Oh kut, dit is het topic om grappig in te doen in KLB, sorry vergeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:15 schreef Ikhebtrek het volgende:
Lemmings melden .... dat is pas niet grappig
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaakquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh kut, dit is het topic om grappig in te doen in KLB, sorry vergeten.
Eerder iets over de lemming in kwestie, als binnen twee posts al duidelijk is dat het een lemming isquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaak
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik geniet ook van dat soort kwaliteitslemmings!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eerder iets over de lemming in kwestie, als binnen twee posts al duidelijk is dat het een lemming is
'Lemmings' zijn niet leuk omdat ze de topictitel een klein beetje veranderen en twee woorden in de OP verdraaien, lemmings zijn leuk als je je na twee pagina's pas realiseert dat je in de val bent gelokt
Kan me best indenken dat iemand het vervelend vindt als zijn KLB onleesbaar wordt door vijftig lemmings die gezellig op je scherm in een rij staanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik geniet ook van dat soort kwaliteitslemmings!
Maar ook van de overduidelijke lemmings kan ik gerust genieten ... vooral als mensen er steeds met een nieuwe draai op inspringen. Humor hoeft niet altijd diepzinnig te zijn .... althans niet voor mij (ik hou van beide soorten).
Dank voor je meningquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaak
Hoeveel mensen verwacht jij op KLB die komen voor puur serieus discussieren? En die zich dan ook nog druk maken over te veel lemmings?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kan me best indenken dat iemand het vervelend vindt als zijn KLB onleesbaar wordt door vijftig lemmings die gezellig op je scherm in een rij staan
Dat. Verder is KLB helemaal niet de plaats voor dat soort bagger. Het is o.a. de reden geweest dat KLB een tijd op slot is gegaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef OverRated het volgende:
Het probleem is denk ik dat lemmings nieuwe lemmings uitlokken. En die zijn vaak niet grappig.
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef Jadusable het volgende:
NVU
Mag eigenlijk wel dicht post hem beter in nieuws ofzo
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde die slecht kunnende speller nog even pesten, maar die hapt niet meer.
Mêh.
Daar hebben we [Centraal] Kleine Klachten Topic #7 voor.quote:
Als je notes oplopen dan doe je iets niet goed. Dit kan je zelf in de gaten houden door op http://shop.fok.nl/ te klikken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef Snuwerd het volgende:
mag ik hier trouwens vragen of ik toevallig opvallend gedrag vertoon? zoals te veel posten of te veel crap of wa
want soms weet ik niet of ik ergens nou misschien bijna een beetje over de schreef ga met iets
forum@fok.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef Jadusable het volgende:
Wat is het fok! email adress?![]()
serieuse vraag btw
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef Klojo120 het volgende:
Oh en Opa Bakkebaard, wil jij mijn vriend zijn?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |