SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Nee, geen externe factor. Het ligt aan mij, weet ik bestquote:Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter een paupermachine dan geen machine.
Waarom ik dit zeg is omdat mij opvalt dat voor alles wat iedereen aan tips geeft jij een externe factor als excuus aandraagt.
Nou inderdaad een 486er 15 min wachten todat je kon beginnen met spelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef kedge het volgende:
[..]Red alert... gelijkwaardige situatie hier thuis gehad op zo'n oude pc, wat toendertijd hypermodern was.
Online gamen is een killer voor je sociale leven. Mensen die zeggen dat het wel sociaal is omdat ze af en toe naar een guildmeet gaan waar ze met even zo afgestompte mensen zitten te BBQ'en houden zichzelf voor de gek.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, geen externe factor. Het ligt aan mij, weet ik best
En ik ben al gestopt met gamen, vind ik al heel wat voor nu.
Weet ikquote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh edda je bent nog jong, komt wel goed hoor
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen echt reageren alsof het einde zoek is. Soms op iemands 16e, soms op iemands 25e. Volgens mij is het nooit te laat om te veranderen, al wordt het later wel lastiger omdat je gewoonweg niet meer zo onbevangen zult reageren op je 30e dan als toen je 15 was
Hehe. Het is jouw feestjequote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Das wel sneu dbb, zal ik t maar laten staan?
Ja dat *en* hoe ouder je wordt hoe meer mensen bezet zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh edda je bent nog jong, komt wel goed hoor
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen echt reageren alsof het einde zoek is. Soms op iemands 16e, soms op iemands 25e. Volgens mij is het nooit te laat om te veranderen, al wordt het later wel lastiger omdat je gewoonweg niet meer zo onbevangen zult reageren op je 30e dan als toen je 15 was
Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Online gamen is een killer voor je sociale leven. Mensen die zeggen dat het wel sociaal is omdat ze af en toe naar een guildmeet gaan waar ze met even zo afgestompte mensen zitten te BBQ'en houden zichzelf voor de gek.
Het hebben van echte vrienden is sociaal. Focus je daar dan ook opGamen is trouwens niets mis mee, ik game ook met vrienden op de bank, of voordat ik de stad in ga. Maar nooit heb ik een sociale happening afgezegd omdat ik liever ging gamen.
Alsof dat betekent dat het einde zoek is. Wees gewoon eens tevreden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat *en* hoe ouder je wordt hoe meer mensen bezet zijn
Voetbal, schrijven, radio maken.quote:
Ik krijg op een of andere manier ook het gevoel dat ik me moet settelen telkens als er weer iemand trouwt die ik ken of een kindje krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat *en* hoe ouder je wordt hoe meer mensen bezet zijn
Eens. Zie het ook in mijn omgeving van mensen die niet kunnen matigen. Zo zonde. (oh en ik zit ook nog teveel achter de pc)quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.
Schrijven doe ik ook, maar dan in m'n dagboek (hoewel 't nu beter een maandboek zou kunnen hetenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal, schrijven, radio maken.
Ik vind dat wel genoeg.
Schrijven doe ik ook graagquote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal, schrijven, radio maken.
Ik vind dat wel genoeg.
Goed dat je gestopt bent hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.
Ik paniekeer ook onterecht.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik snap dat hele paniek van groen zijn als je ouder dan 20 bent ook niet overigens
Het einde is niet zoek, maar het wordt wel lastiger als je ouder bent, althans in mijn ervaring.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof dat betekent dat het einde zoek is. Wees gewoon eens tevreden.
Onzin. In mijn vrienden- en kennissenkring is vrijwel iedereen weer single sinds het laatste half jaar. Allemaal relaties van een jaar of 4 à 5 die stuklopen, allemaal begonnen toen ze begin 20 waren.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
Het einde is niet zoek, maar het wordt wel lastiger als je ouder bent, althans in mijn ervaring.
Er zijn er gewoon veel die al bezet zijn.
Wil niet zeggen dat iedereen dat is, maar je kansen verminderen wel.
Ach ja het gaat er om dat je het leuk vind.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Schrijven doe ik ook graag
Maar is wel een beetje een lonerhobby vind ik.
Goh het valt me op dat jij post alsof je al vijftig bent ofzo, zat dames rond de twintig/dertig jaar die single zijn hoor, ik ken er zat.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
Het einde is niet zoek, maar het wordt wel lastiger als je ouder bent, althans in mijn ervaring.
Er zijn er gewoon veel die al bezet zijn.
Wil niet zeggen dat iedereen dat is, maar je kansen verminderen wel.
Ach, ben er van de week wel achtergekomen dat het ook een sociale hobby kan zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja het gaat er om dat je het leuk vind.
Ik schrijf meestal over voetbal.![]()
Dat smerige verhaal was eenmalig.
Ik daag jou uit voor een schrijf battle.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, ben er van de week wel achtergekomen dat het ook een sociale hobby kan zijn
Van mij win je wel, maar Newbie overtref je nietquote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik daag jou uit voor een schrijf battle.
We zullen zien mevrouwtje.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van mij win je wel, maar Newbie overtref je niet
Nou dat is het probleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree zoek je nog net zo actief naar contacten als toen je 18 was? (niet zozeer in relationeel opzicht)
Als je dat nou eerder had gezegd, was je misschien niet te laat geweestquote:
Had mijn verhaal wel kunnen zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is het probleem.
Ik was nooit zo actief met contact maken met meiden op die leeftijd.
Zoiets van het komt vanzelf wel *later*
Maar dat komt het dus blijkbaar niet![]()
Daarom zei ik al, als ik terug kon gaan in de tijd dan had ik het anders gedaan.
Maarja dat kan niet.
Dus nu moet ik er maar het beste van maken.
En ja relaties gaan kapot, maar het is zeker dat het voor iemand van 28 lastiger is om iemand te vinden als bijvoorbeeld 18 (of jonger)
Ja als ik had geweten dat jij van schrijven hield.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder had gezegd, was je misschien niet te laat geweest
Klinkklare onzin. Het wordt juist makkelijker omdat mensen van 28 meer op zoek zijn naar een relatie dan iemand van 18 of jonger (of je moet kalverliefde bedoelen dat is idd makkelijker dan)quote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef kree het volgende:
En ja relaties gaan kapot, maar het is zeker dat het voor iemand van 28 lastiger is om iemand te vinden als bijvoorbeeld 18 (of jonger)
Ik bedoel dit niet lullig.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is het probleem.
Daarom zei ik al, als ik terug kon gaan in de tijd dan had ik het anders gedaan.
Maarja dat kan niet.
gemeen ben je ook he :pquote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder had gezegd, was je misschien niet te laat geweest
Ik ben een Tukker nu hequote:Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als ik had geweten dat jij van schrijven hield.![]()
Maar jij kan mijn subtiliteit toch niet aan. Jij hebt meer aan die Brabantse boer.
En waarom is het dan lastiger? Je zegt alleen maar dat het zo is, maar volgens mij is het alleen maar je eigen sociale onvermogen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is het probleem.
Maarja dat kan niet.
Nee hoor. Ze is te lomp om mijn subtiliteit te begrijpen.quote:
Nee nee, sociaal heb ik helemaal geen problemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En waarom is het dan lastiger? Je zegt alleen maar dat het zo is, maar volgens mij is het alleen maar je eigen sociale onvermogen.
Dat is geen probleem natuurlijk, maar het zou beter zijn als je tot inzicht zou komen dat je dit zelf helemaal in de hand hebt.
Een Tukker en Amsterdammer, klinkt inderdaad als een slechte combo.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben een Tukker nu he![]()
Da's zelfs erger.
Ik zou zeggen grijp je kans nu, zou willen dat ik jou leeftijd had.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet lullig.
Maar ik vrees dat het bij mij ook zo gaat lopen.
Probleem is alleen dat er minder mensen van 28 opzoek zijn als 18.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klinkklare onzin. Het wordt juist makkelijker omdat mensen van 28 meer op zoek zijn naar een relatie dan iemand van 18 of jonger (of je moet kalverliefde bedoelen dat is idd makkelijker dan)
Dan ligt dat toevallig aan jouw sociale kring. Volgens mij is het gewoon confirmation bias. Jij denkt dat vrijwel iedereen al bezet is, dus elke keer dat een leuke vrouw meldt dat ze een vriend hebt extrapoleer jij dat naar de hele populatie. (verdomme, lijkt wel een sociaal experimentquote:Op woensdag 28 september 2011 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nee nee, sociaal heb ik helemaal geen problemen.
Maar ik merk gewoon dat de meeste mensen al bezet zijn.
Het probleem is waar vind ik die actieve vrienden?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef ook_gek het volgende:
Ik game zo goed als niet. Soms even in een dood uurtje world of tanks. Dat is wel geinig online en gratis
Voor de geen die willen, zit er onder ook_gek
Voor de rest heb ik een veel te druk sociaal leven en ben vaak altijd wel weg van huis.
Vind het heerlijk om weg te zijn. Ga vaak ook met een vriendin mee haar honden uitlaten. Lekker stuk lopen door het bos. Heerlijk vind ik dat
Ik zie heel vaak de zelfde users hier hele avonden zitten en ook on het weekend.
Zo lang je hier zit gaat het niet heel veel beter worden. En slap excuus als, heb geen actieve vrienden is ook niet eerlijk.
Zorg dat je actieve vrienden gaat krijgen dan. Want op fok blijven hangen gaat je daar ook niet mee helpen.
Ik ben het niet eerder zo met je eens geweest. Je hoeft niet elke avond in de kroeg te hangen, maar elke dag op mijn werk als ik het topic weer open klik zie ik weer een rehash van dezelfde gesprekken van de avond ervoor, met dezelfde mensen. Als je er zo mee zit dan zou ik er eerst eens voor zorgen dat je iets te doen krijgt in de avonduren zodat je niet meer elke avond hier hoeft te zitten.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie heel vaak de zelfde users hier hele avonden zitten en ook on het weekend.
Zo lang je hier zit gaat het niet heel veel beter worden. En slap excuus als, heb geen actieve vrienden is ook niet eerlijk.
Zorg dat je actieve vrienden gaat krijgen dan. Want op fok blijven hangen gaat je daar ook niet mee helpen.
Ik wel, ben het niet maar het lijkt me ook nogal beangstigend. Als je al zolang probeert 'aan je trekken te komen' (om het zo maar te zeggen) maar het lukt niet zou ik ook vrezen dat het nooit meer lukt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik snap dat hele paniek van groen zijn als je ouder dan 20 bent ook niet overigens
In tegenstelling tot games spelen vind ik hier posten wel degelijk een sociale bezigheid, moet ik zeggen. En ik denk ook dat het wel helpt, eigenlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef ook_gek het volgende:
Ik game zo goed als niet. Soms even in een dood uurtje world of tanks. Dat is wel geinig online en gratis
Voor de geen die willen, zit er onder ook_gek
Voor de rest heb ik een veel te druk sociaal leven en ben vaak altijd wel weg van huis.
Vind het heerlijk om weg te zijn. Ga vaak ook met een vriendin mee haar honden uitlaten. Lekker stuk lopen door het bos. Heerlijk vind ik dat
Nouja je hebt wel een punt opzich.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ligt dat toevallig aan jouw sociale kring. Volgens mij is het gewoon confirmation bias. Jij denkt dat vrijwel iedereen al bezet is, dus elke keer dat een leuke vrouw meldt dat ze een vriend hebt extrapoleer jij dat naar de hele populatie. (verdomme, lijkt wel een sociaal experiment)
Alle keren dat vrouwen zeggen niet bezet te zijn, maar jij vindt ze wellicht niet heel interessant, neem je dat dus niet mee in je overweging. Het feit dat iedereen hier zegt dat je het verkeerd hebt moet toch iets zeggen over jouw aanname dat ze allemaal al bezet zouden zijn?
hehe ik zit hier in de weekenden ook best vaak, maar is ook dat ik dan juist wat bijkom van de week. Op wie doelde je eigenlijk? Heloef? Anderen?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef ook_gek het volgende:
Met alle respect, het enige wat hier gebeurt is dat iedereen elkaar zit te vertellen dat er niets mis is met hun. Dat is namelijk ook zo, met jullie is niets mis. Maar vervolgens zie ik maar weinig mensen actie ondernemen om eens uit te gaan dragen dat er niets mis is met hun.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot games spelen vind ik hier posten wel degelijk een sociale bezigheid, moet ik zeggen. En ik denk ook dat het wel helpt, eigenlijk
Ja grijp je kans, ik zoek nog een leuke kans om te grijpen op het moment.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou zeggen grijp je kans nu, zou willen dat ik jou leeftijd had.
Daarom meetenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met alle respect, het enige wat hier gebeurt is dat iedereen elkaar zit te vertellen dat er niets mis is met hun. Dat is namelijk ook zo, met jullie is niets mis. Maar vervolgens zie ik maar weinig mensen actie ondernemen om eens uit te gaan dragen dat er niets mis is met hun.
Fok is tot op zekere hoogte sociaal, maar van elkaar hier op de schouders zitten slaan wordt je sociale leven niet beter.
Dit is echt niet sociaal anders.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot games spelen vind ik hier posten wel degelijk een sociale bezigheid, moet ik zeggen. En ik denk ook dat het wel helpt, eigenlijk
Dit is voor mij niet zo verslavend als gamen, en ik word er geen depri fanatiekeling van die de hele dag zijn kamer niet meer afkomt. Je kunt het tegelijk met andere dingen doen, gaat bij gamen niet lukken.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is echt niet sociaal anders.
Okee ik heb er een soort van sociaal leven en vriendengroep aan over gehouden maar goed dat vergeten we even.
Jij moet een andere afleiding zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dit is voor mij niet zo verslavend als gamen, en ik word er geen depri fanatiekeling van die de hele dag zijn kamer niet meer afkomt. Je kunt het tegelijk met andere dingen doen, gaat bij gamen niet lukken.
Ja hallo Ensco is ver.quote:
Ik probeer minder verloren en verpest te worden, en ik heb hier al goede tips gekregenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet een andere afleiding zoeken.
Anders ben je verloren en verpest, zoals ik.
Fok is meer om mij heel af en toe scherp te houden dan dat ik copy pasta tips overneem.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik bedoel is het volgende. In deze reeks had je de user dyna18. Die kwam gericht om tips vragen, deed er wat mee en kwam op de meet waar we goede gesprekken hebben gevoerd over hoe hij overkomt in het echt. En met hem was helemaal niets mis, tussen zijn oren zat gewoon het idee dat hij sociaal faalde.
Hij is echt iets met die tips gaan doen en heeft contacten gelegd buiten Fok om, mensen om vaker mee af te spreken. Hij post nu niet meer, maar ik vraag me af hoe het met hem gaat. Ik denk dat hij er echt wat aan heeft gehad.
De 'kern' die hier nu zit houdt zichzelf ook voor dat er dingen mis zijn met hun. Een teken van onzekerheid is dat je jouw eigen onzekerheid gaat benadrukken, in de hoop dat iemand het komt ontkrachten. Dan voel je je beter. Dat werkt maar tot op zekere hoogte. Niemand hier doet namelijk echt iets met de tips, behalve voortdurend externe factoren aanslepen om iets maar niet te hoeven doen.
Over sociale angsten kom je niet heen door het vooral roerend met je medeposters op Fok eens te zijn. Daar kom je overheen door echt iets te ondernemen.
Ik heb pas in december vakantiequote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef heloef het volgende:
Maar is het een idee om in de vakantie een iets centralere meet te houden in van mij part de Burger King ofzo?
Je wil tenminste veranderen en dat is tof. Je ziet je zwakke punten. Daarnaast ben je net student dus dat maakt het vast een stukje gemakkelijkerquote:Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik probeer minder verloren en verpest te worden, en ik heb hier al goede tips gekregen
Ik heb nu wel een leven, maar moet het nog een beetje op de rails zien te krijgen en dus vraag ik hier hoe.
Ik doel op de vaste kliek die hier in het weekend zit.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hehe ik zit hier in de weekenden ook best vaak, maar is ook dat ik dan juist wat bijkom van de week. Op wie doelde je eigenlijk? Heloef? Anderen?
En weet je, mij lijkt een stuk wandelen door het bos ook wel een keer tof. Kijken wie ik zo ver kan krijgen
Nouja dat is het rare, ik denk van mezelf niet dat ik sociaal faal.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik bedoel is het volgende. In deze reeks had je de user dyna18. Die kwam gericht om tips vragen, deed er wat mee en kwam op de meet waar we goede gesprekken hebben gevoerd over hoe hij overkomt in het echt. En met hem was helemaal niets mis, tussen zijn oren zat gewoon het idee dat hij sociaal faalde.
Hij is echt iets met die tips gaan doen en heeft contacten gelegd buiten Fok om, mensen om vaker mee af te spreken. Hij post nu niet meer, maar ik vraag me af hoe het met hem gaat. Ik denk dat hij er echt wat aan heeft gehad.
De 'kern' die hier nu zit houdt zichzelf ook voor dat er dingen mis zijn met hun. Een teken van onzekerheid is dat je jouw eigen onzekerheid gaat benadrukken, in de hoop dat iemand het komt ontkrachten. Dan voel je je beter. Dat werkt maar tot op zekere hoogte. Niemand hier doet namelijk echt iets met de tips, behalve voortdurend externe factoren aanslepen om iets maar niet te hoeven doen.
Over sociale angsten kom je niet heen door het vooral roerend met je medeposters op Fok eens te zijn. Daar kom je overheen door echt iets te ondernemen.
Buiten lopen doe ook echt wel hoor, en het is best leuk, alleen niet langer dan twee uur, dan zijn mijn benen doodquote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doel op de vaste kliek die hier in het weekend zit.
En joh als je niemand kan vinden ga dan alleen. Of neem iemand zijn of haar hond mee. Je wilt niet weten hoeveel aanspraak je hebt. Iedereen zegt elkaar aardig gedag. Soms een praatje. En als je rond vaste tijden gaat kom je de zelfde mensen vaak tegen
Wij nemen in het weekend wel eens brood mee. Gaan we lekker lunchen midden in het bos
Ik mail wat op en neer met Benzin en daar heb ik ook tegen gezegt. Ga 3x per week 15min buiten lopen. Gewoon weg uit de sleur en je tussen mensen begeven.
Onderweg mensen kijken of naar binnen gluren in huizen. Mooie auto's of weet ik veel wat.
Buiten lopen is elke keer anders en je door breekt de sleur.
Ja! Studievereniging was jarig, dus gratis taartquote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil tenminste veranderen en dat is tof. Je ziet je zwakke punten. Daarnaast ben je net student dus dat maakt het vast een stukje gemakkelijker
Ben je al een keer op een borrel van de studievereniging wezen kijken?
Top! Je hebt alleen misschien wel een beetje pech met je studiegenoten, maar dat kan je zelf beter beoordelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja! Studievereniging was jarig, dus gratis taart![]()
En heb het er ook wel naar mijn zin, maar ik moest vroeg weg door werk
Ze zijn niet de meest sociale mensen die ik ooit heb ontmoet, neequote:Op woensdag 28 september 2011 12:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Top! Je hebt alleen misschien wel een beetje pech met je studiegenoten, maar dat kan je zelf beter beoordelen.
Serious Request meet dan voor jou.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb pas in december vakantie
Ja dat dacht ik dus alquote:Op woensdag 28 september 2011 12:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ze zijn niet de meest sociale mensen die ik ooit heb ontmoet, nee
Wat dat betreft val ik er absoluut niet op.
Ik ben alleen uit gegaan een keer.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En joh als je niemand kan vinden ga dan alleen. Of neem iemand zijn of haar hond mee. Je wilt niet weten hoeveel aanspraak je hebt. Iedereen zegt elkaar aardig gedag. Soms een praatje. En als je rond vaste tijden gaat kom je de zelfde mensen vaak tegen
Wij nemen in het weekend wel eens brood mee. Gaan we lekker lunchen midden in het bos
Ik mail wat op en neer met Benzin en daar heb ik ook tegen gezegt. Ga 3x per week 15min buiten lopen. Gewoon weg uit de sleur en je tussen mensen begeven.
Onderweg mensen kijken of naar binnen gluren in huizen. Mooie auto's of weet ik veel wat.
Ja nog effe.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schaam jequote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens, ik ben nu 10 minuten te laat voor natuurkunde. Ik heb geen zin om weer terug te gaan. Maar buiten heb ik echt nooit aanspraak btw, zelfs met hond
Bij mij wel, fantasy festivalsquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben alleen uit gegaan een keer.
Was geen succes.
Zelfs dat lukt me. Begin effe onwennig. Maar al snel heb ik aanspraak en begint een te gekke avondquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben alleen uit gegaan een keer.
Was geen succes.
Ja true, ik ben nog wel onbevangen. Maar je weet misschien ook meer naar wat voor soort meisje je zoekt op deze leeftijd, dus dat maakt de "selectie" weer kleinerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh ben ik ff weg..
Overigens bedoelde ik met lastiger op je 28e dat je veel sneller beren op de weg zult zien. Althans, ik was op mijn 17e net een dartel veulenheerlijk onbevangen. En nu ben ik wat meer van de kat de boom uit kijken.
De reden van heloefs verpeste dinsdagquote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is die flirt tussen Edda en Newbie?
Er bloeit wat tussen hun en ik was te laat.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is die flirt tussen Edda en Newbie?
Mag ik een teiltje.quote:
Ga ergens anders gefrusteerd doenquote:
Ach ik ben altijd te laat het went.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef:
Ben wel benieuwd wat er gebeurt dat op de meet
Mind the PI woman.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ga ergens anders gefrusteerd doen
Volgens mij kunnen sommige users hier dat heel goedquote:Op woensdag 28 september 2011 12:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik ook, ik ga wel cockblocken of hoe dat ook heet
Klopt je moet sociaal worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nog effe.
Je hebt hier 2 problemen te pakken.
1. mensen die gewoon niet sociaal zijn op èèn of andere manier.
En dat is het eerste punt om aan te pakken zoals jij ook zegt.
2. Mensen die gewoon niet iemand tegen komen en wel sociaal zijn.
Nouja lastig allemaal ik hoor bij 2 denk
Als heloef veel beter is dan dat, ben ik hem als voormalig fanatiek spijbelaarster in elk geval niet waardquote:Op woensdag 28 september 2011 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt je moet sociaal worden.
En je komt wel iemand tegen, maar je moet actie ondernemen. En niet gaan afwachten.
@heloef
Je moet maar zo denken, ze wilt kennelijk een los geslagen blowertje hebben als vriend. Een junk die graag lessen overslaat. Top toekomt als hij dat zo volhoud.
Jij bent veel meer waard!! En hij hoeft geen hond mee te nemen, hij is zelf al een bloedhond!
Gewoon zo gaan denken, is dat kut gevoel zo weg
Oh en heloef? KUSJE!!
ik vorig jaar 9 per weekquote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
Ik voel me niet meer kut hoor.![]()
Zij wil hem, prima. Alleen ik ben toch beter dus ze heeft zichzelf er mee.![]()
Daarnaast ook_gek ik had vorig jaar 157 verzuimuren.
Doen.quote:
Dit vind ik een goede tip om de sleur te doorbreken. Je begint dan over dingen na te denken enquote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben sommige weken 2 dagen naar school geweest.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
ik vorig jaar 9 per week![]()
heb het niet opgeteld, though
ik ook. Ik spijbel nu niet meer, althans, zo wordt het niet genoemd, want niet verplichtquote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sommige weken 2 dagen naar school geweest.![]()
Maar ik heb mijn leven gebeterd.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
ik ook. Ik spijbel nu niet meer, althans, zo wordt het niet genoemd, want niet verplicht
Maar ik kom hoogstens drie colleges per week niet nu (toch weer zes uur dan)
Goede start dan welquote:Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
ik ook. Ik spijbel nu niet meer, althans, zo wordt het niet genoemd, want niet verplicht
Maar ik kom hoogstens drie colleges per week niet nu (toch weer zes uur dan)
Nee, 18 en nu eerstejaarsstudentequote:
Ik heb geen concentratie voor die werkcollegesquote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede start dan welIk heb er maar 1 gemist in 3 weken, zo hoort het. Vrijdagochtendcolleges ":(
Ik ga hier maar niet eens over beginnenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Spijbelen dat heb ik nooit gedaan.maar goed ik was ook heel braaf.
Zo iemand ben ik in mijn aanwezigheid, dus blijf ik maar wegquote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef debeterebob het volgende:
De ergste mensen zijn de mensen die niet op letten en alleen maar lopen te ouwehoeren en dan zelf hun vakken binnenkoppen en hun maten laten falen
Ik vond je al zo volwassen praten, en je grammatica en zinsbouw en zo waren ook goed, iets wat je tegenwoordig niet zo vaak meer ziet bij vijftienjarigenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, 18 en nu eerstejaarsstudente
Maar dat spijbelen deed ik wel toen ik 15 was
ohja zelf''studie''quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik vond je al zo volwassen praten, en je grammatica en zinsbouw en zo waren ook goed, iets wat je tegenwoordig niet zo vaak meer ziet bij vijftienjarigen
CollegesGeen verplichtingen
Zelfstudie
![]()
Ik zie er jammer genoeg wel uit alsof ik vijftien benquote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik vond je al zo volwassen praten, en je grammatica en zinsbouw en zo waren ook goed, iets wat je tegenwoordig niet zo vaak meer ziet bij vijftienjarigen
CollegesGeen verplichtingen
Zelfstudie
![]()
Dat het voor jou niet werkt betekent niet dat het geen uitkomst kan zijn voor anderen die misschien wel concentratieproblemen hebben in een grote groep.quote:
Ik zou je geen 15 schatten anders.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zie er jammer genoeg wel uit alsof ik vijftien ben
Maar bedankt voor het compliment
Hoe vaak mensen me deze week al wel niet gevraagd hebben hoeveel klassen ik wel niet heb overgeslagen terwijl ik alles keurig volgens schema deed verbaasde me anders best welquote:Op woensdag 28 september 2011 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou je geen 15 schatten anders.
klopt, en in dat natuurgebied kom je vast mensen tegenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Dit vind ik een goede tip om de sleur te doorbreken. Je begint dan over dingen na te denken en
je hebt ff een moment van zelfreflectie. Ik woon in een natuurgebied en kan niet zozeer mensen, huizen en auto's kijken, maar gewoon ff wat frisselucht is al voldoende.
dat zeker ja! Er zijn genoeg opties die je kan ondernemen die geen geld kostenquote:De sleur doorbreek ik ook door naar de sportschool te gaan bijv. heerlijk na het werk ff sporten en zo weer leeg naar huis te gaan.
Je tussen de mensen begeven zonder uit te willen gaan kan natuurlijk ook gewoon op donderdagavond of zaterdag in een drukke stad. Ga je naar de mediamarkt, kledingwinkels etc.. en er wordt genoeg geflirt.
Zelfstudie is hier wel anders dan toen ik op de middelbare zat- daar hield het in dat je een (paar) uur(tjes) rondhing achter een pc in het studiecentrum, en probeerde te gamen zonder dat de onderwijsassistente het zag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook een keer gehad toen ik nog bij de AH-werkte.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Edarrawen het volgende:
En oh ja, de caissière dacht dat ik een vervalste ID-kaart had toen ik probeerde alcohol te kopen, faalactie
Je zag haar zo kijken van: daar klopt iets niet
Ach ik word met mijn 28 soms ook nog 20 geschatquote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Edarrawen het volgende:
En oh ja, de caissière dacht dat ik een vervalste ID-kaart had toen ik probeerde alcohol te kopen, faalactie
Je zag haar zo kijken van: daar klopt iets niet
Mijn gedrag is inderdaad de voornaamste factor voor de vergissingen in schattingen van mijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik word met mijn 28 soms ook nog 20 geschaten mijn gedrag helpt niet echt
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe je eruit zietquote:Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn gedrag is inderdaad de voornaamste factor voor de vergissingen in schattingen van mijn leeftijd.
Vandaar dat het leeftijdsverschil tussen jullie niet veel uitmaaktquote:Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet heeeel soms mijn id laten zien. Maar over t algemeen word ik 3 tot 4 jaar ouder geschat en mijn vriend 5 jaar jonger
Nouja 4 jaar verschil, dat zou bij mij nog wel kunnen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat het wel even schrikken zou zijn als ik er achter kwam dat een meisje ineens veel jonger is dan ik dacht.Zeker als ze 20 is ipv 24 bv.
Ik schrik wel altijd van de leeftijd van vooral meisjes rond de 14 waarvan ik dacht dat ze een leeftijdsgenoot warenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat het wel even schrikken zou zijn als ik er achter kwam dat een meisje ineens veel jonger is dan ik dacht.Zeker als ze 20 is ipv 24 bv.
Nu ben ik benieuwd naar een foto van jouquote:Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet heeeel soms mijn id laten zien. Maar over t algemeen word ik 3 tot 4 jaar ouder geschat en mijn vriend 5 jaar jonger
4 jaar jonger kan best inderdaad. Maar als jij denkt dat ze 4 jaar jonger is en dat blijkt 8 jaar te zijn wordt dat al iets heel anders.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja 4 jaar verschil, dat zou bij mij nog wel kunnen hoor.
make up en een push up bh, ja dat scheelt zo jarenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik schrik wel altijd van de leeftijd van vooral meisjes rond de 14 waarvan ik dacht dat ze een leeftijdsgenoot waren
Ik vind dat zo zielig, dat die kinderen dat doen, en denken dat dat hoort.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
make up en een push up bh, ja dat scheelt zo jaren
I blame MTV and Hollywoodquote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zielig, dat die kinderen dat doen, en denken dat dat hoort.
Tja dat is de tijd tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zielig, dat die kinderen dat doen, en denken dat dat hoort.
So do Iquote:
Ik ben wel benieuwd hoe jij er met meer make-up uitzietquote:Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
So do I
Neemt niet weg dat ik het een droevige zaak vind.
Ik vind het af en toe best frustrerend dat kinders/pubers die de helft van mijn leeftijd zijn meer ervaring hebben dan mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
So do I
Neemt niet weg dat ik het een droevige zaak vind.
Op de dag erna als een clown.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij er met meer make-up uitziet
zelfde verhaal bij mijquote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe best frustrerend dat kinders/pubers die de helft van mijn leeftijd zijn meer ervaring hebben dan mij.
Kan je echt niks hebben dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op de dag erna als een clown.
Ik ben allergisch
Wees alsjeblieft niet jaloers, ze zijn verpest door de maatschappij.quote:
Gelukkig weet ik dat het altijd erger kanquote:
Nee, zelfs geen op waterbasis gemaakte schmink die onschadelijk is voor 99,9% van de kinderen op de peuterspeelzaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je echt niks hebben dan?
ik ben 30 en date nu met een meiske van 21, ik merk wel dat ze in bepaalde dingen nog niet 'zo ver' is als ik ben maar we zien wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lipper en ik schelen 6 jaar. Vinden we allebei best, maar als hij 6 jaar jonger was geweest was het nooit iets gewordenEn ook niet als hij 2 jaar jonger was
Aah kijk komen we weer op een puntje.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft niet jaloers, ze zijn verpest door de maatschappij.
dat is wel vervelend. Puur natuur is vaak veel mooier dan een Indianen gezichtquote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen op waterbasis gemaakte schmink die onschadelijk is voor 99,9% van de kinderen op de peuterspeelzaal.
Altijd jezelf blijven, altijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
Aah kijk komen we weer op een puntje.
Moet ik me aanpassen aan de maatschappij (om meer kans te maken)
Of mezelf blijven (en minder kans hebben)
Mijn beste vriend van de basisschool heeft een mbo iets gedaan en heeft nu een auto van de zaak, al een serieuze relatie gehad en een groot sociaal leven. De mazzelpikquote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft niet jaloers, ze zijn verpest door de maatschappij.
Ik ben een keer met Faye wezen shoppen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
make up en een push up bh, ja dat scheelt zo jaren
Dat laatstquote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
Aah kijk komen we weer op een puntje.
Moet ik me aanpassen aan de maatschappij (om meer kans te maken)
Of mezelf blijven (en minder kans hebben)
Ja dat dacht ik dus ook, maar geen succes tot nu toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Altijd jezelf blijven, altijd.
Kan jij ook doen om je manboobd beter uit te laten komenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een keer met Faye wezen shoppen.
Er zitten echt gigantische vullingen in sommige BH's niet normaal.
Je bent niet aan het einde van je leven ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar geen succes tot nu toe.
ja dat wil ik ook niet, maar ik merk gewoon dat de jaren steeds harder gaan (voor mijn idee dan)quote:Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent niet aan het einde van je leven ofzo
Word eens wat minder negatief over je leeftijd.
Watquote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe best frustrerend dat kinders/pubers die de helft van mijn leeftijd zijn meer ervaring hebben dan mij.
You messed with the wrong fat guy.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan jij ook doen om je manboobd beter uit te laten komen
Niet om je slecht te laten voelen, maar de jaren gaan ook steeds harder naarmate je ouder wordt. Je hebt nu eenmaal meer verleden, daardoor wordt tijd steeds meer een relatief begrip.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook niet, maar ik merk gewoon dat de jaren steeds harder gaan (voor mijn idee dan)
Als 20 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet raar. Maar als je 25 bent dan is dat wel raar en zal dat wel een reden hebben. Uit eindelijk zoekt iedereen de beste partner voor eventuele kinderen. En iemand die nog nooit een relatie heeft gehad daar is iets mis meequote:Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent niet aan het einde van je leven ofzo
Word eens wat minder negatief over je leeftijd.
hmmm daar ben ik het totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Wen aantal vrouwen kunnen wel een extra likje make-up gebruiken.
Soms zie ik vrouwen zonder make-up dank ik echt van ach ach meisje meisje toch. Wat doe je zelf toch aan. Je bent al niet zo knap van je zelf.
Subtiele make-up is wel mooi. Laat ogen beter uitkomen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm daar ben ik het totaal niet mee eens.
make-up, kom op, als dat dan het gene is wat die vrouw voor jou leuk moet maken?
28quote:
Volgens de maatschappij wel ja. Maar boeiend. Ook als je ouder bent kan het ineens goed komen, tenzij je jezelf hebt laten verzuren door het niet hebben van een relatie. Dat vindt geen enkele potentiële partner leuk.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als 20 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet raar. Maar als je 25 bent dan is dat wel raar en zal dat wel een reden hebben. Uit eindelijk zoekt iedereen de beste partner voor eventuele kinderen. En iemand die nog nooit een relatie heeft gehad daar is iets mis mee
Ik heb sowieso al schijt aan wat volgens de maatschappij moet. En een relatie is geen garantie voor gelukquote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Volgens de maatschappij wel ja. Maar boeiend. Ook als je ouder bent kan het ineens goed komen, tenzij je jezelf hebt laten verzuren door het niet hebben van een relatie.
Maatschappij boeit me nog geneens zo, maar het verzuurt wel een beetje als je 28 ben zoals ik en tijn en dat je nog steeds niemand hebt gevonden.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Volgens de maatschappij wel ja. Maar boeiend. Ook als je ouder bent kan het ineens goed komen, tenzij je jezelf hebt laten verzuren door het niet hebben van een relatie.
Niemand heeft make-up nodig, ook_gekquote:Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Wen aantal vrouwen kunnen wel een extra likje make-up gebruiken.
Soms zie ik vrouwen zonder make-up dank ik echt van ach ach meisje meisje toch. Wat doe je zelf toch aan. Je bent al niet zo knap van je zelf.
Kree komt gewoon een beetje over alsof hij vindt dat het echt slecht is geen relatie te hebben op zijn leeftijd. Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar niet enthousiast van worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al schijt aan wat volgens de maatschappij moet. En een relatie is geen garantie voor geluk
Nodig hebben is een groot woord, maar ik vind make-up de meeste mensen wel mooier maken.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Niemand heeft make-up nodig, ook_gekHoe oud was je ook alweer? Je doet me nu echt denken aan van die plastisch chirurgen die dan tegen een kerngezond meisje dingen zeggen als: "Ja, ik zou die borsten even corrigeren en de neus wat minder afwijkend maken"
alsof je van jezelf al niet goed bent, echt heel jammer vind ik dat altijd.
Prima als je al die dingen wilt gebruiken maar "nodig" is het nooit.
Nou de vrouwen waar ik het nu over heb zullen nooit een kans bij me makenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm daar ben ik het totaal niet mee eens.
make-up, kom op, als dat dan het gene is wat die vrouw voor jou leuk moet maken?
Ik vind dat het wat van hun eigenheid wegneemt, het is wel mooier, maar niet hoe ze echt zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nodig hebben is een groot woord, maar ik vind make-up de meeste mensen wel mooier maken.
Echt slecht vindt ik het niet (en dat is dan vanuit de maatschappelijke norm, van je moet wel een vriendin hebben op die leeftijd)quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kree komt gewoon een beetje over alsof hij vindt dat het echt slecht is geen relatie te hebben op zijn leeftijd. Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar niet enthousiast van worden.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Maatschappij boeit me nog geneens zo, maar het verzuurt wel een beetje als je 28 ben zoals ik en tijn en dat je nog steeds niemand hebt gevonden.
Vooral ook omdat ik behoefte heb aan iemand (en dan nog geneens voor de seks) maar gewoon een arm om je schouder etc.
Klinkt best wel triest eigenlijk als ik dit zo typ. maargoed
Als je verzuurd overkomt dan wel. Helaas op datingsites zal je de vraag krijgen en dan komt vanzelf uit de mouw.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kree komt gewoon een beetje over alsof hij vindt dat het echt slecht is geen relatie te hebben op zijn leeftijd. Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar niet enthousiast van worden.
ok dan hebben ze make-up op dan vindt je ze leuk.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou de vrouwen waar ik het nu over heb zullen nooit een kans bij me maken
Nodig is iets wat overdreven, maar de mindere vrouwen knappen er wel van op.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Niemand heeft make-up nodig, ook_gekHoe oud was je ook alweer? Je doet me nu echt denken aan van die plastisch chirurgen die dan tegen een kerngezond meisje dingen zeggen als: "Ja, ik zou die borsten even corrigeren en de neus wat minder afwijkend maken"
alsof je van jezelf al niet goed bent, echt heel jammer vind ik dat altijd.
Prima als je al die dingen wilt gebruiken maar "nodig" is het nooit.
Het accentueert je sterke punten ja, maar waarom zijn mensen zo bang te laten zien wat aan hen er niet zo mooi is? Dat is ook een deel van wie je bent, ik vind het slecht dat mensen zich daar tegenwoordig voor schamen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Edda, als je make up góed gebruikt, accentueert het je sterke punten, het maakt je niet anders. Ik denk dat dat ook bedoeld wordt.
Wat ik zeg, ze zullen nooit kans maken bij mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
ok dan hebben ze make-up op dan vindt je ze leuk.
Stel je begint een relatie en dan?
Ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
Ik krijg alleen maar vituele knuffels
Zelfs dat niet eensquote:
Virtuele knuffel voor Tijnquote:
uiteraard, het kan meewerken.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ze zullen nooit kans maken bij mij.
Maar ze kunnen er heel anders uitzien en beterer uit zien door subtiele make-up om de plus punten naar voren te brengen.
Jij gebruikt inderdaad subtiel make-up.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben hier nog niet echt iemand tegen gekomen met wie ik, als ik vrijgezel was, absoluut niet zou daten. Alhoewel de échte jonkies wel afvallentenzij het zo goed klikt dat ik t niet merk.
Als ik de posts zo lees, is Kree ook wel een leuke jongen. Sociaal, leuk om mee te praten.. Maar daar blijft het beoordelen via internet bij
Ik draag bijna nooit makeup, en als ik makeup draag is het een klein beetje foundation.
Maar ik zou mijn haar wel willen verbloemen. Ik heb dat afgrijselijke pluizige haarZelfs de stijltang helpt niet. Maar in mijn fobo heb ik makeup op en volgens mij lijk ik daar niet op een plamuurstick.
Tijn je vergeet mijn knuffels
Over knuffels gesproken, die kun je niet genoeg hebben. Ik heb mijn vriend maar knuffel ook graag met anderen
Ik zoek trouwens een vakantiemaatje. Wie biedt?
Nou krijg ik dan ook een virtuele knuffel van je?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben hier nog niet echt iemand tegen gekomen met wie ik, als ik vrijgezel was, absoluut niet zou daten. Alhoewel de échte jonkies wel afvallentenzij het zo goed klikt dat ik t niet merk.
Als ik de posts zo lees, is Kree ook wel een leuke jongen. Sociaal, leuk om mee te praten.. Maar daar blijft het beoordelen via internet bij
Ik draag bijna nooit makeup, en als ik makeup draag is het een klein beetje foundation.
Maar ik zou mijn haar wel willen verbloemen. Ik heb dat afgrijselijke pluizige haarZelfs de stijltang helpt niet. Maar in mijn fobo heb ik makeup op en volgens mij lijk ik daar niet op een plamuurstick.
Over knuffels gesproken, die kun je niet genoeg hebben. Ik heb mijn vriend maar knuffel ook graag met anderen
Oh jaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij vergat net wel Tijn een knuffel te geven, dus zou niet eerlijk zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou krijg ik dan ook een virtuele knuffel van je?
hahaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jij vergat net wel Tijn een knuffel te geven, dus zou niet eerlijk zijn
grouphug allemaalquote:Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jij vergat net wel Tijn een knuffel te geven, dus zou niet eerlijk zijn
I join this virtual group hugquote:
quote:
Nu nog een app uitvinden dat je dan ook het gevoel krijgt dat je daadwerkelijk een knuffel krijgtquote:Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
I join this virtual group hug
Een van de beste reden om een technische studie te gaan doen, binnenkort gewoon knuffelen met holo'squote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog een app uitvinden dat je dan ook het gevoel krijgt dat je daadwerkelijk een knuffel krijgt
Top we gaan naar bali!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Over versieren in de kroeg.. Ik deed dat soms, of andersom. Maar dat was zo makkelijk lullen dat ik uiteindelijk de avond afsloot met iemand die ik toch niets vond. Dus daar ben ik een beetje uitgegroeid
Kree je mag er irl ook wel een hoor
Ook gek: Waarom niet?Mijn vriend en ik hebben 1 of 2 bestemmingen waarbij we allebei genieten. Maar over het algemeen is hij iemand die de hele dag door in de bergen gaat, en vliegangst heeft, terwijl ik zo graag naar amerika of bali ofzo zou gaan, vandaar. En mijn vriend laat me gerust met een ander gaan hoor, man of vrouw. Ik heb ook geen geheimen, anders zou ik dit niet op internet posten
Hij lurkt in dit topic
Niet zoveel naar meisjes hun mond praten. Kom op voor je eigen mening. En heb het af en toe over seks. Niet dat dat het enige onderwerp moet zijn waarover je praat, maar je moet mensen wel een beetje uitdagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Maar even wat anders zo dat ik niet meer in dezelfde hoek terecht kom.
Hoe zorg ik er voor dat ik niet gefriendzoned word?
Alleen knuffelen?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een van de beste reden om een technische studie te gaan doen, binnenkort gewoon knuffelen met holo's
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen knuffelen?![]()
Zoals Cassan zegt er bestaat wel zoiets.
R&P vakantiereisje? ik ben er voor inquote:Op woensdag 28 september 2011 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top we gaan naar bali!!!
Wanneer gaan we?
Zou je een ding kunnen noemen waarop ik moet letten?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
die bestaat!
Heloef: Minder lief zijn. Je hoeft geen klootzak te zijn, maar wel weten wat je wilt.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef Cassandra87 het volgende:
*geeft virtuele knuffel aan tijn (die krijg je wel vaker van mij)
Ik wil volgend jaar naar bali maar moet in t hoogseizoen, volgend schooljaar start mijn opleiding, en daartussenin heb ik cursus :s
Tot die tijd ben ik nog op zoek naar een vriendjequote:Op woensdag 28 september 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]ik wel. En van knuffelen kan dat andere wat hier niet genoemd mag worden komen.
![]()
Ik heb een keer ergens gelezen dat er speeltjes waren voor dat soort dingennu nog met holo/3dhd etc. En dan kan je alle fantasieën die je hebt waar maken. Virtueel dan.
Hij moet wat meer voor zich zelf opkomen en eerder er voor gaan en duidelijk er voor gaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
die bestaat!
Heloef: Minder lief zijn. Je hoeft geen klootzak te zijn, maar wel weten wat je wilt.
Arm vriendjequote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Tot die tijd ben ik nog op zoek naar een vriendje
Dit, maar dan vriendinnetjequote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Tot die tijd ben ik nog op zoek naar een vriendje
Ja aantal keer. YMCA maar dat is ongeveer tussen de 16 t/m 25 Wat er verder nog is geen ideequote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
Is één van jullie wel eens meegeweest op een groepsreis?
Of waarom organiseert men dat niet vanuit hier? Hoeft niet duur te zijn.
Oh maar ik zeg gewoon hoe ik over dingen denk.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zoveel naar meisjes hun mond praten. Kom op voor je eigen mening. En heb het af en toe over seks. Niet dat dat het enige onderwerp moet zijn waarover je praat, maar je moet mensen wel een beetje uitdagen.
Tssk, als je een beetje sociaal bent kan je met iedereen opschieten.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben voor groepsreis! Maar eerst maar gewoon meetenAnders zit je zo een week opgescheept met mensen die je niet mag haha
Ja, een reis naar New Yorkquote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
Vroeger was ik ook niet zo'n held. Tegenwoordig zeg ik gewoon wat in mij opkomt. Je zal vast wel eens gedacht hebben aan een opmerking die over het randje is. In plaats van die in te slikken omdat ze je anders misschien niet meer aardig vindt moet je het gewoon zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik zeg gewoon hoe ik over dingen denk.
In dat uitdagen gedeelte schort het mij meer aan.
En dit nu precies iets wat ik andersom moet doen. Ik zeg dingen die op het randje zijn of juist daarover wel. Met vaak negatieve gevolgen. Ik moet dus leren een keer iets niet te zeggen. En dat lukt steeds beter.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook niet zo'n held. Tegenwoordig zeg ik gewoon wat in mij opkomt. Je zal vast wel eens gedacht hebben aan een opmerking die over het randje is. In plaats van die in te slikken omdat ze je anders misschien niet meer aardig vindt moet je het gewoon zeggen.
Als iemand er niet van gediend is dan is dat hun eigen schuld.
Bij mij lukt steeds meer zeggen steeds beter. Mede door dit topic, door de hele tijd TMI te geven. Dat heeft wel geholpenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dit nu precies iets wat ik andersom moet doen. Ik zeg dingen die op het randje zijn of juist daarover wel. Met vaak negatieve gevolgen. Ik moet dus leren een keer iets niet te zeggen. En dat lukt steeds beter.
Information is never too muchquote:Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij lukt steeds meer zeggen steeds beter. Mede door dit topic, door de hele tijd TMI te geven. Dat heeft wel geholpen
Jij bent toch ook een autist? Niet beledigend bedoeld hoor. Maar dat soort dingen draait meer om de manier waarop je het brengt dan de boodschap. Als je autistisch bent dan kan je gewoon niet goed inschatten hoe je bepaalde dingen moet brengen, dan kan je het inderdaad beter laten.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dit nu precies iets wat ik andersom moet doen. Ik zeg dingen die op het randje zijn of juist daarover wel. Met vaak negatieve gevolgen. Ik moet dus leren een keer iets niet te zeggen. En dat lukt steeds beter.
Dat klopt inderdaad. Maar door meer met mensen om te gaan tijdens werk/whatever leer je steeds beter inschatten waar de grens ligt. Ook al zal ik vaak genoeg de plank volledig mis slaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een autist? Niet beledigend bedoeld hoor. Maar dat soort dingen draait meer om de manier waarop je het brengt dan de boodschap. Als je autistisch bent dan kan je gewoon niet goed inschatten hoe je bepaalde dingen moet brengen, dan kan je het inderdaad beter laten.
Ik schat heloef in als bijzonder sociaal en iemand die wel weet hoe je iets moet zeggen om de boodschap op de juiste manier over te laten komen.
Wij warem vroeger echt koning teveel infoquote:Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij lukt steeds meer zeggen steeds beter. Mede door dit topic, door de hele tijd TMI te geven. Dat heeft wel geholpen
Dat sporten sla ik over. Oh wacht zuipen en neuken ...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Wintersport me ze alle! Zuipen, skien en neuken!
Als we geen stel worden wil ik ook wel mee hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Ed als jij Newbie een stel worden ga je toch niet mee naar Sziget he?
Want het is voor mij teveel van het goede om met twee stellen daar naar toe te gaan. Een is al erg genoeg.
Skien is nu net de enige sport die ik wel leuk vind, je hoeft helemaal niks te doen behalve zo relaxt mogelijk de helling afglijden en het kost geen energie want zwaartekrachtquote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sporten sla ik over. Oh wacht zuipen en neuken ...
Ligt er aan welke TMI. Dat je net hebt zitten schijten kan je inderdaad beter achterwege laten. Dat je vindt dat iemand lekkere tieten heeft mag je best zeggen, in de juiste context.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij warem vroeger echt koning teveel info
Gelukkig heb ik dat afgeleerd.
*mompelt iets over E=MC²*quote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Skien is nu net de enige sport die ik wel leuk vind, je hoeft helemaal niks te doen behalve zo relaxt mogelijk de helling afglijden en het kost geen energie want zwaartekracht
Mompelt iets over kinetische energie door omzetting uit zwaarte-energie enzoquote:
Ik zou toch met mijn mond vol tanden staan als een date dat gaat uitleggenquote:
Ik zit daar hard over te denken, een meid die ik ken doet dat nu.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben voor groepsreis! Maar eerst maar gewoon meetenAnders zit je zo een week opgescheept met mensen die je niet mag haha
Het massadefect is te verwaarlozen op ski-snelheid, dus die formule zou ik dan niet snel noemenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou toch met mijn mond vol tanden staan als een date dat gaat uitleggenze scoort dat wel punten
Zeker doen hoor, ik hoor er goede verhalen overquote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit daar hard over te denken, een meid die ik ken doet dat nu.
Wacht even op haar ervaringen. (dat is ook zo'n singels reis)
Gelukkig snap ik te weinig van natuurkunde om dit nog te begrijpenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het massadefect is te verwaarlozen op ski-snelheid, dus die formule zou ik dan niet snel noemen
Ja ik ook, maarja je zit wel een week (of 2) met die mensen dat weerhoudt me een beetje op èèn of andere manier.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker doen hoor, ik hoor er goede verhalen over
Ik lul ook maar wat in de ruimte hoor, heb hier niet echt verstand van namelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig snap ik te weinig van natuurkunde om dit nog te begrijpenEn wiskunde daar beheers ik maar een discipline van
Zou er ook een formule zijn om aantrekkingskracht tussen 2 mensen te berekenen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat in de ruimte hoor, heb hier niet echt verstand van namelijk
Ik denk de uitkomst van die formule <3 is.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou er ook een formule zijn om aantrekkingskracht tussen 2 mensen te berekenen?
En dat betekend?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk de uitkomst van die formule <3 is.
Ja, Newtons gravitatiewet. Maar dat is een andere soort aantrekkingskracht dan je bedoeldequote:Op woensdag 28 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee over schijten had ik het niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt er aan welke TMI. Dat je net hebt zitten schijten kan je inderdaad beter achterwege laten. Dat je vindt dat iemand lekkere tieten heeft mag je best zeggen, in de juiste context.
"Zei ik dat of dacht ik dat" is ook altijd een mooi excuus.
hmm een formule.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het werkt hoor. Echt waar.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee over schijten had ik het niet.![]()
Alles wat seksueel is.
Oh god.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als we geen stel worden wil ik ook wel mee hoor
Lijkt me wel tof om heen te gaan.
Ik ben er mee opgehouden toen ik niet meer gefrustreerd was.quote:
Gewoon af en toe wel eens doen. Stoppen met van tevoren bedenken wat mensen van je zouden vinden.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgehouden toen ik niet meer gefrustreerd was.
"I like FAT butts and I cannot lie!" ;0quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Edarrawen het volgende:
Ja, Newtons gravitatiewet. Maar dat is een andere soort aantrekkingskracht dan je bedoelde
Huh zei ik dat hart op?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
"Zei ik dat of dacht ik dat" is ook altijd een mooi excuus.
Ik ben dan meer het type dat zou gaan voor "ik zeg alleen wat iedereen denkt"quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh zei ik dat hart op?
Doet het altijd goed
Of:quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
"I like FAT butts and I cannot lie!" ;0
Ik had het kwadraat vergeten en de edit ging misquote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Edarrawen het volgende:
F = G × (M1 × M2) / r^2
![]()
met M1 is persoon 1 en M2 persoon 2
dus geen afstand bewaren
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Edarrawen het volgende:
F = G × (M1 × M2) / r
![]()
dus geen afstand bewaren
Ja.quote:
Ik vind je een beetje raar, maar hiermee scoor je wel pluspuntenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik had het kwadraat vergeten en de edit ging mis
r is de afstand tussen de twee massa's dus als je twee keer zo ver weg staat van iemand die leuk is is er 4 keer zo weinig aantrekkingskrachtquote:
Dank jequote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje raar, maar hiermee scoor je wel pluspunten
Oh.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
r is de afstand tussen de twee massa's dus als je twee keer zo ver weg staat van iemand die leuk is is er 4 keer zo weinig aantrekkingskrachtzie kwadraatje in de mislukte edit
Van het een kan ook die ander die ik bedoel komen dan is ze wel letterlijk en figuurlijk voor mij gevallen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, Newtons gravitatiewet. Maar dat is een andere soort aantrekkingskracht dan je bedoelde
Alle factoren die van belang zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmm een formule.
Uiterlijk / innerlijk of andersom
Leg eens uit danquote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn intelligente nerdgrapje wordt niet begrepen
haha wat is G dan? en r?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Edarrawen het volgende:
F = G × (M1 × M2) / r
![]()
dus geen afstand bewaren
Dus als ik dichtbij kom, meer aantrekkingskrachtquote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
r is de afstand tussen de twee massa's dus als je twee keer zo ver weg staat van iemand die leuk is is er 4 keer zo weinig aantrekkingskrachtzie kwadraatje in de mislukte edit
Datekneus for life!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, het gebruikelijke gemekker dus
G is de gravitatieconstante die ervoor zorgt dat de kracht 6,63E34 keer zo klein wordt zodat je niet door elkaar wordt opgeslokt en r is de afstand tussen jullie beiden.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van het een kan ook die ander die ik bedoel komen dan is ze wel letterlijk en figuurlijk voor mij gevallen.
[..]
Alle factoren die van belang zijn
[..]
Leg eens uit dan
[..]
haha wat is G dan? en r?
Plus punten om het zeker niet te worden jaquote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje raar, maar hiermee scoor je wel pluspunten
eenzaam voor altijdquote:
Vooruit. <3 betekent natuurlijk minder dan drie in wiskundige termen. <3 wordt ook gebruikt om een hartje weer te geven, als je je hoofd zijwaarts houdt.quote:
*insert foreveralone.jpg*quote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
eenzaam voor altijdbut i like
Nerdgrapjesquote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit. <3 betekent natuurlijk minder dan drie in wiskundige termen. <3 wordt ook gebruikt om een hartje weer te geven, als je je hoofd zijwaarts houdt.
Dus, de uitkomst van de formule van positieve aantrekkingskracht tussen twee mensen = <3
Ik legde hem alleen uit omdat je autist bent, hè?
hahaquote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
G is de gravitatieconstante die ervoor zorgt dat de kracht 6,63E34 keer zo klein wordt zodat je niet door elkaar wordt opgeslokt en r is de afstand tussen jullie beiden.
ik snap hetquote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit. <3 betekent natuurlijk minder dan drie in wiskundige termen. <3 wordt ook gebruikt om een hartje weer te geven, als je je hoofd zijwaarts houdt.
Dus, de uitkomst van de formule van positieve aantrekkingskracht tussen twee mensen = <3
Ik legde hem alleen uit omdat je autist bent, hè?
Ja dat is niets geworden. Geen klik IRLquote:Op woensdag 28 september 2011 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn had je geen date via paiq of is dat niets geworden de laatste keer
Een kinderhand is nu eenmaal gauw gevuldquote:Op woensdag 28 september 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens hele flauwe humor.
Die meestal gaat over de relatie tussen mij en mijn rechterhand.
En hoe is de relatie momenteel? Dus als je met links gaat dan ga je vreemd?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Niet geil.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Ik wil van die relatie af.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is de relatie momenteel? Dus als je met links gaat dan ga je vreemd?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een kinderhand is nu eenmaal gauw gevuld
Dan kun je nog beter SM grapjes maken zoals Tijnquote:Op woensdag 28 september 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Maar je moest wel lachen om die pannekoekmix grap.quote:
Ik doe het weer allemaal verkeerd he.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter SM grapjes maken zoals Tijn
Die jongen kent de klappen van de zweep nog nietquote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter SM grapjes maken zoals Tijn
Topgrap Tijn!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen kent de klappen van de zweep nog niet
Hij is best grappig die tijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen kent de klappen van de zweep nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |