Ja, ik ben het ook wel beu met dat mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je eens bezighouden met je taken als mod ipv ons te pesten![]()
Volgens de paranormale wereld wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb je daar verschillende niveaus in dan?
[..]
Als je iets persoonlijks wil weten, mag je me pm'en.. Ik hou mijn persoonlijk leven en het forum een beetje gescheiden
En prik een datum vast en wie komt die komtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je eens bezighouden met je taken als mod ipv ons te pesten![]()
Oh mijn satan...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef Zatox het volgende:
Ik heb helaas slecht nieuws...
26 November is Qlimax en aangezien ik 100¤ heb betaald voor een kaartje wil ik daar toch wel heen. Ik kan dus helaas niet of we moeten het een andere keer doen?
En met hoeveel mensen was nou het plan?
We doen onze best. Maar het wil niet lukkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
En prik een datum vast en wie komt die komt
Ik zeg de gekkendag, de 11e van de 11e om 11 uur savondsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We doen onze best. Maar het wil niet lukken
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg de gekkendag, de 11e van de 11e om 11 uur savonds
Doe je het 's ochtends. Nog beter ook, op 11-11-11 om 11 over 11quote:
Hmmm... Dat gaat niet lukken jammer genoeg. Ik doe het wel op mijn werkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Doe je het 's ochtends. Nog beter ook, op 11-11-11 om 11 over 11![]()
Is wel op een vrijdag, dus dan moet je vrij nemen
Ik ben voor om 26 november de vaste datum te maken. Niks meer aan veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Moeten we de datum nog veranderen dan?
Dat had ik ook bedacht, eigenlijk... Als mensen steeds bedenken dat ze iets anders gaan doen, nadat ze deze afspraak gemaakt hebben, kun je bezig blijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben voor om 26 november de vaste datum te maken. Niks meer aan veranderen.
Dat mag uiteraardquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat had ik ook bedacht, eigenlijk... Als mensen steeds bedenken dat ze iets anders gaan doen, nadat ze deze afspraak gemaakt hebben, kun je bezig blijven.
Zal ik nog een fles whiskey meenemen?![]()
Zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bak jij dan een cake?
Snap ik. Laat maar weten hoe het was!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben voor om 26 november de vaste datum te maken. Niks meer aan veranderen.
Doen we. En wie weet komt er een vervolgquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:33 schreef Zatox het volgende:
[..]
Snap ik. Laat maar weten hoe het was!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voel de neiging om me aan te melden voor dit evenement
Maar ik ben ook een beetje bangquote:
Voor mij?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een beetje bangIs het niet voor de glaasjes dan wel voor jou
Is Miss Vanity echt heel eng, of valt het mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een beetje bangIs het niet voor de glaasjes dan wel voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |