Ok.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij bent wel een gast.
Een BSA gehaald .... dat betekent dus gewoon dat je op de WO niet genoeg studiepunten hebt gehaald! Een BSA krijg je namelijk als je niet verder mag op een opleiding. Je bent dus niet vrijwillig van de WO vertrokken, maar je moest. Gozerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, ik heb gewoon m'n bsa gehaald.Kappen met bloeden.
Nope. Toen was het jaar afgelopen en toen heb ik in de vakantie besloten om naar het hbo te gaan. Waarom ik die beslissing genomen heb kun je hierboven lezen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Stringer het volgende:
[..]
Maar daarna werd het te moeilijk?
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Akwasi het volgende:
Kutstudent ligt even onder vuur hier hoor.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ga anders gewoon lekker terug naar de kleuterschool. Wat een kutuser ben jij.
Ligt eraan, positief BSA houdt in dat je mag blijven/naar het volgende jaar kan.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Een BSA gehaald .... dat betekent dus gewoon dat je op de WO niet genoeg studiepunten hebt gehaald! Een BSA krijg je namelijk als je niet verder mag op een opleiding. Je bent dus niet vrijwillig van de WO vertrokken, maar je moest. Gozer
Janken omdat ik iets verkeerd omschrijf.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Een BSA gehaald .... dat betekent dus gewoon dat je op de WO niet genoeg studiepunten hebt gehaald! Een BSA krijg je namelijk als je niet verder mag op een opleiding. Je bent dus niet vrijwillig van de WO vertrokken, maar je moest. Gozer
Bij ons 50% omdat onze studies al pittig genoeg zijn (Delft). Maar het gaat vanaf dit jaar naar 75% geloof ik, bij bijna alle studies.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Stringer het volgende:
Een positief BSA krijg je gemiddeld genomen als je 70% van de ECTS hebt gehaald.
Dat boeit wel .... daarbij moet je gewoon eerlijk zijn over je falen op het WO ... dan kan ik tenminste nog een beetje respect voor je tonen, maar nu .....quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Janken omdat ik iets verkeerd omschrijf.Serieus gast. Iedereen zegt het zo. Als je je bsa haalt, mag je verder. Dat dat technisch juist verkeerd is boeit geen ster.
Oei, 50% is niet veel hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 12:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij ons 50% omdat onze studies al pittig genoeg zijn (Delft). Maar het gaat vanaf dit jaar naar 75% geloof ik, bij bijna alle studies.
Ja, obvious troll. Doei.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Dat boeit wel .... daarbij moet je gewoon eerlijk zijn over je falen op het WO ... dan kan ik tenminste nog een beetje respect voor je tonen, maar nu .....
Ff denken. Er zat 17 punten in projecten en bijbehorende practica en tentamens. Dus je moet (als je alles daarvan haalt) nog 13 punten uit vakken halen. Dat zijn 4 of 5 tentamens. Is wel te doen inderdaad, maar bij ons is voor veel mensen het breekpunt ook niet de hoeveelheid, maar de moeilijkheidsgraad.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Stringer het volgende:
[..]
Oei, 50% is niet veel hoor![]()
Dan moet je serieus echt niét leren voor je tentamens en consequent de werkcollege's missen wil je dat niet halen.
Ik troll niet .... ik prik gewoon door je onzin heen. Dat het pijnlijk voor je is, dat kan ik wel begrijpen. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je noodgedwongen van het WO naar het HBO bent overgestapt ipv al deze onzin.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, obvious troll. Doei.
[..]
Ff denken. Er zat 17 punten in projecten en bijbehorende practica en tentamens. Dus je moet (als je alles daarvan haalt) nog 13 punten uit vakken halen. Dat zijn 4 of 5 tentamens. Is wel te doen inderdaad, maar bij ons is voor veel mensen het breekpunt ook niet de hoeveelheid, maar de moeilijkheidsgraad.
aa ik moet vandaag nog wat presenterenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb dat gelukkig niet.
Alleen presenteren is verplicht.
Wat ik niet kan begrijpen is waarom jij er met je kop niet bij kan dat mensen ook vrijwillig kunnen overstappen. Op het hbo word ik gewoon voor heel andere functies opgeleid. En ik vind dat persoonlijk leuker. Als jij niet kan begrijpen dat ik daar een stapje terug voor doe, dan ben je waarschijnlijk gewoon zo'n zeikerd die heel z'n leven alleen maar met geld bezig is.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:42 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Ik troll niet .... ik prik gewoon door je onzin heen. Dat het pijnlijk voor je is, dat kan ik wel begrijpen. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je noodgedwongen van het WO naar het HBO bent overgestapt ipv al deze onzin.
I guess I hit a nervequote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat ik niet kan begrijpen is waarom jij er met je kop niet bij kan dat mensen ook vrijwillig kunnen overstappen. Op het hbo word ik gewoon voor heel andere functies opgeleid. En ik vind dat persoonlijk leuker. Als jij niet kan begrijpen dat ik daar een stapje terug voor doe, dan ben je waarschijnlijk gewoon zo'n zeikerd die heel z'n leven alleen maar met geld bezig is.
Daarbij, waarom zou ik verantwoording aan jou af moeten leggen. Stik d'r maar in. Als jij mij niet gelooft, dan is dat jouw probleem.
Doe je huiswerk, dan ben je er van af. Maak een project af! Ga ergens een biertje drinken. Gozer, toon eens wat iniatief ... we hoeven je toch niet alles in het leven voor te kauwenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:54 schreef Zweetteef het volgende:
ik heb 3 tussen uren![]()
![]()
wat moet ik nu doen?![]()
Fok!ken natuurlijk. Vreemde vraag.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:54 schreef Zweetteef het volgende:
ik heb 3 tussen uren![]()
![]()
wat moet ik nu doen?![]()
Lees je een in voordat je gaat blaten, aub.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:51 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
I guess I hit a nerve![]()
![]()
Ik zeg niet dat er mensen vrijwillig overstappen van WO naar HBO, maar in jouw geval geloof ik niet dat het vrijwillig was. Door jouw agressieve reactie wordt mijn vermoeden alleen maar meer verstrekt![]()
Met een WO opleiding kan je dezelfde banen krijgen (en beter) en kan je ook een hoger salaris voor dezelfde functie afdwingen .... je argumenten voor vrijwillig overstappen zijn gewoon erg mager ... daarom geloof ik je niet
Wat een slappe comebackquote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees je een in voordat je gaat blaten, aub.
ik ben geen gozerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Doe je huiswerk, dan ben je er van af. Maak een project af! Ga ergens een biertje drinken. Gozer, toon eens wat iniatief ... we hoeven je toch niet alles in het leven voor te kauwen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |