Blijft inderdaad vreemd dat die aankoop erdoor gedrukt werd door Munsterman terwijl Adriaanse hem niet nodig had/heeft, hij had hem beter tekengeld kunnen betalen voor volgend seizoenquote:
Hij komt nog wel van pas. Het seizoen is nog lang en Leroy was eerlijk gezegd niet in de vorm van zijn leven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef Caland het volgende:
Zelfs als je hem over 2 maanden had opgepikt was je 3 miljoen goedkoper uit geweest.
Bij Feyenoord deed hij het anders aardigquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij komt nog wel van pas. Het seizoen is nog lang en Leroy was eerlijk gezegd niet in de vorm van zijn leven.
Of hij straks nog in vorm raakt of niet, het blijft een rare aankoop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij komt nog wel van pas. Het seizoen is nog lang en Leroy was eerlijk gezegd niet in de vorm van zijn leven.
hij zit in ieder geval bij de selectiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef sausagin het volgende:
Hopelijk mag Chadli weer spelen in de Europa league (invallen)
vak 307, presentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Stienn het volgende:
Hehe Fc Twente - sc genemuiden is gewoon uitverkocht!! 30.000 man in de veste!!!
B, C en D zijn natuurlijk iets meer qua geld, omdat dat toch weer terugkomt in de kas van Twentequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef Oosten het volgende:
Ok, compensatieregeling voor het missen van 3 competitie duels door het ingestorte dak bekend.
A. ¤47,65 terug gestort krijgen (3/17e van de seizoenskaart prijs)
B. ¤60 fanshop bonnen
C. ¤60 consumptie munten
D. ¤52,50 passepartouts korting.
Duidelijk!
goed dat je het zegt, volgende week Genemuiden en ik heb volgens mij nog wat muntenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:14 schreef Stienn het volgende:
Wel slim van Twente, meestal vergeet je die munten toch weer en koop je weer nieuwe munten.
Hij is mee iigquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef sausagin het volgende:
Hopelijk mag Chadli weer spelen in de Europa league (invallen)
Overmorgen? Dan zit je er wel erg alleenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:02 schreef bambino het volgende:
Genemuiden - present
Heb echt vette kaarten dit keer
Vak 105, rij 1
EL overmorgen heb ik passe-partout in 106 rij 12 ofzo.
Ik bedoel natuurlijk volgende EL THUISquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Overmorgen? Dan zit je er wel erg alleen
Ik zit gewoon in mijn standaard vak 314 tegen Genemuidenen 315 met de EL wedstrijden
Moet je niet overmorgen schrijvenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk volgende EL THUIS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |