Mwah. Staat mij niet in de weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:22 schreef Rectum het volgende:
[WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Wellicht iets voor ONZ
Ik ga het niet eens vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
Mag Kababzaken waar weinig vlees in broodje zit [PICS] op de een of andere manier naar CUL ?
Mjah, tis slowchat. Daar hebben we hier genoeg van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
Onz users alleen nog maar in udowu komen.
Kon toch wel open blijven? Op zich wel een terechte klacht, mits de nutteloze bullshit achterwege blijft natuurlijk.
De mensen die posten hebben ook wel een dikke huid, dus het zal ze een worst wezen. (ik bedoel, ik post er ook mee, dus ze kunnen wel wat hebben)
Andere dag, ander tijdstip en ik sta je niet in de weg bij een vervolg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Ah, dat had ik niet helemaal door blijkbaar (laatste paar pagina's niet gelezen), zonde wel. Vond het wel een geslaagde klacht.
Ik welquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Andere dag, ander tijdstip en ik sta je niet in de weg bij een vervolg.
Kan je die topics dan meenemen en even renamen ofzo? Weet alleen even geen geschikte naam nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zal ik het anders meenemen naar ONZ? Een klacht is het niet echt.
Wat mij betreft een prima idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste,
Bij deze pleit ik voor een heropening van de SC-reeks, gebaseerd op het serieuze eerste topic Fernandes. , met deel 2 Fernandes. en 3 Fernandes. als vervolg. Zoals men wellicht heeft opgemerkt zijn lekker eten, multiculturaliteit (), muziek en humor de hoofdzaken in deze topics waarin voor het overgrote deel jong-volwassenen hebben gepost.
De animo voor deze nieuw te creëren niche is er in ieder geval al, tussen dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:35:04 en woensdag 19 oktober 2011 @ 18:12:24 zijn er om precies te zijn 615 posts geplaatst door verscheidene mensen met verschillende culturele achtergronden.
Deze 3 topics zijn te breed van stof voor een plek in CUL, Surinamers op FOK! is te afgebakend en niet dynamisch genoeg, met de mensen in de reguliere KLB SC heeft men niet veel gemeen en daarnaast is KLB inmiddels volgens mij groter dan ooit, dus moet er toch wel ruimte zijn voor dit soort mensen met dezelfde interesses/hobby's/voorliefdes?
Voor de duidelijkheid, de nieuw te openen reeks is voor iedereen toegankelijk, zo lang je maar een passie hebt voor de Surinaamse (dus de Creoolse, maar natuurlijk ook de Chinese, Indonesische, Hindoestaanse) keuken, cultuur, muziek, you name it.
Mocht het na een tijdje geen succes (meer) zijn o.i.d., dan kan 'ie toch gewoon doodbloeden? Baat het niet, dan schaadt het niet.
Zo, dit was mijn betoog omdat het moest van GGMM, omdat het slotje op het 3e (en tot nu toe laatste) deel mijns inziens onterecht is, alleen omdat "reeksen in KLB niet gewenst zijn en het inmiddels een SC was geworden".
Wat deze bazin zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef yvonne het volgende:
Zo'n betoog honoreer je toch?
Fernandespineapple
Schaafijs ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een zaaltje, houseband, een tafel vol met eten en lekkere dranken, en een kotomesi voor Yvonne.
[..]
Kan je die topics dan meenemen en even renamen ofzo? Weet alleen even geen geschikte naam nog.
Goed idee!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat mij betreft een prima idee.
Mwah, beter een andere naam + 'schone lei' toch? De rest sluit maar aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef krioro het volgende:
Ik zeg noem het AA SC en we gaan op de oude voet verder!
Voorbeeldtopic uit die immer gezellige reeks: [AA SC] Allochtonen zijn geil.
Als het moet huur ik zo'n heel wagentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |