Ja, Ja en neequote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?
en waarom danż Als hij dood is mag het zeker weer wel. Hypocriet gedoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Ritmo het volgende:
Geen iPhone 5
Kan deze weg? Smakeloos en gaat toch te ver.
Dan al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef wise het volgende:
[..]
en waarom danż Als hij dood is mag het zeker weer wel. Hypocriet gedoe.
quote:
Gone.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Ritmo het volgende:
Geen iPhone 5
Kan deze weg? Smakeloos en gaat toch te ver.
Je vergeet er wel bij te melden dat zulke grappen dan een apart topic krijgen en in lopende topics ook niet op prijs gesteld worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Ouqz het volgende:
Meestal is het zo op FOK! dat als grappen te dichtbij komen, Steve Jobs blijkbaar, het ineens niet meer kan. Japan heeft een prachtig centraal grappen topic en referenties met grappige bedoelingen worden overal gebruikt, maar ho ho als er iets aan de hand is in een winkelcentrum in Apeldoorn of op een eiland ergens in Europa! Grappen daar over is respectloos en kan echt niet tegenover de slachtoffers. Hypocriet, sowieso.
Je ziet de reacties toch? Ik heb ze bewust laten staan. Je zit in KLB. Als je een serieuze discussie zoekt ga dan naar NWS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Opsporing verzocht
Komop opa beetje kort door de bocht. Ik bracht een redelijke OP met daarin feiten en dat was een klacht. Doe gewoon weer open en doe niet zo flauw
Dat is slechts een gentlemen rule, ben ik op de harde manier achter gekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Boomstronk- het volgende:
Verenigde Staten van Amerika #2
Deze kan dicht aangezien ik als laatste had gepost in #1.
Ik poste op:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat is slechts een gentlemen rule, ben ik op de harde manier achter gekomen.
Dicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Boomstronk- het volgende:
Verenigde Staten van Amerika #2
Deze kan dicht aangezien ik als laatste had gepost in #1.
We zijn sowieso niet zo van de reeksen in KLB. En als de reacties in het nieuwe deel dan alleen maar wat onliners, smilies en offtopic plaatjes zijn dan al helemaal niet.quote:
Mwah. Niet zo zwart wit. Is actueel en loopt best aardig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wou zeggen: Dan mag deze ook dicht: Geen iPhone 5 #2
Niet alles meteen weggooien opa
Opsommingen, waarvan een aantal offtopic, en allemaal gevolgd door smilies. Ook wel gekwalificeerd als bagger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef Snuwerd het volgende:
hue, waarom is mijn 2de post in iphone 5 verwijderd (en eigenlijk niet de eerste), over quarks
te flamberend?
Thnx, gesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Steve Jobs is dood :)
Denk niet dat dit de bedoeling is, sowieso omdat het het vervolg is op een topic met een andere insteek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |