abonnement Unibet Coolblue
pi_102492016


Naam: Mass Effect 3
Platform: PS3/Xbox360/PC
Releasedate: Maart 2012

quote:
Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
IGN

officiele Bioware Mass Effect website
http://masseffect.bioware.com/

officiele Mass Effect Wiki
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_Wiki

Trailers:






[ Bericht 8% gewijzigd door Gatenkaas op 29-09-2011 11:29:11 ]
Burning bridges gives you so much more
pi_102492030
Kan er een #2 worden toegevoegd? :')
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 28 september 2011 @ 22:10:34 #3
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102493979
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:32 schreef Gatenkaas het volgende:
Kan er een #2 worden toegevoegd? :')
Dat kan.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_102498323
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:10 schreef Bart het volgende:

[..]
Dat kan.
awesome
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_102498448
Op dat plaatje in de OP staat Thane aan de linkerkant toch? Hij zal wel doodgaan in ME3. Jammer, want ik vind hem wel 1 van de coolere personages.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  donderdag 29 september 2011 @ 08:09:59 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102502546
quote:
3s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef All-out het volgende:

[..]

awesome
Dit is trouwens al deel 3 in de reeks.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_102503737
Waarom staat er een ME2 afbeelding in het ME3 topic/OP?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_102503801
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:24 schreef DeeCruise het volgende:
Waarom staat er een ME2 afbeelding in het ME3 topic/OP?
Omdat episch?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102505007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:27 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Omdat episch?
Dus in die context is het ook geheel normaal om er een Dragon Age Origins poster in te planten, want episch...

:N
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_102505324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:12 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dus in die context is het ook geheel normaal om er een Dragon Age Origins poster in te planten, want episch...

:N
Nee man, dragon age :r
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 29 september 2011 @ 11:18:23 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102506954
Dragon age idd :r DA2 helemaal :r bah bah
pi_102507061
Boeien dat plaatje of wou je zeggen dat me2 niks met me3 te maken heeft?

Tevens: DA :r
pi_102507391
Voor alle haters: heb het ME2 plaatje vervangen. :)
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 29 september 2011 @ 11:59:30 #14
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102508448
Offtopic:
DA:O --> _O_
DA2 --> :X en ^O^

Ontopic:
ME --> _O_
ME2 --> *O* en *) en ^O^ en _O_
ME3 --> :Y)

Dat ook weer gehad.

Ander artwork:
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_102513267
Dragon Age: Origins :r
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 29 september 2011 @ 17:14:22 #16
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102518704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:38 schreef Morthill het volgende:
Dragon Age: Origins :r
Jij ook al? :(

Bart, zeg er eens iets van... ;(
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_102523589
Ik heb weer eens wat gezegd hier geloof ik.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_102523993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:38 schreef Morthill het volgende:
Dragon Age: Origins :r
Juist! bah!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_102524153
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:38 schreef Morthill het volgende:
Dragon Age: Origins :r
Origins was gaaf, gek!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 29 september 2011 @ 19:58:57 #20
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102524283
Zoveel negativiteit. :'(

Wacht 's...
negatief + negatief = ....

Dus... :{

Idd, Dragon Age :r
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_102539686
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Origins was gaaf, gek!
Agh, ik heb hem twee keer uitgespeeld, maar geen idee waarom eigenlijk. De game was echt niet geweldig of zo. Veel potentieel, weinig gerealiseerd.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102641450
Ik ben ME2 opnieuw aan het uitspelen met een femshep, het is me eindelijk gelukt om een enigszins aantrekkelijke vrouw te maken :)

Ik zit er aan te denken om Jacob niet loyal te maken, dan hoef ik die kutmissie niet te doen, en dan gaat hij misschien dood :W in de suicide mission :D
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_102645590
niemand heeft jou iets gevraagd
pi_102653878
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:30 schreef Koko_Banana het volgende:
niemand heeft jou iets gevraagd
?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 17:03:59 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102654024
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef All-out het volgende:

[..]

?
Koko is een troll, zit in meerdere topics onzin te posten, dus gewoon negeren ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:36:27 #26
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_102659615
Hoor ineens verhalen over multiplayer in ME3. Ik vind het best zolang het niet ten koste gaat van de single-player experience.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:40:37 #27
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102663219
'Mass Effect 3 krijgt online-multiplayer-pass'
quote:
Een Zuid-Afrikaanse retailer maakt reclame voor de collector's edition van Mass Effect 3, die voorzien zou zijn van een online-multiplayer-pass. Wellicht is online-multiplayer de nieuwe 'killer feature' die eind oktober wordt onthuld.

Bezoekers van het BioWare-forum ontdekten dat een Zuid-Afrikaanse winkel reclame maakt voor de collector's edition van Mass Effect 3, die behalve van diverse extra's ook voorzien zou zijn van een online-multiplayer-pass. Electronic Arts introduceerde het online-pass-systeem om geld te verdienen aan tweedehandsspellen van EA Sports en gebruikt het inmiddels ook voor andere titels.

Eerder deden verschillende geruchten de ronde dat het laatste deel van de Mass Effect-trilogie een vorm van multiplayer zou bevatten. Uitgever EA had kortstondig een vacature online staan voor een multiplayer-programmeur voor de Mass Effect-franchise. Ook verscheen er een bericht dat het spel een co-opmodus voor maximaal vier spelers zal krijgen. Tot slot belooft Xbox World-magazine dat BioWare zijn 'killer new feature' voor Mass Effect 3 onthult in de eerstvolgende uitgave, die op 25 oktober in de winkel ligt.

Het laatste deel van de Mass Effect-trilogie verschijnt op 9 maart 2012 voor de pc, PlayStation 3 en Xbox 360.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_102663272
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:36 schreef PirE het volgende:
Hoor ineens verhalen over multiplayer in ME3. Ik vind het best zolang het niet ten koste gaat van de single-player experience.
Vind het verbazingwekkend dat er zoveel geruchtigheid aan wordt gegeven, die verhalen gaan al heel lang de rondte!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:28:32 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102666158
Bohhh nigga, als ik multiplayer met een sneu coverfestijn wil ga ik wel Gears 3 spelen :r

Laat ze maar meer consequrnties voor je keuzes maken. Want deel 2, maakte niet uit hoe je deel 1 eindigde
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:02:13 #30
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_102668229
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:28 schreef RickoKun het volgende:
Bohhh nigga, als ik multiplayer met een sneu coverfestijn wil ga ik wel Gears 3 spelen :r

Laat ze maar meer consequrnties voor je keuzes maken. Want deel 2, maakte niet uit hoe je deel 1 eindigde
Dat dus. Ik wil gewoon dat de broer van NPC X wraak op je komt nemen omdat je NPC X hebt afgeknald in ME1 of ME2.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_102677266
quote:
Het hint mij te sterk naar een MP, dat kan de game niet gebruiken, ongelofelijk zou het zijn als BioWare dat niet begrijpt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:12:14 #32
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102677939
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het hint mij te sterk naar een MP, dat kan de game niet gebruiken, ongelofelijk zou het zijn als BioWare dat niet begrijpt.
Tja, BioWare heeft met hun clusterfuck DA2 aangetoond dat ze ook gewoon dingen niet begrijpen. Kan ME3 dan ook gebeuren, helaas. Nou ja, een MP is an sich niet erg, zolang het maar geen enkele invloed heeft op de ontwikkeling, gameplay, verhaal enz enz van de SP.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_102678155
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:12 schreef Bart het volgende:

[..]
Tja, BioWare heeft met hun clusterfuck DA2 aangetoond dat ze ook gewoon dingen niet begrijpen. Kan ME3 dan ook gebeuren, helaas. Nou ja, een MP is an sich niet erg, zolang het maar geen enkele invloed heeft op de ontwikkeling, gameplay, verhaal enz enz van de SP.
BioWare zit volgens mij best wel zwaar onder de plak bij EA, die leggen waarschijnlijk gewoon op dat er een multiplayer moet komen.

Het past absoluut niet bij ME3, omdat het grote nadeel van een multiplayer is dat er absoluut geen verhaal in zit. Een Co-op modus zou nog wel goed kunnen vind ik, net als bv bij splinter cell, maar dan moeten ze daar ook een manier voor vinden in de conversaties, dat niet de 2e speler er als een zombie achteraan hobbelt maar ook mee doet in de gesprekken oid...(?)
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:35:07 #34
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102687553
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef PirE het volgende:
Dat dus. Ik wil gewoon dat de broer van NPC X wraak op je komt nemen omdat je NPC X hebt afgeknald in ME1 of ME2.
Jij bent snel tevreden. :{w

Het zijn de grotere beslissingen die het ´m moeten doen. Zoals...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit soort momenten geen merkbare gevolgen hebben, wordt ME3 een flop.

Het zal mij aan m'n reet roesten of bvb de broer van Kalisah Al Jalani mij komt opzoeken, omdat ik haar neergehoekt heb tijdens haar uitzending. Hoewel 't me aan de andere kant best grappig lijkt. :+
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:01:48 #35
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_102688659
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:35 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Jij bent snel tevreden. :{w

Het zijn de grotere beslissingen die het ´m moeten doen. Zoals...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit soort momenten geen merkbare gevolgen hebben, wordt ME3 een flop.

Het zal mij aan m'n reet roesten of bvb de broer van Kalisah Al Jalani mij komt opzoeken, omdat ik haar neergehoekt heb tijdens haar uitzending. Hoewel 't me aan de andere kant best grappig lijkt. :+
was toch mogelijk om dit ook de 2e keer te doen? :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_102689384
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef All-out het volgende:

[..]

BioWare zit volgens mij best wel zwaar onder de plak bij EA, die leggen waarschijnlijk gewoon op dat er een multiplayer moet komen.
Mwoah, noem me naïef, maar volgens mij valt het wel mee. Ricitiello is iemand die risico's neemt en verplichte MP omdat EA dat wil is niet echt risico, maar gewoon veilig cashen, want MP.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102689704
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mwoah, noem me naïef, maar volgens mij valt het wel mee. Ricitiello is iemand die risico's neemt en verplichte MP omdat EA dat wil is niet echt risico, maar gewoon veilig cashen, want MP.
Ik heb het afgelopen jaar juist het idee dat Ricitiello van zijn tactiek is afgestapt. Hij begon heel goed met investeren in nieuwe IP's (denk aan Mirror's Edge en Dante's Inferno) maar dat is afgezwakt afgelopen tijd, alleen via EA Partners komen nog nieuwe IP's binnen, EA zelf is zich helemaal gaan richten op hun hoofdfranchises en daar zoveel mogelijk uithalen, als het even kan jaarlijks. In dit beeld past het dan juist weer wel om Mass Effect naar MP te tillen, omdat het een grote naam is die wellicht weer wat CoD gebruikers kan stelen bij Activision. Een game als Dead Space 2 had ook ineens MP terwijl het net zo min bij de game past als bij Mass Effect.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:01:52 #38
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102691294
Als Bioware echt te lijden heeft onder EA, dan hebben ze dat aan hun eigen optimisme te danken. EA zit nu, naast Mass Effect en Dragon Age, met The Old Republic. Wat één van de, zo niet, dè duurste game ooit gaat worden. En als je dan als uitgever alleen al 100 miljoen (ws meer) uitgeeft aan TOR, dan mag je ook wel wat te eisen hebben.

In ieder geval Dragon Age 2 heeft daar onder geleden, want dat team kreeg dus maar een developtijd van anderhalf jaar (veels te kort). Dus in die zin klinkt het logisch dat ME3 dan een MP gaat krijgen, zodat EA een beetje de garantie heeft op inkomsten, mocht de verkoop van TOR tegen gaan vallen.

Maar EA heeft Bioware echt de tijd gegeven voor TOR, wat m.i. achteraf gezien toch een beetje een te optimistisch idee was. Bij ME3 lijkt dat ook te gebeuren, want ze hebben iig even veel tijd gekregen als voor ME2. Daarbij heeft Riccitiello volgens mij ooit gezegd dat ze zich nooit zullen bemoeien met het creatieve proces, dus ik zie het persoonlijk wel goed komen. :)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:40:14 #39
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_102693079
Beter heeft die multiplayer romance scenes met Kinect/Move ondersteuning. :')
PSN: ardpsiko
pi_102695852
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb het afgelopen jaar juist het idee dat Ricitiello van zijn tactiek is afgestapt. Hij begon heel goed met investeren in nieuwe IP's (denk aan Mirror's Edge en Dante's Inferno) maar dat is afgezwakt afgelopen tijd, alleen via EA Partners komen nog nieuwe IP's binnen, EA zelf is zich helemaal gaan richten op hun hoofdfranchises en daar zoveel mogelijk uithalen, als het even kan jaarlijks. In dit beeld past het dan juist weer wel om Mass Effect naar MP te tillen, omdat het een grote naam is die wellicht weer wat CoD gebruikers kan stelen bij Activision. Een game als Dead Space 2 had ook ineens MP terwijl het net zo min bij de game past als bij Mass Effect.
Het budget raakt op, The Old Republic kost tientallen miljoenen, geen uitgever ter wereld zou zoveel risico nemen bij een MMORPG, en hij heeft natuurlijk die casual studio gekocht voor klauwen met geld. Je kunt maar zoveel risico nemen op hetzelfde moment.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102696119
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het budget raakt op, The Old Republic kost tientallen miljoenen, geen uitgever ter wereld zou zoveel risico nemen bij een MMORPG, en hij heeft natuurlijk die casual studio gekocht voor klauwen met geld. Je kunt maar zoveel risico nemen op hetzelfde moment.
Daarom zou het mij dus absoluut niet verbazen als ME3 MP heeft, ook om 2e hands sales wat meer te ontmoedigen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102696686
quote:
Chris Priestly wrote...

Someone just messaged me and asked if I could confirm whether there was a cool new reveal being made in this issue or not. Well lets see...what do you think is cool? What I think is cool may not be what she thinks is cool, but may be super cool to that guy over there.

As some of the more observant people have already noticed, we did have a big group of international press up here to the BioWare office last month. They got to see lots of new stuff about ME3 (all of it in my opinion a large degree of awesome). The way such gatherings occur, to make it fair for all the press who attend, is to embargo them to not publish their articles on the web or in magazines until such date arrives. This does appear to be one of the groups that was up here (I wasn't part of the event, so didn't meet who was here this time), but I could be wrong. So it is likely something that was shown to them while they were up here (if indeed they were).

There is SO much that we could still reveal between now and launch that I am sure that whatever they do call the "killer new feature" is going to be pretty damn fine indeed. Still, whatever it actually is will also likely be less cool to some and not all that interesting to others.

Is it worth buying this issue? Absolutely.

Will this "killer new feature" be as cool as choclate covered free money? Well, that'll depend on whether you like chocolate or not.
Burning bridges gives you so much more
pi_102696914
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Daarom zou het mij dus absoluut niet verbazen als ME3 MP heeft, ook om 2e hands sales wat meer te ontmoedigen
Alsof mensen ME3 gaan kopen voor de MP _O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102697139
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Alsof mensen ME3 gaan kopen voor de MP _O-
Er zullen vast mensen door over de streep getrokken worden ja!
"Mass Effect, had die vriend van me het daar niet over? Oh sweet online knallen!" of iets dergelijks ;)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102697840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Er zullen vast mensen door over de streep getrokken worden ja!
"Mass Effect, had die vriend van me het daar niet over? Oh sweet online knallen!" of iets dergelijks ;)
Dan wordt het meer: wat een brakke GoW3 kloon!
Burning bridges gives you so much more
pi_102699098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het hint mij te sterk naar een MP, dat kan de game niet gebruiken, ongelofelijk zou het zijn als BioWare dat niet begrijpt.
Kan het ook niet iets zijn om toegang te krijgen tot de ME3-variant van het Cerberus Network. Die pass kunnen ze dan voornamelijk gebruiken om nog een beetje geld te verdienen aan de tweedehands markt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Er zullen vast mensen door over de streep getrokken worden ja!
"Mass Effect, had die vriend van me het daar niet over? Oh sweet online knallen!" of iets dergelijks ;)
De enige die ik momenteel warm zie worden van een MP is een aantal gamejournalisten. Verder zit er volgens mij amper iemand op te wachten.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:37:48 #47
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_102701844
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:35 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Jij bent snel tevreden. :{w

Het zijn de grotere beslissingen die het ´m moeten doen. Zoals...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit soort momenten geen merkbare gevolgen hebben, wordt ME3 een flop.

Het zal mij aan m'n reet roesten of bvb de broer van Kalisah Al Jalani mij komt opzoeken, omdat ik haar neergehoekt heb tijdens haar uitzending. Hoewel 't me aan de andere kant best grappig lijkt. :+
Dat bovenop de wat grotere beslissingen ;). Het hoeft geen grote epische missie te zijn, een berichtje via Citadel News Network (bv) kan soms al genoeg zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef ElmarO het volgende:

Kan het ook niet iets zijn om toegang te krijgen tot de ME3-variant van het Cerberus Network. Die pass kunnen ze dan voornamelijk gebruiken om nog een beetje geld te verdienen aan de tweedehands markt.
Dat zou idd kunnen en persoonlijk heb ik weinig last van dat soort dingen omdat ik toch niks tweedehands verkoop (heb ze allebei als digital download).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_102705383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Er zullen vast mensen door over de streep getrokken worden ja!
"Mass Effect, had die vriend van me het daar niet over? Oh sweet online knallen!" of iets dergelijks ;)
Mjah, ik denk dat het gewoon gaat om een online pass zodat je op het Cerberus-netwerk kan. Mass Effect is gewoon geen serie die een MP-functie kan hebben, het shootergedeelte is daar niet goed genoeg voor en co-op is de game zeker niet voor gemaakt. Er is niks in de game dat beter wordt met meerdere mensen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:35:51 #49
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102769293
Op de frontpage werd ook al gedacht aan space-battles. Wat mij, game-inhoudelijk gezien, ook best logisch in de oren klinkt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_102913408
http://www.pcpowerplay.com.au/2011/10/pcpp197-on-sale-october-19/

quote:
That’s right - Mass Effect 3 is getting multiplayer! We travel to BioWare’s office in Edmonton for hands-on time with the series’ first foray into online gameplay, and chat with Mass Effect Series Producer and Mass Effect 3 Project Director Casey Hudson about the decision to go multiplayer in the epic battle for the galaxy.
...
Burning bridges gives you so much more
pi_102913914
Jammer. Ik koop geen ME3 voor de multiplayer. Ik heb ook geen Live(gold) account, dus ga er ook helemaal niets mee doen.
pi_102913941
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Young_David het volgende:
Jammer. Ik koop geen ME3 voor de multiplayer. Ik heb ook geen Live(gold) account, dus ga er ook helemaal niets mee doen.
Je hoeft het toch ook niet te doen?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102913969
Je betaalt er wel voor.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:15:33 #54
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102913978
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Young_David het volgende:
Jammer. Ik koop geen ME3 voor de multiplayer. Ik heb ook geen Live(gold) account, dus ga er ook helemaal niets mee doen.
En dat is dan jammer omdat?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:16:58 #55
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102914022
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:15 schreef Young_David het volgende:
Je betaalt er wel voor.
Denk niet dat de prijs lager zou liggen als ze geen mp hadden toegevoegd. Zal ook weer gecompenseerd worden door hogere verkopen door mensen die wél mp willen spelen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_102914388
Ik denk ook niet dat de prijs van de game lager zou liggen zonder MP, maar je maakt mij ook niet wijs dat het toevoegen van MP niets kost.

Bioware maakt (in mijn ogen) ontzettend goeie SP games (Dragon Age 2 is misschien een uitzondering). Daar zijn ze goed in, daarom koop ik Bioware games. Nu leveren ze iets van hun ontwikkelbudget voor SP in voor een MP-mode, waarvan nog maar de vraag is of mensen ME3 daarvoor kopen. Als dat ten koste gaat van de SP vind ik dat jammer.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2011 @ 14:35:20 #57
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_102914614
Mja, we zullen zien wat het zal inhouden en de reviews afwachten.
PSN: ardpsiko
pi_102915384
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Young_David het volgende:
Ik denk ook niet dat de prijs van de game lager zou liggen zonder MP, maar je maakt mij ook niet wijs dat het toevoegen van MP niets kost.

Bioware maakt (in mijn ogen) ontzettend goeie SP games (Dragon Age 2 is misschien een uitzondering). Daar zijn ze goed in, daarom koop ik Bioware games. Nu leveren ze iets van hun ontwikkelbudget voor SP in voor een MP-mode, waarvan nog maar de vraag is of mensen ME3 daarvoor kopen. Als dat ten koste gaat van de SP vind ik dat jammer.
Het is dus eerst de vraag of het ten koste gaat van het SP budget, grote kans dat ze een extra team hebben werken aan de MP en dat het redelijk los staat.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102915535
Ik was even vergeten dat externe teams inhuren niets kost, mijn excuus.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:06:18 #60
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102915616
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:04 schreef Young_David het volgende:
Ik was even vergeten dat externe teams inhuren niets kost, mijn excuus.
:')
Als het ze niets extra's zou opleveren, zouden ze ook geen MP toevoegen he? Denk dat de inschatting van hun marketingmensen iets beter is dan jouw vermoeden dat niemand het spel koopt vanwege de MP...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:50:52 #61
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_102917113
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:06 schreef Bart het volgende:

[..]

:')
Als het ze niets extra's zou opleveren, zouden ze ook geen MP toevoegen he? Denk dat de inschatting van hun marketingmensen iets beter is dan jouw vermoeden dat niemand het spel koopt vanwege de MP...
Ze gaan er gewoon vanuit dat de loyal fanbase (ME1 & ME2-buyers) het spel toch wel koopt. Met de MP proberen ze gewoon een nieuwe markt aan te boren. Het zal ze geen reet schelen wat de fanboys daarvan denken want die kopen het spel toch wel.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_102920079
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze gaan er gewoon vanuit dat de loyal fanbase (ME1 & ME2-buyers) het spel toch wel koopt. Met de MP proberen ze gewoon een nieuwe markt aan te boren. Het zal ze geen reet schelen wat de fanboys daarvan denken want die kopen het spel toch wel.
Duh, ik ga het verhaal niet missen, omdat BioWare zo nodig tijd en energie moet investeren in een voor mij zinloze MP.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102920675
En nu ook op tweakers:

quote:
Mass Effect 3 krijgt online-co-op


Door Paul Hulsebosch, maandag 10 oktober 2011 12:56, views: 4.435

"Vecht samen met je vrienden", is op de voorkant van het Australische tijdschrift PC PowerPlay te lezen. Het tijdschrift bevestigt daarmee dat rpg Mass Effect 3 een spelvorm met online-co-op krijgt. Er gingen al geruchten over de spelvorm.

Een medewerker van PC PowerPlay mocht op bezoek komen bij ontwikkelaar BioWare en sprak daar met Casey Hudson, producer van Mass Effect 3. Tijdens het bezoek toonde de studio de multiplayer-opties van de rpg. Daarmee werd voor het eerst duidelijk dat Mass Effect 3 over multiplayer-mogelijkheden beschikt. Eerder deze maand deden daarover al geruchten de ronde. Toen lekte uit dat in de verpakking van de collector's edition van Mass Effect 3 een online pass is opgenomen.

De editie van PC PowerPlay waarin verslag wordt gedaan van het bezoek aan BioWare is nog niet uit, dus er is nog niet veel bekend over de multiplayer-opties van de rpg. Het meest verhelderend is een opmerking op de voorkant van het tijdschrift: "Vecht samen met je vrienden." Dat lijkt te betekenen dat de game een modus voor online-co-op krijgt. Ook over die specifieke optie doen al langer geruchten de ronde. Mass Effect 3 is hiermee de eerste game in de serie die in multiplayer gespeeld kan worden. De game verschijnt in maart 2012, voor de pc, Xbox 360 en PlayStation 3.
bron: http://tweakers.net/nieuw(...)gt-online-co-op.html
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_102936752
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102944826
quote:
wauw, is die van jou hand? zeer vet gedaan in dat geval
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:47:31 #66
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_102944893
quote:
Gevolg van een relatie tussen femshep en garrus in ME2.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_102945181
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:47 schreef Bart het volgende:

[..]

Gevolg van een relatie tussen femshep en garrus in ME2.
de mini-turian ziet er niet erg halfbloed uit...
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_102945357
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:41 schreef All-out het volgende:

[..]

wauw, is die van jou hand? zeer vet gedaan in dat geval
Hoe graag ik ook credit zou claimen :D nee. Werd gelinkt door BioWare via Facebook.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102945651
quote:
Hi Everyone

Today BioWare and the Mass Effect 3 team are very pleased to announce 4 player co-op multiplayer missions and the Mass Effect 3: Galaxy at War system for Mass Effect 3 on the PC, Xbox 360 and Playstation 3.

4 player co-op multiplayer

Join your friends in the all-out galactic war to take Earth back. The universe of Mass Effect expands with the addition of new co-op multiplayer missions, playable over Xbox Live, PSN and PC internet. Players can choose from a variety of classes and races, form an elite Special Forces squad, and combine their weapons, powers and abilities to devastating effect as they fight together to liberate key territories from enemy control. Success in multi-player will have a direct impact on the outcome of the single player campaign, giving players an alternative method of achieving ultimate victory against the greatest threat mankind – and the entire galaxy – has ever faced.

Mass Effect 3: Galaxy at War

As a bonus to the campaign, BioWare is introducing the Mass Effect 3: Galaxy at War system, a new way for players to manage and experience the galactic war from multiple fronts, including a new 4-player co-op mode. The key to saving the galaxy is the “Galactic Readiness” level, measured by Commander Shepard’s ability to apply
every possible asset – people, weapons, resources, armies, fleets – in the final battle against the Reapers. Players can impact their game’s Galactic Readiness level in multiple ways via the Mass Effect 3: Galaxy at War system, including multiplayer. Other platforms and interfaces will be announced in the coming months. It is important to note that the system is entirely optional and just another way players can have control over your game experience – it is still possible to achieve the optimal, complete ending of the game in Mass Effect 3 through single-player alone.

F.A.Q.

Why include 4 player Co-op multiplayer in Mass Effect 3?

Being able to explore and fight alongside your friends in the Mass Effect universe has always been something we thought would be fun and compelling, and many players have asked for it for a long time as well. Mass Effect 3 is the best place for us to introduce multiplayer through co-op because of the premise of the game – all out galactic war.

Why only 4 player co-op? What not a versus mode?

We have always maintained that we would only add multiplayer into the Mass Effect series if it made sense and did not compromise the power of the single player campaign. Fighting together against a common threat was the multiplayer experience that made the most sense for Mass Effect 3. The way we have designed co-op as a wayto take control of key conflict zones in the galaxy is a natural extension of the premise of Mass Effect 3.

Why did you decide not to include it as a part of the main campaign?

Our priority and focus with Mass Effect 3 has and always will be to deliver a complete and satisfying single player experience.

Does the addition of co-op multiplayer missions impact the scope or quality of the single-player experience?

No. A dedicated team from our recently formed BioWare Montreal studio has been focused on creating the multiplayer game features while the main game continued to be developed by the team in BioWare Edmonton. Both teams are integrated under the same leadership group that produced Mass Effect 1 and 2, led by Casey Hudson. BioWare remains dedicated to delivering one of the most amazing single-player campaigns gamers have ever experienced.

How did developing multiplayer impact the single player game?

BioWare is dedicated and focused on delivering an engaging, fun, and action-packed experience for Mass Effect 3, one that lives up the BioWare standard. To reach that level of quality, last year BioWare opened a studio in Montreal that is home to designers, programmers, engineers, and other developers. Both studios work together as partners, lead by the core Mass Effect team, unified in a single vision. Under the direction of Casey Hudson and other team veterans, both studios make contributions to both the single player and multiplayer modes in Mass Effect 3. Rest assured that no compromises were made to either of these modes in the development of Mass Effect 3.

Which characters can I play in co-op multiplayer? Can I play as Commander Shepard?

Commander Shepard’s part in the war will take place in the single-player campaign, as will that of other beloved characters in the franchise such as Garrus, Ashley, and Liara…these characters do not appear in the multiplayer missions. In multiplayer, players will create custom characters to fight on different and unique fronts in the war. This will include the ability to play as favorites like Turians, Krogans, Asari and more… each with their own unique set of abilities.

What if I don’t like multiplayer – will my experience be negatively impacted?

Mass Effect 3 is a complete, standalone game that will deliver a satisfying story experience, even if you choose not to try multiplayer. The Mass Effect 3: Galaxy at War system and all of the individual components are meant to complement that amazing game and can be enjoyed on their own or as part of the Galaxy at War experience.

What if I am not good at / do not like multiplayer? Will my readiness rating go down?

ME3 is a story about a war against overwhelming force where the most you can hope for us survival. The more you do to fight that war, the more you can change that story into a more optimistic one. You can reach the highest levels of success in the single player experience alone, but Galaxy at War gives you alternative ways to get there. It’s about choice, and allowing players to find their own ways to stay immersed in the Mass Effect universe.

Will you be adding any additional maps or modes through DLC?

We can’t comment on specifics right now, but can confirm that we are planning on having DLC for Mass Effect 3.

Do save games from ME1 or ME2 impact the co-op multiplayer missions?

No.

Do characters level up in co-op multiplayer? What is the progression system?

Character progression, weapon upgrading and leveling up is present in co-op. We’ll release more information on this topic in the months leading up to launch.

Is there more info about the other platforms of Mass Effect 3: Galaxy at War?

We are not going into details about the other components of the Galaxy at War at this time except to say we are designing each to make sense for that platform. Each component will be able to affect a player’s “Galactic Readiness” level in a different way. Again, participation in any or all ME3:GaW elements is entirely optional.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_102945850
Nou, maak je borst maar nat voor de bijbehorende iPhone en Facebook app!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102946302
@morthill: bron?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_102946356
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Nou, maak je borst maar nat voor de bijbehorende iPhone en Facebook app!
Ze benadrukken wel 20x dat het geen effect op de single-player experience heeft :').
Get it and Bet it
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:12:08 #73
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_102952616
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:05 schreef DeeCruise het volgende:
@morthill: bron?
BioWare-forum
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:04:07 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_102952834
Zelfs al ben ik een verstokte singleplayer gamer, dat co-op gedoe klinkt best leuk eigenlijk. Vooral omdat het apart van de campaign is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:23:37 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102953596
Hmm, zou je cross-platform met z'n tweeën (+ eventueel 2 bots) kunnen spelen?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102953723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, zou je cross-platform met z'n tweeën (+ eventueel 2 bots) kunnen spelen?
Daar moet je niet op rekenen. PSN en XBoxlive zijn sowieso aparte netwerken.
Get it and Bet it
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:29:24 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102953820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Daar moet je niet op rekenen. PSN en XBoxlive zijn sowieso aparte netwerken.
Meh, kameraad 1 en ik hebben de PC-versie, en een ander heeft een xbox :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102964200
Ben in ieder geval blij om te horen dat je de MP kan negeren. Al was het alleen maar omdat geen van mijn vrienden Mass Effect spelen. :P

quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Nou, maak je borst maar nat voor de bijbehorende iPhone en Facebook app!
Zodat je de progressie van je vrienden kan volgen; wie wil dat nou niet.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:34:43 #80
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_102966718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:43 schreef ElmarO het volgende:
Ben in ieder geval blij om te horen dat je de MP kan negeren. Al was het alleen maar omdat geen van mijn vrienden Mass Effect spelen. :P

[..]

Zodat je de progressie van je vrienden kan volgen; wie wil dat nou niet.
Dan doen we gewoon een FOK co-op :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:43:06 #81
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_102967177
Ik hield m'n hart vast toen ik het voor het eerst hoorde (de MP) maar het begint nu toch wel leuk te klinken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_102968124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Dan doen we gewoon een FOK co-op :D
Is een goede optie.
pi_102968233
Lekker als een Krogan baas zijn in de MP _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:12:33 #84
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102972874
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef Appelknaller het volgende:
Lekker als een Krogan baas zijn in de MP _O_
Ik hoop dat dat kan... dat je niet alleen maar human kunt kiezen :P

Turian ftw _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102987632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat kan... dat je niet alleen maar human kunt kiezen :P

Turian ftw _O_
Zoals in dat gequotte gedeelte staat, meerdere speelbare rassen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2011 @ 09:23:57 #86
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_102988582
Als een adept Volus speelbaar is, ga ik de MP zeker bekijken. I am a biotic God!
PSN: ardpsiko
pi_102990475
Tentatively excited: Zouden de Elcor playable zijn in de co-op?
Get it and Bet it
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2011 @ 11:30:40 #88
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_102991597
This one denkt dat het ook interresant is om de Blasto uit te hangen.
PSN: ardpsiko
pi_103006692
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Nou, maak je borst maar nat voor de bijbehorende iPhone en Facebook app!
U vraagt, EA/Bioware draait.

quote:
EA details Mass Effect 3 Online Pass

The recently announced Mass Effect 3 multiplayer mode is accessed via the Online Pass code included in every new copy of the game, EA has announced.

The new Mass Effect 3: Galaxy at War system, unveiled this week, is activated once the code found in the Online Pass is entered. Buy the game second hand, and you'll have to buy the Online Pass to access the Galaxy at War.

Players use Galaxy at War in both the single-player campaign and "through a suite of Mass Effect games and applications". They will be on iOS devices and Facebook, as revealed earlier today.

Galaxy at War also connects players to their BioWare Social Network accounts to access downloadable content and add-ons.

"The theme of galactic war in Mass Effect 3 presents us with the perfect opportunity to introduce multiplayer into the Mass Effect series," said Casey Hudson, Executive Producer of the Mass Effect series.

"Multiplayer not only features amazing combat and deep customisation options, but it will give players another way to help the war effort against the Reapers in the main event - the single player campaign."

Mass Effect 3's multiplayer, created predominantly by BioWare Montreal, is a four-player co-op mode. You play an elite Special Forces soldier sent to protect resources and assets that can help the war effort against the Reapers.

Six classes are available, and six races: Human, Krogan, Asari, Drell, Salarian and Turian.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:25:21 #90
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_103008249
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

U vraagt, EA/Bioware draait.

[..]

System requirements:
- Facebook-account



Het zal me niks verbazen als er binnenkort een game uitkomt waarbij het daadwerkelijk verplicht is dat je met een facebook-account inlogt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_103008365
iOS, maar geen Android :{ Goed zo BioWare, het is niet alsof Google een gigantisch marktaandeel heeft.

Sowieso, de laatste ME op een iPhone was CRAP
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_103792148
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2011 @ 17:26:16 #93
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_103792793
Zo vet. :D Ben benieuwd hoe lang ie daar mee bezig is geweest.
PSN: ardpsiko
  zondag 6 november 2011 @ 14:49:59 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104033218
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_104035749
Hier staan ook aardig wat pics. Het ziet er in ieder geval erg tof uit. O+
  zondag 6 november 2011 @ 15:48:53 #96
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_104035908
quote:
We’d like to stress that the leaked code is in a rough, unfinished state and was not meant for public release. The content is not final, and is not reflective of the quality of the finished, polished game due for release on March 6, 2012 (March 9 in Europe).
9 Maart dus in europa.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_104038409

De intro. Slechte dialogen maar sommige stukjes zijn best vet. :)
Burning bridges gives you so much more
  zondag 6 november 2011 @ 16:58:13 #99
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_104038858
quote:
Vrij boring eigenlijk, wave na wave poppetjes neerknallen. Daar heb ik niks mee. AI ziet er niet al te best uit, maar het is niet voor niks een beta.

Intro-filmpje skip ik maar, dat is veels te spoilerig.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_104783800
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_104788414
Best wel sad inderdaad. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_105101546
Feel free to ignore my comments.
pi_105378186
Denk dat ik de eerste 2 games nog maar eens ga kopen. Zijn bij elkaar zo'n 25 euro. Het is jaren geleden dat ik het eerste deel voor het eerst heb gespeeld.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_105394564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef pugehenis het volgende:
Denk dat ik de eerste 2 games nog maar eens ga kopen. Zijn bij elkaar zo'n 25 euro. Het is jaren geleden dat ik het eerste deel voor het eerst heb gespeeld.
Doen!
  maandag 12 december 2011 @ 13:49:10 #106
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105491201
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 december 2011 @ 13:56:27 #107
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105491416
Levels waar je tussen de Reapers loopt. _O_

Zin in.
PSN: ardpsiko
pi_105493594
Kut, ik wou dit topic niet meer lezen tot het uit is, kut. Was het maar alvast maart.
pi_105637619
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 15 december 2011 @ 23:25:53 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105638907
quote:
wow!!
Kan niet wachten tot deze uit is :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105659283
quote:
:D :')

Nieuwe screenshot:



[ Bericht 4% gewijzigd door ElmarO op 16-12-2011 16:00:06 (Grotere versie) ]
  vrijdag 16 december 2011 @ 15:50:26 #112
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_105659345
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef ElmarO het volgende:

[..]

:D :')

Nieuwe screenshot:

[ afbeelding ]
fapfapfap
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator vrijdag 16 december 2011 @ 15:55:53 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105659541
quote:
Garrus _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 december 2011 @ 15:59:22 #114
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105659680
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef ElmarO het volgende:

[..]

:D :')

Nieuwe screenshot:

[ afbeelding ]
Nep, Ashley is dood. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Garrus _O_
En dit dus.
PSN: ardpsiko
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:41:42 #115
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_105661236
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:59 schreef ardi het volgende:

[..]

Nep, Ashley is dood. :P

[..]

En dit dus.
Ashley is heul niet dood, Kaidan daarentegen ligt over Virmire verspreid ;)

En ja Garrus _O_
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_105661632
quote:
_O_

Heb weer zin gekregen om deel 1 en 2 te gaan spelen. Maar er gaat zoveel tijd inzitten. ;(
pi_105665776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Ashley is heul niet dood, Kaidan daarentegen ligt over Virmire verspreid ;)
Bij jou ook al? :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Garrus _O_
Waardere woorden dan deze zijn er niet. _O_

quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:54 schreef Kijana het volgende:
Heb weer zin gekregen om deel 1 en 2 te gaan spelen. Maar er gaat zoveel tijd inzitten. ;(
Maar het is wel tijd die goed besteed is. 8-)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 december 2011 @ 18:59:55 #118
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105665972
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:54 schreef Kijana het volgende:

[..]

_O_

Heb weer zin gekregen om deel 1 en 2 te gaan spelen. Maar er gaat zoveel tijd inzitten. ;(
Ga anders gewoon fappen op Fornax. Duurt minder lang en is je tijd ook goed besteed.
PSN: ardpsiko
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:14:41 #119
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105675036
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef ardi het volgende:
Ga anders gewoon fappen op Fornax. Duurt minder lang en is je tijd ook goed besteed.
Zoiets zeg je niet tegen een dame.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_105675317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Ashley is heul niet dood, Kaidan daarentegen ligt over Virmire verspreid ;)

En ja Garrus _O_
Beide liggen verspreid over Virmire in stukjes, meerdere keren
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_105675714
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Beide liggen verspreid over Virmire in stukjes, meerdere keren
Nerd!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 00:13:15 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105680049
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef ardi het volgende:

[..]

Ga anders gewoon fappen op Fornax. Duurt minder lang en is je tijd ook goed besteed.
Fornax! _O_ :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_105705976
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nerd!
Reporting for duty, sir!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_105875004
* Michhas volgt topic.
pi_106206246
Voor de liefhebbers een preview van Gamer Magazine:

PDF
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:46:10 #126
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106206828
Ik zal hiervoor waarschijnlijk wel neergesabeld worden, maar ik moet zeggen dat ik deze trailers minder veelbelovend vind dan die van ME1 en 2.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106233465
Mwa je bent niet echt de enige. Hoewel ik de trailers er wel erg vet uit vind zien. Leunt het wel heel erg veel op actie. Nu vind ik actie niet erg, het ziet er imo beter uit dan de actie in deel 1 en 2. Maar ze hebben eigenlijk bijna niks van de rest laten zien. Zoals de hub worlds (als die er inzitten) bijvoorbeeld, exploration enzo. En ook eigenlijk zowat bijna niks van het verhaal. Nu is dat eigenlijk ook wel iets goeds. Bij ME2 lieten ze erg veel (te veel imo) van het verhaal zien voor de release. Maar tot nu toe weten wij er eigenlijk vrij weinig over. Voordat deel 2 uitkwam was ik echt gehyped hoe het verhaal verder ging. Maar dat heb ik nu eigenlijk helemaal niet... Ik ben dan ook heel stuk minder gehyped ben dan bij deel 2 op dit moment. Maar dat gaat misschien wel komen als de release dichterbij komt :) Ga hem natuurlijk wel gewoon halen. Heb de CE al gepre-orderd en afbetaald :)

De demo kwam trouwens toch volgende maand? (januari) Heb er voor de rest eigenlijk helemaal niks meer over gehoord. Ben er namenlijk wel benieuwd naar. Iedereen die BF3 heeft en de online pass heeft ingevuld krijgt early acces voor het MP gedeelte van de demo.

[ Bericht 22% gewijzigd door bjorntju op 31-12-2011 02:15:37 ]
  zaterdag 31 december 2011 @ 02:36:56 #128
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106234027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef Chavez_ het volgende:
Ik zal hiervoor waarschijnlijk wel neergesabeld worden, maar ik moet zeggen dat ik deze trailers minder veelbelovend vind dan die van ME1 en 2.
Ik reken er min of meer op dat men de trouwe fans een dikke vinger geeft zodat men wat meer copies kan verkopen aan 12-jarige kutkinderen die alleen maar willen knallen.

Maar kopen zal ik hem :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_106234083
Mwah, gezien de gelekte scripts is het verhaal bijster matig.. Alles voor de 12-jarige kutkoters.
Burning bridges gives you so much more
pi_106238372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 02:08 schreef bjorntju het volgende:
De demo kwam trouwens toch volgende maand? (januari) Heb er voor de rest eigenlijk helemaal niks meer over gehoord. Ben er namenlijk wel benieuwd naar. Iedereen die BF3 heeft en de online pass heeft ingevuld krijgt early acces voor het MP gedeelte van de demo.
Komt inderdaad in januari. Voor de rest ben ik er inderdaad niet echt hyped voor, maar ik laat me tegenwoordig ook niet meer zo snel hypen. Anders valt het over het algemeen toch tegen.
  zaterdag 31 december 2011 @ 10:42:05 #131
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106238676
ME2 is ook niet toegankelijker gemaakt voor een jonger publiek t.o.v. deel 1, dus waarom zou dat wel gebeuren bij ME3?

Dat wat gelekt was, zouden ze aan gaan passen. En wat minder hype voor de release is niet erg.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106276089
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 02:08 schreef bjorntju het volgende:
Mwa je bent niet echt de enige. Hoewel ik de trailers er wel erg vet uit vind zien. Leunt het wel heel erg veel op actie. Nu vind ik actie niet erg, het ziet er imo beter uit dan de actie in deel 1 en 2. Maar ze hebben eigenlijk bijna niks van de rest laten zien. Zoals de hub worlds (als die er inzitten) bijvoorbeeld, exploration enzo. En ook eigenlijk zowat bijna niks van het verhaal. Nu is dat eigenlijk ook wel iets goeds. Bij ME2 lieten ze erg veel (te veel imo) van het verhaal zien voor de release. Maar tot nu toe weten wij er eigenlijk vrij weinig over. Voordat deel 2 uitkwam was ik echt gehyped hoe het verhaal verder ging. Maar dat heb ik nu eigenlijk helemaal niet... Ik ben dan ook heel stuk minder gehyped ben dan bij deel 2 op dit moment. Maar dat gaat misschien wel komen als de release dichterbij komt :) Ga hem natuurlijk wel gewoon halen. Heb de CE al gepre-orderd en afbetaald :)

De demo kwam trouwens toch volgende maand? (januari) Heb er voor de rest eigenlijk helemaal niks meer over gehoord. Ben er namenlijk wel benieuwd naar. Iedereen die BF3 heeft en de online pass heeft ingevuld krijgt early acces voor het MP gedeelte van de demo.
Heb in Keulen een paar van die trailermomenten ingame gezien en dan zijn ze stiekem toch wel erg indrukwekkend, zat echt met kippenvel en bijna tranen in de ogen (no joke) op bepaald moment. Al was het level dat ik mocht spelen dan weer wat minder indrukwekkend, de actie is gewoon niet echt van hoog niveau nog altijd.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:03:52 #133
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_106444906
quote:
Mass Effect 3 is vanaf vandaag online te reserveren bij twinting Benelux-ketens die meedoen aan de pre-orderactie in het leven geroepen door Electronic Arts.

Via de EA-website reserveerjegame.nl is het voor consumenten mogelijk om Mass Effect 3 te reserveren en vervolgens uit te kiezen bij welke winkel deze opgehaald kan worden bij de release. Deelnemers zijn onder andere Media Markt, Free Record Shop, Dreamland en Fnac. Overigens is het ook mogelijk om de game thuis te laten bezorgen.
bron http://www.gamer.nl/nieuw(...)rderen-bij-20-ketens

Kan iedereen alsnog bij de duurste winkels pre-ordenen. -O-
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:22:20 #134
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106445743
Ik ben wel zo'n ontdekkingsreiziger in space, ben bang dat dat wat minder gaat worden in ME3.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:24:22 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106445833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:22 schreef popolon het volgende:
Ik ben wel zo'n ontdekkingsreiziger in space, ben bang dat dat wat minder gaat worden in ME3.
Waarom?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:57:11 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106447328
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik het gevoel heb dat veel op aarde gaat afspelen. Hoop dat ik het mis heb.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:05:09 #137
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106447673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef popolon het volgende:

[..]

