Zelfde verhaal hier, top planning die scholenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef Ties02 het volgende:
Lekker hoor, jammer dat ik tentamens heb anders was ik graag bij die 2000 man geweest
Janko bank dan neem ik aan? En nog minder kans voor Fer, positief.quote:
Die UI van je, die vent lijkt wel kreupel...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef Caland het volgende:
Janko bank dan neem ik aan? En nog minder kans voor Fer, positief.
Dat neem ik aan van wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Janko bank dan neem ik aan? En nog minder kans voor Fer, positief.
Hij kan ook een invaller worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Met 16 doelpunten in 17 wedstrijden denk ik niet dat Janko snel op de bank terecht komt.
Denk ik dat hij minder productief is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij kan ook een invaller worden.
Leuke puzzel voor Co.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Denk ik dat hij minder productief is.
Liever dan Bajrami op de bank en De Jong op rechts met Janko ernaast en Chadli erachter.
Zou wel zonde zijn als je een gigantisch talent als De Jong maar blijft misbruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Met 16 doelpunten in 17 wedstrijden denk ik niet dat Janko snel op de bank terecht komt.
Chadli heeft z'n wedstrijden al meegepikt bij Jong Twente en ook daar zijn doelpunten gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als je een gigantisch talent als De Jong maar blijft misbruiken.
Wist trouwens niet dat Chadli nu al terug was. Maakt de Fer-aankoop helemaal onbegrijpelijk. Knap staaltje wanbeleid.
Of hij wordt er een completere voetballer van, dat kan ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als je een gigantisch talent als De Jong maar blijft misbruiken.
Wist trouwens niet dat Chadli nu al terug was. Maakt de Fer-aankoop helemaal onbegrijpelijk. Knap staaltje wanbeleid.
Nouja, daar geloof ik niet zo in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Of hij wordt er een completere voetballer van, dat kan ook
En sjah, Fer, heb het idee dat dat uiteindelijk meer een prestige-wedstrijd was tussen Munsterman en die andere (van Geel toch?)
Hoezo ipv van Wisgerhof?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Of hij wordt er een completere voetballer van, dat kan ook
En sjah, Fer, heb het idee dat dat uiteindelijk meer een prestige-wedstrijd was tussen Munsterman en die andere (van Geel toch?)
Bovendien mocht Fer wel in de basis maar dan ipv Wisgerhof en dat wilde hij zelf niet dus ja, dan mag je op de bank
Mja dat las ik op een van de Twente fora, en Wisgerhof speelt niet heel goed tot nu toe dit seizoen.quote:
Totaal andere plekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja dat las ik op een van de Twente fora, en Wisgerhof speelt niet heel goed tot nu toe dit seizoen.
Oh wist ik nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
Co zag ook wel een CV in Fer ja. Maar Fer liet eigenlijk al direct weten daar niet voor open te staan. Was al vrij snel na de transfer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Totaal andere plekLijkt me niet dat dat het geval was hoor...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Tegen Wisla was het ook 4-1 toch?
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft Fer eigenlijk bij Feyenoord wel eens CV gespeeld? Ben benieuwd hoe Co daar anders bij komt. Of gewoon een trainersinstinct ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |