quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef SpecialK het volgende:
Bedrijfsruimte te huur
http://www.fundainbusines(...)in-2-e/fotos/#foto-4
[ afbeelding ]
Pedobear boven je scherm
Oké. Sfeer. Ik dus zoeken, op die foto's.quote:In het prachtige centrum van Schiedam vind u dit unieke pand, het is niet groot maar ademt sfeer vanaf het moment dat u binnenloopt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:26 schreef hugsy33 het volgende:
De eerste regel van de OP moet nog even geupdate worden
Een zeester?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Eehm wat ligt hier op de kast?
Sommige makelaars raden dat aan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef GimmeGore het volgende:
Dat komt omdat er nergens iets te zien is wat het huis persoonlijk maakt zoals iets aan de muur ofzo.
Er staan her en der wat plantjes en kaarsen, maar dat is het. Geen foto's van de kinderen, geen schilderijen, niks
Ja, wij hadden hier laatst ook zo'n dwaas op bezoek. Alles wat mijn huis onderscheidde van de (identieke) huizen in de straat die hier ook te koop staan, moest uit beeld, vond hij.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Eehm wat ligt hier op de kast?
ook vreemd, 21 foto's
10 van de buitenkant
7 van de woonkamer/keuken
3 van de 2 badkamers
1 van de hal met trap
maar geen enkele foto van de 5 slaapkamers
Wat een prachtig huis inderdaad! De hal vind ik erg gedurfd maar prachtig! (past helaas niet helemaal bij de inrichting van de woonkamer)quote:Op donderdag 29 september 2011 09:19 schreef mesmerized87 het volgende:
In het kader van artisieke makelaars![]()
Overigens een prachtig mooi huis!
http://www.funda.nl/koop/(...)al-20/fotos/#foto-13
[ afbeelding ]
Zo zie je maar weer, smaken verschillen! Ik vind het echt een draak van een huis. Mooi uitgevoerd, dat wel, maar smakeloos en zonder fantasie. En vreselijk ingericht. Maar goed dat ik geen 1.zoveel miljoen op de bank heb staan ;-)quote:Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat een prachtig huis inderdaad! De hal vind ik erg gedurfd maar prachtig! (past helaas niet helemaal bij de inrichting van de woonkamer)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het heeft iets Marrakech-achtig.
Leuk huis wel hoor.
Opvallender vind ik eigenlijk die 3 hanglampen boven het bed, en dan vooral de hoogte waar ze op hangen: even rechtop zitten en KLOINK:
[ afbeelding ]
Valt wel mee hoor. Ik gok dat je o.a. deze foto bedoelt?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef Diemux het volgende:
Het is blijkbaar iemand met te veel geld en te weinig ruimte. Overal zie je dure elektronica hangen. Vind de kleuren die in het huis gebruikt worden erg onrustig.
hoe lang ben je dan. Volgens mij hangen die lampen toch echt wel hoog genoegquote:Op donderdag 29 september 2011 14:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
Leuk huis wel hoor.
Opvallender vind ik eigenlijk die 3 hanglampen boven het bed, en dan vooral de hoogte waar ze op hangen: even rechtop zitten en KLOINK:
[ afbeelding ]
mja... zo lang zijn de meeste mensen toch echt nietquote:Op donderdag 29 september 2011 14:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
Leuk huis wel hoor.
[ afbeelding ]
Het is 21, maar de 'tuin' van nummer 5 is even goed onderhouden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef mSt. het volgende:
Ha! Speciaal mijn Fok! account weer van het stof ontdaan om met jullie mijn "OPMERKELIJKE" Funda spot te kunnen delen. Niet bijzonder opmerkelijk, meer een fout van de makelaar.
[ afbeelding ]
Waar ik vooral benieuwd naar was, bij welk huis hoort deze achtertuin nou precies?
Bij nummer 5 of bij nummer 21? Bij beide staat hij namelijk tussen de foto's, ik ga toch voor nummer 21.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef mSt. het volgende:
Ha! Speciaal mijn Fok! account weer van het stof ontdaan om met jullie mijn "OPMERKELIJKE" Funda spot te kunnen delen. Niet bijzonder opmerkelijk, meer een fout van de makelaar.
[ afbeelding ]
Waar ik vooral benieuwd naar was, bij welk huis hoort deze achtertuin nou precies?
Bij nummer 5 of bij nummer 21? Bij beide staat hij namelijk tussen de foto's, ik ga toch voor nummer 21.
dit is het hele idee van een verlengsnoer toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet ik veel. Vind jij het dan niet knullig gedaan?
ik heb hier ook een verlengsnoer in de keuken, maar wij hebben er tenminste de moeite voor gedaan om het snoer langs de onderkant van de kastjes te laten lopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet ik veel. Vind jij het dan niet knullig gedaan?
die roze keukenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef Gwywen het volgende:
Kleurtjes!
Wie hier slaapt heeft elke ochtend een zonnig humeur!
[ afbeelding ]
link
Deze mensen houden van blauw
[ afbeelding ]
O nee, van roze
[ afbeelding ]
Link
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:49 schreef GetOutOfTown het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-11/fotos/#foto-4
Ik krijg het niet voor elkaar om de foto te laten zien in mijn post...
Het blijft toch moeilijk om een afweging te maken tussen neutraal en apart. Je wilt iets persoonlijks, maar in het achterhoofd blijft toch altijd de gedachte spelen dat je er ooit weer uit gaat. Dit is overigens wel erg extreem.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:07 schreef flipsen het volgende:
Wat bezielt dat soort mensen tochDenken ze echt "Als we ooit gaan verhuizen vinden de nieuwe kopers deze kleur keuken ook vast mooi"
Ik vind gewoon dat je je eigen huis zo moet inrichten als je zelf wilt, met aparte kleurtjes of whatever. Maar als je je huis dan gaat verkopen zou ik wel dat soort aparte zaken even overschilderen in een neutralere kleur.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:34 schreef Devv het volgende:
Het blijft toch moeilijk om een afweging te maken tussen neutraal en apart. Je wilt iets persoonlijks, maar in het achterhoofd blijft toch altijd de gedachte spelen dat je er ooit weer uit gaat. Dit is overigens wel erg extreem.
Dat dus, zo duur is een pot verf niet, sterk nog, het levert geld op als je huis er eerder door wordt verkocht. Zoals dat je sommige huizen beter kaal kan maken en tuinen plat snoeien en/of ff grindtegels erin gooien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je je eigen huis zo moet inrichten als je zelf wilt, met aparte kleurtjes of whatever. Maar als je je huis dan gaat verkopen zou ik wel dat soort aparte zaken even overschilderen in een neutralere kleur.
gezien het model van de keuken is deze al de nodige jaren oud.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:07 schreef flipsen het volgende:
Wat bezielt dat soort mensen tochDenken ze echt "Als we ooit gaan verhuizen vinden de nieuwe kopers deze kleur keuken ook vast mooi"
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:05 schreef Gwywen het volgende:
Ik houd ook niet van nieuwe huizen die zogenaamd een ouderwetse stijl moeten lijken.
Daar gaat zo iets zielloos van uit, vind ik.
Dan liever een met liefde opgeknapt oud huisje.![]()
Hier een mooie muurschildering in de thuisbioscoop. Let ook op de strategisch geplaatste bankstellen en het prachtige gordijn.
[ afbeelding ]
Er is sowieso iets niet goed met dat huis, verkeerd kleurgebruik of zo, ik kan er m'n vinger niet geod achter krijgen.
Ik vind 't een heel eigenaardig muurtje, middenin de kamer!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens zie ik niet wat hier vreemd aan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |