Het lijkt met toch wel dat deze game upnp support heeft, zodat je zelf geen poorten open hoeft te zetten. Uiteraard moet dit wel in je router aan staan.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:21 schreef cerror het volgende:
Niemand een idee over de poorten die ik moet forwarden?
Ik heb geen zin in netstat te draaien tijdens bf3.
Alhoewel, kan ik zo wel ff doen.
Succes, mijn maat heeft niet gekregen terwijl hij er 5 ea games op heeft en ik 0quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik probeer het nu voor mijn bros, ook al heb ik al toegang.
Successquote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef andreas612 het volgende:
lol, ik heb ook 0 dus heb goede hoop
Hoe ga jij het zeggen? Ik denk dat ik ga claimen dat ik MoH LE heb gekocht, en dan kijken of ze me de key geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef andreas612 het volgende:
ik ben nr. 622 en zou binnen 6 min. geholpen moeten worden, sure, geloof je 't zelf?
edit: toe maar.. 2 min zelfs
vanmiddag 1 van 20+ meende ikquote:Op woensdag 28 september 2011 20:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Gut wat een hoop junks hier...
Then again, nu al een hoop mensen op level 15 tegengekomen, geloof je het zelf?
gewoon hetzelfde als die 2 pikken hierbovenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:46 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Hoe ga jij het zeggen? Ik denk dat ik ga claimen dat ik MoH LE heb gekocht, en dan kijken of ze me de key geven.
Dat zijn dus serieus mensen die hele dagen doortrekken...quote:
Blij dat ik al sinds jaren als Solique bij EA bekend sta.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook kut: je origin-naam is je soldier-naam!
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:54 schreef jpjedi het volgende:
In de beta wel.. Straks kan je soldiers aanmaken in battlelog.
GODZIJDANKquote:Op woensdag 28 september 2011 20:54 schreef jpjedi het volgende:
In de beta wel.. Straks kan je soldiers aanmaken in battlelog.
Blij dat ik al 3x mijn nick heb mogen aanpassen aan het dan geldende beleid van EAquote:Op woensdag 28 september 2011 20:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Blij dat ik al sinds jaren als Solique bij EA bekend sta.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |