Als de berichten beginnen met 'normaal ben ik een hele rustige jongen..' dan weten we dat het je oma niet isquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We kunnen ook mijn oma oproepen. Zij was de coolsteIk mis haar
Hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als de berichten beginnen met 'normaal ben ik een hele rustige jongen..' dan weten we dat het je oma niet is
Werkt het zo? Nee toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We kunnen ook mijn oma oproepen. Zij was de coolsteIk mis haar
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaDan begint het waarschijnlijk met "Hey rotmeid laat me eens met rust! Opa en ik zijn bezig met het inhalen wat we al die jaren hebben gemist."
Ze was zo blij dat ze naar hem toe ging. Ik hoop dat het echt zo is.
Nee... Denk het niet. We zien wel wie we op bezoek krijgenquote:
Zeg MissVanity, ik heb er nog steeds wel zin in maar aan de andere kantquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee... Denk het niet. We zien wel wie we op bezoek krijgen
Je hebt pmquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zeg MissVanity, ik heb er nog steeds wel zin in maar aan de andere kant
schrik ik er toch wel wat van terug. Ik kom wel gewoon langs, maar er zijn toch wel
erg veel personen die tegen occulte praktijken waarschuwen hè!?! Wat denk je?
quote:
Dat is raar.. Waarom zou ie dat niet hebben gewild?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik toch wel, een vriend van mij heeft ook hele aparte dingen meegemaakt.
Er kwam een geest uit WOII voorbij zei hij en die noemde zijn naam en de
naam van een concentratiekamp met een 'E'. Hij/zei zij: 'het kamp begint met een 'e'
maar wilde verder geen naam noemen.
Ik geloof wel in geesten. Ik geloof alleen niet dat je bezeten kan raken. Of dat ze je andere nare dingen aandoen... Ik heb er verder ook geen ervaring mee. Vroeger zag ik geesten en hoorde ik ze ook. Ze hebben nooit nare dingen tegen me gezegd. Of me opgedragen wat ik moest doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klinkt spannend! Geloof je nu wel of niet in geesten, en of ze oproepbaar zijn?
Jawel hoor. 26 novemberquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:24 schreef datisstom het volgende:
Is er nou nog steeds niks afgesproken?
Interessant! Ik heb soms ook het gevoel dat ik 'het aanvoel'. Een gevoel dat ik bekeken word.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik geloof wel in geesten. Ik geloof alleen niet dat je bezeten kan raken. Of dat ze je andere nare dingen aandoen... Ik heb er verder ook geen ervaring mee. Vroeger zag ik geesten en hoorde ik ze ook. Ze hebben nooit nare dingen tegen me gezegd. Of me opgedragen wat ik moest doen.
De laatste keer dat ik een geest hoorde is al heel lang geleden. Na die keer heb ik me er compleet voor afgesloten. Ik was toen zeer gelovig en die geest was niet zo positief over GodDaar wilde ik natuurlijk niks van weten. Inmiddels ben ik niet meer gelovig. Maar ik kan nog steeds geen geesten zien. Wel lekker rustig
Hehe nee hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:35 schreef Zatox het volgende:
Wie doen er eigenlijk nog mee dan?
Aangezien Atmos terug begint te krabbelen haha.
Schottenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Interessant! Ik heb soms ook het gevoel dat ik 'het aanvoel'. Een gevoel dat ik bekeken word.
Ik heb ze echter nooit kunnen zien, maar in een zogenaamde 'vault' in Edinburgh voelde het
absoluut niet fijn aan. Paranormaal niveau 1 scheen het te zijn volgens de vrouwelijke gids.
Overigens Schotland:
Heb je daar verschillende niveaus in dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Interessant! Ik heb soms ook het gevoel dat ik 'het aanvoel'. Een gevoel dat ik bekeken word.
Ik heb ze echter nooit kunnen zien, maar in een zogenaamde 'vault' in Edinburgh voelde het
absoluut niet fijn aan. Paranormaal niveau 1 scheen het te zijn volgens de vrouwelijke gids.
Overigens Schotland:
Als je iets persoonlijks wil weten, mag je me pm'en.. Ik hou mijn persoonlijk leven en het forum een beetje gescheidenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Enneacanthus_Obesus, hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Ga je eens bezighouden met je taken als mod ipv ons te pestenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dat glaasje draaien nou nog niet geweest? Komop zeg
Schotse vrouwen, de meeste dan:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SchottenMaar dat is een beetje offtopic
![]()
Ik begrijp wel wat je bedoelt met dat gevoel.
Ja, ik ben het ook wel beu met dat mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je eens bezighouden met je taken als mod ipv ons te pesten![]()
Volgens de paranormale wereld wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb je daar verschillende niveaus in dan?
[..]
Als je iets persoonlijks wil weten, mag je me pm'en.. Ik hou mijn persoonlijk leven en het forum een beetje gescheiden
En prik een datum vast en wie komt die komtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je eens bezighouden met je taken als mod ipv ons te pesten![]()
Oh mijn satan...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef Zatox het volgende:
Ik heb helaas slecht nieuws...
26 November is Qlimax en aangezien ik 100¤ heb betaald voor een kaartje wil ik daar toch wel heen. Ik kan dus helaas niet of we moeten het een andere keer doen?
En met hoeveel mensen was nou het plan?
We doen onze best. Maar het wil niet lukkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
En prik een datum vast en wie komt die komt
Ik zeg de gekkendag, de 11e van de 11e om 11 uur savondsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We doen onze best. Maar het wil niet lukken
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg de gekkendag, de 11e van de 11e om 11 uur savonds
Doe je het 's ochtends. Nog beter ook, op 11-11-11 om 11 over 11quote:
Hmmm... Dat gaat niet lukken jammer genoeg. Ik doe het wel op mijn werkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Doe je het 's ochtends. Nog beter ook, op 11-11-11 om 11 over 11![]()
Is wel op een vrijdag, dus dan moet je vrij nemen
Ik ben voor om 26 november de vaste datum te maken. Niks meer aan veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Moeten we de datum nog veranderen dan?
Dat had ik ook bedacht, eigenlijk... Als mensen steeds bedenken dat ze iets anders gaan doen, nadat ze deze afspraak gemaakt hebben, kun je bezig blijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben voor om 26 november de vaste datum te maken. Niks meer aan veranderen.
Dat mag uiteraardquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat had ik ook bedacht, eigenlijk... Als mensen steeds bedenken dat ze iets anders gaan doen, nadat ze deze afspraak gemaakt hebben, kun je bezig blijven.
Zal ik nog een fles whiskey meenemen?![]()
Zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bak jij dan een cake?
Snap ik. Laat maar weten hoe het was!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben voor om 26 november de vaste datum te maken. Niks meer aan veranderen.
Doen we. En wie weet komt er een vervolgquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:33 schreef Zatox het volgende:
[..]
Snap ik. Laat maar weten hoe het was!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voel de neiging om me aan te melden voor dit evenement
Maar ik ben ook een beetje bangquote:
Voor mij?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een beetje bangIs het niet voor de glaasjes dan wel voor jou
Is Miss Vanity echt heel eng, of valt het mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een beetje bangIs het niet voor de glaasjes dan wel voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |