De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga3ga3?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:20 schreef Oceanview het volgende:
Ik luister Milouda vertel hun MarokkaanseKip
Je loopt achter.quote:
WHAHAHAquote:
Oja die hadden we ook nogquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
Wtf is dit voor verneukinggoeie verbetering van een goed liedje?
Irritant hequote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef TWP het volgende:
Hallo is dit het leuke filmpjes dump topic?
hhahahahhahahaquote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Tarkan
Wat een hekel heb ik aan hem, en dat sinds ik 6 was ofzo.
Klotemongool.
Hij mag echt 1000 nekschotjes op zijn linkeroog.
Dan zijn het geen nekschotjes meer, maar linkeroogschotjesquote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Tarkan
Klotemongool.
Het grappige van een nekschot is dat je hem in de nek uitvoert.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Tarkan
Klotemongool.
quote:"Voedselwetten: Niet is er voor hen die geloven en heilzame werken verrichten een vergrijp ten aanzien van het voedsel dat zij genomen hebben mits zij vrezen en geloven en heilzame werken verrichten en nog eens vrezen en geloven en nog eens vrezen en wél-doen. God bemint de wél-doenden."
Say whut?quote:
Faalhaasquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Sta je op de linkerstrook van de weg voor het stoplicht om de snelste te wezen..
Het licht gaat op groen, heb je hem niet in zijn 1 gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |