SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Dossier Versprekingen / Vreemde uitsprakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:
Michael Jackson: the plot thickens..
Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Michael Jackson #3 The plot still thickens...
Per topic staan hier de actualiteiten en nieuwe bevindingen. Dat betekent dat dit gedeelte per topic verschilt. Alle belangrijke dingen van elk topic zijn op deze manier heel makkelijk terug te vinden.
• LiveStreams van de rechtszaak
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/
• Yellowbrickroad en de rechtszaak tegen Murray
- Latoya zonnebloem
- Veel gele stropdassen en kleding bij alle partijen
- Meer info over Yellowbrickroad is in voorgaande topics te vinden
• Posts die we uit het vorige topic mee nemen![]()
wie dat liever niet heeft kan dat aangevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef piepie het volgende:
Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...
[ Bericht 18% gewijzigd door Moonwalk op 01-10-2011 00:09:57 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ja dat is waar, zeker omdat we nu ook met de strafzaak te maken hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:26 schreef Moonwalk het volgende:
Helemaal met je eens hoor, maar in dit geval vind ik zelf dat dat gedoe met die zonnebloemen en gele dingen in de rechtbank er wel bij kan omdat het nu belangrijk is
De kern van dit topic is niet perse dat je moet vinden dat hij niet dood is. Dit topic staat in BNW vanwege alles er omheen, en niet in TRU. Dat is het verschil met die Paul Mccartney / Elvis / Tupac, waar ik zelf totaal niks mee heb. Het gaat er hier om dat er heel veel rare dingen zijn die veel verder gaan dan nummertjes optellen enzo, dat doen wij hier niet echt het gaat hier om hele andere dingen. Er zijn gewoon veel rare dingen die opvallen en die niet kloppen. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat hij niet dood is, evengoed kan hij wel dood zijn. Hier is gewoon ruimte om erover te praten en dingen te onderzoeken, of je nou wel of niet denkt dat hij dood is, de rare dingen zijn nou eenmaal zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb bijna alles gelezen, en het klinkt idd een beetje raar hoe alles in elkaar zit.
Maar jullie draaien wel heel ver door, net zoals de discussie of Paul Mccartney dood is...
Hij is in het verleden ook wel heel duidelijk geweest, ook in een interview. In die berichten van hem sprak hij ook heel duidelijk uit dat Michael nog leefde. Hij was geen beLIEver maar een knower ...quote:Op woensdag 28 september 2011 02:40 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom moet Teddy het over "our great day is yet to come" hebben, hij heeft altijd van die vreemde woordkeuzes. In dit geval weet ik nog niet wat ik er van denk, misschien bedoelt hij de dag dat Murray achter tralies verdwijnt. Dan nog vind ik dat hij altijd van die vage dingen zegt en in de rest van die tweet vind ik de toon veel te "blij".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele uitspraak van de zaak in 2003 op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Moonwalk op 28-09-2011 19:59:45 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |