Kelder moest toch ook?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Fijn om te weten moet ik voortaan elke avond alleen maar in de kast kijken i.p.v. de hele kamer uit te pluizen. Bedankt.
Kan met godsdienst, kan zonder, niet teveel in hokjes denken hé...quote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Goede normen en waarden uit je godsdienst nodig hebben om goede waarde en normen te hanteren...
Ik bied tien euro.quote:
Verkochtquote:
Dat klinkt echt als een psychose/schizofrenie, niet als iets paranormaals.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:58 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat is de label, de oorzaak ligt ergens anders buiten.
[..]
Is echt zo, als 2 jaar lang, het is gekomen omdat ik bandstemmen had gemaakt, kort na het maken daarvan hadden ze er genoeg van en vlogen ze naar m'n hoofd, het voelde als wind, vanaf dat moment herhaalden ze m'n gedachtes, ik wist niet wat ik meemaakte.
Ze klonken als nare mannetjes, volgens hun kennen ze alle talen en zijn ze nooit mens geweest.
Dat was de eerste dag, werd die zelfde dag nog opgenomen bij de paaz om daar vervolgens nog 5 maanden te blijven.
Wat ze zeggen was en is vooral commentaar op mij, m'n gedachtes en gevoel (ze zien je gevoelens) en verleden. Ik kan er ook gewoon hele gesprekken mee voeren, maar dat doe ik niet meer, dat deed ik aan het begin, ze zijn ook erg intelligent.
Zijn er in de tussentijd veel nieuwe en andersklinkende stemmen bijgekomen, ze klinken van normaal tot ruig monsterlijk en dierlijk.
Medicijnen die ik voorgeschreven krijg helpen wel redelijk tegen de stemmen, maar de geesten zelf gaan er niet door weg, ik voel ze nog om me heen en in m'n been.
Ik ben van mening dat je het helemaal bij het juiste eind hebtquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een psychose/schizofrenie, niet als iets paranormaals.
Over de mogelijke oorzaken: http://www.btsg.nl/infobulletin/psychose/psychose-oorzaken.html
Mensen denken soms dat psychotische mensen niet ziek zijn, maar dingen zien die anderen niet kunnen zien. Maar dat zou betekenen dat alle psychotische mensen hetzelfde zouden zien, en dat is absoluut niet zo. Dus dat klopt gewoon niet.
Psychotische mensen zijn ziek, niet paranormaal begaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |