XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXXquote:Op woensdag 28 september 2011 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel cijfers heeft die MOH code
Jij hebt el alamein nooit gespeeldquote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja halloje ken heavy metal oid toch ook wel ff in de vergelijking trekken?
El Alamein en Gazalaquote:Op woensdag 28 september 2011 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij hebt el alamein nooit gespeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij zegt wat is de code zeg ik gewoon, dit is niet jou code vriendquote:Op woensdag 28 september 2011 17:58 schreef BF3ftw het volgende:
[..]
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
letters en cijfers :p je moet gewn ff w8en ik heb ook een uur gewacht
jij hebt geen werkquote:Op woensdag 28 september 2011 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij hebt el alamein nooit gespeeld!
Lemmingquote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef Floxcie het volgende:
Battlefield 3
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 12 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
jezus, 'k moest bijna een traantje wegpinkenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef Floxcie het volgende:
Battlefield 3
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 12 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Just got home, mate...quote:
Dat stond ook in de releasenotes geloof ik...quote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
BELANGRIJK VOOR BÈTA INSTALLATIE
Ik heb een GTX260 en kreeg gezeik dat mijn driver niet goed was, dus ik heb de 280.27 driver gedownload. Blijkbaar was er ook een 285.xx versie speciaal voor BF3 gemaakt, maar deze verneukte de performance dramatisch. Vervolgens heb ik de 285.xx weer uninstalled en de oudere 280.27 geïnstalleerd en toen werkte alles prima, ondanks de berichten dat de driver onjuist zou zijn.
Dit probleem doet zich echter niet voor met 400 en 500 series (volgens mensen op de EA forums) of GTX285 kaarten (heb ik ook gehoord, kan ik niet bevestigen).
Medium draait ~40FPS.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Rob.Dude het volgende:
Vuilnismetaal, op wat voor settings kan je spelen met een GTX260? Heb die ook.
Moet je niet je email registreren, ook op de consoles, ik moest BC2 ook registreren op de xboxquote:Op woensdag 28 september 2011 18:32 schreef benx het volgende:
En als ik zeg dat ik heb gekocht heb op ps3 en dus niet op mijn email heb staan?
Misschien had ie een strengere medewerker ofzo.. ik had die ook niet gekocht en had dat origin account 5 min daarvoor gemaaktquote:Op woensdag 28 september 2011 19:14 schreef Floxcie het volgende:
Haha, mijn vriend probeert het nu ook te faken, maar hij heeft de standaard Medal of Honor versie en dat zien ze.
Ik heb helemaal geen enkele game er op staan, hopen dat ze er in trappenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:15 schreef BF3ftw het volgende:
[..]
Misschien had ie een strengere medewerker ofzo.. ik had die ook niet gekocht en had dat origin account 5 min daarvoor gemaakt
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 september 2011 19:17 schreef benx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen enkele game er op staan
Dito hier, vandaar dat ik liever wacht tot er meer spelers en servers zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:49 schreef cerror het volgende:
'T is voor mij amper speelbaar vanwege de lag. Jammer.
Gedaan, net een nederlandse server gehad en die was okay-ish.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:13 schreef Floxcie het volgende:
Voor de mensen die alleen volle servers kunnen vinden, gebruik deze filters:
[ afbeelding ]
Hooah! op onze Battlelog vriendschap.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Gedaan, net een nederlandse server gehad en die was okay-ish.
Alleen was er weer een connection crash.
Dat en ik verwachtte dat je met je main auto rifle ook nog kon kiezen voor semi/3 shot burst/full burst.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dito hier, vandaar dat ik liever wacht tot er meer spelers en servers zijn.
Ik heb in deze titel ook nauwelijks overzicht, het mikken gaat ouderwets random lijkt het wel, waar ik in BC2 nog groepjes tot 3 kan whoopen met een handgun lijkt dat hier niet te doen.
dit dus, die fucking paal moet omquote:Op woensdag 28 september 2011 20:14 schreef kwaliteit. het volgende:
Lieve mensen van Fok!,
Gelieve plaatst u een filmpje van dat iemand die toren laat om vallen.
Bij voorbaat dank,
gr gr
kwaliteit.
HOOAH!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hooah! op onze Battlelog vriendschap.
Gebruik je trouwens TeamSpeak of iets dergelijks?
lol, heb je die zin nou letterlijk gekopieërd van die andere user die ook die chat hier had geplaatst?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef benx het volgende:
Sakal: Hi, my name is Sakal. How may I help you?
Benx: hello
Benx: i still havent received my beta key for bf3
Sakal: Let me check this for you.
Benx: oke
Sakal: We have huge traffic for Battlefield 3. I apologize for the inconvenience you experienced. I understand the value of your time and appreciate
your patience and cooperation.
Sakal: As due to huge traffic for Battlefield 3, the code generation tool is down.
Benx: so what ?
Benx: ill wait
Sakal: Please wait while I am generating code for you.
Benx: oke thank you
Sakal: Here's code for you:
<key>
enjoy it.
Benx: thank you!
Jupquote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lol, heb je die zin nou letterlijk gekopieërd van die andere user die ook die chat hier had geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |