De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mijn handen, een schroevendraaiertje, wat voorzichtigheid en zo'n brillenpoetsdoekdingetje.quote:
Toffe Titel.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Phil; Die is pas bóóóóring!
Mensen die de waardevolle adviezen van Dr. Phil niet op waarde schatten.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Pil; Die is pas bóóóóring!
Please teach me a lesson about arse-licking Dr.Phil.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen die de waardevolle adviezen van Dr. Phil niet op waarde schatten.
quote:
Nah die is meestal wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Pil; Die is pas bóóóóring!
Dr. Phil kiest altijd de kant van de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Please teach me a lesson about arse-licking Dr.Phil.
Zijn snor is grappig.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah die is meestal wel vermakelijk
Hij is van de verkeerde kant denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dr. Phil kiest altijd de kant van de vrouw.
Jeetje.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
fuck de haters jullie mogen allemaal een druiper krijgen
gr gr
Mensen die al de hele dag vrij zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |