Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 29 september 2011 14:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De ME is getipt en heeft óók zin in patat.
Broodje Achterham daarentegenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Alhoewel, ik kén die patat en zo goed issie niet..
Er werken er ook een aantal in Nederland, dus dan is het leuk als er een Poolse ploeg "op bezoek komt". Hopen dat alles een beetje heel blijft.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:28 schreef d1ce het volgende:
Ik moet zeggen dat die Polen wel kleerkasten zijn en er heel erg veel politie op de been is in zowel Enschede als in Hengelo. Kan nog interessant worden vanavond na de wedstrijd..
RTV oostquote:De politie heeft vanmiddag vlak buiten Enschede 14 Polen aangehouden wegens het bezit van slag- en steekwapens.
Het gaat om supporters van de Poolse club Wisla Krakow, dat vanavond in de Grolsch Veste tegenstander van FC Twente is. De 14 zaten in een busje dat bij een controle door de politie werd aangehouden. Alle inzittenden zijn ingesloten en blijven in elk geval vastzitten tot na afloop van het Europa League-duel.
Sinds 8 uur vanmorgen stonden hier 8 polen voor de deur in de stad. Die werden vanmiddag om 3 uur met 4 ME busjes opgepakt.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De ME is getipt en heeft óók zin in patat.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hamers en boren zijn geen wapens. Die gasten gingen gewoon naar hun werk!
Spandoek van Vak P zat voor de reclameborden dus die wouden ze weghalen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:45 schreef Mdrop het volgende:
Mooie wedstrijd op het 'dode' einde na, mensen die aan de kant van 'P' zaten die dat probleem rond het spandoek snapten?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:27 schreef DaDude1987 het volgende:
geneuzel om een spandoekKijk toch naar die wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |