Je wil te snelquote:Op woensdag 28 september 2011 08:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Kut, vergeten TT aan te passen. Gemiste lesbotopic kans.
ahquote:
Nou en, ik weet even niks beters jaquote:
En dan cod kiezen, past toch niet bij jouquote:Op woensdag 28 september 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou en, ik weet even niks beters ja
Je wil niet weten hoe erg dit wel bij mij past!quote:Op woensdag 28 september 2011 08:36 schreef Solique het volgende:
[..]
En dan cod kiezen, past toch niet bij jou
Neequote:Op woensdag 28 september 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe erg dit wel bij mij past!
Jajaja, ander onderwerp, ik snap hemquote:
heeft ie wat probleempjes met snel komen?quote:
Waar denk jij nou weer aan?quote:Op woensdag 28 september 2011 08:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heeft ie wat probleempjes met snel komen?
Ik Ben Moe dus oversekstquote:
bah, vies ventjequote:Op woensdag 28 september 2011 08:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik Ben Moe dus oversekst
Mogguh lightning
en alcoholist en drugsverslaafd toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 08:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik Ben Moe dus oversekst
Mogguh lightning
quote:
Hmmm, ik wil niks meer met stefan te maken hebbenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en alcoholist en drugsverslaafd toch?
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
terechtquote:Op woensdag 28 september 2011 08:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil niks meer met stefan te maken hebben
Ik drink heel weinig. Ik blow eens in de maand of 2 maanden. Dus zo verslaafd Ben Ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 08:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil niks meer met stefan te maken hebben
quote:
Niemand overtreft jouquote:Op woensdag 28 september 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
terecht
ik ben gewoon de ideale schoonzoon...
Ah, ook al in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 28 september 2011 08:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik drink heel weinig. Ik blow eens in de maand of 2 maanden. Dus zo verslaafd Ben Ik niet
En hou eens op met die onnodige hoofdletters in het midden van zinnen.....quote:Op woensdag 28 september 2011 08:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik drink heel weinig. Ik blow eens in de maand of 2 maanden. Dus zo verslaafd Ben Ik niet
quote:
Een gamende vrouw kan wel?quote:
not this shit againquote:Op woensdag 28 september 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis meequote:
Ja dat is dan weer krom, vrouwen met tieten en Ajax is geen vrouw, maar een gamende vrouw kan wel..... krom inderdaad. goed opgemerkt huppel!quote:
jij ook al?quote:
Ja toch.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer krom, vrouwen met tieten en Ajax is geen vrouw, maar een gamende vrouw kan wel..... krom inderdaad. goed opgemerkt huppel!
dat doet dat woordenboek van mijn telefoonquote:Op woensdag 28 september 2011 08:47 schreef NBT het volgende:
[..]
En hou eens op met die onnodige hoofdletters in het midden van zinnen.....
Dan zet dan verdomde woordenboek uitquote:Op woensdag 28 september 2011 08:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat doet dat woordenboek van mijn telefoon
zijn er vrouwen met tieten?quote:Op woensdag 28 september 2011 08:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer krom, vrouwen met tieten en Ajax is geen vrouw, maar een gamende vrouw kan wel..... krom inderdaad. goed opgemerkt huppel!
Daarom vroeg ik het ook aan wh.quote:
dan word het nog erger geloof mequote:Op woensdag 28 september 2011 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan zet dan verdomde woordenboek uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |