SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ik ken die pluiskonijn niet, maar ik ben het toch met je eens.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je door een paar opmerkingen via fok, zonder elkaar irl hebben gezien bezet zijn? Pas op hoor, ik voorzie een pluiskonijn fiasco
Geen seks voor de relatie?, dat mag helemaal niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je door een paar opmerkingen via fok, zonder elkaar irl hebben gezien bezet zijn? Pas op hoor, ik voorzie een pluiskonijn fiasco
wat is het verhaal dan cassandra?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken die pluiskonijn niet, maar ik ben het toch met je eens.
Ik dacht dat jij aan het eten wasquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef debeterebob het volgende:
Edar ben je nog naar de constitutieborrel geweest?
Eten is zo klaarquote:Op woensdag 28 september 2011 18:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan het eten was
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat waren.. Och die was zo onbeduidend dat ik en Detroit t weer zijn vergeten.
Maar die 2 waren staaaapel verliefd en zouden gaan trouwen etc. Hij woonde in t buitenland, maar ze waren gemaakt voor elkaar. Tot ze elkaar irl hadden gezien, toen was t snel over
*gaat naar winkel voor haarverfquote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef kedge het volgende:
[..]
In Nederland is maar een gering aantal procent van de dames blond en dat valt nu eenmaal sneller op dan een brunette. Naar de psychologie hiervan zijn vele onderzoeken gedaan, waaronder:
[..]
En had er nog 1, maar die kan ik ff niet zo snel terugvinden.
Linkje naar topic?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar die 2 waren staaaapel verliefd en zouden gaan trouwen etc. Hij woonde in t buitenland, maar ze waren gemaakt voor elkaar. Tot ze elkaar irl hadden gezien, toen was t snel over
Dat is wel een beetje een hoop erg.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
idd, gamenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Eten is zo klaar![]()
Dat heb je als je moeder xboxt, die moet je de keuken onderhand inschoppen.
lol, trouwen?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee, niet geweest, vrienden gingen niet.quote:
Wacht maar tot je moeder het gaat doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
idd, gamen
jammer dat het ook nog leuk is.
stap 2 zover ben ik op het moment niet met iemand.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Powerflowerrr het volgende:
Smsen jullie of bellen jullie? En waarom?
Alleen online bezet hè. Alleen online.quote:Kun je door een paar opmerkingen via fok, zonder elkaar irl hebben gezien bezet zijn? Pas op hoor, ik voorzie een pluiskonijn fiasco
Mijn moeder verbood me een console te kopen, en toen ik er een van marktplaats haalde heeft ze die aan de buren gegevenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moeder het gaat doen.
Zo ben ik van mijn game-verslaving afgekomen.
Msn. Maar dat heeft een hekel aan mij mijn cam werkt nooit met msnquote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Powerflowerrr het volgende:
Smsen jullie of bellen jullie? En waarom?
Mijn telefoon is ook armquote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Msn. Maar dat heeft een hekel aan mij mijn cam werkt nooit met msn![]()
Tevens heb ik nooit beltegoed.
Nee, ik wil het vergeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef debeterebob het volgende:
En aardbei kan je je verhaal van gisternacht nog wat toelichten?
Coincidence?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ook arm
En msn haat ons ja
Oh het was helemaal niet tegen mij en eda bedoeltquote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
stap 2 zover ben ik op het moment niet met iemand.
Hoe oud ben jij eigenlijk.
Webcams falenquote:
Ja hé, deze arme studente heeft alleen een prepaid telefoontje met 1,20 euro eropquote:
Jawel hoor was gewoon algemeen bedoeldquote:Op woensdag 28 september 2011 18:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh het was helemaal niet tegen mij en eda bedoeltoeps.
Netbooks met 1GB werkgeheugenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En vaders en internetverbindingen. En laten we laptops niet vergeten
Dat jij nou rijk genoeg bent voor een smartphone...quote:
Wel als je toch niets beters te doen hebt of msn de hele dag op de achtergrond aan hebt, want iPod.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:21 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Jawel hoor was gewoon algemeen bedoeld![]()
Maar msn schiet toch niet op?email adres is moeilijker delen en je "moet" beide online zijn.
Raar van je ouders. Maar dan koop je beltegoed.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets met ouders en meeluisteren. En de huistelefoon niet mogen gebruiken tenzij noodgeval
Inderdaad, ideaal.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat jij nou rijk genoeg bent voor een smartphone...
Ik kan ook gewoon gratis langskomenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Raar van je ouders. Maar dan koop je beltegoed.
Ach fuck it ook. Ik was met 3 andere mensen en naarmate iedereen meer alcohol op had begon zich nogal een trio (ja dit mag je behoorlijk seksueel opvatten) te vormen en ik viel daar een beetje buiten.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef debeterebob het volgende:
En aardbei kan je je verhaal van gisternacht nog wat toelichten?
Iets met uitgaan en al het geld daaraan en aan toekomstige treinkaartjes uitgeven. En ik ben ook een pauper.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Raar van je ouders. Maar dan koop je beltegoed.
Die van mij is 9 jaar oudquote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]Zelfs afgedankte nokias kunnen dat soort dingen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |