abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102471641

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_102471652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Beter een paupermachine dan geen machine.

Waarom ik dit zeg is omdat mij opvalt dat voor alles wat iedereen aan tips geeft jij een externe factor als excuus aandraagt.
Nee, geen externe factor. Het ligt aan mij, weet ik best ;)
En ik ben al gestopt met gamen, vind ik al heel wat voor nu.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102471654
zo die was snel :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef kedge het volgende:

[..]

_O- Red alert... gelijkwaardige situatie hier thuis gehad op zo'n oude pc, wat toendertijd hypermodern was.
Nou inderdaad een 486er 15 min wachten todat je kon beginnen met spelen.
Blijft een vet spel overigens maar ik ben niet zo meer van het gamen de laatste tijd
Do what you love, love what you do!
pi_102471705
En Cassandra, besef je wel dat ik mijn enige eigenwaarde haal uit het feit dat ik bij je favofokkers sta? ;(
pi_102471720
Goh edda je bent nog jong, komt wel goed hoor :)
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen echt reageren alsof het einde zoek is. Soms op iemands 16e, soms op iemands 25e. Volgens mij is het nooit te laat om te veranderen, al wordt het later wel lastiger omdat je gewoonweg niet meer zo onbevangen zult reageren op je 30e dan als toen je 15 was
pi_102471732
Das wel sneu dbb, zal ik t maar laten staan? :P
  woensdag 28 september 2011 @ 11:33:40 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471735
Ik heb genoeg hobby's.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102471745
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee, geen externe factor. Het ligt aan mij, weet ik best ;)
En ik ben al gestopt met gamen, vind ik al heel wat voor nu.
Online gamen is een killer voor je sociale leven. Mensen die zeggen dat het wel sociaal is omdat ze af en toe naar een guildmeet gaan waar ze met even zo afgestompte mensen zitten te BBQ'en houden zichzelf voor de gek.

Het hebben van echte vrienden is sociaal. Focus je daar dan ook op :) Gamen is trouwens niets mis mee, ik game ook met vrienden op de bank, of voordat ik de stad in ga. Maar nooit heb ik een sociale happening afgezegd omdat ik liever ging gamen.
pi_102471757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen echt reageren alsof het einde zoek is. Soms op iemands 16e, soms op iemands 25e. Volgens mij is het nooit te laat om te veranderen, al wordt het later wel lastiger omdat je gewoonweg niet meer zo onbevangen zult reageren op je 30e dan als toen je 15 was
Weet ik :)
Mijn leven is al veel leuker dan vier maanden geleden, ik ga me hier niet laten opjagen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102471761
quote:
Das wel sneu dbb, zal ik t maar laten staan? :P
Hehe. Het is jouw feestje :P
pi_102471779
quote:
Ja dat *en* hoe ouder je wordt hoe meer mensen bezet zijn
pi_102471794
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb genoeg hobby's.
Zoals?
pi_102471797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Online gamen is een killer voor je sociale leven. Mensen die zeggen dat het wel sociaal is omdat ze af en toe naar een guildmeet gaan waar ze met even zo afgestompte mensen zitten te BBQ'en houden zichzelf voor de gek.

Het hebben van echte vrienden is sociaal. Focus je daar dan ook op :) Gamen is trouwens niets mis mee, ik game ook met vrienden op de bank, of voordat ik de stad in ga. Maar nooit heb ik een sociale happening afgezegd omdat ik liever ging gamen.
Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.
pi_102471806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef kree het volgende:

[..]

Alsof dat betekent dat het einde zoek is. Wees gewoon eens tevreden.
pi_102471816
Maar ik snap dat hele paniek van groen zijn als je ouder dan 20 bent ook niet overigens
  woensdag 28 september 2011 @ 11:36:42 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zoals?
Voetbal, schrijven, radio maken.
Ik vind dat wel genoeg. :P
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 11:37:10 #17
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef kree het volgende:

[..]

Ik krijg op een of andere manier ook het gevoel dat ik me moet settelen telkens als er weer iemand trouwt die ik ken of een kindje krijgt.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102471858
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Met gamen is wel degelijk iets mis, je zult me dan ook nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat het een sociale bezigheid is die tegen echte vrienden op kan. Het was meer een soort vlucht toen ik het nog deed.
Eens. Zie het ook in mijn omgeving van mensen die niet kunnen matigen. Zo zonde. (oh en ik zit ook nog teveel achter de pc)
pi_102471862
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Schrijven doe ik ook, maar dan in m'n dagboek (hoewel 't nu beter een maandboek zou kunnen heten :P).
pi_102471864
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Schrijven doe ik ook graag :)
Maar is wel een beetje een lonerhobby vind ik.
pi_102471866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Goed dat je gestopt bent hoor.

MMO's is wel iets mis mee, ik heb zelf ook 3 jaar WoW gespeeld, samen met mijn toenmalige vriendin. Nu ik single ben moet ik er niet meer aan denken.

Maar met 'gewone' games is niets mis. Sowieso kan ik niet langer dan een uurtje een game als Gran Turismo spelen, dan verveel ik me al weer en wil ik wat anders doen :')
  woensdag 28 september 2011 @ 11:37:47 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik snap dat hele paniek van groen zijn als je ouder dan 20 bent ook niet overigens
Ik paniekeer ook onterecht. :')
C'est la vie
pi_102471876
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alsof dat betekent dat het einde zoek is. Wees gewoon eens tevreden.
Het einde is niet zoek, maar het wordt wel lastiger als je ouder bent, althans in mijn ervaring.
Er zijn er gewoon veel die al bezet zijn.

Wil niet zeggen dat iedereen dat is, maar je kansen verminderen wel.
pi_102471907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef kree het volgende:

[..]

Het einde is niet zoek, maar het wordt wel lastiger als je ouder bent, althans in mijn ervaring.

Onzin. In mijn vrienden- en kennissenkring is vrijwel iedereen weer single sinds het laatste half jaar. Allemaal relaties van een jaar of 4 à 5 die stuklopen, allemaal begonnen toen ze begin 20 waren.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:38:52 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Schrijven doe ik ook graag :)
Maar is wel een beetje een lonerhobby vind ik.
Ach ja het gaat er om dat je het leuk vind.

Ik schrijf meestal over voetbal. :)
Dat smerige verhaal was eenmalig. :+
C'est la vie
pi_102471910
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef kree het volgende:

[..]

Goh het valt me op dat jij post alsof je al vijftig bent ofzo, zat dames rond de twintig/dertig jaar die single zijn hoor, ik ken er zat.
pi_102471920
Kree zoek je nog net zo actief naar contacten als toen je 18 was? (niet zozeer in relationeel opzicht)
pi_102471929
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach ja het gaat er om dat je het leuk vind.

Ik schrijf meestal over voetbal. :)
Dat smerige verhaal was eenmalig. :+
Ach, ben er van de week wel achtergekomen dat het ook een sociale hobby kan zijn :D
  woensdag 28 september 2011 @ 11:40:04 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ach, ben er van de week wel achtergekomen dat het ook een sociale hobby kan zijn :D
Ik daag jou uit voor een schrijf battle. :7
C'est la vie
pi_102471983
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik daag jou uit voor een schrijf battle. :7
Van mij win je wel, maar Newbie overtref je niet ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 11:42:04 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472016
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Van mij win je wel, maar Newbie overtref je niet ;)
We zullen zien mevrouwtje. :7
C'est la vie
pi_102472034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree zoek je nog net zo actief naar contacten als toen je 18 was? (niet zozeer in relationeel opzicht)
Nou dat is het probleem.
Ik was nooit zo actief met contact maken met meiden op die leeftijd.
Zoiets van het komt vanzelf wel *later*

Maar dat komt het dus blijkbaar niet :')
Daarom zei ik al, als ik terug kon gaan in de tijd dan had ik het anders gedaan.
Maarja dat kan niet.

Dus nu moet ik er maar het beste van maken.
En ja relaties gaan kapot, maar het is zeker dat het voor iemand van 28 lastiger is om iemand te vinden als bijvoorbeeld 18 (of jonger)
pi_102472043
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef heloef het volgende:

[..]

We zullen zien mevrouwtje. :7
Als je dat nou eerder had gezegd, was je misschien niet te laat geweest :P
pi_102472046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat is het probleem.

Daarom zei ik al, als ik terug kon gaan in de tijd dan had ik het anders gedaan.
Maarja dat kan niet.

En ja relaties gaan kapot, maar het is zeker dat het voor iemand van 28 lastiger is om iemand te vinden als bijvoorbeeld 18 (of jonger)
Had mijn verhaal wel kunnen zijn
  woensdag 28 september 2011 @ 11:44:05 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472070
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja als ik had geweten dat jij van schrijven hield. :(
Maar jij kan mijn subtiliteit toch niet aan. Jij hebt meer aan die Brabantse boer. :7
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 11:44:30 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102472078
quote:
Klinkklare onzin. Het wordt juist makkelijker omdat mensen van 28 meer op zoek zijn naar een relatie dan iemand van 18 of jonger (of je moet kalverliefde bedoelen dat is idd makkelijker dan)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 28 september 2011 @ 11:44:35 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472082
quote:

[..]

Nou dat is het probleem.

Maarja dat kan niet.

Ik bedoel dit niet lullig.
Maar ik vrees dat het bij mij ook zo gaat lopen.
C'est la vie
pi_102472083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

gemeen ben je ook he :p
pi_102472084
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja als ik had geweten dat jij van schrijven hield. :(
Maar jij kan mijn subtiliteit toch niet aan. Jij hebt meer aan die Brabantse boer. :7
Ik ben een Tukker nu he 8-)
Da's zelfs erger.
pi_102472107
quote:

[..]

Nou dat is het probleem.

Maarja dat kan niet.

En waarom is het dan lastiger? Je zegt alleen maar dat het zo is, maar volgens mij is het alleen maar je eigen sociale onvermogen.

Dat is geen probleem natuurlijk, maar het zou beter zijn als je tot inzicht zou komen dat je dit zelf helemaal in de hand hebt.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:45:40 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472120
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

gemeen ben je ook he :p
Nee hoor. Ze is te lomp om mijn subtiliteit te begrijpen. :7
C'est la vie
pi_102472130
Kan je jezelf nu even censureren Edar.
pi_102472131
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En waarom is het dan lastiger? Je zegt alleen maar dat het zo is, maar volgens mij is het alleen maar je eigen sociale onvermogen.

Dat is geen probleem natuurlijk, maar het zou beter zijn als je tot inzicht zou komen dat je dit zelf helemaal in de hand hebt.
Nee nee, sociaal heb ik helemaal geen problemen.
Maar ik merk gewoon dat de meeste mensen al bezet zijn.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:46:18 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben een Tukker nu he 8-)
Da's zelfs erger.
Een Tukker en Amsterdammer, klinkt inderdaad als een slechte combo. _O-
C'est la vie
pi_102472150
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik bedoel dit niet lullig.
Maar ik vrees dat het bij mij ook zo gaat lopen.
Ik zou zeggen grijp je kans nu, zou willen dat ik jou leeftijd had. ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 11:47:22 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102472163
Ik game zo goed als niet. Soms even in een dood uurtje world of tanks. Dat is wel geinig online en gratis :D

Voor de geen die willen, zit er onder ook_gek :D

Voor de rest heb ik een veel te druk sociaal leven en ben vaak altijd wel weg van huis.

Vind het heerlijk om weg te zijn. Ga vaak ook met een vriendin mee haar honden uitlaten. Lekker stuk lopen door het bos. Heerlijk vind ik dat :)

Ik zie heel vaak de zelfde users hier hele avonden zitten en ook on het weekend.

Zo lang je hier zit gaat het niet heel veel beter worden. En slap excuus als, heb geen actieve vrienden is ook niet eerlijk.

Zorg dat je actieve vrienden gaat krijgen dan. Want op fok blijven hangen gaat je daar ook niet mee helpen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102472202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klinkklare onzin. Het wordt juist makkelijker omdat mensen van 28 meer op zoek zijn naar een relatie dan iemand van 18 of jonger (of je moet kalverliefde bedoelen dat is idd makkelijker dan)
Probleem is alleen dat er minder mensen van 28 opzoek zijn als 18.
Ja ze zijn er wel maar in de minderheid.
Dat verkleind de kansen (voor mij dan)
pi_102472208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:46 schreef kree het volgende:

[..]

Nee nee, sociaal heb ik helemaal geen problemen.
Maar ik merk gewoon dat de meeste mensen al bezet zijn.
Dan ligt dat toevallig aan jouw sociale kring. Volgens mij is het gewoon confirmation bias. Jij denkt dat vrijwel iedereen al bezet is, dus elke keer dat een leuke vrouw meldt dat ze een vriend hebt extrapoleer jij dat naar de hele populatie. (verdomme, lijkt wel een sociaal experiment :') )

Alle keren dat vrouwen zeggen niet bezet te zijn, maar jij vindt ze wellicht niet heel interessant, neem je dat dus niet mee in je overweging. Het feit dat iedereen hier zegt dat je het verkeerd hebt moet toch iets zeggen over jouw aanname dat ze allemaal al bezet zouden zijn?
  woensdag 28 september 2011 @ 11:49:20 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472233
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef ook_gek het volgende:
Ik game zo goed als niet. Soms even in een dood uurtje world of tanks. Dat is wel geinig online en gratis :D

Voor de rest heb ik een veel te druk sociaal leven en ben vaak altijd wel weg van huis.

Vind het heerlijk om weg te zijn. Ga vaak ook met een vriendin mee haar honden uitlaten. Lekker stuk lopen door het bos. Heerlijk vind ik dat :)

Ik zie heel vaak de zelfde users hier hele avonden zitten en ook on het weekend.

Zo lang je hier zit gaat het niet heel veel beter worden. En slap excuus als, heb geen actieve vrienden is ook niet eerlijk.

Zorg dat je actieve vrienden gaat krijgen dan. Want op fok blijven hangen gaat je daar ook niet mee helpen.
Het probleem is waar vind ik die actieve vrienden?
Op het werk niet, op school ook niet.
Ik krijg straks een bijbaantje misschien daar maar verder weet ik het ook niet.
C'est la vie
pi_102472269
quote:

Ik ben het niet eerder zo met je eens geweest. Je hoeft niet elke avond in de kroeg te hangen, maar elke dag op mijn werk als ik het topic weer open klik zie ik weer een rehash van dezelfde gesprekken van de avond ervoor, met dezelfde mensen. Als je er zo mee zit dan zou ik er eerst eens voor zorgen dat je iets te doen krijgt in de avonduren zodat je niet meer elke avond hier hoeft te zitten.

Dit is geen verwijt, maar lijkt me gewoon een goed idee.
pi_102472298
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wel, ben het niet maar het lijkt me ook nogal beangstigend. Als je al zolang probeert 'aan je trekken te komen' (om het zo maar te zeggen) maar het lukt niet zou ik ook vrezen dat het nooit meer lukt.
Finally, someone let me out of my cage
pi_102472306
quote:

In tegenstelling tot games spelen vind ik hier posten wel degelijk een sociale bezigheid, moet ik zeggen. En ik denk ook dat het wel helpt, eigenlijk :)
pi_102472324
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan ligt dat toevallig aan jouw sociale kring. Volgens mij is het gewoon confirmation bias. Jij denkt dat vrijwel iedereen al bezet is, dus elke keer dat een leuke vrouw meldt dat ze een vriend hebt extrapoleer jij dat naar de hele populatie. (verdomme, lijkt wel een sociaal experiment :') )

Alle keren dat vrouwen zeggen niet bezet te zijn, maar jij vindt ze wellicht niet heel interessant, neem je dat dus niet mee in je overweging. Het feit dat iedereen hier zegt dat je het verkeerd hebt moet toch iets zeggen over jouw aanname dat ze allemaal al bezet zouden zijn?
Nouja je hebt wel een punt opzich.
Inderdaad die in mijn kring zitten hebben de meeste een relatie.

Ik zeg ook niet dat alle vrouwen dat hebben, maar het wordt wel lastiger hoe ouder je wordt
pi_102472343
quote:

hehe ik zit hier in de weekenden ook best vaak, maar is ook dat ik dan juist wat bijkom van de week. Op wie doelde je eigenlijk? Heloef? Anderen?

En weet je, mij lijkt een stuk wandelen door het bos ook wel een keer tof. Kijken wie ik zo ver kan krijgen :D
pi_102472355
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

In tegenstelling tot games spelen vind ik hier posten wel degelijk een sociale bezigheid, moet ik zeggen. En ik denk ook dat het wel helpt, eigenlijk :)
Met alle respect, het enige wat hier gebeurt is dat iedereen elkaar zit te vertellen dat er niets mis is met hun. Dat is namelijk ook zo, met jullie is niets mis. Maar vervolgens zie ik maar weinig mensen actie ondernemen om eens uit te gaan dragen dat er niets mis is met hun.

Fok is tot op zekere hoogte sociaal, maar van elkaar hier op de schouders zitten slaan wordt je sociale leven niet beter.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:53:42 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:46 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zou zeggen grijp je kans nu, zou willen dat ik jou leeftijd had. ;)
Ja grijp je kans, ik zoek nog een leuke kans om te grijpen op het moment. :')
C'est la vie
pi_102472382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met alle respect, het enige wat hier gebeurt is dat iedereen elkaar zit te vertellen dat er niets mis is met hun. Dat is namelijk ook zo, met jullie is niets mis. Maar vervolgens zie ik maar weinig mensen actie ondernemen om eens uit te gaan dragen dat er niets mis is met hun.

Fok is tot op zekere hoogte sociaal, maar van elkaar hier op de schouders zitten slaan wordt je sociale leven niet beter.
Daarom meeten ^O^
  woensdag 28 september 2011 @ 11:54:32 #58
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dit is echt niet sociaal anders.
Okee ik heb er een soort van sociaal leven en vriendengroep aan over gehouden maar goed dat vergeten we even. :')
C'est la vie
pi_102472414
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Daarom meeten ^O^
Was het wat meer in de buurt dan was ik gekomen :)
pi_102472468
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is echt niet sociaal anders.
Okee ik heb er een soort van sociaal leven en vriendengroep aan over gehouden maar goed dat vergeten we even. :')
Dit is voor mij niet zo verslavend als gamen, en ik word er geen depri fanatiekeling van die de hele dag zijn kamer niet meer afkomt. Je kunt het tegelijk met andere dingen doen, gaat bij gamen niet lukken.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:57:55 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dit is voor mij niet zo verslavend als gamen, en ik word er geen depri fanatiekeling van die de hele dag zijn kamer niet meer afkomt. Je kunt het tegelijk met andere dingen doen, gaat bij gamen niet lukken.
Jij moet een andere afleiding zoeken.
Anders ben je verloren en verpest, zoals ik. :')
C'est la vie
pi_102472517
Wat ik bedoel is het volgende. In deze reeks had je de user dyna18. Die kwam gericht om tips vragen, deed er wat mee en kwam op de meet waar we goede gesprekken hebben gevoerd over hoe hij overkomt in het echt. En met hem was helemaal niets mis, tussen zijn oren zat gewoon het idee dat hij sociaal faalde.

Hij is echt iets met die tips gaan doen en heeft contacten gelegd buiten Fok om, mensen om vaker mee af te spreken. Hij post nu niet meer, maar ik vraag me af hoe het met hem gaat. Ik denk dat hij er echt wat aan heeft gehad.

De 'kern' die hier nu zit houdt zichzelf ook voor dat er dingen mis zijn met hun. Een teken van onzekerheid is dat je jouw eigen onzekerheid gaat benadrukken, in de hoop dat iemand het komt ontkrachten. Dan voel je je beter. Dat werkt maar tot op zekere hoogte. Niemand hier doet namelijk echt iets met de tips, behalve voortdurend externe factoren aanslepen om iets maar niet te hoeven doen.

Over sociale angsten kom je niet heen door het vooral roerend met je medeposters op Fok eens te zijn. Daar kom je overheen door echt iets te ondernemen.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:58:19 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Daarom meeten ^O^
Ja hallo Ensco is ver. ;(
C'est la vie
pi_102472543
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij moet een andere afleiding zoeken.
Anders ben je verloren en verpest, zoals ik. :')
Ik probeer minder verloren en verpest te worden, en ik heb hier al goede tips gekregen :)
Ik heb nu wel een leven, maar moet het nog een beetje op de rails zien te krijgen en dus vraag ik hier hoe.
pi_102472613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik bedoel is het volgende. In deze reeks had je de user dyna18. Die kwam gericht om tips vragen, deed er wat mee en kwam op de meet waar we goede gesprekken hebben gevoerd over hoe hij overkomt in het echt. En met hem was helemaal niets mis, tussen zijn oren zat gewoon het idee dat hij sociaal faalde.

Hij is echt iets met die tips gaan doen en heeft contacten gelegd buiten Fok om, mensen om vaker mee af te spreken. Hij post nu niet meer, maar ik vraag me af hoe het met hem gaat. Ik denk dat hij er echt wat aan heeft gehad.

De 'kern' die hier nu zit houdt zichzelf ook voor dat er dingen mis zijn met hun. Een teken van onzekerheid is dat je jouw eigen onzekerheid gaat benadrukken, in de hoop dat iemand het komt ontkrachten. Dan voel je je beter. Dat werkt maar tot op zekere hoogte. Niemand hier doet namelijk echt iets met de tips, behalve voortdurend externe factoren aanslepen om iets maar niet te hoeven doen.

Over sociale angsten kom je niet heen door het vooral roerend met je medeposters op Fok eens te zijn. Daar kom je overheen door echt iets te ondernemen.
Fok is meer om mij heel af en toe scherp te houden dan dat ik copy pasta tips overneem.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:01:36 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472636
Maar is het een idee om in de vakantie een iets centralere meet te houden in van mij part de Burger King ofzo?
C'est la vie
pi_102472656
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef heloef het volgende:
Maar is het een idee om in de vakantie een iets centralere meet te houden in van mij part de Burger King ofzo?
Ik heb pas in december vakantie :')
pi_102472664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik probeer minder verloren en verpest te worden, en ik heb hier al goede tips gekregen :)
Ik heb nu wel een leven, maar moet het nog een beetje op de rails zien te krijgen en dus vraag ik hier hoe.
Je wil tenminste veranderen en dat is tof. Je ziet je zwakke punten. Daarnaast ben je net student dus dat maakt het vast een stukje gemakkelijker :P
Ben je al een keer op een borrel van de studievereniging wezen kijken?
  woensdag 28 september 2011 @ 12:02:34 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102472665
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

hehe ik zit hier in de weekenden ook best vaak, maar is ook dat ik dan juist wat bijkom van de week. Op wie doelde je eigenlijk? Heloef? Anderen?

En weet je, mij lijkt een stuk wandelen door het bos ook wel een keer tof. Kijken wie ik zo ver kan krijgen :D
Ik doel op de vaste kliek die hier in het weekend zit.

En joh als je niemand kan vinden ga dan alleen. Of neem iemand zijn of haar hond mee. Je wilt niet weten hoeveel aanspraak je hebt. Iedereen zegt elkaar aardig gedag. Soms een praatje. En als je rond vaste tijden gaat kom je de zelfde mensen vaak tegen :)

Wij nemen in het weekend wel eens brood mee. Gaan we lekker lunchen midden in het bos :D

Ik mail wat op en neer met Benzin en daar heb ik ook tegen gezegt. Ga 3x per week 15min buiten lopen. Gewoon weg uit de sleur en je tussen mensen begeven.

Onderweg mensen kijken of naar binnen gluren in huizen. Mooie auto's of weet ik veel wat.

Buiten lopen is elke keer anders en je door breekt de sleur.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_102472688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:

Nouja dat is het rare, ik denk van mezelf niet dat ik sociaal faal.
Heb het ook prima naar m'n zin en gezellige contacten (ja ook met vrouwen)
Maar op èèn of andere manier kom ik nou net niet die *ene* tegen.
pi_102472707
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En joh als je niemand kan vinden ga dan alleen. Of neem iemand zijn of haar hond mee. Je wilt niet weten hoeveel aanspraak je hebt. Iedereen zegt elkaar aardig gedag. Soms een praatje. En als je rond vaste tijden gaat kom je de zelfde mensen vaak tegen :)

Wij nemen in het weekend wel eens brood mee. Gaan we lekker lunchen midden in het bos :D

Ik mail wat op en neer met Benzin en daar heb ik ook tegen gezegt. Ga 3x per week 15min buiten lopen. Gewoon weg uit de sleur en je tussen mensen begeven.

Onderweg mensen kijken of naar binnen gluren in huizen. Mooie auto's of weet ik veel wat.

Buiten lopen doe ook echt wel hoor, en het is best leuk, alleen niet langer dan twee uur, dan zijn mijn benen dood :'(
pi_102472729
Grappig ik ken ook een hele oude vent van dik in de 90, die gaat altijd naar de markt en dat soort dingen. Hij heeft geluk dat dat kan, maar hij maakt zo zijn eigen leven wel leuker :D

Ook wel toepasbaar voor ons :P
pi_102472736
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je wil tenminste veranderen en dat is tof. Je ziet je zwakke punten. Daarnaast ben je net student dus dat maakt het vast een stukje gemakkelijker :P
Ben je al een keer op een borrel van de studievereniging wezen kijken?
Ja! Studievereniging was jarig, dus gratis taart :9
En heb het er ook wel naar mijn zin, maar ik moest vroeg weg door werk :'(
pi_102472774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja! Studievereniging was jarig, dus gratis taart :9
En heb het er ook wel naar mijn zin, maar ik moest vroeg weg door werk :'(
Top! Je hebt alleen misschien wel een beetje pech met je studiegenoten, maar dat kan je zelf beter beoordelen.
pi_102472802
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Top! Je hebt alleen misschien wel een beetje pech met je studiegenoten, maar dat kan je zelf beter beoordelen.
Ze zijn niet de meest sociale mensen die ik ooit heb ontmoet, nee :P
Wat dat betreft val ik er absoluut niet op.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:09:00 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472860
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb pas in december vakantie :')
Serious Request meet dan voor jou. O+
C'est la vie
pi_102472902
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:07 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ze zijn niet de meest sociale mensen die ik ooit heb ontmoet, nee :P
Wat dat betreft val ik er absoluut niet op.
Ja dat dacht ik dus al :D
Als je er tussen past is het wel tof. Ik zie sommige mensen ook wel erg opleven in dat soort groepjes. In de zin dat ze zich er heel erg thuis gaan voelen.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:10:11 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102472906
quote:

[..]

Ik ben alleen uit gegaan een keer.
Was geen succes. :')
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 12:11:45 #79
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102472945
Jongens, ik ben nu 10 minuten te laat voor natuurkunde. Ik heb geen zin om weer terug te gaan. Maar buiten heb ik echt nooit aanspraak btw, zelfs met hond :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102472975
quote:

[..]

Ja nog effe.

Je hebt hier 2 problemen te pakken.

1. mensen die gewoon niet sociaal zijn op èèn of andere manier.
En dat is het eerste punt om aan te pakken zoals jij ook zegt.
2. Mensen die gewoon niet iemand tegen komen en wel sociaal zijn.

Nouja lastig allemaal ik hoor bij 2 denk :')
pi_102472995
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens, ik ben nu 10 minuten te laat voor natuurkunde. Ik heb geen zin om weer terug te gaan. Maar buiten heb ik echt nooit aanspraak btw, zelfs met hond :')
Schaam je :o
Maar ik wil je best een keer aanspreken buiten hoor, zelfs met hond :P
pi_102473014
Goh ben ik ff weg..
Overigens bedoelde ik met lastiger op je 28e dat je veel sneller beren op de weg zult zien. Althans, ik was op mijn 17e net een dartel veulen :+ heerlijk onbevangen. En nu ben ik wat meer van de kat de boom uit kijken.
pi_102473017
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij wel, fantasy festivals O+
  woensdag 28 september 2011 @ 12:14:59 #84
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102473042
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Schaam je :o
Maar ik wil je best een keer aanspreken buiten hoor, zelfs met hond :P
:*
pi_102473046
Wat is die flirt tussen Edda en Newbie? :9
  woensdag 28 september 2011 @ 12:15:08 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102473047
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Zelfs dat lukt me. Begin effe onwennig. Maar al snel heb ik aanspraak en begint een te gekke avond :D
pi_102473066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh ben ik ff weg..
Overigens bedoelde ik met lastiger op je 28e dat je veel sneller beren op de weg zult zien. Althans, ik was op mijn 17e net een dartel veulen :+ heerlijk onbevangen. En nu ben ik wat meer van de kat de boom uit kijken.
Ja true, ik ben nog wel onbevangen. Maar je weet misschien ook meer naar wat voor soort meisje je zoekt op deze leeftijd, dus dat maakt de "selectie" weer kleiner
pi_102473068
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
De reden van heloefs verpeste dinsdag :')
  woensdag 28 september 2011 @ 12:15:54 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Er bloeit wat tussen hun en ik was te laat. _O-
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 12:16:18 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473081
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:14 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

:*
Mag ik een teiltje. :(
C'est la vie
pi_102473113
Heloef: :*

Ben wel benieuwd wat er gebeurt dat op de meet :P
pi_102473184
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Mag ik een teiltje. :(
Ga ergens anders gefrusteerd doen :6
  woensdag 28 september 2011 @ 12:20:44 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef: :*

Ben wel benieuwd wat er gebeurt dat op de meet :P
Ach ik ben altijd te laat het went. :')

Maar ik wil nog even voor ons westerlingen een meet regelen. :P
C'est la vie
pi_102473202
Ik ook, ik ga wel cockblocken of hoe dat ook heet :P
  woensdag 28 september 2011 @ 12:21:02 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:20 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ga ergens anders gefrusteerd doen :6
Mind the PI woman. _O-
C'est la vie
pi_102473232
Almere? Nu woon ik er nog :P
pi_102473262
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik ook, ik ga wel cockblocken of hoe dat ook heet :P
Volgens mij kunnen sommige users hier dat heel goed :P
  woensdag 28 september 2011 @ 12:24:23 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102473303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef kree het volgende:

[..]

Ja nog effe.

Je hebt hier 2 problemen te pakken.

1. mensen die gewoon niet sociaal zijn op èèn of andere manier.
En dat is het eerste punt om aan te pakken zoals jij ook zegt.
2. Mensen die gewoon niet iemand tegen komen en wel sociaal zijn.

Nouja lastig allemaal ik hoor bij 2 denk :')
Klopt je moet sociaal worden.

En je komt wel iemand tegen, maar je moet actie ondernemen. En niet gaan afwachten.

@heloef
Je moet maar zo denken, ze wilt kennelijk een los geslagen blowertje hebben als vriend. Een junk die graag lessen overslaat. Top toekomt als hij dat zo volhoud.

Jij bent veel meer waard!! En hij hoeft geen hond mee te nemen, hij is zelf al een bloedhond!

Gewoon zo gaan denken, is dat kut gevoel zo weg ;)

Oh en heloef? KUSJE!!
pi_102473336
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt je moet sociaal worden.

En je komt wel iemand tegen, maar je moet actie ondernemen. En niet gaan afwachten.

@heloef
Je moet maar zo denken, ze wilt kennelijk een los geslagen blowertje hebben als vriend. Een junk die graag lessen overslaat. Top toekomt als hij dat zo volhoud.

Jij bent veel meer waard!! En hij hoeft geen hond mee te nemen, hij is zelf al een bloedhond!

Gewoon zo gaan denken, is dat kut gevoel zo weg ;)

Oh en heloef? KUSJE!!
Als heloef veel beter is dan dat, ben ik hem als voormalig fanatiek spijbelaarster in elk geval niet waard :P
  woensdag 28 september 2011 @ 12:28:15 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473425
Ik voel me niet meer kut hoor. :')
Zij wil hem, prima. Alleen ik ben toch beter dus ze heeft zichzelf er mee. :7
Daarnaast ook_gek ik had vorig jaar 157 verzuimuren. :')
C'est la vie
pi_102473450
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
Ik voel me niet meer kut hoor. :')
Zij wil hem, prima. Alleen ik ben toch beter dus ze heeft zichzelf er mee. :7
Daarnaast ook_gek ik had vorig jaar 157 verzuimuren. :')
ik vorig jaar 9 per week :P
heb het niet opgeteld, though
  woensdag 28 september 2011 @ 12:29:07 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Almere? Nu woon ik er nog :P
Doen. O+
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 12:29:11 #103
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102473457
quote:

[..]

Dit vind ik een goede tip om de sleur te doorbreken. Je begint dan over dingen na te denken en
je hebt ff een moment van zelfreflectie. Ik woon in een natuurgebied en kan niet zozeer mensen, huizen en auto's kijken, maar gewoon ff wat frisselucht is al voldoende.

De sleur doorbreek ik ook door naar de sportschool te gaan bijv. heerlijk na het werk ff sporten en zo weer leeg naar huis te gaan.

Je tussen de mensen begeven zonder uit te willen gaan kan natuurlijk ook gewoon op donderdagavond of zaterdag in een drukke stad. Ga je naar de mediamarkt, kledingwinkels etc.. en er wordt genoeg geflirt.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:29:38 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473469
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

ik vorig jaar 9 per week :P
heb het niet opgeteld, though
Ik ben sommige weken 2 dagen naar school geweest. :')
Maar ik heb mijn leven gebeterd. :P
C'est la vie
pi_102473515
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben sommige weken 2 dagen naar school geweest. :')
Maar ik heb mijn leven gebeterd. :P
ik ook. Ik spijbel nu niet meer, althans, zo wordt het niet genoemd, want niet verplicht ;)
Maar ik kom hoogstens drie colleges per week niet nu (toch weer zes uur dan :') )
pi_102473554
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

ik ook. Ik spijbel nu niet meer, althans, zo wordt het niet genoemd, want niet verplicht ;)
Maar ik kom hoogstens drie colleges per week niet nu (toch weer zes uur dan :') )
:o Jij was toch 15?
pi_102473577
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Goede start dan wel :') Ik heb er maar 1 gemist in 3 weken, zo hoort het. Vrijdagochtendcolleges ":(
pi_102473579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:o Jij was toch 15?
Nee, 18 en nu eerstejaarsstudente ;)
Maar dat spijbelen deed ik wel toen ik 15 was :P
pi_102473581
Spijbelen dat heb ik nooit gedaan. :) maar goed ik was ook heel braaf.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102473628
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Goede start dan wel :') Ik heb er maar 1 gemist in 3 weken, zo hoort het. Vrijdagochtendcolleges ":(
Ik heb geen concentratie voor die werkcolleges :')
Thuis gaat bij mij ca. 3 keer zo snel :)
En ik loop perfect op schema en heb alle voortgangstoetsen ermee gehaald tot nu toe.
pi_102473629
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Spijbelen dat heb ik nooit gedaan. :) maar goed ik was ook heel braaf.
Ik ga hier maar niet eens over beginnen :')
niet zo braaf
pi_102473671
De ergste mensen zijn de mensen die niet op letten en alleen maar lopen te ouwehoeren en dan zelf hun vakken binnenkoppen en hun maten laten falen :P
pi_102473700
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef debeterebob het volgende:
De ergste mensen zijn de mensen die niet op letten en alleen maar lopen te ouwehoeren en dan zelf hun vakken binnenkoppen en hun maten laten falen :P
Zo iemand ben ik in mijn aanwezigheid, dus blijf ik maar weg ;)
Ik leid iedereen enorm af altijd :')
pi_102473780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee, 18 en nu eerstejaarsstudente ;)
Maar dat spijbelen deed ik wel toen ik 15 was :P
Ik vond je al zo volwassen praten, en je grammatica en zinsbouw en zo waren ook goed, iets wat je tegenwoordig niet zo vaak meer ziet bij vijftienjarigen :P

Colleges _O_ Geen verplichtingen _O_ Zelfstudie _O_ O+
pi_102473814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik vond je al zo volwassen praten, en je grammatica en zinsbouw en zo waren ook goed, iets wat je tegenwoordig niet zo vaak meer ziet bij vijftienjarigen :P

ohja zelf''studie'' :')
pi_102473817
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik zie er jammer genoeg wel uit alsof ik vijftien ben :')
Maar bedankt voor het compliment :P
pi_102473825
Studeren ik zou niet eens meer weten hoe dat moet :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102473854
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat het voor jou niet werkt betekent niet dat het geen uitkomst kan zijn voor anderen die misschien wel concentratieproblemen hebben in een grote groep. :)
  woensdag 28 september 2011 @ 12:42:30 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102473882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik zie er jammer genoeg wel uit alsof ik vijftien ben :')
Maar bedankt voor het compliment :P
Ik zou je geen 15 schatten anders.
C'est la vie
pi_102473920
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou je geen 15 schatten anders.
Hoe vaak mensen me deze week al wel niet gevraagd hebben hoeveel klassen ik wel niet heb overgeslagen terwijl ik alles keurig volgens schema deed verbaasde me anders best wel :P
  woensdag 28 september 2011 @ 12:44:31 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102473934
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef kedge het volgende:

[..]

Dit vind ik een goede tip om de sleur te doorbreken. Je begint dan over dingen na te denken en
je hebt ff een moment van zelfreflectie. Ik woon in een natuurgebied en kan niet zozeer mensen, huizen en auto's kijken, maar gewoon ff wat frisselucht is al voldoende.
klopt, en in dat natuurgebied kom je vast mensen tegen :)

En anders kan je altijd nog de drukte opzoeken.

quote:
De sleur doorbreek ik ook door naar de sportschool te gaan bijv. heerlijk na het werk ff sporten en zo weer leeg naar huis te gaan.

Je tussen de mensen begeven zonder uit te willen gaan kan natuurlijk ook gewoon op donderdagavond of zaterdag in een drukke stad. Ga je naar de mediamarkt, kledingwinkels etc.. en er wordt genoeg geflirt.
dat zeker ja! Er zijn genoeg opties die je kan ondernemen die geen geld kosten :)
pi_102473990
En oh ja, de caissière dacht dat ik een vervalste ID-kaart had toen ik probeerde alcohol te kopen, faalactie :')
Je zag haar zo kijken van: daar klopt iets niet :P
pi_102473991
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zelfstudie is hier wel anders dan toen ik op de middelbare zat- daar hield het in dat je een (paar) uur(tjes) rondhing achter een pc in het studiecentrum, en probeerde te gamen zonder dat de onderwijsassistente het zag.
Nu bestaat ongeveer 20% van mijn studie uit colleges en de overige 80% uit zelfstudie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102474031
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Edarrawen het volgende:
En oh ja, de caissière dacht dat ik een vervalste ID-kaart had toen ik probeerde alcohol te kopen, faalactie :')
Heb ik ook een keer gehad toen ik nog bij de AH-werkte.
Komt er een heel schattig meisje aan met een paar flessen bier :P
Dus ik vraag naar haar ID, blijkt ze 28(!!) te zijn :X en zij kwaad :D
pi_102474046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef Edarrawen het volgende:
Ach ik word met mijn 28 soms ook nog 20 geschat :{ en mijn gedrag helpt niet echt :P
14 SHADES OF GREY
pi_102474061
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik word met mijn 28 soms ook nog 20 geschat :{ en mijn gedrag helpt niet echt :P
Mijn gedrag is inderdaad de voornaamste factor voor de vergissingen in schattingen van mijn leeftijd. :P
En al die meiden van 13 à 14 jaar zien er zo oud uit tegenwoordig :')
pi_102474100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Mijn gedrag is inderdaad de voornaamste factor voor de vergissingen in schattingen van mijn leeftijd. :P
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe je eruit ziet :P

Beste voorbeeld was toen ik naar de film wilde ze niet geloofde dat ik 16 was. Toen was ik 18/19 ofzo. Toen lied ik mij studenten ov zien en was het goed. :P
14 SHADES OF GREY
pi_102474151
haha, ik wordt tegenwoordig wel eens met u aangesproken.
Voel me daar zo kut bij, ga ik me nog ouder voelen.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:53:04 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102474162
Ze schatten mij 25 ipv 31

Dus als er een wat jonger meisje voor me staat zeg ik gewoon van. Houd die gedachte van 25 maar vast! :D
pi_102474251
Een keer met speeddaten meegedaan. Daar vonden een paar dames van 30+ mij te jong. Toen ik vertelde dat ik 28 was. Oh .... ;')
14 SHADES OF GREY
pi_102474294
Ik moet heeeel soms mijn id laten zien. Maar over t algemeen word ik 3 tot 4 jaar ouder geschat en mijn vriend 5 jaar jonger
pi_102474345
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet heeeel soms mijn id laten zien. Maar over t algemeen word ik 3 tot 4 jaar ouder geschat en mijn vriend 5 jaar jonger
Vandaar dat het leeftijdsverschil tussen jullie niet veel uitmaakt :Y
pi_102474359
Ik denk dat het wel even schrikken zou zijn als ik er achter kwam dat een meisje ineens veel jonger is dan ik dacht. :o Zeker als ze 20 is ipv 24 bv.
14 SHADES OF GREY
pi_102474374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat het wel even schrikken zou zijn als ik er achter kwam dat een meisje ineens veel jonger is dan ik dacht. :o Zeker als ze 20 is ipv 24 bv.
Nouja 4 jaar verschil, dat zou bij mij nog wel kunnen hoor.
pi_102474388
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik schrik wel altijd van de leeftijd van vooral meisjes rond de 14 waarvan ik dacht dat ze een leeftijdsgenoot waren :')
  woensdag 28 september 2011 @ 13:00:48 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102474396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar een foto van jou :D
pi_102474414
Lipper en ik schelen 6 jaar. Vinden we allebei best, maar als hij 6 jaar jonger was geweest was het nooit iets geworden :D En ook niet als hij 2 jaar jonger was :@
pi_102474440
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja 4 jaar verschil, dat zou bij mij nog wel kunnen hoor.
4 jaar jonger kan best inderdaad. Maar als jij denkt dat ze 4 jaar jonger is en dat blijkt 8 jaar te zijn wordt dat al iets heel anders.
14 SHADES OF GREY
pi_102474450
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik schrik wel altijd van de leeftijd van vooral meisjes rond de 14 waarvan ik dacht dat ze een leeftijdsgenoot waren :')
make up en een push up bh, ja dat scheelt zo jaren ;)
pi_102474467
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vind dat zo zielig, dat die kinderen dat doen, en denken dat dat hoort.
pi_102474495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

I blame MTV and Hollywood
14 SHADES OF GREY
pi_102474506
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Tja dat is de tijd tegenwoordig.
Geef mij maar het ouderwetse hoor maargoed ja ik ben verzuurd denk :')
En te oud ;)
pi_102474515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

I blame MTV and Hollywood
So do I ;)
Neemt niet weg dat ik het een droevige zaak vind.
pi_102474537
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

So do I ;)
Ik ben wel benieuwd hoe jij er met meer make-up uitziet :D
pi_102474560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

So do I ;)
Ik vind het af en toe best frustrerend dat kinders/pubers die de helft van mijn leeftijd zijn meer ervaring hebben dan mij. :{
14 SHADES OF GREY
pi_102474566
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe jij er met meer make-up uitziet :D
Op de dag erna als een clown.
Ik ben allergisch :')
pi_102474587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vind het af en toe best frustrerend dat kinders/pubers die de helft van mijn leeftijd zijn meer ervaring hebben dan mij. :{
zelfde verhaal bij mij
pi_102474602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Op de dag erna als een clown.
Ik ben allergisch :')
Kan je echt niks hebben dan?
  woensdag 28 september 2011 @ 13:07:42 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102474611
Ik word altijd ouder geschat.
Maar merk dus dat het een illusie is dat meisje een ouder vriendje willen. :')
C'est la vie
pi_102474613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

zelfde verhaal bij mij
Wees alsjeblieft niet jaloers, ze zijn verpest door de maatschappij.
pi_102474633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

zelfde verhaal bij mij
Gelukkig weet ik dat het altijd erger kan :D
14 SHADES OF GREY
pi_102474640
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan je echt niks hebben dan?
Nee, zelfs geen op waterbasis gemaakte schmink die onschadelijk is voor 99,9% van de kinderen op de peuterspeelzaal. :')
  woensdag 28 september 2011 @ 13:09:31 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102474680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:01 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lipper en ik schelen 6 jaar. Vinden we allebei best, maar als hij 6 jaar jonger was geweest was het nooit iets geworden :D En ook niet als hij 2 jaar jonger was :@
ik ben 30 en date nu met een meiske van 21, ik merk wel dat ze in bepaalde dingen nog niet 'zo ver' is als ik ben maar we zien wel hoe het loopt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102474686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Aah kijk komen we weer op een puntje.
Moet ik me aanpassen aan de maatschappij (om meer kans te maken)
Of mezelf blijven (en minder kans hebben)
pi_102474690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee, zelfs geen op waterbasis gemaakte schmink die onschadelijk is voor 99,9% van de kinderen op de peuterspeelzaal. :')
dat is wel vervelend. Puur natuur is vaak veel mooier dan een Indianen gezicht :)
14 SHADES OF GREY
pi_102474705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

Altijd jezelf blijven, altijd.
pi_102474708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Mijn beste vriend van de basisschool heeft een mbo iets gedaan en heeft nu een auto van de zaak, al een serieuze relatie gehad en een groot sociaal leven. De mazzelpik :P Maar jaloers ben ik niet echt, ik gun het hem wel; we zijn wel uit elkaar gegroeid...
  woensdag 28 september 2011 @ 13:10:24 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102474714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben een keer met Faye wezen shoppen.
Er zitten echt gigantische vullingen in sommige BH's niet normaal. :')
C'est la vie
pi_102474736
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

Dat laatst :) of anders zal je er spijt van krijgen. Net zoals het voor een man/jongen geen goed idee is om naar de hoeren te gaan om ervaring op te doen of ontmaagd te worden
14 SHADES OF GREY
pi_102474744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Altijd jezelf blijven, altijd.
Ja dat dacht ik dus ook, maar geen succes tot nu toe.
pi_102474751
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben een keer met Faye wezen shoppen.
Er zitten echt gigantische vullingen in sommige BH's niet normaal. :')
Kan jij ook doen om je manboobd beter uit te laten komen ;(
pi_102474767
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, maar geen succes tot nu toe.
Je bent niet aan het einde van je leven ofzo :')
Word eens wat minder negatief over je leeftijd.
pi_102474818
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

ja dat wil ik ook niet, maar ik merk gewoon dat de jaren steeds harder gaan (voor mijn idee dan)
Nouja ik wil niet depressief overkomen, maar zo gaat het wel.
Vooral als iedereen om je heen "huisje boompje beestje" krijgt.
pi_102474823
Ook al probeer je het, je kan nooit anders zijn dan dat je echt bent. Het kan wel zijn dat je jezelf nog niet helemaal ontdekt hebt. Daarom moet je zoveel mogelijk buiten je comfort zone treden. Je comfort zone is namelijk NIET per definitie wie jij bent.
pi_102474836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat :P Hoe oud ben je dan?
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 28 september 2011 @ 13:14:14 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102474837
Wen aantal vrouwen kunnen wel een extra likje make-up gebruiken.

Soms zie ik vrouwen zonder make-up dank ik echt van ach ach meisje meisje toch. Wat doe je zelf toch aan. Je bent al niet zo knap van je zelf.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:14:22 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102474843
Weg
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 13:14:35 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102474848
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan jij ook doen om je manboobd beter uit te laten komen ;(
You messed with the wrong fat guy.
C'est la vie
pi_102474850
Ik ook gek, ik heb foto's in mijn fobo hoor. Maar het ouder schatten heeft meer met gedrag en spraak te maken
pi_102474857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef kree het volgende:

[..]

ja dat wil ik ook niet, maar ik merk gewoon dat de jaren steeds harder gaan (voor mijn idee dan)
Niet om je slecht te laten voelen, maar de jaren gaan ook steeds harder naarmate je ouder wordt. Je hebt nu eenmaal meer verleden, daardoor wordt tijd steeds meer een relatief begrip.
pi_102474859
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als 20 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet raar. Maar als je 25 bent dan is dat wel raar en zal dat wel een reden hebben. Uit eindelijk zoekt iedereen de beste partner voor eventuele kinderen. En iemand die nog nooit een relatie heeft gehad daar is iets mis mee
14 SHADES OF GREY
pi_102474885
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:

Soms zie ik vrouwen zonder make-up dank ik echt van ach ach meisje meisje toch. Wat doe je zelf toch aan. Je bent al niet zo knap van je zelf.
hmmm daar ben ik het totaal niet mee eens.
make-up, kom op, als dat dan het gene is wat die vrouw voor jou leuk moet maken?
pi_102474907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef kree het volgende:

[..]

make-up, kom op, als dat dan het gene is wat die vrouw voor jou leuk moet maken?
Subtiele make-up is wel mooi. Laat ogen beter uitkomen bijvoorbeeld :)
pi_102474912
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat :P Hoe oud ben je dan?
28
14 SHADES OF GREY
pi_102474913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als 20 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet raar. Maar als je 25 bent dan is dat wel raar en zal dat wel een reden hebben. Uit eindelijk zoekt iedereen de beste partner voor eventuele kinderen. En iemand die nog nooit een relatie heeft gehad daar is iets mis mee
Volgens de maatschappij wel ja. Maar boeiend. Ook als je ouder bent kan het ineens goed komen, tenzij je jezelf hebt laten verzuren door het niet hebben van een relatie. Dat vindt geen enkele potentiële partner leuk.
pi_102474951
iemand van 25 zonder relatie is iets mis mee, ben ik niet mee eens. Zolang diegene zich maar niet laat tegen houden door zichzelf
pi_102474961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Volgens de maatschappij wel ja. Maar boeiend. Ook als je ouder bent kan het ineens goed komen, tenzij je jezelf hebt laten verzuren door het niet hebben van een relatie.
Ik heb sowieso al schijt aan wat volgens de maatschappij moet. En een relatie is geen garantie voor geluk
14 SHADES OF GREY
pi_102474984
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Volgens de maatschappij wel ja. Maar boeiend. Ook als je ouder bent kan het ineens goed komen, tenzij je jezelf hebt laten verzuren door het niet hebben van een relatie.
Maatschappij boeit me nog geneens zo, maar het verzuurt wel een beetje als je 28 ben zoals ik en tijn en dat je nog steeds niemand hebt gevonden.

Vooral ook omdat ik behoefte heb aan iemand (en dan nog geneens voor de seks) maar gewoon een arm om je schouder etc.
Klinkt best wel triest eigenlijk als ik dit zo typ. maargoed :)
pi_102475006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:

Niemand heeft make-up nodig, ook_gek :') Hoe oud was je ook alweer? Je doet me nu echt denken aan van die plastisch chirurgen die dan tegen een kerngezond meisje dingen zeggen als: "Ja, ik zou die borsten even corrigeren en de neus wat minder afwijkend maken" :N alsof je van jezelf al niet goed bent, echt heel jammer vind ik dat altijd.
Prima als je al die dingen wilt gebruiken maar "nodig" is het nooit.
pi_102475020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb sowieso al schijt aan wat volgens de maatschappij moet. En een relatie is geen garantie voor geluk
Kree komt gewoon een beetje over alsof hij vindt dat het echt slecht is geen relatie te hebben op zijn leeftijd. Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar niet enthousiast van worden.
pi_102475046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Niemand heeft make-up nodig, ook_gek :') Hoe oud was je ook alweer? Je doet me nu echt denken aan van die plastisch chirurgen die dan tegen een kerngezond meisje dingen zeggen als: "Ja, ik zou die borsten even corrigeren en de neus wat minder afwijkend maken" :N alsof je van jezelf al niet goed bent, echt heel jammer vind ik dat altijd.
Nodig hebben is een groot woord, maar ik vind make-up de meeste mensen wel mooier maken.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:19:44 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102475049
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef kree het volgende:

[..]

Nou de vrouwen waar ik het nu over heb zullen nooit een kans bij me maken :D
pi_102475066
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nodig hebben is een groot woord, maar ik vind make-up de meeste mensen wel mooier maken.
Ik vind dat het wat van hun eigenheid wegneemt, het is wel mooier, maar niet hoe ze echt zijn.
pi_102475114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Kree komt gewoon een beetje over alsof hij vindt dat het echt slecht is geen relatie te hebben op zijn leeftijd. Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar niet enthousiast van worden.
Echt slecht vindt ik het niet (en dat is dan vanuit de maatschappelijke norm, van je moet wel een vriendin hebben op die leeftijd)

Punt is, ik wil wel gewoon iemand hebben die echt om mij geeft en waarmee je je leven kan delen.
(hmmm klinkt alweer een beetje triest eigenlijk)

Alleen ik moet die persoon nog vinden.
pi_102475129
Edda, als je make up góed gebruikt, accentueert het je sterke punten, het maakt je niet anders. Ik denk dat dat ook bedoeld wordt.
pi_102475133
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

Maatschappij boeit me nog geneens zo, maar het verzuurt wel een beetje als je 28 ben zoals ik en tijn en dat je nog steeds niemand hebt gevonden.

Vooral ook omdat ik behoefte heb aan iemand (en dan nog geneens voor de seks) maar gewoon een arm om je schouder etc.
Klinkt best wel triest eigenlijk als ik dit zo typ. maargoed :)
Inderdaad :) een knuffel af en toe is best fijn. Op dit moment ken ik niemand waarmee ik kan of wil knuffelen. :{

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als je verzuurd overkomt dan wel. Helaas op datingsites zal je de vraag krijgen en dan komt vanzelf uit de mouw.
14 SHADES OF GREY
pi_102475142
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou de vrouwen waar ik het nu over heb zullen nooit een kans bij me maken :D
ok dan hebben ze make-up op dan vindt je ze leuk.
Stel je begint een relatie en dan?
  woensdag 28 september 2011 @ 13:23:20 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102475167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Nodig is iets wat overdreven, maar de mindere vrouwen knappen er wel van op.

En ik heb het over subtiele make up
pi_102475194
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Edda, als je make up góed gebruikt, accentueert het je sterke punten, het maakt je niet anders. Ik denk dat dat ook bedoeld wordt.
Het accentueert je sterke punten ja, maar waarom zijn mensen zo bang te laten zien wat aan hen er niet zo mooi is? Dat is ook een deel van wie je bent, ik vind het slecht dat mensen zich daar tegenwoordig voor schamen.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:24:48 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102475212
Ik krijg alleen maar vituele knuffels :')
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 13:25:18 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102475225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef kree het volgende:

[..]

ok dan hebben ze make-up op dan vindt je ze leuk.
Stel je begint een relatie en dan?
Wat ik zeg, ze zullen nooit kans maken bij mij.

Maar ze kunnen er heel anders uitzien en beterer uit zien door subtiele make-up om de plus punten naar voren te brengen.
pi_102475236
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
Ik krijg alleen maar vituele knuffels :')
Ik ook ;)
pi_102475256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:25 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ook ;)
Zelfs dat niet eens :'(
14 SHADES OF GREY
pi_102475280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zelfs dat niet eens :'(
Virtuele knuffel voor Tijn O+
Wie doet er mee?
pi_102475291
Ik ben hier nog niet echt iemand tegen gekomen met wie ik, als ik vrijgezel was, absoluut niet zou daten. Alhoewel de échte jonkies wel afvallen :@ tenzij het zo goed klikt dat ik t niet merk.

Als ik de posts zo lees, is Kree ook wel een leuke jongen. Sociaal, leuk om mee te praten.. Maar daar blijft het beoordelen via internet bij :P

Ik draag bijna nooit makeup, en als ik makeup draag is het een klein beetje foundation.
Maar ik zou mijn haar wel willen verbloemen. Ik heb dat afgrijselijke pluizige haar :') Zelfs de stijltang helpt niet. Maar in mijn fobo heb ik makeup op en volgens mij lijk ik daar niet op een plamuurstick.

Tijn je vergeet mijn knuffels :(

Over knuffels gesproken, die kun je niet genoeg hebben. Ik heb mijn vriend maar knuffel ook graag met anderen O+

Ik zoek trouwens een vakantiemaatje. Wie biedt? :P
pi_102475315
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat ik zeg, ze zullen nooit kans maken bij mij.

Maar ze kunnen er heel anders uitzien en beterer uit zien door subtiele make-up om de plus punten naar voren te brengen.
uiteraard, het kan meewerken.
Maarja hoe zal ik het zeggen.
Voor mij is make-up toch niet het eerste punt, sowieso niet omdat het meestal toch de man is die het initiatief moet nemen. Ik denk dat ik meer kans maak bij iemand die ik al meer ken.
Dat versieren in de kroeg ben ik een beetje voorbij aan het gaan denk.
En dat is misschien niet handig maargoed.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:30:24 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102475377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben hier nog niet echt iemand tegen gekomen met wie ik, als ik vrijgezel was, absoluut niet zou daten. Alhoewel de échte jonkies wel afvallen :@ tenzij het zo goed klikt dat ik t niet merk.

Als ik de posts zo lees, is Kree ook wel een leuke jongen. Sociaal, leuk om mee te praten.. Maar daar blijft het beoordelen via internet bij :P

Ik draag bijna nooit makeup, en als ik makeup draag is het een klein beetje foundation.
Maar ik zou mijn haar wel willen verbloemen. Ik heb dat afgrijselijke pluizige haar :') Zelfs de stijltang helpt niet. Maar in mijn fobo heb ik makeup op en volgens mij lijk ik daar niet op een plamuurstick.

Over knuffels gesproken, die kun je niet genoeg hebben. Ik heb mijn vriend maar knuffel ook graag met anderen O+

Jij gebruikt inderdaad subtiel make-up.

En waarom zoek je een vakantie maatje als je een relatie hebt?

En waar gaat de vakantie heen :P
pi_102475378
quote:

Nou krijg ik dan ook een virtuele knuffel van je? *;
pi_102475387
quote:

Oh ja :@ sorry

Waar en wanneer?
14 SHADES OF GREY
pi_102475428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:30 schreef kree het volgende:

[..]

Nou krijg ik dan ook een virtuele knuffel van je? *;
Jij vergat net wel Tijn een knuffel te geven, dus zou niet eerlijk zijn :P
pi_102475451
Over versieren in de kroeg.. Ik deed dat soms, of andersom. Maar dat was zo makkelijk lullen dat ik uiteindelijk de avond afsloot met iemand die ik toch niets vond. Dus daar ben ik een beetje uitgegroeid

Kree je mag er irl ook wel een hoor :P

Ook gek: Waarom niet? :P Mijn vriend en ik hebben 1 of 2 bestemmingen waarbij we allebei genieten. Maar over het algemeen is hij iemand die de hele dag door in de bergen gaat, en vliegangst heeft, terwijl ik zo graag naar amerika of bali ofzo zou gaan, vandaar. En mijn vriend laat me gerust met een ander gaan hoor, man of vrouw. Ik heb ook geen geheimen, anders zou ik dit niet op internet posten ;) Hij lurkt in dit topic
pi_102475507
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

haha :D
14 SHADES OF GREY
pi_102475508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

grouphug allemaal :)

hehe ;)
pi_102475531
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef kree het volgende:

[..]

hehe ;)
I join this virtual group hug 8-)
pi_102475533
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef kree het volgende:

[..]

hehe ;)
:D
14 SHADES OF GREY
pi_102475548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

I join this virtual group hug 8-)
Nu nog een app uitvinden dat je dan ook het gevoel krijgt dat je daadwerkelijk een knuffel krijgt
14 SHADES OF GREY
  woensdag 28 september 2011 @ 13:35:50 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102475553
Maar even wat anders zo dat ik niet meer in dezelfde hoek terecht kom.
Hoe zorg ik er voor dat ik niet gefriendzoned word?
C'est la vie
pi_102475573
die bestaat!

Heloef: Minder lief zijn. Je hoeft geen klootzak te zijn, maar wel weten wat je wilt.
pi_102475581
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nu nog een app uitvinden dat je dan ook het gevoel krijgt dat je daadwerkelijk een knuffel krijgt
Een van de beste reden om een technische studie te gaan doen, binnenkort gewoon knuffelen met holo's 8-)
  woensdag 28 september 2011 @ 13:37:06 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102475586
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Over versieren in de kroeg.. Ik deed dat soms, of andersom. Maar dat was zo makkelijk lullen dat ik uiteindelijk de avond afsloot met iemand die ik toch niets vond. Dus daar ben ik een beetje uitgegroeid

Kree je mag er irl ook wel een hoor :P

Ook gek: Waarom niet? :P Mijn vriend en ik hebben 1 of 2 bestemmingen waarbij we allebei genieten. Maar over het algemeen is hij iemand die de hele dag door in de bergen gaat, en vliegangst heeft, terwijl ik zo graag naar amerika of bali ofzo zou gaan, vandaar. En mijn vriend laat me gerust met een ander gaan hoor, man of vrouw. Ik heb ook geen geheimen, anders zou ik dit niet op internet posten ;) Hij lurkt in dit topic
Top we gaan naar bali!!!

Wanneer gaan we?
pi_102475602
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Maar even wat anders zo dat ik niet meer in dezelfde hoek terecht kom.
Hoe zorg ik er voor dat ik niet gefriendzoned word?
Niet zoveel naar meisjes hun mond praten. Kom op voor je eigen mening. En heb het af en toe over seks. Niet dat dat het enige onderwerp moet zijn waarover je praat, maar je moet mensen wel een beetje uitdagen.
pi_102475622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Een van de beste reden om een technische studie te gaan doen, binnenkort gewoon knuffelen met holo's 8-)
Alleen knuffelen? ;)

Zoals Cassan zegt er bestaat wel zoiets. :D
14 SHADES OF GREY
pi_102475644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen knuffelen? ;)

Zoals Cassan zegt er bestaat wel zoiets. :D
Ik wou het niet zeggen :+
pi_102475645
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Top we gaan naar bali!!!

Wanneer gaan we?
R&P vakantiereisje? ik ben er voor in :P
pi_102475672
*geeft virtuele knuffel aan tijn (die krijg je wel vaker van mij)

Ik wil volgend jaar naar bali maar moet in t hoogseizoen, volgend schooljaar start mijn opleiding, en daartussenin heb ik cursus :s
  woensdag 28 september 2011 @ 13:40:43 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102475703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
die bestaat!

Heloef: Minder lief zijn. Je hoeft geen klootzak te zijn, maar wel weten wat je wilt.
Zou je een ding kunnen noemen waarop ik moet letten?
Minder lief zijn is zo globaal. ;P
C'est la vie
pi_102475707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik wou het niet zeggen :+
O-) ik wel. En van knuffelen kan dat andere wat hier niet genoemd mag worden komen. ;)
Ik heb een keer ergens gelezen dat er speeltjes waren voor dat soort dingen :D nu nog met holo/3dhd etc. En dan kan je alle fantasieën die je hebt waar maken. Virtueel dan.
14 SHADES OF GREY
pi_102475732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef Cassandra87 het volgende:
*geeft virtuele knuffel aan tijn (die krijg je wel vaker van mij)

Ik wil volgend jaar naar bali maar moet in t hoogseizoen, volgend schooljaar start mijn opleiding, en daartussenin heb ik cursus :s
:@ dank je
En als we een keer meten wil ik wel een echte :Y
14 SHADES OF GREY
pi_102475742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

O-) ik wel. En van knuffelen kan dat andere wat hier niet genoemd mag worden komen. ;)
Ik heb een keer ergens gelezen dat er speeltjes waren voor dat soort dingen :D nu nog met holo/3dhd etc. En dan kan je alle fantasieën die je hebt waar maken. Virtueel dan.
Tot die tijd ben ik nog op zoek naar een vriendje :P
  woensdag 28 september 2011 @ 13:43:16 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102475788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
die bestaat!

Hij moet wat meer voor zich zelf opkomen en eerder er voor gaan en duidelijk er voor gaan.

Hij heeft al een pm met voorbeeld ;)
pi_102475815
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Arm vriendje :D alhoewel dat samen doen is natuurlijk nog leuker als een soort voorspel.
Oh wacht ik zal ook maar stoppen. .... :P

Toch denk dat zulke dingen voor eenzame mensen een oplossing is en voor mensen die elkaar niet zo vaak kunnen zien.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 28 september 2011 @ 13:44:39 #222
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102475835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dit, maar dan vriendinnetje :P

Ik heb een tussenuur. Daarna blokuur :r :r biologie :) . Alleen het meisje waar ik langs zit is ziek en heeft dus haar boeken niet bij.

En heloef, gewoon niet zo lief doen ja.
pi_102475865
Is één van jullie wel eens meegeweest op een groepsreis?

Of waarom organiseert men dat niet vanuit hier? Hoeft niet duur te zijn.
pi_102475895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Mystikvm het volgende:

Ja aantal keer. YMCA maar dat is ongeveer tussen de 16 t/m 25 Wat er verder nog is geen idee
14 SHADES OF GREY
pi_102475923
Nou heloef, ik denk dat je je niet bewust opstelt als kandidaat, even plat gezegd. Ik heb t idee dat je op een meisje afstapt (of zou afstappen als je dat nu nalaat), met in je hoofd, hier wil ik wel wat mee drinken, en dat ze dat bij voorbaat al interpreteert als een gezellig praatje, maar niet voor meer, en dat je je er al snel in schikt.
Snap je wat ik bedoel?
Duidelijker zijn in wat je wilt en er voor gaan. Wat ook gek dus zegt

Ik ben voor groepsreis! Maar eerst maar gewoon meeten :') Anders zit je zo een week opgescheept met mensen die je niet mag haha
  woensdag 28 september 2011 @ 13:47:49 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102475946
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet zoveel naar meisjes hun mond praten. Kom op voor je eigen mening. En heb het af en toe over seks. Niet dat dat het enige onderwerp moet zijn waarover je praat, maar je moet mensen wel een beetje uitdagen.
Oh maar ik zeg gewoon hoe ik over dingen denk.
In dat uitdagen gedeelte schort het mij meer aan.
C'est la vie
pi_102475949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben voor groepsreis! Maar eerst maar gewoon meeten :') Anders zit je zo een week opgescheept met mensen die je niet mag haha
Tssk, als je een beetje sociaal bent kan je met iedereen opschieten.
pi_102475983
quote:

Ja, een reis naar New York :)
pi_102475996
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh maar ik zeg gewoon hoe ik over dingen denk.
In dat uitdagen gedeelte schort het mij meer aan.
Vroeger was ik ook niet zo'n held. Tegenwoordig zeg ik gewoon wat in mij opkomt. Je zal vast wel eens gedacht hebben aan een opmerking die over het randje is. In plaats van die in te slikken omdat ze je anders misschien niet meer aardig vindt moet je het gewoon zeggen.

Als iemand er niet van gediend is dan is dat hun eigen schuld.
pi_102476121
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vroeger was ik ook niet zo'n held. Tegenwoordig zeg ik gewoon wat in mij opkomt. Je zal vast wel eens gedacht hebben aan een opmerking die over het randje is. In plaats van die in te slikken omdat ze je anders misschien niet meer aardig vindt moet je het gewoon zeggen.

Als iemand er niet van gediend is dan is dat hun eigen schuld.
En dit nu precies iets wat ik andersom moet doen. Ik zeg dingen die op het randje zijn of juist daarover wel. Met vaak negatieve gevolgen. Ik moet dus leren een keer iets niet te zeggen. En dat lukt steeds beter.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 28 september 2011 @ 13:54:55 #231
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102476153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dit nu precies iets wat ik andersom moet doen. Ik zeg dingen die op het randje zijn of juist daarover wel. Met vaak negatieve gevolgen. Ik moet dus leren een keer iets niet te zeggen. En dat lukt steeds beter.
Bij mij lukt steeds meer zeggen steeds beter. Mede door dit topic, door de hele tijd TMI te geven. Dat heeft wel geholpen :P
  woensdag 28 september 2011 @ 13:55:31 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476171
Trouwens Ed als jij Newbie een stel worden ga je toch niet mee naar Sziget he?
Want het is voor mij teveel van het goede om met twee stellen daar naar toe te gaan. Een is al erg genoeg. :')
C'est la vie
pi_102476175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Bij mij lukt steeds meer zeggen steeds beter. Mede door dit topic, door de hele tijd TMI te geven. Dat heeft wel geholpen :P
Information is never too much :D
pi_102476181
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij bent toch ook een autist? Niet beledigend bedoeld hoor. Maar dat soort dingen draait meer om de manier waarop je het brengt dan de boodschap. Als je autistisch bent dan kan je gewoon niet goed inschatten hoe je bepaalde dingen moet brengen, dan kan je het inderdaad beter laten.

Ik schat heloef in als bijzonder sociaal en iemand die wel weet hoe je iets moet zeggen om de boodschap op de juiste manier over te laten komen.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:56:49 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102476210
Wintersport me ze alle! Zuipen, skien en neuken! *O*
pi_102476297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij bent toch ook een autist? Niet beledigend bedoeld hoor. Maar dat soort dingen draait meer om de manier waarop je het brengt dan de boodschap. Als je autistisch bent dan kan je gewoon niet goed inschatten hoe je bepaalde dingen moet brengen, dan kan je het inderdaad beter laten.

Ik schat heloef in als bijzonder sociaal en iemand die wel weet hoe je iets moet zeggen om de boodschap op de juiste manier over te laten komen.
Dat klopt inderdaad. Maar door meer met mensen om te gaan tijdens werk/whatever leer je steeds beter inschatten waar de grens ligt. Ook al zal ik vaak genoeg de plank volledig mis slaan.

Voor mij zit er zeker een verschil tussen hoe ik een boodschap over breng en wat.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 28 september 2011 @ 14:00:20 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476326
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wij warem vroeger echt koning teveel info _O-
Gelukkig heb ik dat afgeleerd.
C'est la vie
pi_102476337
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Wintersport me ze alle! Zuipen, skien en neuken! *O*
Dat sporten sla ik over. Oh wacht zuipen en neuken ...
14 SHADES OF GREY
pi_102476359
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
Trouwens Ed als jij Newbie een stel worden ga je toch niet mee naar Sziget he?
Want het is voor mij teveel van het goede om met twee stellen daar naar toe te gaan. Een is al erg genoeg. :')
Als we geen stel worden wil ik ook wel mee hoor :P
Lijkt me wel tof om heen te gaan.
pi_102476405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat sporten sla ik over. Oh wacht zuipen en neuken ...
Skien is nu net de enige sport die ik wel leuk vind, je hoeft helemaal niks te doen behalve zo relaxt mogelijk de helling afglijden en het kost geen energie want zwaartekracht :P
pi_102476409
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Wij warem vroeger echt koning teveel info _O-
Gelukkig heb ik dat afgeleerd.
Ligt er aan welke TMI. Dat je net hebt zitten schijten kan je inderdaad beter achterwege laten. Dat je vindt dat iemand lekkere tieten heeft mag je best zeggen, in de juiste context.

"Zei ik dat of dacht ik dat" is ook altijd een mooi excuus.
pi_102476413
Sziget daar wil ik ook nog wel een keertje heen. :D
14 SHADES OF GREY
pi_102476444
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Skien is nu net de enige sport die ik wel leuk vind, je hoeft helemaal niks te doen behalve zo relaxt mogelijk de helling afglijden en het kost geen energie want zwaartekracht :P
*mompelt iets over E=MC²*

:)
pi_102476462
quote:
12s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mompelt iets over kinetische energie door omzetting uit zwaarte-energie enzo :*
pi_102476479
quote:
12s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zou toch met mijn mond vol tanden staan als een date dat gaat uitleggen :D ze scoort dat wel punten :P
14 SHADES OF GREY
pi_102476518
quote:

Ik zit daar hard over te denken, een meid die ik ken doet dat nu.
Wacht even op haar ervaringen. (dat is ook zo'n singels reis)
  woensdag 28 september 2011 @ 14:07:41 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102476523
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Cassandra87 het volgende:

wanneer heb je tijd?
pi_102476539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou toch met mijn mond vol tanden staan als een date dat gaat uitleggen :D ze scoort dat wel punten :P
Het massadefect is te verwaarlozen op ski-snelheid, dus die formule zou ik dan niet snel noemen :P
pi_102476560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zit daar hard over te denken, een meid die ik ken doet dat nu.
Wacht even op haar ervaringen. (dat is ook zo'n singels reis)
Zeker doen hoor, ik hoor er goede verhalen over :Y
pi_102476572
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:08 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Het massadefect is te verwaarlozen op ski-snelheid, dus die formule zou ik dan niet snel noemen :P
Gelukkig snap ik te weinig van natuurkunde om dit nog te begrijpen :P En wiskunde daar beheers ik maar een discipline van ;)
14 SHADES OF GREY
pi_102476600
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zeker doen hoor, ik hoor er goede verhalen over :Y
Ja ik ook, maarja je zit wel een week (of 2) met die mensen dat weerhoudt me een beetje op èèn of andere manier.
Maar laat ik het maar even aanhoren wat zij ervan vindt vond als ze terug is.
pi_102476615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gelukkig snap ik te weinig van natuurkunde om dit nog te begrijpen :P En wiskunde daar beheers ik maar een discipline van ;)
Ik lul ook maar wat in de ruimte hoor, heb hier niet echt verstand van namelijk :P
pi_102476710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:11 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik lul ook maar wat in de ruimte hoor, heb hier niet echt verstand van namelijk :P
Zou er ook een formule zijn om aantrekkingskracht tussen 2 mensen te berekenen?
14 SHADES OF GREY
pi_102476740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk de uitkomst van die formule <3 is.
pi_102476782
quote:
6s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk de uitkomst van die formule <3 is.
En dat betekend?
14 SHADES OF GREY
pi_102476787
quote:

[..]

Ja, Newtons gravitatiewet. Maar dat is een andere soort aantrekkingskracht dan je bedoelde :P
  woensdag 28 september 2011 @ 14:18:46 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476793
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ligt er aan welke TMI. Dat je net hebt zitten schijten kan je inderdaad beter achterwege laten. Dat je vindt dat iemand lekkere tieten heeft mag je best zeggen, in de juiste context.

Nee over schijten had ik het niet. _O-
Alles wat seksueel is. :')
C'est la vie
pi_102476797
quote:

[..]

hmm een formule.

Uiterlijk / innerlijk of andersom
pi_102476817
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee over schijten had ik het niet. _O-
Alles wat seksueel is. :')
Het werkt hoor. Echt waar.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:19:26 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476818
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:01 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als we geen stel worden wil ik ook wel mee hoor :P
Lijkt me wel tof om heen te gaan.
Oh god. _O-
Gelukkig heb ik VH nog daar. :')
C'est la vie
pi_102476820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat betekend?
Mijn intelligente nerdgrapje wordt niet begrepen :'(
  woensdag 28 september 2011 @ 14:19:54 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Het werkt hoor. Echt waar.
Ik ben er mee opgehouden toen ik niet meer gefrustreerd was. _O-
C'est la vie
pi_102476861
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben er mee opgehouden toen ik niet meer gefrustreerd was. _O-
Gewoon af en toe wel eens doen. Stoppen met van tevoren bedenken wat mensen van je zouden vinden.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:22:15 #264
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102476910
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Edarrawen het volgende:
Ja, Newtons gravitatiewet. Maar dat is een andere soort aantrekkingskracht dan je bedoelde :P
"I like FAT butts and I cannot lie!" ;0
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 28 september 2011 @ 14:22:17 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102476913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:

Huh zei ik dat hart op?

Doet het altijd goed :D
pi_102476936
F = G × (M1 × M2) / r
8-)
met M1 is persoon 1 en M2 persoon 2 :P
dus geen afstand bewaren ^O^
  woensdag 28 september 2011 @ 14:23:10 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476944
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Huh zei ik dat hart op?

Doet het altijd goed :D
Ik ben dan meer het type dat zou gaan voor "ik zeg alleen wat iedereen denkt"
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 14:23:36 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

"I like FAT butts and I cannot lie!" ;0
Of:
C'est la vie
pi_102476974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Edarrawen het volgende:
F = G × (M1 × M2) / r^2
8-)
Ik had het kwadraat vergeten en de edit ging mis :')
  woensdag 28 september 2011 @ 14:24:46 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102476995
quote:
F = G × (M1 × M2) / r
8-)
Ik snap het niet.
C'est la vie
pi_102477001
En heeft iedereen al gehosseld?
Anonimity is a bliss
  woensdag 28 september 2011 @ 14:25:16 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477013
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef gewoonfaye het volgende:
En heeft iedereen al gehosseld?
Ja.
Op tijn en ik na.
C'est la vie
pi_102477022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik had het kwadraat vergeten en de edit ging mis :')
Ik vind je een beetje raar, maar hiermee scoor je wel pluspunten :')
pi_102477023
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja.
Op tijn en ik na.
en ikke :')
pi_102477025
quote:
9s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik snap het niet.
r is de afstand tussen de twee massa's dus als je twee keer zo ver weg staat van iemand die leuk is is er 4 keer zo weinig aantrekkingskracht :P zie kwadraatje in de mislukte edit :')
pi_102477044
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dank je :')
pi_102477047
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja.
Op tijn en ik na.
Oh, het gebruikelijke gemekker dus
Anonimity is a bliss
  woensdag 28 september 2011 @ 14:26:43 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

r is de afstand tussen de twee massa's dus als je twee keer zo ver weg staat van iemand die leuk is is er 4 keer zo weinig aantrekkingskracht :P zie kwadraatje in de mislukte edit :')
Oh. :')
Ikke snap nu.
C'est la vie
pi_102477066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Van het een kan ook die ander die ik bedoel komen dan is ze wel letterlijk en figuurlijk voor mij gevallen. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

hmm een formule.

Uiterlijk / innerlijk of andersom
Alle factoren die van belang zijn

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn intelligente nerdgrapje wordt niet begrepen :'(
Leg eens uit dan :D

quote:
F = G × (M1 × M2) / r
8-)
haha wat is G dan? en r?
14 SHADES OF GREY
pi_102477074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dus als ik dichtbij kom, meer aantrekkingskracht
Anonimity is a bliss
  woensdag 28 september 2011 @ 14:27:22 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477083
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Oh, het gebruikelijke gemekker dus
Datekneus for life! :')
C'est la vie
pi_102477106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van het een kan ook die ander die ik bedoel komen dan is ze wel letterlijk en figuurlijk voor mij gevallen. :D

[..]

Alle factoren die van belang zijn

[..]

[..]

haha wat is G dan? en r?
G is de gravitatieconstante die ervoor zorgt dat de kracht 6,63E34 keer zo klein wordt zodat je niet door elkaar wordt opgeslokt en r is de afstand tussen jullie beiden. :)
  woensdag 28 september 2011 @ 14:28:12 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102477109
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Plus punten om het zeker niet te worden ja :D
pi_102477117
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Datekneus for life! :')
eenzaam voor altijd :D but i like :')
14 SHADES OF GREY
pi_102477120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef tijnbrein het volgende:

Vooruit. <3 betekent natuurlijk minder dan drie in wiskundige termen. <3 wordt ook gebruikt om een hartje weer te geven, als je je hoofd zijwaarts houdt.

Dus, de uitkomst van de formule van positieve aantrekkingskracht tussen twee mensen = <3

Ik legde hem alleen uit omdat je autist bent, hè? :*
pi_102477150
Tijn had je geen date via paiq of is dat niets geworden de laatste keer
  woensdag 28 september 2011 @ 14:29:22 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477152
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

eenzaam voor altijd :D but i like :')
*insert foreveralone.jpg*
C'est la vie
pi_102477159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vooruit. <3 betekent natuurlijk minder dan drie in wiskundige termen. <3 wordt ook gebruikt om een hartje weer te geven, als je je hoofd zijwaarts houdt.

Dus, de uitkomst van de formule van positieve aantrekkingskracht tussen twee mensen = <3

Nerdgrapjes O+
pi_102477179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

G is de gravitatieconstante die ervoor zorgt dat de kracht 6,63E34 keer zo klein wordt zodat je niet door elkaar wordt opgeslokt en r is de afstand tussen jullie beiden. :)
haha :D

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

ik snap het :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn had je geen date via paiq of is dat niets geworden de laatste keer
Ja dat is niets geworden. Geen klik IRL
14 SHADES OF GREY
  woensdag 28 september 2011 @ 14:30:51 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477185
Ik heb trouwens hele flauwe humor.
Die meestal gaat over de relatie tussen mij en mijn rechterhand. :')
C'est la vie
pi_102477212
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Een kinderhand is nu eenmaal gauw gevuld :')
pi_102477214
quote:
En hoe is de relatie momenteel? Dus als je met links gaat dan ga je vreemd?
14 SHADES OF GREY
pi_102477225
quote:
Niet geil.
Anonimity is a bliss
  woensdag 28 september 2011 @ 14:32:37 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe is de relatie momenteel? Dus als je met links gaat dan ga je vreemd?
Ik wil van die relatie af. :')
Het is na 5 jaar saai geworden. :')
C'est la vie
pi_102477236
quote:
12s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een kinderhand is nu eenmaal gauw gevuld :')
:D
Anonimity is a bliss
pi_102477248
quote:
Dan kun je nog beter SM grapjes maken zoals Tijn :')
  woensdag 28 september 2011 @ 14:33:09 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477250
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:32 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Niet geil.
Maar je moest wel lachen om die pannekoekmix grap.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 14:33:44 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik doe het weer allemaal verkeerd he. :')
C'est la vie
pi_102477275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Die jongen kent de klappen van de zweep nog niet
14 SHADES OF GREY
pi_102477290
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Topgrap Tijn!
:')
  woensdag 28 september 2011 @ 14:35:06 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102477305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij is best grappig die tijn. :')
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')