Omdat ik het gevoel heb dat veel op aarde gaat afspelen. Hoop dat ik het mis heb.
Waar heb je dat in hemelsnaam vandaan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:37:14 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106448934
quote:
5s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waar heb je dat in hemelsnaam vandaan?
Weet ik niet. :D

quote:
Omdat ik het gevoel heb
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_106449736
quote:
5s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waar heb je dat in hemelsnaam vandaan?
Groot deel speelt wel op aarde af. Bron: leaked beta script
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:57:14 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106449854
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Groot deel speelt wel op aarde af. Bron: leaked beta script
Klopt, ze waren laatst voor mijn huis aan het filmen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106450581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, ze waren laatst voor mijn huis aan het filmen.
En je liet het ons niet eens weten. :(
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:16:52 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106450756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

En je liet het ons niet eens weten. :(
Sorry, ik wilde Tali voor mezelf houden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 19:19:19 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106450895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry, ik wilde Tali voor mezelf houden.
:(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_106451008
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry, ik wilde Tali voor mezelf houden.
Zolang je Ashley en Miranda maar voor mij houdt. :D
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:22:16 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106451046
Hoezo ziet ashley er anders ziet? Fucking raar man. Dan maar gwn verder met Miranda :9~ . Ik heb iedereen nog, dus Legion _O_ Garrus _O_ Wrex _O_ .
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:29:24 #146
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_106451397
Wie van de 2 is favoriet?

Poll: Ashley of Miranda?
Ashley
Miranda
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:30:13 #147
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106451441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie van de 2 is favoriet?

Poll: Ashley of Miranda?
Ashley
Miranda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Liever Ashley old model dan huidige. Dus Miranda/
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:39:13 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106451904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Groot deel speelt wel op aarde af. Bron: leaked beta script
Ja dat is lekker betrouwbaar. En natuurlijk is de aarde belangrijk. Ilium was ook erg belangrijk in ME2.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106452815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry, ik wilde Tali voor mezelf houden.
Jij bosh'tet. :(
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:56:26 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106452925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry, ik wilde Tali voor mezelf houden.
Waarom? Die vagina is waarschijnlijk 1 grote flashdrive
pi_106453088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie van de 2 is favoriet?

Poll: Ashley of Miranda?
Ashley
Miranda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zou twijfelen als ze Ashley nog met het oude model hadden. Dan maar Miranda. :P
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:59:25 #152
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106453097
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:56 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Waarom? Die vagina is waarschijnlijk 1 grote flashdrive
En ze/het is blauw.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:01:15 #153
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106453212
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En ze/het is blauw.
Idd

En ashley is me veels te brutaal. Ze is zo lekker "onafhankelijk" met haar arrogante bek :r die miranda is tenminste een beetje zirgzaam en sympathiek enzulks en dikke tetten en anus
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:03:02 #154
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106453317
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Idd

En ashley is me veels te brutaal. Ze is zo lekker "onafhankelijk" met haar arrogante bek :r die miranda is tenminste een beetje zirgzaam en sympathiek enzulks en dikke tetten en anus
Miranda kan ook janken. Als straf zou ik legion haar eens een lesje laten leren..maarja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106453350
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Idd

En ashley is me veels te brutaal. Ze is zo lekker "onafhankelijk" met haar arrogante bek :r die miranda is tenminste een beetje zirgzaam en sympathiek enzulks en dikke tetten en anus
Misschien dat je niet opgelet hebt, maar zij is ook ontiegelijk onzeker in het spel. Net zoals de rest van de vrouwelijke cast. :')
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:11:59 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106453792
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Misschien dat je niet opgelet hebt, maar zij is ook ontiegelijk onzeker in het spel. Net zoals de rest van de vrouwelijke cast. :')
moet ook wel, anders krijg je vagijnnijd als de speler een vrouwelijke shepard speelt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:15:07 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106453976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

moet ook wel, anders krijg je vagijnnijd als de speler een vrouwelijke shepard speelt.
Vrouwelijke shepard :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106454552
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vrouwelijke shepard :')
Jennifer Hale is best wel goed als voice-actor. Maar daarnaast: femshep. :')
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:24:51 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106454579
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vrouwelijke shepard :')
ze moeten rekening houden met het feit dat een kansloze gek voor een femshep kiest :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:25:46 #160
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106454638
Wat een activiteit ineens in dit topic.

En wat een niveau.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:48:21 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106455991
FemShep. _O_

Ga zeker geen 40 uur naar een mannenreet lopen kijken. Ha! :7 Plus de voice acting is zoveel beter.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:00:12 #162
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106459956
Mass Effect 3 krijgt nieuwe comic

Over die James Vega, die mij tot nu toe een beetje een standaard krachtpatser leek, menselijke versie van grunt. Maar nu zie ik een paar details:

1e screen, blue suns-armor?, + London (waarschijnlijk)
2e screen, dogtags = (ex-)alliance, + Illium (denk ik)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106464421
Ben nu ME1 aan het spelen. Female shepard deze keer.
pi_106464798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Ben nu ME1 aan het spelen. Female shepard deze keer.
Ik trek het niet om ME1 nog te spelen, voelt te leeg aan allemaal, hangt zo'n nare sfeer...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106464934
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Ben nu ME1 aan het spelen. Female shepard deze keer.
Toch wel een Liaramancer *;
Burning bridges gives you so much more
pi_106465200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik trek het niet om ME1 nog te spelen, voelt te leeg aan allemaal, hangt zo'n nare sfeer...
Same, zelfs ik kan niet nog een keer ME1 doorwerken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:51:39 #167
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106465337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik trek het niet om ME1 nog te spelen, voelt te leeg aan allemaal, hangt zo'n nare sfeer...
Zo voelt het onderhand bij mij ook aan, maar toch elke keer als ik in een bepaald level 1 van deze deuntjes hoor...

...blijf ik toch doorspelen. O+
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106465436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Same, zelfs ik kan niet nog een keer ME1 doorwerken.
Jij hebt een ander excuus, jij hebt de game al een keer of 6 (zo niet vaker) gespeeld
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106465517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jij hebt een ander excuus, jij hebt de game al een keer of 6 (zo niet vaker) gespeeld
Ik ben de tel kwijt, maar ik denk dat ik hem 7 keer heb uitgespeeld, mogelijk 8 of 9 keer. Zeker niet meer dan dat.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106610768
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 9 januari 2012 @ 19:16:31 #171
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_106611139
:')
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:27:00 #172
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_106611607
Topic even uit het oog verloren maar hulde voor de onzin! :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_106613518
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:07 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Hij's flauw. :D Tevens zou onderstaand nummer in de jukebox van Shepard moeten zitten.

pi_106664272
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106681830
http://tweakers.net/nieuw(...)even-bonusitems.html

Dus ik moet 2 demo's spelen voor de items...
pi_106682161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef Daeron het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)even-bonusitems.html

Dus ik moet 2 demo's spelen voor de items...
+ Origin :')
Get it and Bet it
pi_106682714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef Daeron het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)even-bonusitems.html

Dus ik moet 2 demo's spelen voor de items...
Agh gerrum, moet je kusje op de boeboe?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106682760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh gerrum, moet je kusje op de boeboe?
Kan dat? ;( O+
pi_106682808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

+ Origin :')
:?
pi_106682884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Daeron het volgende:

[..]

Kan dat? ;( O+
:*
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:17:34 #181
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106688022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef Daeron het volgende:

[..]

:?
Al wil je ME3 spelen op de pc, zul je EA's Origin moeten downloaden.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:28:42 #182
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106688502
quote:
13s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:17 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Al wil je ME3 spelen op de pc, zul je EA's Origin moeten downloaden.
Bron?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:05:34 #183
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106689966
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bron?
quote:
INTERNETVERBINDING VEREIST OM PRODUCT TE ACTIVEREN. OM TE SPELEN, TOEGANG TE KRIJGEN TOT BONUSMATERIAAL (INDIEN VAN TOEPASSING) EN DE ONLINE DIENSTEN TE GEBRUIKEN, MOET JE EEN INTERNETVERBINDING HEBBEN, EEN EA/ORIGIN-ACCOUNT HEBBEN, DE LICENTIEOVEREENKOMST VOOR EINDGEBRUIKERS VAN HET PRODUCT EN VAN ORIGIN ACCEPTEREN, DE SOFTWARE VAN ORIGIN INSTALLEREN (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT) EN JE REGISTREREN MET DE BIJGESLOTEN, EENMALIG TE GEBRUIKEN SERIENUMMER(S). ELK SERIENUMMER KUN JE JE MAAR OP ÉÉN EA/ORIGIN-ACCOUNT REGISTREREN. SERIENUMMERS ZIJN NIET OVERDRAAGBAAR, EN KUNNEN EENMALIG GEBRUIKT WORDEN. LICENTIEOVEREENKOMSTEN VOOR EINDGEBRUIKERS EN OVERIGE OVEREENKOMSTEN ZIJN BESCHIKBAAR OP WWW.EA.COM/1/PRODUCT-EULAS. HET PRIVACYBELEID EN DE SERVICEVOORWAARDEN VAN EA ONLINE ZIJN BESCHIKBAAR OP WWW.EA.COM. JE MOET OUDER ZIJN DAN 13 JAAR OM SOFTWARE TE ACTIVEREN, TOEGANG TE KRIJGEN TOT ONLINE FUNCTIES EN JEZELF TE REGISTREREN VOOR EEN EA/ORIGIN-ACCOUNT. EA KAN ONLINE FUNCTIES BEËINDIGEN NA EEN OPZEGTERMIJN VAN 30 DAGEN, AANGEKONDIGD OP WWW.EA.COM/2/SERVICE-UPDATES. EA LEVERT MOGELIJK KOSTELOOS BEPAALDE INCREMENTELE CONTENT EN/OF UPDATES INDIEN EN WANNEER DEZE BESCHIKBAAR KOMEN.
Bron: EA.com ,over ME3
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:27:18 #184
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106690897
Alhoewel, dat hangt er vanaf wat ze met "EA/Origin account hebben" bedoelen. Beiden of 1 van beiden.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 18:49:56 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106691887
Ik heb nog wel ergens een EA account rondslingeren... hoop alleen dat het niet zo ontzettend schijt is als met GTA 4 waar me ELKE. FUCKING. VIJF. MINUTEN om mijn login werd gevraagd :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_106697339
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106697996
quote:
13s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

[..]

Bron: EA.com ,over ME3
Dan download ik Mass Effect wel. Ben een grootte fan van Mass Effect, maar ze verpesten het voor zichzelf :W

Origin :{ :')
pi_106698634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dan download ik Mass Effect wel. Ben een grootte fan van Mass Effect, maar ze verpesten het voor zichzelf :W

Origin :{ :')
Ah, want de game niet spelen is natuurlijk geen oplossing :') Nee, vervelende bedrijven bestrijd je nu eenmaal met crimineel gedrag. Dat werkt namelijk, want dan komt in de toekomst er niks meer naar de PC *O*
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106698812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ah, want de game niet spelen is natuurlijk geen oplossing :') Nee, vervelende bedrijven bestrijd je nu eenmaal met crimineel gedrag. Dat werkt namelijk, want dan komt in de toekomst er niks meer naar de PC *O*
En alsof Origin zo verschrikkelijk is. Kan me nog herinneren dat bijna iedereen in het begin hetzelfde zei over Steam. Iets wat nu opeens heilig is. :')
pi_106698942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ah, want de game niet spelen is natuurlijk geen oplossing :') Nee, vervelende bedrijven bestrijd je nu eenmaal met crimineel gedrag. Dat werkt namelijk, want dan komt in de toekomst er niks meer naar de PC *O*
Ze kunnen het altijd optioneel maken, right..?
pi_106699238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ze kunnen het altijd optioneel maken, right..?
Ze kunnen zoveel. Hoe praat dat precies criminaliteit van jouw kant goed?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 21:06:17 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106699341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dan download ik Mass Effect wel. Ben een grootte fan van Mass Effect, maar ze verpesten het voor zichzelf :W

Origin :{ :')
Grootte :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_106713480
quote:
13s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:17 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Al wil je ME3 spelen op de pc, zul je EA's Origin moeten downloaden.
Ik speel op de xbox :6
  zondag 15 januari 2012 @ 15:58:10 #194
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106834610
Dag 1 piraat
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 15 januari 2012 @ 23:54:55 #195
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106856566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:58 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En alsof Origin zo verschrikkelijk is. Kan me nog herinneren dat bijna iedereen in het begin hetzelfde zei over Steam. Iets wat nu opeens heilig is. :')
Origin is inderdaad niet zo geweldig, en wel om de volgende redenen:

SPOILER: Gebruikt meer resources dan Steam.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Minder features dan Steam.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Als je een ban krijgt ingame of op het forum, ben je al je aankopen definitief kwijt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steam games werken op Origin, maar niet andersom
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo kan ik er wel nog een paar bedenken, maar dit was voor mij al genoeg reden om ME3 niet te willen kopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ze kunnen zoveel. Hoe praat dat precies criminaliteit van jouw kant goed?
Is dat de bedoeling dan? Welk recht heb jij als burger om een verklaring te eisen omtrend zijn gedrag? Laat me niet lachen. EA games loopt geen verkopen mis met de downloads die worden gedaan. Vooral met betrekking tot ME3 gaat er op de release date veel gedownload worden omdat men Origin niet pruimt. Downloaders vervolgen of legitieme gebruikers nóg meer teisteren met DRM gaat dat niet verhelpen.

EA heeft al een goede reputatie, dat maken ze nog veel beter zo.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106857003
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Origin is inderdaad niet zo geweldig, en wel om de volgende redenen:

SPOILER: Gebruikt meer resources dan Steam.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Minder features dan Steam.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Als je een ban krijgt ingame of op het forum, ben je al je aankopen definitief kwijt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steam games werken op Origin, maar niet andersom
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo kan ik er wel nog een paar bedenken, maar dit was voor mij al genoeg reden om ME3 niet te willen kopen.

[..]

Is dat de bedoeling dan? Welk recht heb jij als burger om een verklaring te eisen omtrend zijn gedrag? Laat me niet lachen. EA games loopt geen verkopen mis met de downloads die worden gedaan. Vooral met betrekking tot ME3 gaat er op de release date veel gedownload worden omdat men Origin niet pruimt. Downloaders vervolgen of legitieme gebruikers nóg meer teisteren met DRM gaat dat niet verhelpen.

EA heeft al een goede reputatie, dat maken ze nog veel beter zo.
Ik heb geen verklaring nodig, maar als iemand crimineel gedrag verdedigt met het kinderachtige excuus dat EA zo'n grote boos bedrijf is, reken maar dat ik daar dan op inhaak. Dat is namelijk een excuus van niks.

Dat absurde gewauwel ook altijd van piraten "ja, maar ik zou de game toch niet kopen, dus de uitgever loopt geen cent mis". En dat hoor je dan 5 miljoen keer. Dat is gewoon bullshit en een laf excuus omdat men op die manier 35 euro uit kan geven aan iets anders.

Wil je protesteren tegen EA's praktijken met Origin? Prima, koop geen PC-games van EA. Maar ga hier niet schijnheilig zitten doen alsof het allemaal de eigen schuld is van een bedrijf. Daar hebben die honderden werknemers die 40 uur per week beulen om te zorgen dat jij enkele tientallen uren kunt gamen geen boodschap aan, letterlijk want zonder inkomsten kunnen ze ook geen boodschappen doen.

Dus heb een beetje fatsoen en koop games desnoods op een console en/of doe wat ik doe: wacht tot ze in de aanbieding zijn en je voor een paar tientjes de game + DLC kunt oppikken (op de console uiteraard, het is geen oplossing voor Steam).

Piraten hebben al een goede reputatie, dat maken ze nog veel beter zo.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 januari 2012 @ 00:20:55 #197
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106857453
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb geen verklaring nodig, maar als iemand crimineel gedrag verdedigt met het kinderachtige excuus dat EA zo'n grote boos bedrijf is, reken maar dat ik daar dan op inhaak. Dat is namelijk een excuus van niks.

Dat absurde gewauwel ook altijd van piraten "ja, maar ik zou de game toch niet kopen, dus de uitgever loopt geen cent mis". En dat hoor je dan 5 miljoen keer. Dat is gewoon bullshit en een laf excuus omdat men op die manier 35 euro uit kan geven aan iets anders.

Wil je protesteren tegen EA's praktijken met Origin? Prima, koop geen PC-games van EA. Maar ga hier niet schijnheilig zitten doen alsof het allemaal de eigen schuld is van een bedrijf. Daar hebben die honderden werknemers die 40 uur per week beulen om te zorgen dat jij enkele tientallen uren kunt gamen geen boodschap aan, letterlijk want zonder inkomsten kunnen ze ook geen boodschappen doen.

Dus heb een beetje fatsoen en koop games desnoods op een console en/of doe wat ik doe: wacht tot ze in de aanbieding zijn en je voor een paar tientjes de game + DLC kunt oppikken (op de console uiteraard, het is geen oplossing voor Steam).

Piraten hebben al een goede reputatie, dat maken ze nog veel beter zo.
En zo'n respons noem je kinderachtig terwijl je niet eens op de details wilt ingaan, maar heel kinderlijk EA een "groot boos bedrijf" noemt. Dit argument is absoluut geen 'bullshit', men gaat downloaden omdat het aanbod aantrekkelijker is. Voor ¤0,- kunnen ze een spel krijgen zonder DRM of bijkomstige reclame (gelukkig voorzit Origin daar ook in), dan ben je gek als je het niet doet. Ik heb zelf ongeveer 115 games op Steam, deze heb ik gekocht omdat ik vindt dat Steam een goede service levert. Veel games waar ik skeptisch over ben heb ik bij de holiday sales gekocht (Origin doet hier ook niet aan), en games waarvan ik verwachtte dat ik ze écht goed zou vinden heb ik gewoon voor de volle mep betaald.

Je derde paragraaf is wel heel tegendraads. Koop geen games van EA als je het niet met hun beleid eens bent (= geen inkomsten), maar een game downloaden die je anders toch niet zou kopen omdat je het te duur, buggy, of haaks vind staan op je principes omdat Origin zo fucking kut is (= ook geen inkomsten), dan hongeren die zielige programmeurs ineens allemaal dood. Nee, het risico lopen dat je je hele Origin library kwijt bent zonder geldige reden is een eerlijk fenomeen.

Ook al liggen ze voor een tientje in de budget bak, alle EA games die vanaf nu gereleased worden zijn verbonden aan Origin. Je komt er niet omheen, ook al zou ik graag ME3 willen kopen net zoals de voorgaande titels.

Doe die loeigrote oogkleppen toch eens af, je klinkt net als Tim Kuik. Die bedrijven zijn er om geld te verdienen aan onze vraag, en ik kan me niet herinneren dat iemand ooit gewild heeft dat we onze privacy moesten opofferen om Mass Effect 3 te kunnen spelen, noch graag het risico willen lopen dat we onze hele collectie games op Origin kwijt kunnen raken door de acties van iemand anders.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:06 schreef Morthill het volgende:

Piraten hebben al een goede reputatie, dat maken ze nog veel beter zo.
Hebben die een product aan te bieden dan? Lopen ze verkopen mis door hun draconisch beleid? Klagen ze hierover en proberen ze het tegen te gaan door betalende legitieme gebruikers nóg meer te straffen? Nee? Dan is het niet relevant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chavez_ op 16-01-2012 01:09:25 ]
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  maandag 16 januari 2012 @ 00:28:01 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106857633
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:20 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Die bedrijven zijn er om geld te verdienen aan onze vraag
Oh, dus je weet wat vraag en aanbod is? Dat was niet duidelijk.

Ik ben vrij neutraal in het het hele piracy-gezeik, maar ik vind de huidige trend bij gamers om zich te gedragen als een soort vakbond uiterst schadelijk. En schijtirritant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 16 januari 2012 @ 00:33:48 #199
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106857787
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh, dus je weet wat vraag en aanbod is? Dat was niet duidelijk.

Ik ben vrij neutraal in het het hele piracy-gezeik, maar ik vind de huidige trend bij gamers om zich te gedragen als een soort vakbond uiterst schadelijk. En schijtirritant.
Als consument mag je daarover klagen, als je dat irritant vindt dan moet je daar vooral niet op letten.

Waar het op neer komt is dat alles valt te relativeren, maar met Origin in de huidige vorm maakt EA het wel héél moeilijk. Ik zou het niemand kwalijk nemen als ME3 gedownload wordt om deze reden. Kijk, als iemand al Origin heeft en dan nog ME3 download, da's niet nodig natuurlijk. Maar de overstap zelf niet willen nemen? Daar is niks mis mee. Dat het aanbod zo nauw is dat je verplicht bent aan Origin te moeten geloven, dat is de keuze van EA. Ze weten van piracy af en dit gevolg was van kilometers ver al te zien.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106869457
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:20 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

En zo'n respons noem je kinderachtig terwijl je niet eens op de details wilt ingaan, maar heel kinderlijk EA een "groot boos bedrijf" noemt.
Wat een ongelofelijk zwak punt. Ik ga uitgebreid op de details in, als je echt denkt dat je op dit niveau lang een discussie met mij kunt gaan voeren, dan kun je lang wachten. Het gebruik van een stijlfiguur wegzetten als kinderachtig :N.

quote:
Dit argument is absoluut geen 'bullshit', men gaat downloaden omdat het aanbod aantrekkelijker is. Voor ¤0,- kunnen ze een spel krijgen zonder DRM of bijkomstige reclame (gelukkig voorzit Origin daar ook in), dan ben je gek als je het niet doet. Ik heb zelf ongeveer 115 games op Steam, deze heb ik gekocht omdat ik vindt dat Steam een goede service levert. Veel games waar ik skeptisch over ben heb ik bij de holiday sales gekocht (Origin doet hier ook niet aan), en games waarvan ik verwachtte dat ik ze écht goed zou vinden heb ik gewoon voor de volle mep betaald.
Voor 0 euro kun je in de trein stappen en gratis reizen. Enige verschil is dat daar nog af en toe controle is op of je wel of niet betaald hebt, maar op bepaalde trajecten is die zo minimaal dat het makkelijk uit kan om af en toe een boete te slikken. Je bent gek als je het niet doet.

Onderwijl downloaden mensen nog steeds massaal games als The Witcher 2 die probleemloos zonder DRM te krijgen is. Maar nog steeds, het is gratis, dus je bent gek als je het niet doet.

Het zijn dit soort idiote redeneringen waardoor bedrijven zich ook gedwongen zien om van die onlinekaarten toe te voegen aan games en om strenge DRM toe te voegen. Omdat piraten altijd met een drogredenering komen om hun criminele gedrag goed te praten. Iets is illegaal, dat het gratis en mogelijk zelfs gemakkelijker is, is geen reden om het toch maar te doen.

Je kunt binnen de wet legio voorbeelden verzinnen van zaken die illegaal zijn, maar toch makkelijker om te doen. Maar oh weer als je dat doet, want dan is de wereld plots wel te klein.

quote:
Je derde paragraaf is wel heel tegendraads. Koop geen games van EA als je het niet met hun beleid eens bent (= geen inkomsten), maar een game downloaden die je anders toch niet zou kopen omdat je het te duur, buggy, of haaks vind staan op je principes omdat Origin zo fucking kut is (= ook geen inkomsten), dan hongeren die zielige programmeurs ineens allemaal dood. Nee, het risico lopen dat je je hele Origin library kwijt bent zonder geldige reden is een eerlijk fenomeen.
Nee dat zeg (of in ieder geval, bedoel) ik niet. Je weet wat Origin doet, koop er inderdaad geen games voor. Maar als je die games wel wilt spelen, koop ze op een console. Downloaden is gewoon het opsteken van je middelvinger naar de ontwikkelaars. Het is wel profiteren, maar niet willen betalen. Ja een console kost geld, maar een goede gamecomputer kost momenteel het viervoudige. Ja nieuwe consolegames zijn duur, maar na een jaar heb je ze vaak al voor 15 euro. Geduld en slim omgaan met geld, mensen zouden het eens moeten proberen.

Wat EA doet mag volgens de wet en dat is hartstikke kut. Maar daar verander je niks aan met piraterij. Als we de laatste jaren iets hebben gezien is het wel dat het de problemen erger maakt. Developers die niet meer willen ontwikkelen voor de DS, omdat er vrijwel niks te slijten was door die R4-kaartjes. Vreemd genoeg hoor je daar piraten nooit over als ze weer eens aan het mooipraten zijn dat de industrie toch zo rijk is.

quote:
Ook al liggen ze voor een tientje in de budget bak, alle EA games die vanaf nu gereleased worden zijn verbonden aan Origin. Je komt er niet omheen, ook al zou ik graag ME3 willen kopen net zoals de voorgaande titels.

Doe die loeigrote oogkleppen toch eens af, je klinkt net als Tim Kuik. Die bedrijven zijn er om geld te verdienen aan onze vraag, en ik kan me niet herinneren dat iemand ooit gewild heeft dat we onze privacy moesten opofferen om Mass Effect 3 te kunnen spelen, noch graag het risico willen lopen dat we onze hele collectie games op Origin kwijt kunnen raken door de acties van iemand anders.
Ik klink als Tim Kuik omdat ik tegen crimineel gedrag ben? Was je zo onzeker over je inhoud dat je nog maar even persoonlijk moet worden, want ja dit zie ik als een belediging. Ik word gewoon doodmoe van mensen die denken dat ze maar het recht hebben om producten gratis binnen te trekken. Alsof zij het zelf wel zouden accepteren als ze hard werken voor een klant die vervolgens hun werk zonder vergoeding deelt met anderen. Dan stap je toch ook naar de rechter voor zowel degene die deelt als degene die er gebruik van maakt?

En natuurlijk wil ik mijn privacy niet onnodig opofferen of die risico's lopen die EA biedt, daarom koop ik EA-games op mijn Xbox 360 of via Steam (wat helaas steeds minder mogelijk wordt).

Je standpunt dat piraterij acceptabel is rust feitelijk op 2 dingen waar ik het mee eens ben (corrigeer me als het niet zo is):

1. Downloaden is gratis en geen DRM, dus je moet het doen.
2. EA levert een klote service waarin je als consument gruwelijk genaaid kan worden.

Ik zie alleen niet hoe die twee in de toekomst beter worden als je blijft downloaden. Twintig jaar industrie laten zien dat EA dan alleen maar mogelijkheden gaat zoeken om meer DRM te implementeren. Grote bedrijven zijn nu eenmaal conservatief en zullen zich echt niet aanpassen aan de consument op dit soort punten.

quote:
Hebben die een product aan te bieden dan? Lopen ze verkopen mis door hun draconisch beleid? Klagen ze hierover en proberen ze het tegen te gaan door betalende legitieme gebruikers nóg meer te straffen? Nee? Dan is het niet relevant.
Het is hartstikke relevant. Het zijn piraten die ervoor zorgen dat normale consumenten genaaid worden met onzin als DRM en online-codes. Door maar door te blijven drammen op hun gelijk dat mensen die een product leveren en daar jaren aan werken geen recht hebben op geld, omdat hun baas een klootzak is die op platform A een slechte service levert, maken ze dat alleen maar erger.

Moet de industrie zich aanpassen aan de 21e eeuw? Ja. Moeten piraten zich eens realiseren dat we niet in een maatschappij leveren waarin alles maar gratis is, dat mensen werken om hun gezin te kunnen onderhouden? Ja.

Het eerste is gelukkig al aan het gebeuren. Maar zolang mensen nog blijven kankeren op services als Steam die toch echt niet nadelig zijn voor de consument, dan komt het nooit goed.

Een ander probleem is natuurlijk ons hele economisch-politieke systeem waarin grote bedrijven absurde wetten kunnen afdwingen die de overheid in staat stellen om te controleren wat wij doen in de privacy van ons eigen huis, zodat ze dat kunnen verbieden. Er zijn te weinig politieke partijen die daar iets tegen doen, de meeste vinden het wel best en protesten van de burger zijn vaak roepen op fora dat het zo kut en asociaal is. Het lost allemaal niks op.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106871566
Die console-weg zou een optie zijn als ik mijn ME2 pc-saves kan gebruiken op de PS3. Voor zover ik weet is dat onmogelijk en ik zal dus een PC-versie van ME3 "moeten" kopen als ik verder wil met mijn saves.

Downloaden van games doe ik al jaren niet meer. Ik koop een stuk of 3/4 games op jaarbasis en ik ben allang geen arme student meer. Heb er aan gedacht om hem maar te kopen en dat ik dan gewoon een handige versie zonder origin van een release-groep installeer, maar dan geef ik met mijn aankoop weer een signaal dat ik geen problemen heb met Origin :'( en dat heb ik dus wel.

Ik moet dus mijn principe overboord zetten en origin installeren, het hele 3e deel laten liggen of een PS3-versie aanschaffen maar dan heb ik niks meer aan mijn 8 playthroughs :( :(.
Get it and Bet it
pi_106872170
Naar aanleiding van deze discussie heb ik Origin gewoon eens geïnstalleerd. Vergelijkingen Steam en Origin (beide geopend en op de voorgrond, op het 'Winkel/Store' tabblad):
Steam: 0-4% CPU, 79MB werkgeheugen. CPU spikes tot 16% (1 sec) bij het verschuiven van de nieuwsbanner.
Origin: 0-5% CPU, 93MB werkgeheugen. CPU spikes tot 20% (1 sec) bij het verschuiven van de nieuwsbanner.

In dit opzicht dus weinig verschil.

Het EA topic over Origin wat werd aangehaald gaat over hoog CPU gebruik tijdens downloaden
quote:
There are known issues with CPU maxing out while downloading files.
Zolang je niet wat download en tegelijk een zware game wil spelen, lijkt mij dat er niks aan de hand zal zijn. Beide dingen tegelijk doen kan ik ook niet in Steam.

Anyway, ik ga ME3 zeker halen. Ik heb de vorige 2 delen ook met veel plezier gespeeld. Al wacht ik wel even tot de prijs gezakt is, maar dat doe ik met alle games.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_106872627
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:24 schreef SteveBudin het volgende:
Die console-weg zou een optie zijn als ik mijn ME2 pc-saves kan gebruiken op de PS3. Voor zover ik weet is dat onmogelijk en ik zal dus een PC-versie van ME3 "moeten" kopen als ik verder wil met mijn saves.

Downloaden van games doe ik al jaren niet meer. Ik koop een stuk of 3/4 games op jaarbasis en ik ben allang geen arme student meer. Heb er aan gedacht om hem maar te kopen en dat ik dan gewoon een handige versie zonder origin van een release-groep installeer, maar dan geef ik met mijn aankoop weer een signaal dat ik geen problemen heb met Origin :'( en dat heb ik dus wel.

Ik moet dus mijn principe overboord zetten en origin installeren, het hele 3e deel laten liggen of een PS3-versie aanschaffen maar dan heb ik niks meer aan mijn 8 playthroughs :( :(.
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken. Dan is het inderdaad wel heel kut. Ik moet er niet aan denken alle playthroughs weer te moeten aanmaken.

Ik zou bijna zeggen, download de game op PC en haal hem voor de console uit de budgetbak voor 30 euro :') geld voor de ontwikkelaars en jij hebt in ieder geval betaald. Het is niet naar de letter, maar ik denk wel naar de geest van de wet.

Maar goed, hoe maak je EA duidelijk dat ze hiermee moeten stoppen? Want je maakt echt een goed punt, bij games als Mass Effect naai je een enorme groep fans en daar is dan BioWare de dupe van.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 januari 2012 @ 15:57:27 #204
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106872756
Maar wat zijn nou de echte bezwaren tegen Origin dan? Die de kwalificatie 'genaaid' zouden kunnen rechtvaardigen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106872800
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
Maar wat zijn nou de echte bezwaren tegen Origin dan? Die de kwalificatie 'genaaid' zouden kunnen rechtvaardigen.
Dat EA zich het recht voorbehoud om je soms zonder goede reden te bannen, wat je zegt op hun forums bijvoorbeeld, en dat je dan al je games kwijt bent.

Simpele oplossing is niet posten :D maar goed, ik kan me voorstellen dat het ook om het principe gaat.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 januari 2012 @ 16:01:03 #206
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106872895
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat EA zich het recht voorbehoud om je soms zonder goede reden te bannen, wat je zegt op hun forums bijvoorbeeld, en dat je dan al je games kwijt bent.
Dan koop je toch gewoon een fysieke kopie?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106872921
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan koop je toch gewoon een fysieke kopie?
In het geval van ME3 gaat dat niet op aangezien je hem altijd via Origin zal spelen, fysieke kopie of niet.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:11:46 #208
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106873352
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

In het geval van ME3 gaat dat niet op aangezien je hem altijd via Origin zal spelen, fysieke kopie of niet.
Oh er zal vast wel een 'oplossing' daarvoor zijn een paar dagen na de release.

Als jij vindt dat Origin jouw naait dan naai je toch gewoon terug? Zonder illegaal bezig te zijn, natuurlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106873486
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh er zal vast wel een 'oplossing' daarvoor zijn een paar dagen na de release.

Als jij vindt dat Origin jouw naait dan naai je toch gewoon terug? Zonder illegaal bezig te zijn, natuurlijk.
Maar dan geef je alsnog geen signaal af dat je Origin kut vindt, je koopt immers de PC-versie van ME3 en daarmee ondersteun je Origin, of je het nu gebruikt of niet.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:17:25 #210
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106873612
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar dan geef je alsnog geen signaal af dat je Origin kut vindt, je koopt immers de PC-versie van ME3 en daarmee ondersteun je Origin, of je het nu gebruikt of niet.
Nou en? Het gaat er toch om dat jij het niet hoeft te gebruiken?

Dat constante klimmen op die moralistische trap moet ook maar een keer afgelopen zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106874546
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar dan geef je alsnog geen signaal af dat je Origin kut vindt, je koopt immers de PC-versie van ME3 en daarmee ondersteun je Origin, of je het nu gebruikt of niet.
Is sowieso een lose-lose situatie.
Stel dat niemand hem koopt vanwege origin dan komt EA met een verhaal dat het aan de piraterij ligt of dat pc-gaming dood is. Optie 2: men koopt het gewoon ondanks Origin. EA roept dat Origin een grote succes is :').
Get it and Bet it
pi_106876584
Ik heb gewoon de collectors edition gepreordered, van heel dat Origin verhaal ga ik niet wakker liggen 8 jaar geleden ging het precies hetzelfde met steam.

Dat ik mee subsidieer aan Origin is dan maar een nare bijkomstigheid, maar Bioware verdient het geld toch wel.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_106876688
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar dan geef je alsnog geen signaal af dat je Origin kut vindt, je koopt immers de PC-versie van ME3 en daarmee ondersteun je Origin, of je het nu gebruikt of niet.
Denk je? EA kan zien hoeveel mensen Origin gebruiken. Als de game zeg 500.000 keer verkoopt op PC en er zijn hooguit 25.000 mensen online op een dag, dan kunnen ze daar ook wel narekenen dat er iets scheef zit.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 januari 2012 @ 17:46:57 #214
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106877159
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijk zwak punt. Ik ga uitgebreid op de details in, als je echt denkt dat je op dit niveau lang een discussie met mij kunt gaan voeren, dan kun je lang wachten. Het gebruik van een stijlfiguur wegzetten als kinderachtig :N.
Strike 1.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Voor 0 euro kun je in de trein stappen en gratis reizen. Enige verschil is dat daar nog af en toe controle is op of je wel of niet betaald hebt, maar op bepaalde trajecten is die zo minimaal dat het makkelijk uit kan om af en toe een boete te slikken. Je bent gek als je het niet doet.
Als je inderdaad door de conducteur elke rit gefouilleerd wordt en mogelijk je reisrecht te vervallen komt wanneer je chagrijnig bent, of nog beter, iemand anders loopt te zieken en jouw naam roept, dan ben je inderdaad gek als je daar voor gaat betalen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Onderwijl downloaden mensen nog steeds massaal games als The Witcher 2 die probleemloos zonder DRM te krijgen is. Maar nog steeds, het is gratis, dus je bent gek als je het niet doet.
The Witcher was wel heel mager, ik kan me voorstellen dat men deel 2 gaat downloaden. Voor een B titel verkocht het overigens nog aardig als ik de cijfers zo lees.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Het zijn dit soort idiote redeneringen waardoor bedrijven zich ook gedwongen zien om van die onlinekaarten toe te voegen aan games en om strenge DRM toe te voegen. Omdat piraten altijd met een drogredenering komen om hun criminele gedrag goed te praten. Iets is illegaal, dat het gratis en mogelijk zelfs gemakkelijker is, is geen reden om het toch maar te doen.
Inderdaad, dan laat je je maar in je reet neuken als een koorknaapje. Het is algemeen bekend dat piracy niet beinvloedbaar is met DRM. Nieuwe licentiemodellen en manieren van aanbieden daarentegen wel.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Je kunt binnen de wet legio voorbeelden verzinnen van zaken die illegaal zijn, maar toch makkelijker om te doen. Maar oh weer als je dat doet, want dan is de wereld plots wel te klein.
Strike 2. Out.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Nee dat zeg (of in ieder geval, bedoel) ik niet. Je weet wat Origin doet, koop er inderdaad geen games voor. Maar als je die games wel wilt spelen, koop ze op een console. Downloaden is gewoon het opsteken van je middelvinger naar de ontwikkelaars. Het is wel profiteren, maar niet willen betalen. Ja een console kost geld, maar een goede gamecomputer kost momenteel het viervoudige. Ja nieuwe consolegames zijn duur, maar na een jaar heb je ze vaak al voor 15 euro. Geduld en slim omgaan met geld, mensen zouden het eens moeten proberen.
En daarmee vergeet je even dat voor veel mensen, waaronder ik, shooters ontzettend kut spelen op console. Wie gaat nou een console kopen voor een enkele game?

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Wat EA doet mag volgens de wet en dat is hartstikke kut. Maar daar verander je niks aan met piraterij. Als we de laatste jaren iets hebben gezien is het wel dat het de problemen erger maakt. Developers die niet meer willen ontwikkelen voor de DS, omdat er vrijwel niks te slijten was door die R4-kaartjes. Vreemd genoeg hoor je daar piraten nooit over als ze weer eens aan het mooipraten zijn dat de industrie toch zo rijk is.
Implicerende dat de klant wat moet veranderen aan de situatie. Dat gaat natuurlijk nergens over. Ik ben niet van plan om piracy recht te praten of legaal te noemen, wél vind ik het héél begrijpelijk dat potentiele klanten zich niet zo over een tafel laat buigen om vervolgens flink uitgewoond te worden. Even een * ter referentie, is makkelijker.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Ik klink als Tim Kuik omdat ik tegen crimineel gedrag ben? Was je zo onzeker over je inhoud dat je nog maar even persoonlijk moet worden, want ja dit zie ik als een belediging. Ik word gewoon doodmoe van mensen die denken dat ze maar het recht hebben om producten gratis binnen te trekken. Alsof zij het zelf wel zouden accepteren als ze hard werken voor een klant die vervolgens hun werk zonder vergoeding deelt met anderen. Dan stap je toch ook naar de rechter voor zowel degene die deelt als degene die er gebruik van maakt?
Mooie aanname, zegt meer over jou dan over mij. Zowel over mijn standpunt op piraterij als over het gevoel dat ik bij mijn eigen post heb. Nogmaals, ik ben niks recht aan het praten, het is daarentegen begrijpelijk dat *.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
En natuurlijk wil ik mijn privacy niet onnodig opofferen of die risico's lopen die EA biedt, daarom koop ik EA-games op mijn Xbox 360 of via Steam (wat helaas steeds minder niet meer mogelijk wordt).

Je standpunt dat piraterij acceptabel is rust feitelijk op 2 dingen waar ik het mee eens ben (corrigeer me als het niet zo is):

1. Downloaden is gratis en geen DRM, dus je moet het doen.
2. EA levert een klote service waarin je als consument gruwelijk genaaid kan worden.

Ik zie alleen niet hoe die twee in de toekomst beter worden als je blijft downloaden. Twintig jaar industrie laten zien dat EA dan alleen maar mogelijkheden gaat zoeken om meer DRM te implementeren. Grote bedrijven zijn nu eenmaal conservatief en zullen zich echt niet aanpassen aan de consument op dit soort punten.
Ubisoft heeft al laten zien dat het implementeren van DRM de verkopen doet dalen. Als EA games hier met open ogen in trapt, dan is dat écht niet aan de warez community te danken. Ze zijn medeplichtig, maar EA naait zelf de legitieme klant. Bedrijven hoeven niet conservatief te zijn. Innovatie wordt weldegelijk beloond, zie Steam. EA denkt hetzelfde te kunnen doen, en vergeet daarbij compleet dat de klant in het midden hoort te staan, en dat die een brakke kopie op Steam wordt aangeboden om game X te kunnen spelen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Het is hartstikke relevant. Het zijn piraten die ervoor zorgen dat normale consumenten genaaid worden met onzin als DRM en online-codes. Door maar door te blijven drammen op hun gelijk dat mensen die een product leveren en daar jaren aan werken geen recht hebben op geld, omdat hun baas een klootzak is die op platform A een slechte service levert, maken ze dat alleen maar erger.
En jij gelooft dat het de consument ten goede komt als piracy van de een op de andere ophield te bestaan? Dan geef je piracy niet de credit die het hoort te hebben. Je moet piracy zien als concurrentie. Valve is hier op in gaan spelen en heeft Steam bedacht, bedrijven als Microsoft bouwen cloud based applicaties en die komen met veel voordelen, daar kan piracy met onnozele keygens en registry patches niet tegenop. Al die diensten en producten hadden niet bestaan als de 'rebelse' computergebruiker dit niet deed.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Moet de industrie zich aanpassen aan de 21e eeuw? Ja. Moeten piraten zich eens realiseren dat we niet in een maatschappij leveren waarin alles maar gratis is, dat mensen werken om hun gezin te kunnen onderhouden? Ja.
Als de warez scene ineens zou ophouden te bestaan, dan komen we pas écht aan de beurt als legitieme klant. Mark my words.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Morthill het volgende:
Het eerste is gelukkig al aan het gebeuren. Maar zolang mensen nog blijven kankeren op services als Steam die toch echt niet nadelig zijn voor de consument, dan komt het nooit goed.

Een ander probleem is natuurlijk ons hele economisch-politieke systeem waarin grote bedrijven absurde wetten kunnen afdwingen die de overheid in staat stellen om te controleren wat wij doen in de privacy van ons eigen huis, zodat ze dat kunnen verbieden. Er zijn te weinig politieke partijen die daar iets tegen doen, de meeste vinden het wel best en protesten van de burger zijn vaak roepen op fora dat het zo kut en asociaal is. Het lost allemaal niks op.
De enige taal die bedrijven verstaan is geld. Als je de forums van Bioware leest zie je ongekend veel klachten over hun beslissing met betrekking tot Origin. Om maar even aan te geven hoe luidkeels de klachten zijn: een van de developers had afgelopen vrijdag een topic gepost hierover, nu telt dat topic 212 pagina's. Nu, maandag, heeft dezelfde developer een bericht achtergelaten met een antwoord. Als een ware politicus blijft hij heel vaag doen over de reden dat ze niet naar Steam willen stappen (noot: de link is een quote, ik kan de originele post niet eens vinden tussen al die discussies door).
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  maandag 16 januari 2012 @ 17:51:03 #215
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106877316
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat EA zich het recht voorbehoud om je soms zonder goede reden te bannen, wat je zegt op hun forums bijvoorbeeld, en dat je dan al je games kwijt bent.

Simpele oplossing is niet posten :D maar goed, ik kan me voorstellen dat het ook om het principe gaat.
Was het maar zo: Als ik je naam roep met een hoop gekanker er bij, dan ben jij dus ook je account kwijt. Ook dit staat in de opsomming die ik als eerst gepost heb hier. Tevens is het een manier om de klant er van te weerhouden überhaubt een klacht te posten. Dat durft niemand zo.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106878538
Zoals ik al zei

quote:
Ik ga uitgebreid op de details in, als je echt denkt dat je op dit niveau lang een discussie met mij kunt gaan voeren, dan kun je lang wachten
:W
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 januari 2012 @ 23:13:55 #217
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106894439
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Morthill het volgende:
Zoals ik al zei

[..]

:W
:|W

Nou, punt gemaakt hoor. Ik weet zelf niet of ik wel met iemand in discussie wil gaan die in principe z'n vingertjes in z'n oren stopt en "ik hoor je niet ik hoor je niet ik hoor je niet" gilt.

'avond. :')
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106895227
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106922222
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:21:35 #220
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106922323
Ik zie echt honderden reacties die tegen origin zijn. Ik snap het probleem niet zo. Steam was in het begin ook niet helemaal bug vrij, en als je op steam wordt gebanned kun je ook niets meer met je account.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106923176
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie echt honderden reacties die tegen origin zijn. Ik snap het probleem niet zo. Steam was in het begin ook niet helemaal bug vrij, en als je op steam wordt gebanned kun je ook niets meer met je account.
Steam forum account en Steam client account staan los van elkaar. Bij EA is het geloof ik 1 account.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:53:48 #222
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106923776
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie echt honderden reacties die tegen origin zijn. Ik snap het probleem niet zo. Steam was in het begin ook niet helemaal bug vrij, en als je op steam wordt gebanned kun je ook niets meer met je account.
Op Steam kan je alleen maar gebanned worden als je fraudeert in tegenstelling tot Origin waar je al gebanned wordt als iemand je naam noemt en hij zit te trollen :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:00:49 #223
349176 Marnixos
vrienden noemen me kut kind.
pi_106924130
ME3 topic, over het hoofd gezien. Ik ben nog niet eens klaar met ME2 man :')
katten zijn lief
pi_106943904
Ik ga maar eens mijn saves nakijken voor dat Mass Effect3 komt. Gelukkig is iedereen nog in leven bij mij. Maar ik weet niet meer zeker wat ik in bepaalde missions had gedaan.

Waar ik me een beetje zorgen om maak is het einde wat Bioware voor ogen heeft. Waarbij ik in DA:O het einde nog wel leuk vond had ik bij DA2 een heel erg groot WTF gevoel qua schrijven. Dus stiekem hoop ik heel cliche dat er nu wel een beter (happy) ending mogelijk is.
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:59:26 #225
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106944496
Het zal i.i.g. geen open einde worden als DA2, lijkt me.

Of misschien laten ze het een 'beetje' open, net zoals we nu zien bij SW: The Old Republic. 2 voorgaande singleplayer-games, die allebei hinten (vooral KotOR2) naar een vervolg en die is er nu gekomen in de vorm van een mmorpg. En ME zou ook ooit een mmo-vorm krijgen, dus wie weet in dezelfde formule als TOR, met verhaal.

Maar ja, speculaas hè. :9
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106944891
Ik verwacht iig wel een redelijk afgesloten einde aangezien dit Shepard's laatste game gaat worden. Met DA2 had ik vooral zoiets van "alinea tekst afhankelijk van wat keuzes"*bam* klaar. Het was echt karig dat deed DA:O gewoon iets beter.

Maar ik heb helaas wel vaker games gehad waarbij het verhaal an sich leuk was en dat je een einde kreeg alsof het geld voor het script op was.
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:54:56 #227
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106948378
Je moet sowieso de Mass Effect 3/Dragon Age 2-vergelijking weglaten. DA2 was in die zin een haastklus, want dat team kreeg anderhalf jaar voor een vervolg, waar ze bij DA:Origins er 5jr over hebben gedaan. Ze hebben gewoon de bewuste keuze gemaakt alles op een wat kleinere schaal te doen, om toch een product af te leveren die zo goed als af was. Dus DA2 kon eigenlijk weinig anders dan tegenvallen, want het was in bijna elk facet minder (episch, gevarieerd) dan Origins.

Maar, Casey Hudson's team heeft nu dezelfde tijd gekregen en genomen die ze voor ME2 hebben gekregen, dus daarop gebaseerd zou ik me, als ik jou was, niet zo'n zorgen maken.

...dus verwachtingen laag, en ME3 nemen voor wat 't is. ;)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:41:44 #228
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106952554
quote:
...dus verwachtingen laag, en ME3 nemen voor wat 't is.
Denk je nou echt dat ik een spel ga kopen als het niet goed genoeg is? Als het net zo slecht is als DA2 neem ik niet eens de moeite om hem te pirateren.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106954866
quote:
8s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:41 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ik een spel ga kopen als het niet goed genoeg is? Als het net zo slecht is als DA2 neem ik niet eens de moeite om hem te pirateren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 januari 2012 @ 09:49:10 #230
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_106980460
Veel Batarians in dit topic de laatste tijd.
PSN: ardpsiko
pi_106980605
In de Origindiscussie:

Kingdoms of Amalur: Reckoning van EA verschijnt wel gewoon op Steam :?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106986589
Mass Effect demo komt op 14 februari uit op alle platforms.

De Mass Effect 3-demo bevat twee levels: de aanval van de Reapers op de Aarde en een level waarop Shepard in een buitenaardse wereld op zoek gaat naar hulp om de Reapers te verslaan. De co-op-multiplayermodus zal beschikbaar zijn op 17 februari en bevat twee maps: Slums en Noveria. Gamers met een geactiveerde Battlefield 3 Online Pass krijgen meteen op de 14e al toegang tot de demo.

Systeemeisen zijn niet al te hoog, maar dat is het voordeel van al die consoleports :'). Engine van ME is ook vrij oud dus ik denk dat je hem snel op Ultra High kan draaien.

Misschien tzt maar even downloaden op de PS3.
Get it and Bet it
pi_106986842
Hoelang duurt het meestal voordat silver livemembers demos kunnen downloaden?
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:29:32 #234
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_106986866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef Young_David het volgende:
Hoelang duurt het meestal voordat silver livemembers demos kunnen downloaden?
Week dacht ik.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_106988102
Oeh, ze durven een demo uit te geven na DA2: dan is het waarschijnlijk ook echt goeie shit. Ik ben erg benieuwd. Net ME2 weer voor de zoveelste keer uitgespeeld en nu nog wat DLC aan het doen met mn main playthrough.

Die video op de ME website is wel een beetje eng; Shephard die als een kip zonder kop naar een pedaal toe rent is niet echt hoe de boel down hoort te gaan. Hopelijk stond de difficulty op peuterniveau ofzo :P
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:04:53 #236
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106988225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:54 schreef Morthill het volgende:
In de Origindiscussie:

Kingdoms of Amalur: Reckoning van EA verschijnt wel gewoon op Steam :?
Logisch toch?

ME is een gevestigde serie, die zeker goed verkocht gaat worden, origin-only of niet. KoA:R is een nieuwe IP, daar zal het nog grotendeels van de reviews af gaan hangen of ie wel verkocht gaat worden. Ik denk dat als ie origin-only zou zijn geweest, en zelfs al zou ie goede kritieken krijgen, dat de meesten hem zouden laten liggen bij de release. Door 'm ook op steam uit te brengen hebben ze een hogere kans op een grotere verkoop.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106988456
Ik lees die Origins zooi hier trouwens; wat m.i. lijkt te missen is dat het niet gaat om bugs of mogelijke bans wat steam ook wel of niet had of heeft; de grootste kritiek op Origin is dat het alles wat jij op je PC hebt en ermee doet doorstuurt naar EA, en dat EA die informatie vervolgens vrolijk doorverkoopt aan geinteresseerden. Dat is spyware en spyware is klote.

Dat gezegd hebbende sandbox je die zooi en ben je ook klaar.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_106997726
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:04 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Logisch toch?

ME is een gevestigde serie, die zeker goed verkocht gaat worden, origin-only of niet. KoA:R is een nieuwe IP, daar zal het nog grotendeels van de reviews af gaan hangen of ie wel verkocht gaat worden. Ik denk dat als ie origin-only zou zijn geweest, en zelfs al zou ie goede kritieken krijgen, dat de meesten hem zouden laten liggen bij de release. Door 'm ook op steam uit te brengen hebben ze een hogere kans op een grotere verkoop.
Ja, dat vermoedde ik wel, maar als je ageert tegen de beperkingen van Steam alleen komt dat nu wat ongeloofwaardig over. That's my point :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107050427
http://www.gametrailers.com/video/james-vega-mass-effect/726004

Ziet er erg vet uit! Vooral 02:42 :D . Kan wel wat kleine spoilers bevatten (wat footage en vijanden die we nog niet hebben gezien)

En meer: (dit zijn de stukjes uit de GTTV episode, ook deze bevat nieuwe footage en misschien wat kleine spoilers)

Hype +100%
pi_107050592
kan niet wachten. ben momenteel weer even met ME2 + alle DLC bezig.
  zondag 22 januari 2012 @ 14:42:37 #241
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_107096807
Nou toch maar weer begonnen met me1 en 2 wat zal ik doen de rachni queen in leven laten of gewoon lekker onderdompelen in een acid bad.
tis trouwens een paragon playtrough.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 22 januari 2012 @ 15:32:05 #242
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_107098989
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou toch maar weer begonnen met me1 en 2 wat zal ik doen de rachni queen in leven laten of gewoon lekker onderdompelen in een acid bad.
tis trouwens een paragon playtrough.
Dan 'moet' je haar in principe laten leven :P
Al maak ik wel altijd een paar extra Shepards aan die Renegade zijn maar met 'grote beslissingen' Paragon.
pi_107099435
Alleen voor dit spel zou ik zomaar een Kinect kunnen kopen. :X
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:11:50 #244
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107265580
Hier een eerste indruk van Clint Mansell's soundtrack. Plus video.

'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:35:29 #245
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107274886


In de free-run moet je na 25 minuten nog een keer een melding wegklikken dat er nog 20minuten te gaan zijn :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_107278557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

In de free-run moet je na 25 minuten nog een keer een melding wegklikken dat er nog 20minuten te gaan zijn :D.
Dus kan je de demo gewoon een tijd aan laten staan zonder iets te doen? Want ik heb hem even gespeeld en het is totaal niet mijn game. Heb niet echt zin om die demo door te spelen :P Maar ik wil wel graag dat wapen hebben, en als ik hem gewoon een tijd aan kan laten staan doe ik dat gewoon.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:06:20 #247
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107279245
quote:
5s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Dus kan je de demo gewoon een tijd aan laten staan zonder iets te doen? Want ik heb hem even gespeeld en het is totaal niet mijn game. Heb niet echt zin om die demo door te spelen :P Maar ik wil wel graag dat wapen hebben, en als ik hem gewoon een tijd aan kan laten staan doe ik dat gewoon.
Ja en nee. Je moet in het begin echt wat doen. Het timed deel begint pas als je uit de dungeon bent en dat geven ze ook aan dmv een pop-up. Vanaf dat moment kan je gewoon 45 minuten wallstaren :D.
KoA Is ook niet echt mijn type game, hopelijk heb je ook echt wat aan dat wapen in ME.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2012 @ 23:15:45 #248
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107279616
In ieder geval iets meer keuze.

Moet die demo ook eens bekijken, maar dan vooral omdat ik geen flauw idee heb van wat KoA nou eigenlijk inhoud en enigszins benieuwd ben naar dit nieuwe Bioware project.
PSN: ardpsiko
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:55:21 #249
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107286715
KoA is niet van Bioware. Wel van EA.

Als je het over een nieuw project van Bioware hebt, bedoel je dit!

Ben op zich wel benieuwd. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 januari 2012 @ 10:11:59 #250
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107287042
Oh wacht ja. :') EA doet die kansloze bonussen nu ook tussen games van verschillende devs. Desalniettemin even kijken naar KoA.
PSN: ardpsiko
pi_107287652
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:11 schreef ardi het volgende:
Oh wacht ja. :') EA doet die kansloze bonussen nu ook tussen games van verschillende devs. Desalniettemin even kijken naar KoA.
Ernstig hè.. Eigenlijk zouden alle fans geld moeten inleggen om BioWare weer vrij te kopen :P
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 januari 2012 @ 10:46:16 #252
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107287847
Buy Bioware now and receive free N7 armour outfit in The Sims!!
PSN: ardpsiko
pi_107292545
Ben nu bezig met ME2 voor de 2e keer. Hoe zorg ik ervoor dat mijn hele squad het overleeft tijdens de suicide missie?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:39:31 #254
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107293247
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
Ben nu bezig met ME2 voor de 2e keer. Hoe zorg ik ervoor dat mijn hele squad het overleeft tijdens de suicide missie?
Zorgen dat je iedere upgrade hebt, voor je wapens/gear/normandy. Al de Loyaltymissies doen, al weet ik niet zeker of dat echt een vereiste is. Ik heb ze atijd allemaal gedaan. Heb nog geen squadleden verloren.

Hier trouwens recaps van ME1...


...en voor ME2...

...voor degenen die geen zin of tijd hebben om ze nog een keer te spelen, voordat ME3 uitkomt. Niet voor degenen die hem nog niet gespeeld hebben, natuurlijk. !!!<SPOILERS>!!!

Erg goed gedaan. Goeie audiocaps, beetje Deus Ex-ost erbij. ^O^
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 januari 2012 @ 13:53:53 #255
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107293693
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
Ben nu bezig met ME2 voor de 2e keer. Hoe zorg ik ervoor dat mijn hele squad het overleeft tijdens de suicide missie?
http://i.imgur.com/0VC2B.jpg
PSN: ardpsiko
pi_107293763
quote:
Ik ken dat ding bijna uit het hoofd :') :') :')
Get it and Bet it
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 januari 2012 @ 14:01:36 #257
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107293940
Oh ja?

Zonder te spieken! Als je alle Normandy upgrades hebt, behalve de Thanix Cannon, als je tech expert non-loyal Legion is maar je firesquad leader loyal Tali, als de helft van je crew dood gaat en je stuurt Zaeed als escort, als je biotics expert non-loyal Miranda is en loyal Garrus je tweede firesquad leader, als je een non-loyal Morinth en een loyal Kasumi meeneemt naar het eindgevecht, moet je dan de basis bewaren of vernietigen?
PSN: ardpsiko
pi_107294120
Wat heeft dat hele plaatje te maken met het bewaren van de basis of niet :? dit gaat toch over het overleven van je crew
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107295764
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef ardi het volgende:
Oh ja?

Zonder te spieken! Als je alle Normandy upgrades hebt, behalve de Thanix Cannon, als je tech expert non-loyal Legion is maar je firesquad leader loyal Tali, als de helft van je crew dood gaat en je stuurt Zaeed als escort, als je biotics expert non-loyal Miranda is en loyal Garrus je tweede firesquad leader, als je een non-loyal Morinth en een loyal Kasumi meeneemt naar het eindgevecht, moet je dan de basis bewaren of vernietigen?
Bewaren. Renegade choice en Morinth recruiten is ook een renegade decision ;)
Get it and Bet it
pi_107296430
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef ardi het volgende:
Oh ja?

Zonder te spieken! Als je alle Normandy upgrades hebt, behalve de Thanix Cannon, als je tech expert non-loyal Legion is maar je firesquad leader loyal Tali, als de helft van je crew dood gaat en je stuurt Zaeed als escort, als je biotics expert non-loyal Miranda is en loyal Garrus je tweede firesquad leader, als je een non-loyal Morinth en een loyal Kasumi meeneemt naar het eindgevecht, moet je dan de basis bewaren of vernietigen?
Ik keek er helaas net even naar, viel me toch op dat je echt je best moet doen wil je Shephard dood laten gaan. Maar ik gok dat in dit geval 1 iemand doodgaat vanwege de cannon, dat Legion doodgaat, dat 1 iemand doodgaat omdat Tali, dat de crew survived maar Zaeed alleen wanneer loyal, weer iemand doodgaat omdat Miranda niet zo'n goede biotic (ondanks wat zij denkt), en dat Morinth doodgaat (alhoewel zij niet niet loyal kan zijn toch?). Gezien de vele non-loyals zal er bij dat hold-the-line achtige gedeelte nog wel 1 of 2 crew kapot gaan, dussum dat maakt 5-7 crew dood. Dan overleeft Shephard het ook nog :')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:33:39 #261
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107296897
quote:
Dus je kan ook doodgaan aan het eind zie ik? Vraag me af hoe ze dat in 3 oplossen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 januari 2012 @ 16:06:34 #262
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107298069
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:53 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Bewaren. Renegade choice en Morinth recruiten is ook een renegade decision ;)
En als je paragade speelt? :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik keek er helaas net even naar, viel me toch op dat je echt je best moet doen wil je Shephard dood laten gaan. Maar ik gok dat in dit geval 1 iemand doodgaat vanwege de cannon, dat Legion doodgaat, dat 1 iemand doodgaat omdat Tali, dat de crew survived maar Zaeed alleen wanneer loyal, weer iemand doodgaat omdat Miranda niet zo'n goede biotic (ondanks wat zij denkt), en dat Morinth doodgaat (alhoewel zij niet niet loyal kan zijn toch?). Gezien de vele non-loyals zal er bij dat hold-the-line achtige gedeelte nog wel 1 of 2 crew kapot gaan, dussum dat maakt 5-7 crew dood. Dan overleeft Shephard het ook nog :')
Maar de basis? :P

quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:33 schreef Bart het volgende:

[..]

Dus je kan ook doodgaan aan het eind zie ik? Vraag me af hoe ze dat in 3 oplossen :).
Zo'n save kan je simpelweg niet importeren.
PSN: ardpsiko
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 januari 2012 @ 16:23:58 #263
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107304182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja en nee. Je moet in het begin echt wat doen. Het timed deel begint pas als je uit de dungeon bent en dat geven ze ook aan dmv een pop-up. Vanaf dat moment kan je gewoon 45 minuten wallstaren :D.
KoA Is ook niet echt mijn type game, hopelijk heb je ook echt wat aan dat wapen in ME.
Ah thanks!

Heb ik dus een stuk van die demo gespeeld, ben ik bijna bij het einde van de dungeon. Zit mijn character opeens stuck tussen een schatkist en een fakkel :') Naja dadelijk maar even nog een keer snel doorheen rushen dan :P

Die MP trailer ziet er wel awesome uit! Ben wel blij dat ze er co-op hebben van gemaakt. Ben ook benieuwd hoe dat Galaxy at War systeem uiteindelijk gaat werken in de game :) Naja 14 februari de demo!

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 27-01-2012 19:22:09 ]
  zondag 29 januari 2012 @ 19:03:35 #265
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107370888
Ben benieuwd wat voor uitgangspositie ik heb met deze save:
ME1
- Virmire survivor: Kaidan
- Wrex dood en een boel andere NPCs
- Human council (Udina)

ME2:
(Tali Recruitment) Kal'Reegar dood
(Samara Loyalty) missie verpest; Morinth is ontsnapt
(Garrus Loyalty) Sidonis is dood, Harkin kreeg een arrow kogel in zijn knie
(Tali Loyalty) Tali exiled from Flotilla, encouraged quarians to go to war with Geth.
(Mordin Loyalty) Maelon dood, genophage cure vernietigd.
(Legion Loyalty) Heretic base vernietigd
(Zaeed Loyalty) saved hostages; Zaeed achtergelaten (presumed dead)
(Miranda Loyalty) Miranda heeft Niket vermoord maar niet met haar zus gesproken.
(Jacob Loyalty) Zijn pa heeft zelfmoord gepleegd.
(Jack Loyalty) Jack heeft Aresh vermoord.
(Grunt Loyalty) Tresher maw afgemaakt
(Thane Loyalty) Joram Talid afgemaakt.

- Collector base aan de Illusive Man gegeven
- Ish: Waarschijnlijk dood omdat ik de pakketjes aan Anto heb verkocht >:)

Final squadmates:
- Miranda & Jacob
- Heel de Normandy crew gered

Romanced: Alleen een etentje met Kelly zodat ze de vissen voer geeft
Conrad Verner: In zijn poot geschoten maar ik heb hem wel geholpen, omdat Conrad _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 januari 2012 @ 22:54:04 #266
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107383282
De belangrijkste keuze vergeet je nu. Heb je de verslaggeefster geslagen?
PSN: ardpsiko
pi_107384228
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef ardi het volgende:
De belangrijkste keuze vergeet je nu. Heb je de verslaggeefster geslagen?
Elke keer :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 januari 2012 @ 23:49:51 #268
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107386227
PSN: ardpsiko
  zondag 29 januari 2012 @ 23:56:41 #269
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107386555
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:03 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd wat voor uitgangspositie ik heb met deze save:
ME1
- Virmire survivor: Kaidan
- Wrex dood en een boel andere NPCs
- Human council (Udina)

ME2:
(Tali Recruitment) Kal'Reegar dood
(Samara Loyalty) missie verpest; Morinth is ontsnapt
(Garrus Loyalty) Sidonis is dood, Harkin kreeg een arrow kogel in zijn knie
(Tali Loyalty) Tali exiled from Flotilla, encouraged quarians to go to war with Geth.
(Mordin Loyalty) Maelon dood, genophage cure vernietigd.
(Legion Loyalty) Heretic base vernietigd
(Zaeed Loyalty) saved hostages; Zaeed achtergelaten (presumed dead)
(Miranda Loyalty) Miranda heeft Niket vermoord maar niet met haar zus gesproken.
(Jacob Loyalty) Zijn pa heeft zelfmoord gepleegd.
(Jack Loyalty) Jack heeft Aresh vermoord.
(Grunt Loyalty) Tresher maw afgemaakt
(Thane Loyalty) Joram Talid afgemaakt.

- Collector base aan de Illusive Man gegeven
- Ish: Waarschijnlijk dood omdat ik de pakketjes aan Anto heb verkocht >:)

Final squadmates:
- Miranda & Jacob
- Heel de Normandy crew gered

Romanced: Alleen een etentje met Kelly zodat ze de vissen voer geeft
Conrad Verner: In zijn poot geschoten maar ik heb hem wel geholpen, omdat Conrad _O_
:') wat een ontzettende klootzak die shepard van je
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2012 @ 00:04:01 #270
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107386823
Voor een klootzak heeft ie anders wel de hostages gered in plaats van Zaeed te helpen. :')

En Kasumi's missie?
PSN: ardpsiko
  maandag 30 januari 2012 @ 09:03:52 #271
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107392195
Mijn Shepard heeft alleen maar goede keuzes gemaakt. Iedereen gered, alle badguys dood, iedereen loyal, enz enz :P. Na ME3 uitgespeeld te hebben daarmee, begin ik opnieuw met ME1 maar dan ga ik helemaal postal >:)
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_107392838
Ik heb een paragon (femshep) en renegade Shepard die allebei in ME1 begonnen zijn. Ik hoop straks in ME3 grote verschillen te zien :-)
pi_107393048
Ik heb elke grijstint wel opgezocht :D dus ben benieuwd naar alle playthroughs
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 30 januari 2012 @ 09:49:30 #274
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107393081
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 09:48 schreef Morthill het volgende:
Ik heb elke grijstint wel opgezocht :D dus ben benieuwd naar alle playthroughs
Hoe vaak heb jij beide ME's nou uitgespeeld? :D
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_107393092
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 09:49 schreef Bart het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij beide ME's nou uitgespeeld? :D
Heb ik dat niet eerder in dit topic gezegd?

Ik weet het overigens oprecht niet. Ik dacht iets van 7/8 keer ME1 en iets van 5/6 keer ME2.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 30 januari 2012 @ 09:53:12 #276
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107393172
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 09:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Heb ik dat niet eerder in dit topic gezegd?

Ik weet het overigens oprecht niet. Ik dacht iets van 7/8 keer ME1 en iets van 5/6 keer ME2.
Ja ik lees ook niet alles hoor :D.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben de tel kwijt, maar ik denk dat ik hem 7 keer heb uitgespeeld, mogelijk 8 of 9 keer. Zeker niet meer dan dat.
Maar je hebt gelijk ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_107393357
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 09:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja ik lees ook niet alles hoor :D.

[..]

Maar je hebt gelijk ;).
:D goed ook dat de cijfers die ik noem niet te ver uiteen lopen :')

9 weet ik trouwens vrijwel zeker van niet, dat is het aantal keren dat ik Knights of the Old Republic heb uitgespeeld en als ik een PC had die niet klootte, dan was dat vast al 10 geweest :P
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 30 januari 2012 @ 10:03:08 #278
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107393378
KoToR 1 en 2, geniale games _O_. Beiden 2x uitgespeeld, wat zeldzaam is voor mij :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_107393413
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef ardi het volgende:

Voelt goed, elke keer weer. c_/
op 1.15 ^O^.

Probeer elke playthrough andere mensen mee te nemen op de missie's en dan kom je nog steeds nieuwe dialogen tegen.
Heb deze ook nog nooit gehad :D, heb Legion wel een paar keer meegenomen naar de Flotilla voor Tali's loyalty missie.
Get it and Bet it
pi_107393454
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:04 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

op 1.15 ^O^.

Probeer elke playthrough andere mensen mee te nemen op de missie's en dan kom je nog steeds nieuwe dialogen tegen.
Heb deze ook nog nooit gehad :D, heb Legion wel een paar keer meegenomen naar de Flotilla voor Tali's loyalty missie.
Ik ook niet :D maar ik heb dan ook altijd de lineaire lijn aangehouden en dan heb je Tali voordat je Legion krijgt. Wel gaaf :Y
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2012 @ 10:09:23 #281
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107394901
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ook niet :D maar ik heb dan ook altijd de lineaire lijn aangehouden en dan heb je Tali voordat je Legion krijgt. Wel gaaf :Y
Het was toch niet eens mogelijk om Legion te krijgen voor Tali zonder hacken?
  maandag 30 januari 2012 @ 11:13:49 #284
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107394986
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:09 schreef Daeron het volgende:

[..]

Het was toch niet eens mogelijk om Legion te krijgen voor Tali zonder hacken?
Ook niet om haar loyalty mission te doen na het verkrijgen van Legion?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_107395160
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:13 schreef Bart het volgende:

[..]

Ook niet om haar loyalty mission te doen na het verkrijgen van Legion?
Dat wel, maar dat filmpje is de recruitment mission voor Tali, niet de loyalty.
pi_107395174
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:09 schreef Daeron het volgende:

[..]

Het was toch niet eens mogelijk om Legion te krijgen voor Tali zonder hacken?
Volgens mij kan dat gewoon, zeker als je alle DLC hebt.

- recruit Mordin als 1e zodat je snel naar Horizon moet
- na Horizon doe je dan wat recruitments/N7 missie's totdat je naar dat Collector-ship gaat
- na Collector-ship naar de derelict reaper gaan om Legion op te pikken en vervolgens recruit je Tali.
Get it and Bet it
pi_107395309
Ms is Mordin als eerste recruiten dan key, in mijn laatste playthrough triggerde de IFF missie sowieso na Tali, volgens mij zelfs pas nadat ik iedereen had (die je dan kan hebben).
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2012 @ 11:31:39 #288
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107395409
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:16 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Kasumi O+
Kasumi O+


Gabby & Ken. _O_
PSN: ardpsiko
  maandag 30 januari 2012 @ 11:33:01 #289
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_107395442
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:20 schreef Daeron het volgende:

[..]

Dat wel, maar dat filmpje is de recruitment mission voor Tali, niet de loyalty.
Ah zo, dat kan ik niet zien op mijn werk :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_107395758
quote:
Die had ik al meegemaakt :)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107395780
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:21 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat gewoon, zeker als je alle DLC hebt.

- recruit Mordin als 1e zodat je snel naar Horizon moet
- na Horizon doe je dan wat recruitments/N7 missie's totdat je naar dat Collector-ship gaat
- na Collector-ship naar de derelict reaper gaan om Legion op te pikken en vervolgens recruit je Tali.
Mordin heb ik altijd als eerste recruited (wil altijd asap kunnen researchen voor de snellere scan), maar nog nooit gehad dat ik de IFF moest ophalen zonder Tali.
  maandag 30 januari 2012 @ 19:43:33 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107412362
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') wat een ontzettende klootzak die shepard van je
Ja, heb het vooral gedaan omdat ik wel benieuwd ben naar hoe dit uitpakt in ME3. Al verwacht ik dat ze het gewoon oplossen door dialogen weg te laten en/of andere temp personages in te zetten. Het is op zich wel leuk om als klootzak te spelen, zeker als je een stuk of 5 saves hebt waar iedereen het haalt, het is weer eens wat anders.
Leukste missie: -Thane loyalty, eerst Elias Kelham half dood meppen en dan gewoon die Turian racist afknallen _O_.
Minste missie: - Tali Loyalty verpesten, je moet best wat moeite doen om die missie te verneuken en Tali blijft maar zeuren dat je dat nou net niet moet doen. Wel goed gedaan van Bioware, je voelt je bijna een klootzak als je voor die weg kiest :D

quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef ardi het volgende:
Voor een klootzak heeft ie anders wel de hostages gered in plaats van Zaeed te helpen. :')

En Kasumi's missie?
Een noodzakelijk offer om met zo min mogelijk squadmates te eindigen. En er staat presumed dead dus ik denk dat hij sowieso terugkomt in ME3.

Kasumi's missie heb ik gewoon renegade uitgespeeld en ik heb Liara niet uitgenodigd voor een etentje op de Normandy (keiharde nee).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_107414234
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja, heb het vooral gedaan omdat ik wel benieuwd ben naar hoe dit uitpakt in ME3. Al verwacht ik dat ze het gewoon oplossen door dialogen weg te laten en/of andere temp personages in te zetten. Het is op zich wel leuk om als klootzak te spelen, zeker als je een stuk of 5 saves hebt waar iedereen het haalt, het is weer eens wat anders.
Leukste missie: -Thane loyalty, eerst Elias Kelham half dood meppen en dan gewoon die Turian racist afknallen _O_.
Minste missie: - Tali Loyalty verpesten, je moet best wat moeite doen om die missie te verneuken en Tali blijft maar zeuren dat je dat nou net niet moet doen. Wel goed gedaan van Bioware, je voelt je bijna een klootzak als je voor die weg kiest :D
Hoezo bijna? ik voelde me een enorme klootzak
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator maandag 30 januari 2012 @ 20:27:43 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107414566
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107417122
Haha, nu ik die pic zie besef ik pas hoeveel mazzel ik had dat ik tijdens de hele suïcide mission geen crew members verloren heb.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2012 @ 21:36:27 #296
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107418226
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef PirE het volgende:

[..]

Een noodzakelijk offer om met zo min mogelijk squadmates te eindigen. En er staat presumed dead dus ik denk dat hij sowieso terugkomt in ME3.
Natuurlijk! Zaeed is altijd als enige over. :7

Overigens hoef je voor een slecht resultaat van de suicide missie helemaal niks te doen (geen upgrades, geen loyalty missies). Maar dat is juist het lastige als je regelmatig RPGs speelt. :P
PSN: ardpsiko
pi_107420801
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef ardi het volgende:

[..]

Natuurlijk! Zaeed is altijd als enige over. :7

Overigens hoef je voor een slecht resultaat van de suicide missie helemaal niks te doen (geen upgrades, geen loyalty missies). Maar dat is juist het lastige als je regelmatig RPGs speelt. :P
Mijn eerste run had ik iedereen loyal en perfect de missies uitgekozen :') pas toen ik moeite ging dioen kreeg ik mensen dood.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 januari 2012 @ 00:04:46 #298
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107426470
Ik had de eerste keer alleen Legion dood omdat ik Zaeed voor firesquad leider had gekozen. Hij sloopt zogenaamd toch alles, maar had even niet gedacht aan het feit dat dat meestal inclusief zijn eigen team is. :')
PSN: ardpsiko
pi_107436699
Zaeed vind ik raar dat hij niet als leader mag optreden. Heb het eerder gezegd, de gast gaf leiding aan een hele merc gang, je zou zeggen dat een klein groepje dan ook wel lukt :{
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:36:44 #300
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107436745
IK HAD NIEMAND DOOD WAT EEN SUKKELS ZIJN JULLIE HAHAHAHAHA
pi_107437005
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
IK HAD NIEMAND DOOD WAT EEN SUKKELS ZIJN JULLIE HAHAHAHAHA
Cheaten telt niet :{w
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')