De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werken hier wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef TWP het volgende:
*&$*@! automatische updates werken niet meer dus ik dacht dat ik forever alone in dat andere topic zat.
Regels op internet serieus nemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
Kut OP, heb al 5 dagen niet gekakt en begin toch wel ernstige buikpijn te krijgen.
Ohquote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Regels op internet serieus nemen._!
F5 goede tijdenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb ze uit staan. F5 graag.
Waarom uit?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb ze uit staan. F5 graag.
Ohh kut dat doe ik dus verkeerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Regels op internet serieus nemen._!
Dat heb je goed geraden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
I GOT A POCKET GOT A PUCKET FULL OF SUNSHINE.
There is an app for that.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh kut dat doe ik dus verkeerd.
Nicequote:
Wat een kutnummer is datquote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ken het van een film. In die film heeft die chick het ook als ringtone. Ik vond mezelf helemaal grappig als ik hem ook als ringtone ging nemen. Tot ik bij een vriendinnetje was, die ringtone afging en we beide dachten dat we gebeld werden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nice, dat lied hoor ik altijd in de Albert Heijn als ik aan het werk ben, gek werd ik er van.
Het irriteerde zo hard dat ik het leuk begon te vinden.
Leuk nummer.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik dans altijd nog een beetje op mijn wekker ringtone, en dan gaat ie automatisch op snooze.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ken het van een film. In die film heeft die chick het ook als ringtone. Ik vond mezelf helemaal grappig als ik hem ook als ringtone ging nemen. Tot ik bij een vriendinnetje was, die ringtone afging en we beide dachten dat we gebeld werden.Ik ben overgens ook vaak te laat met opnemen, omdat ik los ga op m'n ringtone. True story.
Leuke hond wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ken het van een film. In die film heeft die chick het ook als ringtone. Ik vond mezelf helemaal grappig als ik hem ook als ringtone ging nemen. Tot ik bij een vriendinnetje was, die ringtone afging en we beide dachten dat we gebeld werden.Ik ben overgens ook vaak te laat met opnemen, omdat ik los ga op m'n ringtone. True story.
Ik was 15 minuten te vroeg op school.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef coban het volgende:
JONGONS IK BEN MAAR 1 MINUUT TE LAAT
IMMA BOSSSSSS
Echte bazen komen niet te laat.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef coban het volgende:
JONGONS IK BEN MAAR 1 MINUUT TE LAAT
IMMA BOSSSSSS
Jij is nerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was 15 minuten te vroeg op school.
Durf jij mij te ontbaziliseren?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echte bazen komen niet te laat.
En dat mag zomaar?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Rezania het volgende:
Ik had vandaag een blokuur Nederlands, toen ik hoorde dat we na de pauze nog een blokuur kregen, ben ik hem gepeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |