Een stoere boy?!?!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik doe ook HBO, hier mag je volgens mij 20 % missen. Momenteel ben ik ook aan het spijbelen (voor de 1e keer dit schooljaar). Stout he.
Gr een stoere boy
Leuke studie en leuk vakgebied. Niks mis mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
Meid. Je studeert psychologie. Zo'n beetje de laatste studie waar je mensen af mag zeiken op hun niveau.
Laat me gastquote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Een stoere boy?!?!Gozer, you are so gay!!
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
Meid. Je studeert psychologie. Zo'n beetje de laatste studie waar je mensen af mag zeiken op hun niveau.
Meid, ben je zo gefrustreerd dat je daar niet werd toegelaten?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
COgnitive neuroscience is vet vakgebied bv. Met psychologie is ook niks mis!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Meid, ben je zo gefrustreerd dat je daar niet werd toegelaten?
Waar zie jij trouwens dat ik psychologie studeer? Omdat je de aanname doet dat ik waarschijnlijk iets met hersennen doe?
Hoezo kut bus?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef Zweetteef het volgende:
Nou kom ik ook nog te laat vandaag, kut bus
Het is alleen maar goed dat het niveau wordt opgeschroefd.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Zweetteef het volgende:
Nu de echte klacht hbo veel pittiger dan verwacht door de nieuwe regelsĦĦ![]()
toedels
Mensen die neerkijken op een ander zijn studie zijn in mijn ogen het meest triest. Kan me echt niet interesseren wat iemand studeert of qua werk doet. Belangrijkste vind ik altijd dat iemand uiteindelijk datgene doet waar hij/zij het meeste interesse in heeft.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit op het hbo en ik heb geen verplichte klassen hoor. Het heet trouwens klassen, geen college. College heb je op de universiteit, waar je studeert, in plaats van een opleiding volgt.
Ja ik ben een WO dropout.
Ik poep onder andere op mensen die communicatie en vrijetijdsmanagement en dergelijke "studeren", inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Mensen die neerkijken op een ander zijn studie zijn in mijn ogen het meest triest. Kan me echt niet interesseren wat iemand studeert of qua werk doet. Belangrijkste vind ik altijd dat iemand uiteindelijk datgene doet waar hij/zij het meeste interesse in heeft.
Jezelf beter achten, omdat je op de universiteit zit (of hebt gezeten).
Het zijn mijn soort opleidingen ook niet, maar als je er uiteindelijk de baan mee krijgt die je ambieert ....quote:Op woensdag 28 september 2011 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik poep onder andere op mensen die communicatie en vrijetijdsmanagement en dergelijke "studeren", inderdaad.
Umad?
Waarom er op schijten inderdaad. Laat mensen doen wat ze willen doen ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Het zijn mijn soort opleidingen ook niet, maar als je er uiteindelijk de baan mee krijgt die je ambieert ....
Bij toerisme opleidingen of vrijetijdsmanegement is nu al een banentekort, om nog maar te zwijgen over de lage salarissen in die sector.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Het zijn mijn soort opleidingen ook niet, maar als je er uiteindelijk de baan mee krijgt die je ambieert ....
Niet iedereen laat zich leiden door het salaris of het banenaanbod bij het kiezen van een opleiding. Ik heb geluk dat in mijn werkgebied er genoeg vacatures zijn en ook het salaris goed is .... maar belangrijker nog doe ik werk dat ik leuk vindquote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef eight het volgende:
[..]
Bij toerisme opleidingen of vrijetijdsmanegement is nu al een banentekort, om nog maar te zwijgen over de lage salarissen in die sector.
Nee mensen die fucking vrijetijdsmanagement kiezen laten zich leiden door hun lamlendigheid.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:54 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Niet iedereen laat zich leiden door het salaris of het banenaanbod bij het kiezen van een opleiding. Ik heb geluk dat in mijn werkgebied er genoeg vacatures zijn en ook het salaris goed is .... maar belangrijker nog doe ik werk dat ik leuk vind
Wat voor een opleiding doe / deed jij dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee mensen die fucking vrijetijdsmanagement kiezen laten zich leiden door hun lamlendigheid.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
LBO'er.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Qua taal schat ik je eerder in als een LTS'er.
wat is dat?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Qua taal schat ik je eerder in als een LTS'er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |