Zo ziet ze er niet echt lekker uit, in Sin City toch wat beter dacht ik mij te herinnerenquote:
Brrrrrrr... Dat is geen flatteuze makeupquote:
Deze foto is dan wel weer goedquote:Op woensdag 28 september 2011 14:20 schreef hornage het volgende:
Dit is hint nr 3
Moet nu toch wel te doen zijn...
[ afbeelding ]
Naam was voldoendequote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Daar hadden jullie vorige keer ook al moeite mee met mijn Watchmen vraag. Carla Gugino, maar meer titels van haar weet ik niet
Veel bekender en beter.quote:
Heel ander soort film.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef DragonFodder het volgende:
Ipv loaded weapon lethal weapon 3 dan?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef RanTheMan het volgende:
of the league of extraordinary gentlemen
Denk het nietquote:
Wat Dragon zegtquote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef RanTheMan het volgende:
of the league of extraordinary gentlemen
quote:
quote:
ik denk het nietquote:
Gaat natuulijk om die andere film. (Geen idee uit welk jaar 'laatste Loaded Weapon' komt.)quote:
Volgens mij is er daar maar een van, '90 of '91 dacht ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gaat natuulijk om die andere film. (Geen idee uit welk jaar 'laatste Loaded Weapon' komt.)
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef RanTheMan het volgende:
potver ik dacht dat t om films ging waar onzichtbare mensen in voor kwamen, snapte Ben hur al niet![]()
potver ik dacht dat t om films ging waar onzichtbare mensen in voor kwamen, snapte Ben hur al niet![]()
Uiteraardquote:
jah, de ben hur die ik niet begreep met die onzichtbare mannetjes..quote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef DragonFodder het volgende:
Heb ik het antwoord op die middelste gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |