SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ik kan het wel.quote:
Nu alleen nog een leuk meisje zoeken.quote:
MAG IK EEN TEILTJEquote:
Geloof me, je had me niet gewildquote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu alleen nog een leuk meisje zoeken.
En het dan wel zo aanpakken dat ze het wel doorheeft.
Zie ondertitel trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu alleen nog een leuk meisje zoeken.
En het dan wel zo aanpakken dat ze het wel doorheeft.
Meenemen naar de meet!quote:
Ik weet heel goed wat ik wil altijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geloof me, je had me niet gewild
Je ondertitel zegt Rammstein.quote:
Nee, Rammsteinquote:
Lapohunt dan niet lamlul.quote:
Jij zegt ondertitel!quote:
Oh fijn.quote:
Die is tofquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Die is tof![]()
We steunen je allemaal, heloef!
Jullie maken me nog een keer suïcidaal.quote:
Benzin wordt langzaam beter en met jou gaat het slechter.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken me nog een keer suïcidaal.
Dat was je derde post al.quote:
Benzin gaat inderdaad langzaam voor uit.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Benzin wordt langzaam beter en met jou gaat het slechter.
Je hoeft het niet voor je vriendje op nemen schat.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat was je derde post al.
Ik heb toch ook geduld?
Niet zo huilenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet voor je vriendje op nemen schat.
Je komt nogal depressief over of ik moet nu baiten als het gespeeld is.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin gaat inderdaad langzaam voor uit.
Hoezo word ik slechter?
Whehe.quote:
Gisteren was ik depri.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef kedge het volgende:
[..]
Je komt nogal depressief over of ik moet nu baiten als het gespeeld is.
Dank je lieverd.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij is Heloef af en toe lekker cynisch, niets aan het handje
absoluut! Ik geloof ook niet dat dat lang duurt bij jouquote:Op woensdag 28 september 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je lieverd.![]()
Daarnaast mag het toch wel een dagje wat minder met me gaan?
Binnen; dank jequote:
Jij krijgt nog meer dan een pmquote:Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat was je derde post al.
Ik heb toch ook geduld?
Het duurt net zo lang totdat ik de volgende leuke meid spot.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
absoluut! Ik geloof ook niet dat dat lang duurt bij jou
Ik heb ook wel eens een baaldag (licht uitgedrukt)
De verhalen waren geiler.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij krijgt nog meer dan een pm
Een swans en wiet. Zit bij het pakket inbegrepen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij krijgt nog meer dan een pm
Heb je die van mij trouwens nog gelezen?quote:
Je moet het maar willenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Een swans en wiet. Zit bij het pakket inbegrepen.
Nog niet doe eens een linkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je die van mij trouwens nog gelezen?
Whutwhatwaar?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je die van mij trouwens nog gelezen?
Jij houdt wel van swansjes he?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je Newbie hosselen.quote:
16 gaat echt te ver hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je Newbie hosselen.
Maar jij wou een man dus helaas.
Jij ook al?quote:
Jazeker vraag maar aan Patriek!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij houdt wel van swansjes he?
Alleen zijn rechterhand houdt daarvan.quote:
Maar dan van maar 1 swansje!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alleen zijn rechterhand houdt daarvan.
Gaan we bitchy doen?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is vast goedquote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik schaam me voor dat verhaal.
Ik ga het even vragen.quote:
Kan die het niet met links?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Oh shit je nam het voor me op.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geef hem eens een knuffel van me.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga het even vragen.
Hij kijkt nu heel lief naar me.
Ja, prima
En van mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef hem eens een knuffel van me.
Dat ding tussen je benen.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef hem eens een knuffel van me.
Donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |