Eén van de voordelen van ziek zijn is maandenlang niks anders kunnen dan thuiszitten en dus gamenquote:
ESC -> Optionsquote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoehoehoe kom ik bij de settings?
No response. Zal zo een tweede poging wagen.quote:
alleen als je gespawned bent.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
No response. Zal zo een tweede poging wagen.
Mensen die 'ziek' zijn, en daardoor onbeperkt kunnen gamen, die haten op niet beta-spelersquote:Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Eén van de voordelen van ziek zijn is maandenlang niks anders kunnen dan thuiszitten en dus gamen.
[..]
ESC -> Options?
Triest, magoed, werkt.quote:
Je wacht totdat alle bugs verholpen zijn?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk dat ik wacht met verder spelen tot vrijdag of dit weekend...
Meer dat er meer spelers en servers beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:41 schreef rumiii het volgende:
[..]
Je wacht totdat alle bugs verholpen zijn?
Juist vetquote:Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef Arnevld het volgende:
Enige vooral nadelige is naar mijn idee dat je zo'n glimmende zon van een scope van een sniper hebt.
Geeft best wel snel je positie weg vind ik.
Precies gewoon de filter gebruiken dan zijn er geen problemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef jpjedi het volgende:
Met filter op Europe, NL en +5 free slots kom ik zo overal op hoor. Die quickmatch is gewoon bagger.
Hier nog een mooie wiki voor in de OP. http://uk.ign.com/wikis/battlefield-3
Ik geloof ingame SHIFT+1 voor je origin stuff, kun je gleoof ik ook leaven / joinenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Precies gewoon de filter gebruiken dan zijn er geen problemen.
De party functie van battlelog heeft het potentieel om erg goed te werken trouwens.
Mensen uitnodigen werkt heel makkelijk en het heeft een ingebouwde voice chat functie die goed werkt.
Ik zat gisteren met 4 man in een party en het party joinen werkte echt nog voor geen meter.
Als we servers in gingen met 10 of meer slots vrij dan waren er toch altijd wel enkele mensen waarbij het spel niet werd gestart zodat ze dus niet meer in de party konden komen.
Als ze dat fixen ben ik tegen alle verwachtingen in toch zeer te spreken over die browser app.![]()
Weet iemand trouwens hoe je ingame een party uit kan gaan of joinen?
Ik zie in het menu onder de party tab altijd alleen mijn eigen party en verder niets.
ik heb het gekeken en ik denk dat we echt nog wel het bf2 gevoel gaan krijgen bij die map hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=9LV75VRZ
Ong. 7 minuten aan HD materiaal van de Caspian Border map
Ik had het BF2 gevoel in mijn broek.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik heb het gekeken en ik denk dat we echt nog wel het bf2 gevoel gaan krijgen bij die map hoor
Heb nog nooit een bf gespeeld maar dat ziet er echt ziek uitquote:Op woensdag 28 september 2011 14:11 schreef Revje1 het volgende:
23 minuten hd materiaal van caspian border!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |