Dat dit slag moslims zichzelf door hun manier van kleding en geloofsbelijding buitenspel zetten in de maatschappij was al bekend, dat ze maling hebben aan westerse wetgeving is ook al vaker gebleken, dit zal dan ook geen op zichzelf staand incident zijn, maar zullen we dit soort berichten nog vaker gaan tegenkomen in de media. Nu ben ik toch benieuwd hoe die halfzachtgekookte Nederlandse dienders zich in zo'n situatie zouden opstellen.quote:SINT-JOOST-TEN-NODE - De echtgenoot van een vrouw die voor het dragen van een boerka gecontroleerd werd, heeft zich dinsdag tegen de politieagenten in Sint-Joost-ten-Node verzet. Dat heeft de woordvoerder van politiezone Noord woensdag laten weten. De 37-jarige man liet zijn echtgenote niet toe haar sluier af te nemen voor een identificatie door de agenten. Hij werd aan het parket overgedragen wegens weerspannigheid en opzettelijke slagen en verwondingen.
De feiten speelden zich dinsdag omstreeks 12.30 uur af in de Liedekerkestraat in Sint-Joost-ten-Node, toen agenten het echtpaar staande hielden om de wet op het verbod op boerkadracht in het openbaar toe te passen.
De echtgenoot van de vrouw verzette zich hevig toen de agenten haar wilden identificeren. Hij sloeg een van de agenten, die daardoor drie dagen arbeidsongeschikt is.
De man beval zijn echtgenote daarop naar hun huis in de Liedekerkestraat terug te keren. Nadat zijn vrouw vertrokken was, bedreigde hij de agenten die zich naar de vrouw wilden begeven, nog met de dood.
De vrouw krijgt nog een proces-verbaal met een administratieve geldboete.
Bron
Goed gesprokenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
Maling aan westerse wetgeving? Want de rest van het westen loopt natuurlijk netjes in het gelid![]()
Wil de klappen die deze man heeft uitgedeeld niet bagatelliseren ofzo, maar als een autochtoon schijt heeft aan bepaalde wetten, dan heeft diegene toch ook niet direct 'maling aan westerse wetgeving?'
Ik bedoel de denkwijze van de orthodoxe moslim, die de wetgeving simpelweg niet erkennen, of bepaalde facetten daarvan.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
Maling aan westerse wetgeving? Want de rest van het westen loopt natuurlijk netjes in het gelid![]()
Wil de klappen die deze man heeft uitgedeeld niet bagatelliseren ofzo, maar als een autochtoon schijt heeft aan bepaalde wetten, dan heeft diegene toch ook niet direct 'maling aan westerse wetgeving?'
Een politieagent is zaterdagavond naar het ziekenhuis gebracht nadat een 48-jarige Kerkradenaar hem met gebalde vuisten meerdere malen hard in zijn gezicht had geslagen. De man kon pas worden opgepakt met behulp van een omstander, pepperspray en een wapenstok, maakte de politie zondag bekend.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het boerkaverbod ook een bullshitwet. Heb ik nu 'maling aan westerse wetgeving'?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik bedoel de denkwijze van de orthodoxe moslim, die de wetgeving simpelweg niet erkennen, of bepaalde facetten daarvan.
Je hebt pas een punt als dit vaker gebeurd. Als burka's en hun mannen massaal met geweld in opstand komen. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik bedoel de denkwijze van de orthodoxe moslim, die de wetgeving simpelweg niet erkennen, of bepaalde facetten daarvan.
Nee, dat is gewoon jouw persoonlijke mening, maar ik ben ervan overtuigd dat als een agent jou om je ID vraagt, je dat gewoon doet zonder al te veel te mekken, zoals iedereen hier in Europa over het algemeen wel doet. Dat je toevallig een ander geloof aanhangt is voor sommigen blijkbaar een reden om dat aan hun laars te lappen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het boerkaverbod ook een bullshitwet. Heb ik nu 'maling aan westerse wetgeving'?
Daarom zeg ik er ook nadrukkelijk bij dat we dit wel vaker zullen gaan zien in de media.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt pas een punt als dit vaker gebeurd. Als burka's en hun mannen massaal met geweld in opstand komen. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Je plaatst iets wat in een of andere uithoek in Belgie gebeurd is.
Als een agent mij zonder reden om m'n ID vraagt ga ik wel degelijk mekkerenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon jouw persoonlijke mening, maar ik ben ervan overtuigd dat als een agent jou om je ID vraagt, je dat gewoon doet zonder al te veel te mekken, zoals iedereen hier in Europa over het algemeen wel doet. Dat je toevallig een ander geloof aanhangt is voor sommigen blijkbaar een reden om dat aan hun laars te lappen.
Deze man heeft anders weinig zin om zijn ID-bewijs te laten zien:quote:Op woensdag 28 september 2011 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon jouw persoonlijke mening, maar ik ben ervan overtuigd dat als een agent jou om je ID vraagt, je dat gewoon doet zonder al te veel te mekken, zoals iedereen hier in Europa over het algemeen wel doet. Dat je toevallig een ander geloof aanhangt is voor sommigen blijkbaar een reden om dat aan hun laars te lappen.
Dat burka-verbod geldt toch al langer in Belgie en Frankrijk? Heb in ieder geval niet gehoord dat het uit de hand gelopen is daar.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook nadrukkelijk bij dat we dit wel vaker zullen gaan zien in de media.
Die 200 wederhelften van boerkadraagsters komen in opstand?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook nadrukkelijk bij dat we dit wel vaker zullen gaan zien in de media.
Een in een trein opgevoerd toneelstukje als argument gebruiken.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze man heeft anders weinig zin om zijn ID-bewijs te laten zien:
En nu?
Waarom ben je zo zeker dat het een toneelstukje is?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een in een trein opgevoerd toneelstukje als argument gebruiken.
Oh, want jij hebt nog nooit autochtonen moeilijk zien doen in het uitgaansgebied toen ze gedonder kregen met de politie. Jij hebt wel een heel vreemd en naief beeld van je landgenoten.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een in een trein opgevoerd toneelstukje als argument gebruiken.
Omdat Nederlanders zich nooit zo gedragen. Duh!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef hydroven het volgende:
[..]
Waarom ben je zo zeker dat het een toneelstukje is?
Tuurlijk, wat stom van me dat ik daar niet eerder aan dachtquote:Op woensdag 28 september 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders zich nooit zo gedragen. Duh!
Leg uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is te hopen dat deze man strafrechtelijk wordt vervolgd en een paar weken een gevangeniscel van binnen mag bekijken. Dit soort voorbeelden toont precies aan waarom een boerkaverbod zo goed is en waarom er op gehandhaafd moet worden.
Het is anders: veel van de sprookjes volgelingen denken dat die sprookjes boven de wet staan en dat zij zich niets van wetten hoeven aan te trekken want voor hen geld alleen de wet van het sprookje, het westers heeft er niet veel mee te maken ware het niet dat doorgaans westerse wetten botsen met de sprookjes uit de zandbak.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |