Aangezien de "verschuiving" van de aardas een cyclisch proces is, zou je dus ook een cyclisch proces moeten zien qua klimaat. (en die is er niet).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Offtopic: ik denk dat de verschuiving van de aardas ook al genoeg is voor de vele klimatologische veranderingen die we nu meemaken. 500 jaar geleden had je nog metersdik ijs in de slotgrachten.
Vertel, is dat onderbuik gevoel of heb je daar een rekenmodel voor?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Offtopic: ik denk dat de verschuiving van de aardas ook al genoeg is voor de vele klimatologische veranderingen die we nu meemaken. 500 jaar geleden had je nog metersdik ijs in de slotgrachten.
Wut? Telepathie bestaat toch niet in de wetenschap?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Er was laatst ook al bewezen dat mensen die onder telefoonmasten wonen langzaam telepatisch worden. Dus dan zal het ook wel invloed hebben op het weer.
Ja want maandag zeiden ze nog dat het kankerverwekkend zou wezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Maandag zeggen ze zus en dinsdag dat. Maar laatst hadden ze dus bewezen dat de telefoondraden mensen telepatisch maken.
Ik zal wel weer buiten de lijnen gaan als ik vraag om een bronquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Maandag zeggen ze zus en dinsdag dat. Maar laatst hadden ze dus bewezen dat de telefoondraden mensen telepatisch maken.
stond laatst op zo'n wetenschappelijke site.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zal wel weer buiten de lijnen gaan als ik vraag om een bron
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:19 schreef Bastard het volgende:
Ja want maandag zeiden ze nog dat het kankerverwekkend zou wezen
Kan er niks van vinden. Wel van Rupert Sheldrake & z'n Telephone-telepathy, maar dat gaat over het raden wie er belt. (Wat weinig tot niets met telepathie te maken heeft)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:44 schreef J.J.De-Bom het volgende:
stond laatst op zo'n wetenschappelijke site.
Science huppelepup, misschien sciencetific american ofzo.
Da's wel een leuke gedachte... over een kleine 13.000 jaar is de stand van de Aarde t.o.v. de Zon gespiegeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:09 schreef Maurice76 het volgende:
De precessie beweging van de aardas verschuift alleen het moment waarop wij de seizoenen ervaren. Daar waar we nu op onze plek ten opzichte van de zon de herfst ingaan, zullen we over een slordige 13.000 jaar juist de lente ingaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Precessiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's wel een leuke gedachte... over een kleine 13.000 jaar is de stand van de Aarde t.o.v. de Zon gespiegeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |