Hij is niet slecht, maar hij is wat mij betreft (en heb er pas een uur in zitten ofzo) technisch gezien minder goed dan Demon's Souls. Hij is langzamer, en heeft meer framerate issues.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat ze dat nu ook al gedaan hadden.
En ik baalde van de multiplatform-nessBlijft toch van die exclusives af bitte, daar haal ten alle tijde een vele betere game uit.
Maar jullie reacties stealen mijn thunder een beetjeIssie slecht?
Psies en dat vind ik echt een domper!quote:Hij is niet slecht, maar hij is wat mij betreft (en heb er pas een uur in zitten ofzo) technisch gezien minder goed dan Demon's Souls. Hij is langzamer, en heeft meer framerate issues.
Gelukkig ben ik totaal geen fan, superobjectief en totaal niet gehypedquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Ach,ik ben een Demon's Souls freak met me 3 plats.
Maarja:
- het komt vd makers van Demon's Souls
- de gameplay ziet eruit als Demon's Souls (seriously, ook de gehele menustructuur en de menu's bij NEWGAME zijn rechtstreeks gejat uit DS, maar nu met crappy pixelplaatjes er opheen)
- gameplay is traag en niet zo goed opgezet als DS
- het lijkt veel op DS, maar dat is het niet
*zucht*
Denk dat ik mezelf teveel heb gehyped![]()
Dus let niet top mij, misschien vinden jullie em wel helemaal te gek...![]()
Same! Het is inderdaad de naam Demon's Souls 2 niet waardig. Maar nog steeds epic, liep net een demon tegen het lijfquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Ik ga nog even spelen en daarna mezelf in slaap huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha hij is ook gewoon goed, maar ben het eens met Insanity_Tigra. Er mist gewoon iets, en technisch is hij iets minder dan Demon's Souls. Ik ga hem in ieder geval wel platinummen...als ik ooit ga snappen hoe alles werktquote:Op donderdag 29 september 2011 00:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik lees de reacties van GAF en ben nu weer hyped.
De tering
Holy crap, hoe kun je nu al tot een dergelijke conclusie komen? Wat mij betreft is het Demon's Souls in hart en nieren. Ik heb zelf een thief aangemaakt en voel ook dat het net wat anders aanvoelt dan DS, maar niet minder of iets dergelijks.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef Cid het volgende:
[..]
Same! Het is inderdaad de naam Demon's Souls 2 niet waardig. Maar nog steeds epic, liep net een demon tegen het lijf
De gameplay is inderdaad net een tikje anders, maar dat is een kwestie van wennen denk ik. Bevalt me in ieder geval wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Insanity-Tigra het volgende:
- gameplay is traag en niet zo goed opgezet als DS
- Grafx zijn meh
Ok, gisteren nog wat uurtjes gespeeld en de eerste demon tegen gekomen en dat had inderdaad wel de echte Demon's Souls feel. Echter speeld het gewoon wat stroperiger qua gameplay, en daar over heen komt ook nog eens een framerate die het meer dan regelmatig laat af weten. Het gevoel van totale controle over je character is bij mij een beetje verdwenen en dat is wel erg jammer.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:06 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Holy crap, hoe kun je nu al tot een dergelijke conclusie komen? Wat mij betreft is het Demon's Souls in hart en nieren. Ik heb zelf een thief aangemaakt en voel ook dat het net wat anders aanvoelt dan DS, maar niet minder of iets dergelijks.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:03 schreef Cid het volgende:
Iemand al een beetje door hoe alles werkt?Met je eens over de stroperige feel trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik snap er nog geen zak van. Ik weet dat je Hollowed rondloopt, maar weet eigenlijk niet wat het wil zeggen. De opties bij de bonfires snap ik ook nog niet eigenlijk. Kindle?
Zo weer aan de slag, ik heb vrij.
Oh en er moet een hoop gepatched worden inderdaad, maar ik las dat er al een patch uit zou zijn die de vastlopers zou verhelpen. Maar ik heb niets gezien...Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
Wennen denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Is de stroperige feel irritant? Of tekent het zich gewoon duidelijk af van DeSo?
Nou ja, tip: begin niet met de Knight class want dat maakt het helemaal erg. Daarna een wanderer gemaakt en dat gaat al beter, qua feelquote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Is de stroperige feel irritant? Of tekent het zich gewoon duidelijk af van DeSo?
Goed verwoordquote:Op donderdag 29 september 2011 10:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, tip: begin niet met de Knight class want dat maakt het helemaal erg. Daarna een wanderer gemaakt en dat gaat al beter, qua feel. Omdat de armor eigenlijk te zwaar voor je is loop je al niet zo snel.
Als je een tijdje aan het spelen bent valt het niet meer zo op, maar als je DeSo in je vingers hebt zitten vind ik het wel irritant.
De framerate is af en toe best wel erg eigenlijk, er is een stukje met een smalle brug over water en daar durf ik niet over heen te sprinten omdat ik het gevoel heb niet snel genoeg bij te kunnen sturen omdat de game je input te laat mee neemt.Dat heb ik in DeSo nooit gehad, het besturen van je character is daar wat vlotter.
Ik vind het heel irritant, maar zal wel een kwestie van wennen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:03 schreef Cid het volgende:
Iemand al een beetje door hoe alles werkt?Nah, geen idee. Weet niet of het in het boekje staat, maar die lees ik nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
You died.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:43 schreef RickoKun het volgende:
Uiteindelijk van alle verwachte topgames hoef ik dus geen ene te halen
Next stop: Battlefield 3
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
ER WAS EEN PAKKETJE AANGEKOMEN AAN MIJ GEADRESSEERD OH MY OH MY OH MY
Play ball!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
ER WAS EEN PAKKETJE AANGEKOMEN AAN MIJ GEADRESSEERD OH MY OH MY OH MY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID: Tec-Insanity
ライブ速度は、決して死ぬ
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef Insanity-Tigra het volgende:
In DS was de Scimitar van favoriete wapen.
Zojuist een Scimitar gevonden en ge-upgraded naar +2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nuVanavond ook weer los!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef Cid het volgende:
[..]Geen idee, maar ik vraag me wel meer af in deze game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anyways....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin er trouwens helemaal in te komen!Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Vanavond ook weer los!jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID: Tec-Insanity
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:17 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
jaOh, je kan ze ook vinden dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh, je kan ze ook vinden dusDenk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID: Tec-Insanity
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
Heb er nu 8 uur inzitten (ik neem de tijd) en ben lvl16 met een thiefbuild.
Vind het lastig om aan (genoeg) souls te komen om te levelen.
Of om items te kopen.
Heb deze al gekickt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind deze game makklijker dan DS, maar dat komt denk ik omdat het principe met DS hetzelfde is.Psn online ID: Tec-Insanity
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
Als je iets kindle'd dan krijgt iemand die bij die bonfire zit of zat extra flasks.
aldus de manual.
Ik moet nog tot 9 werken (net een telefoontje gekregen met een last-minute oproep) DUS FUUUUUUUU want:
![]()
![]()
Oke ondanks de soms vreselijke framerate ( net een stukje dat ie niet boven de 10 fps haalde) blijft het een vette gamequote:Op donderdag 29 september 2011 17:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Als je iets kindle'd dan krijgt iemand die bij die bonfire zit of zat extra flasks.
aldus de manual.
Ik moet nog tot 9 werken (net een telefoontje gekregen met een last-minute oproep) DUS FUUUUUUUU want:
[ afbeelding ]
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Sorry, heb geen zin om terug te lezen; maar wat heb je: vast een Xbox360?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Oke ondanks de soms vreselijke framerate ( net een stukje dat ie niet boven de 10 fps haalde) blijft het een vette game![]()
Cid speelt Dark Souls op de PS3quote:Op donderdag 29 september 2011 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sorry, heb geen zin om terug te lezen; maar wat heb je: vast een Xbox360?
Helaas is de game vanmiddag al 6 x vastgelopen bij mij.
Psn online ID: Tec-Insanity
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 29 september 2011 17:55 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Cid speelt Dark Souls op de PS3
Helaas is de game vanmiddag al 6 x vastgelopen bij mij.![]()
Nog geen vastlopers gehad trouwens hier. Lijkt me ook vreselijk met dit spel, omdat je al voor iedere meter moet knokken.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
class:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOGOGOGOGOGO![]()
Ik heb er enorm moeite mee dat O rennen is ipv X, en dat je als je rent niet kan rollen door OO te doen (dan springt ze). Echt al 10x aan dood gegaan
So far issie![]()
![]()
IK BEN OOK EEN THIEF VIC, HIEPHOIquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb er enorm moeite mee dat O rennen is ipv X, en dat je als je rent niet kan rollen door OO te doen (dan springt ze). Echt al 10x aan dood gegaan
So far issie.....Kennedy![]()
Eindelijk heb ik Magic.Kep Soul Arrow.
Maar tjesus wat duurt dat casten lang zeg!
Recovery time van het casten ook!
Ennnnnnn doet vrij weinig damage![]()
Damn, dat maakt het een stuk lastiger
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
Tfoeee ik heb echt geen idee waar ik naartoe moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 20:54:01 ]![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Tfoeee ik heb echt geen idee waar ik naartoe moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID: Tec-Insanity
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
Weer een vastloper gggrrrr
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
Tfoeee ik heb echt geen idee waar ik naartoe moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Vertel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyho: vette gameIk ben fan. Moeilijk, maar dat mag wel. Hopelijk worden de tot nu toe nog onduidelijke dingen uitgelegd (wat is dat metertje linksboven? En hoe telt dat op? Iets met humanity?
Ik heb twee hangers gehad, een keer toen ik dood ging en een keer bij de bonfire toen ik een soul gebruikte. Het was tijdens het saven trouwens, dus ik gok dat dat easily te patchen valt. Verder nog geen framedrops gehad.FAN HYPE GOGOGOGOGO
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Geen framedrops gezien? Vaag, al wel een baas gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyho: vette gameIk ben fan. Moeilijk, maar dat mag wel. Hopelijk worden de tot nu toe nog onduidelijke dingen uitgelegd (wat is dat metertje linksboven? En hoe telt dat op? Iets met humanity?
Ik heb twee hangers gehad, een keer toen ik dood ging en een keer bij de bonfire toen ik een soul gebruikte. Het was tijdens het saven trouwens, dus ik gok dat dat easily te patchen valt. Verder nog geen framedrops gehad.FAN HYPE GOGOGOGOGO
Heb de Keel Smasher variant van Dark Souls gevonden![]()
Ennnn Dark Souls heeft zijn eigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID: Tec-Insanity
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Kom op man, die hele brug verijst zowat door de framedrops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen komt er een patch trouwens!Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:29 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Heb de Keel Smasher variant van Dark Souls gevonden![]()
Ennnn Dark Souls heeft zijn eigenZo jij gaat hard! Ik word echt als mop gebruikt om de vloer mee aan te vegen bij sommige enemiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me trouwens echt af of iemand zelf de Blacksmith al gevonden heeft! Mij is het gelukt en ik was dumb struck.!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
Heb er wel een gevonden ja! Stockpile Thomas is alleen nog MIAquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:04 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af of iemand zelf de Blacksmith al gevonden heeft! Mij is het gelukt en ik was dumb struck.!
Kep er al 2 gevondenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:04 schreef Like-a-Bunny het volgende:
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
Woohoo! Zojuist de bel geluid helemaal bovenop de Undead Church![]()
Op naar de volgende!
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
hoe zit het trouwens met reizen? Moet ik nu helemaal terug lopen voor repairs van mn armor?
Nee, hoef niet wantquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:48 schreef Cid het volgende:
hoe zit het trouwens met reizen? Moet ik nu helemaal terug lopen voor repairs van mn armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ライブ速度は、決して死ぬ![]()
![]()
toch maar beetje souls lopen grinden, beetje geleveled en het gaat nu al weer een stuk beter
Nu toch maar even stoppen
Vavond weer verder (heb een deadline @ 5) Eens kijken of ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand trouwens al de blauwe keystone equivalent gevonden? Ik wel namelijkén ik heb van die invade gems (4x) gevonden. Ik hoop wel dat er nog een definitieve komt, want ik heb geen zin om te grinden.
Oh nog iets wat ik las:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh nog iets wat ik las:Book of the Guilty inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
FFFFFFUUUUU Ik krijg hem pas vrijdagKlinkt wel heel goed, hoop dan wel dat ze nog iets aan die framedrops doen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.![]()
Ik dacht dat die er niet meer inzatten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh ik heb mij eerste gecko ook gevonden![]()
Hij zag er cool uit
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Die gecko's waren epicquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die er niet meer inzatten?![]()
![]()
Vond ze maar kut.
Ben trouwens de enige in dit topic die hem nog niet heeft ofzo? Gelukkig ben ik niet zo gehyped als SuperFruitig was![]()
![]()
Ik zei net dat ik hem niet hadquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:06 schreef seto het volgende:
Vond ze maar kut.
Ben trouwens de enige in dit topic die hem nog niet heeft ofzo? Gelukkig ben ik niet zo gehyped als SuperFruitig was
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Ik heb hem ook nog niet, maar ik heb geduld.quote:[b]Op vrijdag 30 september 2011 10:06 Ben trouwens de enige in dit topic die hem nog niet heeft ofzo? Gelukkig ben ik niet zo gehyped als SuperFruitig was
Amazon shipped hem rond 7-10."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
7-10 pasquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:12 schreef RickoKun het volgende:
Hij is zeker nog niet in de 'normale' winkels te vinden?Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Gister ook binnen gekregen en tot 3 uur vannacht zitten spelen. Wat een heerlijke game weerZit nog met veel vragen, maar dat is alleen maar leuk.
Wel leuk gedaan trouwens die open wereld. Had in het begin echt geen idee wat ik daar van moest verwachten, ook al mis ik de Nexus wel een beetje
Vanavond bij een vriend spelen met z'n 2, wordt weer een lange (of veel te korte) nacht.
Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange![]()
Zijn er trouwens veel referenties naar deel 1? Of bepaalde dingen die je zou moeten weten als je aan dark souls begint? Ik heb deel 1 namelijk nooit gespeeld![]()
![]()
Yurt zit er blijkbaar weer in! En jij hebt geen enkel idee waarom je hem wel of niet dood zou moeten maken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:02 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er trouwens veel referenties naar deel 1? Of bepaalde dingen die je zou moeten weten als je aan dark souls begint? Ik heb deel 1 namelijk nooit gespeeld
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
Whahaha!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:13 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Yurt zit er blijkbaar weer in! En jij hebt geen enkel idee waarom je hem wel of niet dood zou moeten maken.
Oh en fruit kan al weer invaden?? Ben al voorbij een draak, maar daar heb ik nog niets van gevonden.... Ik kan wel gesummond worden
INVADEN IS VOOR PRO'S.
VANAVOND GAAT HET LOOS.
NOG STEEDS VEEL TE HYPED OM FATSOENLIJK TE WERKEN.
DEADLINE OM 5 UUR.
FML.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 13:04:35 ]![]()
Internetkabel erin en klaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hoe kan je eigenlijk online spelen?![]()
Joh!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Internetkabel erin en klaar.
Ik bedoel meer hoe je met vrienden samen speelt. In Demons Souls kreeg je natuurlijk een steen na de eerste baas, maar hoe zit het hier. Krijg je weer iets pas later in het spel zodat je samen kan spelen, want een optie of een mannetje heb ik niet gezien waarmee je iemand kan invaden/helpen.Rise Against site.. Come join us!
^_^quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Joh!
Ik bedoel meer hoe je met vrienden samen speelt. In Demons Souls kreeg je natuurlijk een steen na de eerste baas, maar hoe zit het hier. Krijg je weer iets pas later in het spel zodat je samen kan spelen, want een optie of een mannetje heb ik niet gezien waarmee je iemand kan invaden/helpen.
De stenen die je eerst kreeg moet je nu vinden blijkbaar. Er is een steen om berichten te publiceren en te raten (die moet je kopen ergens), de steen om ally te worden (die blauwe) is nu een wit achtig iets en die krijg je als je met een specifiek mannetje praat op een toren. De unsummon/leave (de witte) krijg je al in het begin (is ook weer een wit iets). De van origine zwarte is nu een soort van oranje/zwart ding iets, en ik heb er 4 van (dus ik ga er niet van uit dat dat 1 specifiek item is maar dat je die moet grinden?
Snappen we het nog?![]()
quote:Vagrants
Vagrants are NPC Black Phantoms spawned from dropped equipment.
Dropped equipment has a chance to become a vagrant and invade other peoples' worlds.
The longer items are on the ground, the more powerful the Vagrant.
The more powerful the vagrant, the higher chance it will drop better armor than what spawned it. Essentially, you might run across an NPC Black Phantom that drops rare armor simply because someone decided to drop a set of armor from their world and it morphed into a Vagrant that invaded yours.![]()
![]()
Jazeker!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
^_^
De stenen die je eerst kreeg moet je nu vinden blijkbaar. Er is een steen om berichten te publiceren en te raten (die moet je kopen ergens), de steen om ally te worden (die blauwe) is nu een wit achtig iets en die krijg je als je met een specifiek mannetje praat op een toren. De unsummon/leave (de witte) krijg je al in het begin (is ook weer een wit iets). De van origine zwarte is nu een soort van oranje/zwart ding iets, en ik heb er 4 van (dus ik ga er niet van uit dat dat 1 specifiek item is maar dat je die moet grinden?
Snappen we het nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Ja toppie! Ik zag inderdaad ergens zo een steen te koop om berichten achter te laten etc, maar is deze 1 keer gebruiken per keer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
^_^
Snappen we het nog?Dat begrijp ik niet helemaal. Is het zo dat ingame black phantoms je zolang moet laten leven zodat hun loot beter wordt? Dat klinkt wel vetquote:
Overigens, mensen die samen willen spelen, voeg me even toe op PSN: MoodChangeRise Against site.. Come join us!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Jazeker!geen idee ik kan ze nog niet gebruiken (ik kan dus nog niet invaden ondanks dat ik die dingen heb. Beetje vaag ik weet niet precies welke plekken die mogelijkheid bieden ofdat ik hollow moet zijn (wat dat dan ook mag zijn) of humanity (wat doet dat trouwens?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is die teller linksboven?
En wat is het verschil tussen humanity en hollowed?
Chaos die oranje berichten steen is permanentkost eenmalig 100 souls en dan kun je loos.
Vanavond maar eens wat loot droppen in mn gameik gun jullie die vagrants wel
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 15:31:41 ]![]()
Volgens mij ben je je eigen Stockpile Thomas ook nu?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
geen idee ik kan ze nog niet gebruiken (ik kan dus nog niet invaden ondanks dat ik die dingen heb. Beetje vaag ik weet niet precies welke plekken die mogelijkheid bieden ofdat ik hollow moet zijn (wat dat dan ook mag zijn) of humanity (wat doet dat trouwens?)
En wat is die teller linksboven?
En wat is het verschil tussen humanity en hollowed?
Chaos die oranje berichten steen is permanentkost eenmalig 100 souls en dan kun je loos.
Vanavond maar eens wat loot droppen in mn gameik gun jullie die vagrants wel
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: