Morgen kan ik niet meeluisteren.quote:
Ik voel je broer.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet meeluisteren.
UH.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:13 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ongegeneerd meeblaten hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:25 schreef mstx het volgende:
Oo-ee-oo-ee..
I am tarzan from jungle, you can be my friend
Oo-ee-oo-ee..
I am jane and I love to ride an elephant
De luisteraars kiezen he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
Q weet niet altijd wat foute muziek is! Want the blues brothers is zeker niet fout!
Beetje jammer!
Dan zijn het faalhazen & Droeftoeters!quote:
Op greased lightning?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij die smiley denk ik eerder aan gabber Piet of de mosselman natuurlijk.quote:
QFT.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef Lamabal het volgende:
Ik dacht het foute uur. Dit is net het zeik uur
Ja en wat was het eerste nummer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bij die smiley denk ik eerder aan gabber Piet of de mosselman natuurlijk.
I know, was grapjequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat was van gister.
GET DOWN, GET DOWN. AND MOVE IT ALL AROUND
quote:
Ik dacht altijd dat hij gitaren zei.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
JAAAAAAA IK WIL SEKS MET DIE KALEEEEE
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij gitaren zei.
Ik vond het al een raar liedje..quote:
Bekijk dit en de vorige delen eens...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef smitjew het volgende:
ik heb zaterdag feestje met thema goed fout heeft iemand nog mooie foute nummers voor mij?
quote:Op maandag 2 april 2012 08:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Is iedereen er klaar voor? We gaan weer beginnen over een paar minuutjes
Ik ook al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Herkansing op school voorbij en verder niks te doen vandaag, dus lekker veel foute hits luisteren
PEEEEEETER! LIMONAAADE!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef tomaat52 het volgende:
VERREKTE KUT! dat schoot me net als eerste binnen.
Mama Mia, dat was een grappig stukje.quote:
?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
HASSE DEINE TURBO DEREIN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja, mijn duits zuigt
ja weet ik, maar in het duits is het leukerquote:
Vandaar de foute 111?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ja weet ik, maar in het duits is het leuker!
wat is dit liedje nou weerdokter bernard, wat een crap
Ik vind 't wel lachen hoor, ook al is het fout ..quote:
Zou een standaard FOK! smiley moeten zijnquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zou een standaard FOK! smiley moeten zijn
Ga je er heenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
Foute 111
Leuke voorbereiding op vanavond
Heb er zin in
FC Utrecht presenteerde ook amateuristischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef Paul het volgende:
Ik vind die presentatoren wel wat amateuristisch klinken
Dan zou het presteren zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
FC Utrecht presenteerde ook amateuristisch
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan zou het presteren zijn![]()
Utrecht presenteert namelijk niks
Tofquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo zin in vanavond![]()
Om 18:00 uur gelijk douchen en omkleden
We gaan als cutie sailors
Wie zijn datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo zin in vanavond![]()
Om 18:00 uur gelijk douchen en omkleden
We gaan als cutie sailors
Ik heb wel ff genoeg radio geluisterd vandaagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ze beginnen ook gewoon weer opnieuw met de lijst![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
En dan vergeet je even de kaarten voor het foute feest..... Weer terug naar huis
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
En dan vergeet je even de kaarten voor het foute feest..... Weer terug naar huis
Geit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Valt nog meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blond
We waren pas in Ridderkerk, dus terug naar Spijkenisse
Was je nog op tijd dan gister?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen ging een beetje snel voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanaf vanmiddag 16:00 28x achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |