Doe je goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:58 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb de hele serie in 1 weekend gekeken
Oeh, is dat jouw blog? Gaaf hoor, staat hier bij m'n favorietenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef matthijs_i het volgende:
[..]
Doe je goedIk heb hem laatst voor de 2e keer gekeken, was er in 4 dagen weer doorheen. Ondertussen heb ik de boeken t/m deel 4 gelezen en ben ik de GoT blog winteriscoming.nl begonnen
Of wel, helemaal verslaafd
Zo op het oog ziet Ygritte er precies uit zoals ik haar voor me zag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oeh, is dat jouw blog? Gaaf hoor, staat hier bij m'n favorieten
Leuk gedaan die site. Ik ga snel de overige 5 afleveringen kijken van seizoen 1.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef matthijs_i het volgende:
[..]
Doe je goedIk heb hem laatst voor de 2e keer gekeken, was er in 4 dagen weer doorheen. Ondertussen heb ik de boeken t/m deel 4 gelezen en ben ik de GoT blog winteriscoming.nl begonnen
Of wel, helemaal verslaafd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heet. Krijgen we dan weer maar een seizoen van 10 afleveringen?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:49 schreef Orbis het volgende:
Overigens, op Winter Is Coming (leuke site, matthijs_i!) staat dat aflevering 9HBO gaat volgens mij nooit voor lange seizoenen, denk dat ze inderdaad het max op 10 houden. Misschien voor de langere boeken dat ze tot dertien gaan, maar ik zou er niet op rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heet. Krijgen we dan weer maar een seizoen van 10 afleveringen?
Tja, ik ben van HBO 12 à 13 afleveringen gewend. Ik vond 10 afleveringen voor het eerste seizoen al wat karig. Maar ze zullen het wel laten werken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
HBO gaat volgens mij nooit voor lange seizoenen, denk dat ze inderdaad het max op 10 houden. Misschien voor de langere boeken dat ze tot dertien gaan, maar ik zou er niet op rekenen.
Dat hollandse accent is echt om je kapot voor te schamen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:28 schreef Kroelo het volgende:
Interviewtje met Carice over seizoen 2
en Ygritte is gecast http://insidetv.ew.com/2011/10/10/game-of-thrones-rose-leslie/
Overigens, op Winter Is Coming (leuke site, matthijs_i!) staat dat aflevering 9volgens mij is dat ook al bevestigd dat het er opnieuw (maar) 10 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heet. Krijgen we dan weer maar een seizoen van 10 afleveringen?
[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 12-10-2011 17:04:34 ]
Waar heb je die vandaan? Ik wil er één van Lannisterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Fingon het volgende:
Ygritte is inderdaad goed gecast, het had iig veel slechter gekund
http://imageshack.us/photo/my-images/834/img0629o.jpg/ (copy/paste deze link)mijn Targaryen iPhone 4 case
Gaaf !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Fingon het volgende:
http://imageshack.us/photo/my-images/834/img0629o.jpg/ (copy/paste deze link)mijn Targaryen iPhone 4 case
iPhone Case Creator van T-Mobile, maar 10 euro voor dat dingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik wil er één van Lannister.
Nee, volgens mij zijn ze van plan de boeken dan in stukken te knippen, 10 afleveringen schijnt voor deze serie toch wel de max te zijn, gezien het werk dat Weiss en Benioff eraan hebben een boek naar een serie te vertalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
HBO gaat volgens mij nooit voor lange seizoenen, denk dat ze inderdaad het max op 10 houden. Misschien voor de langere boeken dat ze tot dertien gaan, maar ik zou er niet op rekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:11 schreef Fingon het volgende:
[..]
iPhone Case Creator van T-Mobile, maar 10 euro voor dat ding.
Yes, dat is idd mijn site. Leuk om te horen dat hij in je favorieten staat! Mocht je nog suggesties hebben dan hoor ik dat graag (matthijs at winteriscoming punt nl)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oeh, is dat jouw blog? Gaaf hoor, staat hier bij m'n favorieten
Overigens, op Winter Is Coming (leuke site, matthijs_i!) staat dat aflevering 9HBO heeft een tijdje geleden aangegeven dat ze maar 10 afleveringen maken ivm de kosten (+/- $60 miljoen per seizoen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heet. Krijgen we dan weer maar een seizoen van 10 afleveringen?
Hier kan je het ook voor andere telefoons doen, volgens mij ook voor laptops enzo. Ik heb het zelf nog niet uit kunnen testen, maar de site ziet er goed uit.quote:
Ziet er leuk uit, dankjewelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:45 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
Hier kan je het ook voor andere telefoons doen, volgens mij ook voor laptops enzo. Ik heb het zelf nog niet uit kunnen testen, maar de site ziet er goed uit.
http://www.wrappz.com/createyourown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |