quote:
Eend!quote:
Jaquote:
ok...quote:
wat een geduw en getrek zegquote:
Ik ook! Moet nog wel kaartjes halen. Neem jij trouwens nog iemand mee of niet?quote:
Ja, Sowieso mijn oudere broerquote:Op woensdag 28 september 2011 09:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook! Moet nog wel kaartjes halen. Neem jij trouwens nog iemand mee of niet?
ik heb ze al langquote:Op woensdag 28 september 2011 09:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook! Moet nog wel kaartjes halen. Neem jij trouwens nog iemand mee of niet?
Oh nice. Waarom vraagt hij gelijk zijn vriendin mee, kuttekop.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, Sowieso mijn oudere broerMijn jongere broertje moest er nog over nadenken, wou eigenlijk met zijn 3en gaan, is lang geleden dat we iets samen gedaan hadden, maar die lul vraagt meteen zijn vriendin mee die de muziek niet eens kent!
Geef maar aan mij dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ze al lang
2 weken erna heb ik wel nog een dilemma:
ga ik op donderdag naar hooverphonic, vrijdag naar racoon of zaterdag naar de staat?
ech nie, ik ga lekker zelf.quote:
Electric Six.quote:
Ik heb er sowieso 2 nodig, want ik geef t mijn huisgenoot voor zijn verjaardag.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ech nie, ik ga lekker zelf.
ik weet ook niet of jij met mijn vrienden op stap wil, of zij met jou..
Tis pas 20 november en kaartje is maar 18 euroquote:
klinkt goedkoop, maar er komt nog reisgeld en consuptiegeld bij natuurlijk. nee ik moet mn geld aan andere dingen besteden op dit moment. denk dat mn wasmachine het binnenkort gaat begevenquote:Op woensdag 28 september 2011 09:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Tis pas 20 november en kaartje is maar 18 euro
wasmachines zijn best makkelijk zelf te repareren..quote:Op woensdag 28 september 2011 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt goedkoop, maar er komt nog reisgeld en consuptiegeld bij natuurlijk. nee ik moet mn geld aan andere dingen besteden op dit moment. denk dat mn wasmachine het binnenkort gaat begeven
mag ik je uitnodigen dan ?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wasmachines zijn best makkelijk zelf te repareren..
uhm, jij woont best ver weg geloof ik..quote:Op woensdag 28 september 2011 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag ik je uitnodigen dan ?
jammerquote:Op woensdag 28 september 2011 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, jij woont best ver weg geloof ik..
quote:
* DevilsWhore gooit een peuk naar schatje patatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |