Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef Ritmo het volgende:
@Opa.Bakkebaard: doe dat andere troll-topic dan ook dicht.
quote:
Het is sneu inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Blijkt wel weer dat jij subjectief mod. Als iets jou aanstaat (tegen 'hippe'/populaire dingen aanschoppen) dan mag het open blijven, anders is het trollen.Triest.
Dat slaat nergens op Ritmo. Het is gewoon weer een topic met als insteek om een tegen een groot gedeelte van de FOK!users aan te schoppen. Dat kennen we inmiddels wel én zeker van jou. Wat dat betreft blijft je plaat een 'beetje' hangen. Laat andere mensen gewoon eens in hun waarde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Blijkt wel weer dat jij subjectief mod. Als iets jou aanstaat (tegen 'hippe'/populaire dingen aanschoppen) dan mag het open blijven, anders is het trollen.Triest.
Dus je geeft het gewoon toe?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
tegen een groot gedeelte van de FOK!users
done.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef destrovel het volgende:
Zou een modje Wasdroger past niet door deur #2 even willen linken aan Wasdroger past niet door deur?
Daar heb je helemaal gelijk in, was begonnen met opruimen, maar had nagenoeg hele topic weg kunnen mieteren. Dus nu maar gesloten. Bedankt voor 't melden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Strani het volgende:
Wellicht moet Bruggers met een grote bek maar eens geruimd worden. Vooral op pagina drie wordt het wel heel agressief. Een beetje backfire is prima, doe ik zelf ook aan mij, maar om een (minderjarige) TS meteen als snol te bestempelen en het over haar 'lelyke tits' te hebben lijkt me wat ver gaan.
Done.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Kan iemand de tt van mijn topic veranderen in Bert vd Veer verantwoordelijk voor geen uitreiking Televizierring 1976?
Yup. Is gesloten.quote:
Check.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Kan iemand de tt van mijn topic veranderen in Bert vd Veer verantwoordelijk voor geen uitreiking Televizierring 1976?
je was sneller dan het licht met het sluiten van dat topic.quote:
Dicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
FOK! faalt met adverteren
Echt veel slechter dan dit krijg je ze niet hoor
Gaan we doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Bakkebaarden die maar aan één kant groeien
Misschien kan jij antwoord geven opa
Alles is wel gezegd lijkt me. Een deel twee is dan dus ook niet nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Die kut donor acties #2 vergeten. Van mij hoefde het niet eens, maar ik had per ongeluk de Lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |