abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2011 @ 02:19:17 #1
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102466342

Welkom in het Michael Jackson BNW topic

:?Wat is dit?
Dit is een topic waar alle gekkigheden rondom de dood van Michael Jackson besproken kunnen worden.

:?Waarom doen jullie dat?
De dood van Michael Jackson heeft heel veel onopgeloste en op zijn minst heel erg opvallende
zaken om zich heen hangen. Veel dingen kloppen niet en dat vinden wij interessant.

:?Zijn jullie gekke fans die denken dat hij nog leeft?
Nee we zijn geen gekke fans die denken dat hij nog leeft. Nog sterker, je hoeft niet eens perse van zijn muziek te houden om de rariteiten in te kunnen zien. Vanwege alles wat niet klopt sluiten wij echter niet uit dat hij zijn dood in scene heeft gezet. De ene is hier meer van overtuigd dan de ander en samen discussiëren wij over alle bevindingen. De bevindingen wijzen er vaak sterk op dat de dood van Michael Jackson aan alle kanten rammelt en dat iedereen voor de gek gehouden wordt. Door wie weten we niet. Is het een hoax? Is het de industrie? Is het zijn familie? Zijn ze het allemaal? Dit alles bespreken wij met respect en met een open mind.

:? Wie is welkom?
Iedereen is welkom in dit topic. Kritische vragen stellen mag, als er een antwoord op is krijg je die. Zo niet, dan niet :+ . In dit topic zijn we niet mensen aan het overhalen maar samen aan het onderzoeken.

:? Waar kan ik me inlezen?
Inlezen kan hier: http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/recap_nederlands.php
Lang niet alle informatie staat daar, maar het is een mooi begin om te begrijpen wat er aan de hand is ^O^

:? Ik wil meer lezen!Waar kan dat?

Waslijst met rare dingen. Let op, engels. : http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/weird_list.php

Dossier Teddy Riley

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dossier Versprekingen / Vreemde uitspraken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige deeltjes:
Michael Jackson: the plot thickens..
Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Per topic staan hier de actualiteiten en nieuwe bevindingen. Dat betekent dat dit gedeelte per topic verschilt. Alle belangrijke dingen van elk topic zijn op deze manier heel makkelijk terug te vinden.

LiveStreams van de rechtszaak

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/

Yellowbrickroad en de rechtszaak tegen Murray
- Latoya zonnebloem
- Veel gele stropdassen en kleding bij alle partijen
- Meer info over Yellowbrickroad is in voorgaande topics te vinden

Posts die we uit het vorige topic mee nemen :+
wie dat liever niet heeft kan dat aangeven
SPOILER
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef piepie het volgende:

Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...

[ Bericht 18% gewijzigd door Moonwalk op 01-10-2011 00:09:57 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 28 september 2011 @ 02:21:37 #2
263682 piepie
Smile
pi_102466360
Je bent een kanjer Moonwalk ... *O*

Verder heb ik eigenlijk geen suggesties (maar dat kan ook aan dit tijdstip liggen, haha). Mensen die echt interesse hebben zullen de vorige topics echt moeten doorlezen om tot het besef te komen dat er heel veel bizarre dingen spelen rondom zijn "dood".
  woensdag 28 september 2011 @ 02:26:54 #3
262978 Moonwalk
pi_102466380
Helemaal met je eens hoor, maar in dit geval vind ik zelf dat dat gedoe met die zonnebloemen en gele dingen in de rechtbank er wel bij kan omdat het nu belangrijk is :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 28 september 2011 @ 02:27:03 #4
263682 piepie
Smile
pi_102466381
Ik herhaal hier nog even de tweet van Teddy Riley van 27-9-2011 (de openingsdag van het proces):

http://twitter.com/#!/TeddyRiley1/status/118651598430932993
  woensdag 28 september 2011 @ 02:29:39 #5
263682 piepie
Smile
pi_102466387
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:26 schreef Moonwalk het volgende:
Helemaal met je eens hoor, maar in dit geval vind ik zelf dat dat gedoe met die zonnebloemen en gele dingen in de rechtbank er wel bij kan omdat het nu belangrijk is :)
Ja dat is waar, zeker omdat we nu ook met de strafzaak te maken hebben.

Wel jammer dat het dit keer saai is in de rechtszaal. Ik heb nog geen pluche beesten en ander speelgoed kunnen ontdekken ... :? 8)7
  woensdag 28 september 2011 @ 02:30:55 #6
262978 Moonwalk
pi_102466389
Ik vind die zonnebloem al maf genoeg hoor ik durf te wedde dat er nog meer aan komt !
  woensdag 28 september 2011 @ 02:32:58 #7
263682 piepie
Smile
pi_102466392
Oh vast wel, we hebben nog 6 weken te gaan .... _O_
We blijven de Yellow Brick Road volgen met argusogen.

Welterusten, ik ga afsluiten ... :W
  woensdag 28 september 2011 @ 02:34:33 #8
316466 MetBas
pi_102466395
Jeej, nieuw topic. ^O^
  woensdag 28 september 2011 @ 02:40:42 #9
262978 Moonwalk
pi_102466403
Waarom moet Teddy het over "our great day is yet to come" hebben, hij heeft altijd van die vreemde woordkeuzes. In dit geval weet ik nog niet wat ik er van denk, misschien bedoelt hij de dag dat Murray achter tralies verdwijnt. Dan nog vind ik dat hij altijd van die vage dingen zegt en in de rest van die tweet vind ik de toon veel te "blij".

[ Bericht 78% gewijzigd door Moonwalk op 28-09-2011 03:31:27 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 08:27:42 #10
350786 Angel-Joy
Abc
pi_102467431
Ik heb bijna alles gelezen, en het klinkt idd een beetje raar hoe alles in elkaar zit.
Maar jullie draaien wel heel ver door, net zoals de discussie of Paul Mccartney dood is... :{
Veilig met een Dashlane passwordkluisMalwarebytes - stop malwareVeilig met een Dashlane passwordkluis
  woensdag 28 september 2011 @ 09:21:06 #11
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102468349
Piepie, ik ben der ook nog hoor :W
Heb weer alles bijgelezen en gekeken toen ik niet kon slapen. Even tvp dus, en ga vanmiddag weer de live stream kijken.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:40:53 #12
262978 Moonwalk
pi_102473837
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb bijna alles gelezen, en het klinkt idd een beetje raar hoe alles in elkaar zit.
Maar jullie draaien wel heel ver door, net zoals de discussie of Paul Mccartney dood is... :{
De kern van dit topic is niet perse dat je moet vinden dat hij niet dood is. Dit topic staat in BNW vanwege alles er omheen, en niet in TRU. Dat is het verschil met die Paul Mccartney / Elvis / Tupac, waar ik zelf totaal niks mee heb. Het gaat er hier om dat er heel veel rare dingen zijn die veel verder gaan dan nummertjes optellen enzo, dat doen wij hier niet echt het gaat hier om hele andere dingen. Er zijn gewoon veel rare dingen die opvallen en die niet kloppen. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat hij niet dood is, evengoed kan hij wel dood zijn. Hier is gewoon ruimte om erover te praten en dingen te onderzoeken, of je nou wel of niet denkt dat hij dood is, de rare dingen zijn nou eenmaal zo.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:57:39 #13
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102474303
Goed verwoord ja.
Ikzelf denk dat hij, gebaseerd op mijn gevoel, dat hij is overleden..

Maar ik ben zeker geïnteresseerd in dit topic op BNW omdat er veel onverklaarbare dingen zijn gebeurd rond 1993, 2003-2005 en nu tijdens/na zijn dood.

Ik vraag me af wie de mensen zijn die hem ten gronde wilden richten en waarom ze dit wilden.
Michael verkeerde in hoge (politieke) kringen, zowel in de westerse wereld als in de arabische en hij hield zijn mond niet altijd dicht....ik denk dat we het in die richting moeten zoeken.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 28 september 2011 @ 13:05:51 #14
188720 Loppe
yiha
pi_102474544
Die man was uitgeblust en daarmee niet meer rendabel en disposable imo.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:06:19 #15
263682 piepie
Smile
pi_102485646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:40 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom moet Teddy het over "our great day is yet to come" hebben, hij heeft altijd van die vreemde woordkeuzes. In dit geval weet ik nog niet wat ik er van denk, misschien bedoelt hij de dag dat Murray achter tralies verdwijnt. Dan nog vind ik dat hij altijd van die vage dingen zegt en in de rest van die tweet vind ik de toon veel te "blij".

Hij is in het verleden ook wel heel duidelijk geweest, ook in een interview. In die berichten van hem sprak hij ook heel duidelijk uit dat Michael nog leefde. Hij was geen beLIEver maar een knower ... ;)
(Veel van zijn tweets staan in het vorige topic.)

In deze link staat het hele twitterbericht. Hij richt zich ook nog rechtstreeks tot Michael:
http://tmi.me/gvBPs

Je hebt de OP mooi uitgebreid Moonwalk, mijn complimenten .... ;)

Leuk dat er nog steeds belangstelling is voor dit topic van o.a. Tass, MetBas, Janena en iedereen die hier meeleest.

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 19:12:48 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 19:35:34 #16
262978 Moonwalk
pi_102486763
Thnks Piepie !

Ik zit de stream te kijken, zijn personal assistent noemt hem aan het begin " Michael Joseph Jackson" ( en zo heet hij niet ). Even in de gaten houden hoe de anderen hem noemen.

Ik ken de vorige tweets van Teddy en ik vind eigenlijk dat als hij meer weet, dat hij het dan gewoon moet vertellen ipv elke keer van die geheimzinnige uitlokkende tweets plaatsen. Begin me een beetje aan hem te irriteren :P Heeft hij hier ooit een interview over gegeven? Lijkt me anders wel tijd

Is het trouwens normaal dat mensen in een rechtszaal bij een troetelnaam genoemd worden? Ik hoor de hele tijd " Blanket, Blanket. Blanket, Blanket " , dat is toch een koosnaampje en geen echte naam van dat kind. Dat werd hier nu gebruikt om Blanket officieel op een foto aan te wijzen als zijnde kind van MJ. Valt me dus op dat ze wel heel soepel doen met de namen daar in de rechtszaak.

Zijn naam op de aanklacht van de rechtszaak in 2003
SPOILER
Officiele uitspraak van de zaak in 2003 op video
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Moonwalk op 28-09-2011 19:59:45 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 19:58:56 #17
263682 piepie
Smile
pi_102487780
Ja ik zag het Moonwalk, dat kind wordt overal Blanket genoemd en dat is zeker raar, maar misschien zijn die Amerikanen wel raar in dit soort dingen. Opmerkelijk is het zeker.

Die personal assistent Williams is nu aan het woord en die ziet er gladgestreken uit compleet met gele das en pochet. We volgen de Yellow Brick Road, dus viel me op. Murray en advocaat ook met gele das vandaag, haha. Nou ja, geel is natuurlijk geen vreemde kleur, dus denk niet dat we er iets achter moeten zoeken, maar we houden het gewoon in de smiezen ... *O*

Er is een filmpje waarop Teddy Riley openlijk zegt dat hij denkt (of weet?) dat Michael nog leeft. Volgens mij heb ik dat in het vorige topic geplaatst. Zal er later nog even naar zoeken, ga weer even kijken naar het proces.

Dat Michael Joe versus Michael Joseph blijft me irriteren!!
  woensdag 28 september 2011 @ 20:02:01 #18
262978 Moonwalk
pi_102487930
Ja maar het was een officieel statement wat er afgelegd werd voordat zijn verhoor begon, is toch niet normaal dat iemand dan bij een koosnaam wordt genoemd terwijl je ook geen "uhuh en hmhm" mag zeggen en nog veel meer andere dingen, en dat aan het begin helemaal wordt uitgelegd aan degene die daar zit? 8)7 Maar je mag bij deze rechtszaak blijkbaar wel MJ zijn naam verkeerd noemen en iemand met een koosnaam identificeren

edit: oja dat geel valt me nu pas op ! gezellig samen met de zonnebloem van latoya :D
  woensdag 28 september 2011 @ 20:03:39 #19
263682 piepie
Smile
pi_102487997
Te gek voor woorden is het Moonwalk, ook een punt van irritatie dus.

Ik heb ook nog wat toegevoegd aan mijn vorige berichtjes, net als jij ... ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 20:06:33 #20
262978 Moonwalk
pi_102488131
Ik ga later naar die dingen van Teddy kijken, nu ga ik net als jij weer even verder kijken :)
Surfshark - veilig toegang tot het open internetMalwarebytes - stop malwareAnoniem en veilig met ProtonVPN
  woensdag 28 september 2011 @ 20:09:04 #21
263682 piepie
Smile
pi_102488246
Murray zweet wel peentjes, dat gezicht van hem, het is net een konijn wat in de koplampen van een auto kijkt .... *O*
  woensdag 28 september 2011 @ 20:19:26 #22
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102488697
Ik vind het wel heel mooi om te horen hoe die jongen naar hem refereert als Mister Jackson. Komt respectvol over.
Maar die gele das en pochet zijn wel heel mooi hoor :P
  woensdag 28 september 2011 @ 20:22:26 #23
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102488837
Ik vond dit lijstje net in het andere muziek topic hier op fok, de getuigenlijst:

1. Kenneth “Kenny” Ortega – Director/choreographer who was helping to direct Jackson’s upcoming “This Is It” world tour

2. Paul Gongaware – AEG Live CEO
...
3. Michael Williams – Michael Jackson’s Personal Assistant

4. Faheem Muhammad – Head of Michael Jackson’s security detail

5. Alberto Alvarez – Michael Jackson’s director of logistics

6. Kai Chase – Michael Jackson’s personal chef

7. Richard Senneff – Los Angeles fire fighter/paramedic

8. Martin Blount – Los Angeles fire fighter/paramedic

9. Harry Daliwal – Regional retail sales manager with AT&T, retrieved text
messages from Murray’s phone

10. Jeff Strohn – Records custodian for Sprint/Nextel

11. Dr. Richelle Cooper – Physician who was working at the UCLA Medical
Center emergency room the day Michael Jackson was brought in

12. Dr. Thao Nguyen – Cardiology fellow at UCLA, she was present in the
emergency room when Jackson was brought in

13. Dan Myers – Senior Homicide Detective with the LAPD

14. Sade Anding – Houston cocktail waitress who dated Conrad Murray, she
was on the phone with Murray when Michael Jackson went into distress

15. Bridgette Morgan – Friend of Conrad Murray, she called him 30 minutes
before Jackson went into distress

16. Nicole Alvarez – Actress and ex-girlfriend of Conrad Murray, with whom
he had a child in April 2009

17. Elissa Fleak – Investigator for the Los Angeles County Coroner

18. Stephen Marx – DEA computer forensics examiner

19. Tim Lopez – Pharmacist, testified Conrad Murray purchased several drugs
including propofol

20. Jaime Lintemoot – Senior Criminalist for the Los Angeles County Coroner

21. Orlando Martinez – LAPD Detective

22. Dr. Christopher Rogers – Forensic pathologist with the L.A. County
Coroner’s Office

23. Dr. Richard Ruffalo – Anesthesiologist and clinical pharmacologist
  woensdag 28 september 2011 @ 20:32:34 #24
263682 piepie
Smile
pi_102489279
Bedankt Tass, handig die lijst.
Ik ben er nog niet achter hoe laat het proces dagelijks begint (nederlandse tijd) en of het iedere werkdag is de komende tijd. Heeft iemand hier informatie over? (mijn tijd is ook beperkt, ik kan echt niet constant kijken)

Ik ben het met je eens dat Michael Williams heel respectvol over Michael spreekt. Hij is duidelijk dol op hem.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:38:29 #25
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102489550
Gemiddeld begint elke dag rond half 6 de uitzending. 17.30 onze tijd dus is het tijd om TMZ aan te zetten.

Weer valt mij op dat Williams nu sprak over de drukke liften die door iedereen gebruikt werden om de familie naar de parkeergarage te krijgen.
Er moeten TIG mensen zijn die dat gezien hebben! Hoeveel geld hebben AL die mensen wel niet gehad hebben om hun mond te houden. Dat kan werkelijk niet anders zeg!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')