Ik vind battlelog tot nu toe wel goed hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 17:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor plugin heeft die battlelog weer nodig dan?
Men echt een EA systeem weer, dan liever de zuigende build in browser maar
Ik zei alleen, heb geen key gekregen. toen kreeg ik er 1quote:Op woensdag 28 september 2011 17:36 schreef BF3ftw het volgende:
Haha voor de degene die geen key hebben, je moet naar de EA chat gaan en dan zeggen dat je je key nog niet hebt gehad via je email en dat je MOH hebt gekocht.
Na even "zoeken" zeggen ze dat je de waarheid spreekt en geven ze je een key
haha ze hebben gewoon geen zin om het uit te zoeken die luilakkenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik zei alleen, heb geen key gekregen. toen kreeg ik er 1
Heel even gespeeld en werd weer gedisconnect. Maar wat een map, iedereen die aangeeft dat Battlefield 3 niet het 'Battlefield gevoel' kent heeft het mis; in Caspian Border keert dit gevoel meer dan terug. Frostbite 2 in combinatie met de beste eigenschappen van Battlefield 2 maken het een top-game in mijn mening.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Jij wel hoor, nice man! Over Caspian Border is iedereen zeer positief, wat vindt jij?
Wat een noobquote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Captainp00face het volgende:
Godverdomme, laat het snel oktober worden..
wat voor pc specs heb je?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:43 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heel even gespeeld en werd weer gedisconnect. Maar wat een map, iedereen die aangeeft dat Battlefield 3 niet het 'Battlefield gevoel' kent heeft het mis; in Caspian Border keert dit gevoel meer dan terug. Frostbite 2 in combinatie met de beste eigenschappen van Battlefield 2 maken het een top-game in mijn mening.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat voor pc specs heb je?Je kan beter die van jezelf even zeggen of sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb samen met een grote groep mensen ontzettend veel last van fame drops, en in de beta schijnen veel grafische mogelijkheden uitgezet te zijn.
Ook dan jankt een groot gedeelte dat er geen slots zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef jpjedi het volgende:
Met filter op Europe, NL en +5 free slots kom ik zo overal op hoor. Die quickmatch is gewoon bagger.
Hier nog een mooie wiki voor in de OP. http://uk.ign.com/wikis/battlefield-3
Even groot als Dalian plant.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef andreas612 het volgende:
hoe groot is caspian border ongeveer in vergelijking met heavy metal of harvast day?
beetje moeilijk om een idee te krijgen bij die youtube filmpjes
=( Koop BF2 dan ffquote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
? 'k heb alleen bfbc2 gespeeld dus ken geen andere maps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |