De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werken hier wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef TWP het volgende:
*&$*@! automatische updates werken niet meer dus ik dacht dat ik forever alone in dat andere topic zat.
Regels op internet serieus nemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
Kut OP, heb al 5 dagen niet gekakt en begin toch wel ernstige buikpijn te krijgen.
Ohquote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Regels op internet serieus nemen._!
F5 goede tijdenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb ze uit staan. F5 graag.
Waarom uit?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb ze uit staan. F5 graag.
Ohh kut dat doe ik dus verkeerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Regels op internet serieus nemen._!
Dat heb je goed geraden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
I GOT A POCKET GOT A PUCKET FULL OF SUNSHINE.
There is an app for that.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh kut dat doe ik dus verkeerd.
Nicequote:
Wat een kutnummer is datquote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ken het van een film. In die film heeft die chick het ook als ringtone. Ik vond mezelf helemaal grappig als ik hem ook als ringtone ging nemen. Tot ik bij een vriendinnetje was, die ringtone afging en we beide dachten dat we gebeld werden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nice, dat lied hoor ik altijd in de Albert Heijn als ik aan het werk ben, gek werd ik er van.
Het irriteerde zo hard dat ik het leuk begon te vinden.
Leuk nummer.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik dans altijd nog een beetje op mijn wekker ringtone, en dan gaat ie automatisch op snooze.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ken het van een film. In die film heeft die chick het ook als ringtone. Ik vond mezelf helemaal grappig als ik hem ook als ringtone ging nemen. Tot ik bij een vriendinnetje was, die ringtone afging en we beide dachten dat we gebeld werden.Ik ben overgens ook vaak te laat met opnemen, omdat ik los ga op m'n ringtone. True story.
Leuke hond wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ken het van een film. In die film heeft die chick het ook als ringtone. Ik vond mezelf helemaal grappig als ik hem ook als ringtone ging nemen. Tot ik bij een vriendinnetje was, die ringtone afging en we beide dachten dat we gebeld werden.Ik ben overgens ook vaak te laat met opnemen, omdat ik los ga op m'n ringtone. True story.
Ik was 15 minuten te vroeg op school.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef coban het volgende:
JONGONS IK BEN MAAR 1 MINUUT TE LAAT
IMMA BOSSSSSS
Echte bazen komen niet te laat.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef coban het volgende:
JONGONS IK BEN MAAR 1 MINUUT TE LAAT
IMMA BOSSSSSS
Jij is nerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was 15 minuten te vroeg op school.
Durf jij mij te ontbaziliseren?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echte bazen komen niet te laat.
En dat mag zomaar?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Rezania het volgende:
Ik had vandaag een blokuur Nederlands, toen ik hoorde dat we na de pauze nog een blokuur kregen, ben ik hem gepeerd.
Ik zei dat ik een afspraak bij het Centrum Autisme had, zij geloofde het.quote:
Jouw leraar is echt domquote:Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een afspraak bij het Centrum Autisme had, zij geloofde het.
Ik heb gewoon een hele goede reputatie op school, ze gaan er nooit van uit dat ik lieg.quote:
heel treurigquote:Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Paris Hilton's Dubai BFFHoe treurig is dat
___
Hoezo kijk je het dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Paris Hilton's Dubai BFFHoe treurig is dat
___
Ik verander toch niet van meningquote:
Inderdaad, beter te vroeg dan te laat.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik verander toch niet van mening. Niks zo irritant als mensen die te laat komen, vind ik tenminste.
ik ben iemand die vaak te laat komtquote:Op woensdag 28 september 2011 11:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, beter te vroeg dan te laat.
Nee, ik heb mtv op de achtergrond aanstaan, is nu top 11 at 11, 90's classics, dus vandaar. Dat hilton gebeuren was een reclame, maar ik voel me wel dommer nu.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo kijk je het dan?Ik zweer dat hoe langer je die show kijkt, hoe sneller je IQ daalt.
Dus dan laat je de ander wachten, omdat je er niet genoeg moeite in wilt steken. Dat staat toch ontzettend laks.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als je te vroeg komt moet je wachten. Ik probeer altijd precies op tijd te komen, maar meestal kom ik dan te laat.
Ik probeer ook wel op tijd te komen, maar neem altijd een marge van 5 minuten. Gewoon voor het geval dat.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als je te vroeg komt moet je wachten. Ik probeer altijd precies op tijd te komen, maar meestal kom ik dan te laat.
ik neem vandaag marge van 30 minuten, serieusquote:Op woensdag 28 september 2011 11:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel op tijd te komen, maar neem altijd een marge van 5 minuten. Gewoon voor het geval dat.
heb net ontbetenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Rezania het volgende:
Is het erg dat ik nu al aan het lunchen ben?
Ik neem altijd een minimum van een kwartier. Wel irritant als andere mensen dan te laat komen, sta soms een halfuur te wachten.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef speedking het volgende:
[..]
ik neem vandaag marge van 30 minuten, serieus
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef speedking het volgende:
[..]
ik neem vandaag marge van 30 minuten, serieus
Mag wel hoor. Als jij je daar lekker bij voelt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Rezania het volgende:
Nee, precies op 12 uur anders ben je geen echte autistquote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef Rezania het volgende:
Maar ik had zoveel trek in lasagne.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, precies op 12 uur anders ben je geen echte autist
Geef zaterdag dan, mijne is haast op.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Intronic het volgende:
Pakje Kretek van mijn baas, altijd lekker.
Als ik dan nog over heb, okéquote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geef zaterdag dan, mijne is haast op.
Nog maar 25 minuten dangquote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik had zoveel trek in lasagne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik ben net een uur wakkerquote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Rezania het volgende:
Hoe laat stonden jullie op vandaag? Ik om 7 uur.
Gewoon om 6 uur. Groetjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Rezania het volgende:
half 10quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Rezania het volgende:
Ga eens naar GC ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Rezania het volgende:
9 uur.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog maar 25 minuten dang
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is lekker joh.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mensen verkapt wegjagen uit een SC, TR gedaan.quote:
Luilak.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben net een uur wakker
Wat is een TR?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen verkapt wegjagen uit een SC, TR gedaan.
Topic report.quote:
Vrije dag jonge en gisteren moest er gezopen worden op de overwinning op Ajaxquote:
topicreportquote:
/carequote:Op woensdag 28 september 2011 11:41 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik heb hier bijna 8000 posts gemaakt.MK zit bijna op 10.000.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:41 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik heb hier bijna 8000 posts gemaakt.MK zit bijna op 10.000.
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief en behulpzaam!
Wiz Khalifa, the big cheifa, on the west coast.quote:
hahaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiz Khalifa, the big cheifa, on the west coast.
Of zoiets.
Kusje terug.quote:
Goeien garpje.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van hem, die smiley komt soms automatisch onder mijn post
Ze heeft wel een paar goede nummers, maar ik vind haar echt extreem raar.quote:
Hem. Het. Iets.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar goede nummers, maar ik vind haar echt extreem raar.
Mooi nummer.quote:
extreem is zacht uitgedruktquote:Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar goede nummers, maar ik vind haar echt extreem raar.
Pics en zulks.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Op goeie muziek kun je niet dansen. Het is wel zwaar dansbare muziek. Dus ik schud met m'n billen op Lady Gaga en ik kom er voor uit.
Klinkt niet vervelend.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Op goeie muziek kun je niet dansen. Het is wel zwaar dansbare muziek. Dus ik schud met m'n billen op Lady Gaga en ik kom er voor uit.
Als je een dansversie van een goed nummer wil hebben, moet je gewoon nummer + club mix intypen op Youtube.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Gewoon blazen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef speedking het volgende:
fuck moet nog boekje doornemen over hoe je precies moet fluiten..
F'jes fluiten is heel leuk om te doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef speedking het volgende:
[..]f'jes fluiten xd 7:7 halve veld. dat is wel wat minder hele vet zou wel leuk zijn
minecraftquote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik wil dat mijn minecraft server weer online is
Een vrouw die minecraft speelt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Makkelijk man, die flikken niet veel.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef speedking het volgende:
[..]f'jes fluiten xd 7:7 halve veld. dat is wel wat minder hele vet zou wel leuk zijn
Kwam je niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een vrouw die minecraft speelt.
Minecraft is tof, speelde het best veel in het begin maar nu helaas niet zo veel meerquote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
die ouders zijn irritant.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef TWP het volgende:
[..]
F'jes fluiten is heel leuk om te doen.
Ja klopt. Die weten niet hoe je normaal kunt doen tegen hun kind en tegen de scheidsrechter.quote:
helaasquote:Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja klopt. Die weten niet hoe je normaal kunt doen tegen hun kind en tegen de scheidsrechter.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind de stem van die vrouw niet echt fijn.
ja niks werkt vandaagquote:
Ik ben heul geen kauwgompje of een boom of een reuze poedelquote:Op woensdag 28 september 2011 11:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
http://www.jebentzelfeen.nl/
Ik bedoel meer dat "dat mag jij vinden", zo'n verschrikkelijke dooddoener is in elk gesprek/discussie.quote:
Nee, als je iets vind breng je het naar Papa of Mama beer.quote:
Zekers!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een vrouw die minecraft speelt.
Ik ben een kadasterquote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben heul geen kauwgompje of een boom of een reuze poedel_
Ok.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat "dat mag jij vinden", zo'n verschrikkelijke dooddoener is in elk gesprek/discussie.
Wow.. hardcore dezen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zekers!
We hebben met z'n allen een heel dorp gebouwd.
Iemand zelfs een enorme citadel.
Fukking jammer dat ik geen screenshotjes heb.
Ik heb een heul heul mooi Klassiek bakstenenhuis gebouwd etc. Mooi dorpsplein en zuks!
Ik heb ook spongebob octo en patrick gemaaktquote:
Allichtquote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb ook spongebob octo en patrick gemaaktzien ?
Ik heb een soort van trap / brug van wel 10 km gebouwd hoorquote:
Nee, die site zei dat ik zelf een pittoresk dorpje ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb een soort van trap / brug van wel 10 km gebouwd hoor
Dit is vrij ernstig.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat het Spongebob is.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet ik even vragen aan die vrienden.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
PamSamdebovoor geef maar eens een IP dan kom ik wel eens meespelen, vroeger speelde ik ook op de FOK! server ik weet niet of dat nog bestaat met timkuik en kornuiten. Maar dat is al een jaar geleden denk ik.
Gayspelquote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef speedking het volgende:
wtf is dat minecraft? ..ziet er stom uit
geinig tochquote:
Heb je die industrial mod gezien? Dat ziet er echt tof uit, daar kun je alles automatiseren door hele mining dingen te bouwen. Kijk de laatste yogscast op youtube!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb zelfs mijn eigen texturepack gemaakt
Met mijn eigen schilderijen naar keuze.
En zelf blokjes ontworpen.
Ik heb ook de foliagecolor
En grasscolor aangepast.
Ik vond dat bruine dode gras zooo lelijk
[..]
Dat moet ik even vragen aan die vrienden.
De server was al enorm door die enorme bouwprojecten
De manier waarop ik met blokken speelde was het eerste teken van autisme bij mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die minecraft niet leuk vinden hebben een nare jeugd gehad, met blokken spelen!
Een staafmixerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef speedking het volgende:
huppelmuts wat ben jij?
http://www.jebentzelfeen.nl/
aawh ik bouwde altijd vette shitquote:Op woensdag 28 september 2011 12:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
De manier waarop ik met blokken speelde was het eerste teken van autisme bij mij.
Dan maar een nare jeugdquote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die minecraft niet leuk vinden hebben een nare jeugd gehad, met blokken spelen!
Nee ik vind mijn eigen texture pack mooier.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je die industrial mod gezien? Dat ziet er echt tof uit, daar kun je alles automatiseren door hele mining dingen te bouwen. Kijk de laatste yogscast op youtube!
Ik ging veel te symmetrisch te werk voor mijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
De manier waarop ik met blokken speelde was het eerste teken van autisme bij mij.
Industrialmod is geen texturepack hèquote:Op woensdag 28 september 2011 12:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn eigen texture pack mooier.
Heb een paar dingetjes van painterly. voornamelijk john smith.
De rest maak ik zelf
Ben nu de dieren aan het shoppen.
Heb al een bruin kippetje
Jonge dat is net als seks.quote:
alles met sex vergelijkenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge dat is net als seks.
Het is leuker om het echt te doen dan digitaal aan te kloten!
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef speedking het volgende:
k wil gaan fitnessen maar mag niet vans me mammie
oohquote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Industrialmod is geen texturepack hè
Hoezo niet, lekker digitaal seksen in minecraft is zeer opwindendquote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge dat is net als seks.
Het is leuker om het echt te doen dan digitaal aan te kloten!
Ik geloof je directquote:Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo niet, lekker digitaal seksen in minecraft is zeer opwindend
Op het moment niets maar wil wel weer eens een keer proberen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef Plastic_zak het volgende:
spelen jullie survival of creative ?
Ik ben op zeker geen maagd meerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef speedking het volgende:
[..]
dat wel doen als maagd zijnde
Huppelmuts is maagd?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef speedking het volgende:
[..]
dat wel doen als maagd zijnde
weet ikquote:Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op zeker geen maagd meer
heb t over jou gggrquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huppelmuts is maagd?Heilige maagd dan zeker?
Ik heb mijn maagdelijk 5 jaar geleden al verloren aan Spouwer.quote:
heb al niks gezegtquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb mijn maagdelijk 5 jaar geleden al verloren aan Spouwer.
Heb jij hem al in iets anders dan het sleutelgat mogen hangen?quote:
neequote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij hem al in iets anders dan het sleutelgat mogen hangen?
Vergeet de Fleshjack niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij hem al in iets anders dan het sleutelgat mogen hangen?
Maat van mij heeft een server, misschien kunnen we daar eens kijken?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo cool ook heb die foliage color aangepast.
Nu hebben sommige bomen een mooi oranje herfst kleurtje
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef Intronic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sje-5-loopt-soa.html
P_z viezerik!
wat een kk vaderquote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef Intronic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sje-5-loopt-soa.html
P_z viezerik!
Hoe werkt die?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van mij heeft een server, misschien kunnen we daar eens kijken?
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
mij iets te toevallig hoor beide 5 jaar geledenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ohh jij hebt de niet legale versie dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe werkt die?
Wij hadden hem via hamachi enzo.
kiek![]()
[ afbeelding ]
Neenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh jij hebt de niet legale versie dan?
Gayspel hequote:
Nee geen zin in!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Sucks.
Heeft iemand zin om mijn kamer op te ruimen?
mijn kamer al gedaanquote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Sucks.
Heeft iemand zin om mijn kamer op te ruimen?
huppelmuts ben je voor je ajax?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen zin in!
Gisteren al voor schoonmaakster gespeeld
Is er een andere club het supporteren waard dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:22 schreef speedking het volgende:
[..]
huppelmuts ben je voor je ajax?
neequote:Op woensdag 28 september 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er een andere club het supporteren waard dan?
WoW.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er een andere club het supporteren waard dan?
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
EINDHOVEUH EINDHOVEUH EINDHOVEUH.
c.ronaldo topspeler....alleen die counters van real zijn echt gay.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en C. Ronaldo met zijn homodrafje.
http://www.kaartenhuis.nl/quote:Op woensdag 28 september 2011 12:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Weet iemand een leuke site waar ik fatsoenlijke E-cards kan versturen?
Je zal mij ook nooit horen zeggen dat hij niet kan voetballen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:26 schreef speedking het volgende:
[..]
c.ronaldo topspeler....alleen die counters van real zijn echt gay.
Ik was erbij afgelopen zaterdag. 7 - 1quote:Op woensdag 28 september 2011 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
EINDHOVEUH EINDHOVEUH EINDHOVEUH.
Wat een hater ben jij zeg de laatste dagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik verander toch niet van mening. Niks zo irritant als mensen die te laat komen, vind ik tenminste.
Ik vindd ronaldo niet zo goed meer sinds hij weg is bij Manchester, maar dan moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet wekelijks kijk/heb gekeken naar wedstrijden van Realquote:Op woensdag 28 september 2011 12:26 schreef speedking het volgende:
[..]
c.ronaldo topspeler....alleen die counters van real zijn echt gay.
al gehoordquote:Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was erbij afgelopen zaterdag. 7 - 1
Hij is alleen wel zo homo als maar zijn kanquote:Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zal mij ook nooit horen zeggen dat hij niet kan voetballen.
Alleen op dit punt ben ik het met je oneens en ik word meteen tot een hater gebombardeerdquote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef coban het volgende:
[..]
Wat een hater ben jij zeg de laatste dagen.
ah oke ik ook niet echt veel, maar die samenvattingen wel en de dingen die hij dan doet..quote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vindd ronaldo niet zo goed meer sinds hij weg is bij Manchester, maar dan moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet wekelijks kijk/heb gekeken naar wedstrijden van Real
nee psv is gayquote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn het waard om te herhalen
Tuurlijk, je moet het per se met mij eens zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen op dit punt ben ik het met je oneens en ik word meteen tot een hater gebombardeerd
Mensen zijn jaloers op mij omdat ik knap ben, en goed kan voetballen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is alleen wel zo homo als maar zijn kan![]()
Net als P_z, angst om uit de kast te komen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen zijn jaloers op mij omdat ik knap ben, en goed kan voetballen.
hij is geen homo.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is alleen wel zo homo als maar zijn kan![]()
Net als P_z, angst om uit de kast te komen.
P_z is nog discutabel, Ronaldo is het voor zeker.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen zijn jaloers op mij omdat ik knap ben, en goed kan voetballen.
Hij heeft wel gelijk, mensen die te laat komen verdienen een nekschotje.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef coban het volgende:
[..]
Wat een hater ben jij zeg de laatste dagen.
heb het over ronaldo,quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
P_z is nog discutabel, Ronaldo is het voor zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |