleaver, wat minder attack speed en tegen tanks minder armor penetration geeft, maar wél 15 AD meer geeft?
Dat lijkt me op de lange termijn een betere investering. Of lig ik daar nu verkeerd?
pi_102680711
LW heeft geen attack speed (meer).

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef jagga het volgende:
-vragen over jax-
When in doubt; Gunblade.
Conscience do cost.
pi_102680988
Das waar ook, dan is BC helemaal de weg te gaan voor mij. Ook omdat de armor penetration van LW alleen voor mij geldt, terwijl het hele team baat heeft bij een BC.

Of zie ik nu echt iets over het hoofd?
pi_102681779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef jagga het volgende:
heb een vraagje onder de Jax spelers onder ons (in Dominion)

Ik build Jax nu :

ninja tabi's
ginsuu's rageblade
Lichbane
Hextech

En dan afhankelijk hoe het gaat, Rabadon's voor meer dmg of MR/armor mocht het nodig zijn.

Nu zat ik zijn passive uit te pluizen, en ik zie dat Die meer scaled van AD dan van AP.
Zowel zijn Q als W gebruiken zowel AD als AP maar scalen harder met AD.
Zijn E scaled alleen met AP (voor het dmg gedeelte iig) En zijn R ook alleen met AP.

Is een heavy AD built uberhaupt viable ?

Ik zat te denken aan het volgende.

ninja tabi's
Infinity edge
black cleaver
last whisper

Dan heb je meer hp, en door je attack speed en je Passive R doe je dus veel meer dmg, buiten je skills om.

tips/ideeen?
AD items zijn dan ook duurder dan AP. +45 AD van een BF Sword is 1650 gold, 40 AP van een blasting wand kost 800 gold.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:44:49 #258
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102681901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:40 schreef Adames het volgende:

[..]

AD items zijn dan ook duurder dan AP. +45 AD van een BF Sword is 1650 gold, 40 AP van een blasting wand kost 800 gold.
ohja had ik niet eens bij stilgestaan :@
pi_102682607
Blasting wand kost 860
Conscience do cost.
pi_102682834
Vind de champs van deze week niet zo heel tof. Vayne vond ik best saai om mee te spelen :P

Heb nu de hoop op Yorick, Nidalee en Morgana gezet :P
pi_102683116
Ahhh wat hebben ze net Yorick door Riven vervangen :') Had dan een andere slome gedaan, sjongejonge
pi_102695012
Fiddlesticks :N
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:24:46 #263
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102695448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:22 schreef Maisnon het volgende:
Ahhh wat hebben ze net Yorick door Riven vervangen :') Had dan een andere slome gedaan, sjongejonge
dat meen je niet ;(

Ik wilde ook graag dat yorick het was geworden, zit elke keer een beetje scheef naar em te kijken zo van: zal ik em halen .....of niet ?

hmmmm

*balls!* < mijn vaste uitdrukking op TS als ik weer eens geganked word, of iets net niet red :')
pi_102695882
Dus irelia:
Merc threads, triforce, blackcleaver/last whisperer, Warmogs, Atma's, RO/FoN/GA??? ligt aan de enemy team?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:11:28 #265
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_102697548
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:32 schreef EpicKnife het volgende:
Dus irelia:
Merc threads, triforce, blackcleaver/last whisperer Wits End, Warmogs, Atma's, RO/FoN/GA??? ligt aan de enemy team?
pi_102697640
Ik speelde net met Garen :D stond alleen maar te dansen en te taunten :')

Wat een makkelijke champ
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:15:33 #267
148823 znarch
ondertitel
pi_102697698
Wie zijn er F2P deze week btw? (ja ik ben lui)
pi_102698393
Fiddlesticks
Kassadin
Malphite
Morgana
Nidalee
Shen
Garen
Kog'Maw
Vayne
Riven
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:36:17 #269
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102698486
Alleen Vayne, Fiddle en Shan zijn interessant.
pi_102700680
Voor mij Fiddle, Nidalee, Riven en Garen.
pi_102701704
Fiddle, Malph en Kog voor mij. Die drie heb ik nog nooit eerder gespeeld.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:44:53 #272
148823 znarch
ondertitel
pi_102702288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik speelde net met Garen :D stond alleen maar te dansen en te taunten :')

Wat een makkelijke champ
Garen is idd alleen leuk als je nog een afwas moet doen, tv wilt kijken en de krant wil lezen maar ook LOL. Dan kun je dat combineren.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:48:31 #273
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_102702525
Garen is echt zo useless mid en late.
pi_102703705
Ja ik heb er ook niet mee gewonnen uiteindelijk :')

Wel okay scores maar wat een champion is dat zeg :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:11:05 #275
148823 znarch
ondertitel
pi_102703984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb er ook niet mee gewonnen uiteindelijk :')

Wel okay scores maar wat een champion is dat zeg :P
Haha, naja, als je hem leuk vind om te spelen moet je het vooral doen natuurlijk :)
pi_102709468
AD alistar is NIET viable heb ik zojuist mogen concluderen.
pi_102709530
Garen kan als geen ander vroeg games overnemen en/of fb halen. Het voornaamste nadeel aan hem is dat hij lategame erg inzakt, mede omdat je hem wel semi-tank móet bouwen. Ook zijn vroege wards een doorn in het oog.

Ik heb ondervonden dat hij + een offensive support met snares of stuns (heal hoeft geeneens dankzij passive) een hele degelijke counter zijn tegen de standaard soraka/sona/janna-caitlyn/vayne/ashe combo's.

Zet maar eens de goede runes en masteries met flash/ignite en lane samen met een zilean of een lux oid. Één misstap van de tegenstand in de laning phase en iemand mag back of is dood.

Ik zie mensen wel grapjes maken over dat hij zo makkelijk is maar zelden zie ik een Garen echt goed spelen en dan is het inderdaad snel een overbodige champ. Echter is het mij al zo vaak overkomen dat ik met 5-0 en schandalig veel creepkills uit de lane kom en dan tegen midgame gewoon domineer. Een volle combo van garen blijft pijn doet tot ver in lategame, en zelfs dan kan je met wat items kloten en alsnog met een flash/Q/Ignite/E/R gevaarlijk zijn voor casters.

Binnenkort maar weer eens spelen en kijken of ik kan opscheppen met screenshots van REAL scores. 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:42:45 #278
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102709989
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Nystiq het volgende:
Garen is echt zo useless mid en late.
Wat een onzin zeg :').

Brutalizer > Warmogs > Atma's > Merc boots en je hebt 3500 health ofzo en 250 AD. Succes met die neer te krijgen.
pi_102710294
Een goede Garen is nu te zien in Ehome tegen Wicked bij dat IEM :P

Malphite vind ik zo gaar he. Zie hem nooit, alleen als een bot. Zo komt ie ook over, als een bot :P
pi_102711094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Een goede Garen is nu te zien in Ehome tegen Wicked bij dat IEM :P

Malphite vind ik zo gaar he. Zie hem nooit, alleen als een bot. Zo komt ie ook over, als een bot :P
Sterkste initiate van het spel zo ongeveer en goede damage voor een tank. Alleen kan hij wat minder in een gevecht waardoor een Amumu of Alistair vrijwel altijd beter is om te spelen. Toch vind ik hem redelijk leuk om te spelen en werkt imo erg lekker samen met een off-tank.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:01:03 #281
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102711173
Sterkste initiate?
pi_102711479
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Zeroku het volgende:
Sterkste initiate?
Van een pokke end in een keer aanstormen, een AoE knock-up hebben en daarbij nog eens goede damage doen. Ja, dat noem ik 'zo ongeveer de sterkste initiate van het spel'. Noem eens een betere skill.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:06:40 #283
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102711559
Ashe arrow?
Alistar charge + Q?
Amumu ulti?
GP ulti?
Gragas ulti?
Fiddle ulti?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:08:26 #284
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102711663
Oh en Urgot ulti.
pi_102711919
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
Ashe arrow?
Alistar charge + Q?
Amumu ulti?
GP ulti?
Gragas ulti?
Fiddle ulti?
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je liever bovenstaande champions en skills wilt hebben in een team (malphite zie je niet voor niks zo weinig), maar die zijn bij lange na niet zo goed om een gevecht te initiëren.
pi_102712102
Urgot ulti vind ik geen briljante skill voor een initiate, of hij moet behoorlijk tanky zijn. Wél een enorm leuke ulti bij ganks in laning phase, maar ik zou hem bij teamfights eigenlijk niet 1-2-3 gebruiken. Urgots zijn meestal toch niet sterk genoeg daarvoor.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:15:38 #287
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102712146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Urgot ulti vind ik geen briljante skill voor een initiate, of hij moet behoorlijk tanky zijn. Wél een enorm leuke ulti bij ganks in laning phase, maar ik zou hem bij teamfights eigenlijk niet 1-2-3 gebruiken. Urgots zijn meestal toch niet sterk genoeg daarvoor.
Shield > Flash > Ulti dan staat je tegenstander 1 vs 5.
pi_102712179
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Shield > Flash > Ulti dan staat je tegenstander 1 vs 5.
Ja, en jij ook.
pi_102712260
Gezien urgot meestal de AD carry is lijkt me dat... onverstandig. Niet dat die ult nutteloos is, maar initiation met urgot's ult heb ik zelden goed zien uitpakken, tenzij iemand op een schandalige manier out of position is :P
Conscience do cost.
pi_102712264
Oh en wtf, met fiddle een 5 vs 5 inrennen als eerste.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:18:06 #291
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102712290
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Adames het volgende:

[..]

Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je liever bovenstaande champions en skills wilt hebben in een team (malphite zie je niet voor niks zo weinig), maar die zijn bij lange na niet zo goed om een gevecht te initiëren.
Een ulti op afstand (GP) waarbij je 9 van de 10 keer bijna het hele team raakt lijkt mij niet echt slechter dan een ulti waarbij je in een team mag rushen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Adames het volgende:
Oh en wtf, met fiddle een 5 vs 5 inrennen als eerste.
Sinds wanneer kun je alleen 5 vs 5 initiaten?
pi_102712361
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Een ulti op afstand (GP) waarbij je 9 van de 10 keer bijna het hele team raakt lijkt mij niet echt slechter dan een ulti waarbij je in een team mag rushen.

[..]

Sinds wanneer kun je alleen 5 vs 5 initiaten?
Dat is wat damage en een slow.

En lees eens, ik zeg als eerste, niet alleen.
pi_102724299
Ashearrow is toch de beste.

Malph ulti is trouwens nog altijd een beetje buggy. Wel chargen maar niets hitten, of helemaal niet chargen. Of maar de helft van de champs... Blijft instabiel.

1 van de beste initiates vind ik zelf trouwens een goede bandagetoss -> ult
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:58:02 #294
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102724930
Gisteren had ik iets vaags.

Ik als Brand wilde een trynda stunnen dus ik doe E > Q . Ik zie dat hij hit, gaat zelfs hp af, maar geen stun ;( ik flash weg, >W > R > Q

Dacht je dat mijn R wilde "firen" ? Ik heb als een malle op die R zitten raggen en me helemaal debiel op hem geklikt, ding ging gewoon niet af!

In dat hele potje zeker 3 x dat die R gewoon niet afging, en diverse keren op trynda dat ik zie dat hij dmg krijgt van Q maar niet gestunned wordt :(

En nee heb ik gecheckt. Geen tenacity en/of MR

Bug ofzo?
pi_102725639
Banshees Veil maybe?
pi_102725651
Zo voor de hand liggend, dat zal het wel niet zijn :P
pi_102726500
Je weet maar nooit :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:01:09 #298
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102726895
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Banshees Veil maybe?
nee. en ook geen cleanse, niks.

btw. AD+AS build op Jax wil redelijk, moet wel iets anders spelen, dat wel.
pi_102727537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Banshees Veil maybe?
Dan moet er ook geen damage worden gedaan
pi_102728363
Jax sowieso hextech en dan tanky :) ez game (kijk hotshot vs WE in game1 van bo3)
pi_102728539
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jax sowieso hextech en dan tanky :) ez game (kijk hotshot vs WE in game1 van bo3)
Atma's en Banshees bij het laatste, tanky genoeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')