Helemaal niet, ik dacht alleen vragen om een ban.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef tombolafan het volgende:
Lieve mensen, het maakt mij niet uit maar het bespreken van een ban is banwaardig he
Dus ik zou even editten
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef tombolafan het volgende:
Lieve mensen, het maakt mij niet uit maar het bespreken van een ban is banwaardig he
Dus ik zou even editten
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb Imgur zodanig ingesteld dat ik met een rechtermuisklik nu heel makkelijk een foto kan uploaden.
Neequote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef tombolafan het volgende:
Dus ik zou even editten
Ik noem geen namen, en gaf enkel antwoord op de vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:15 schreef tombolafan het volgende:
nope, het bespreken van een ban mag volgens mij ook niet
Maar goed, doe wat jullie zelf willen
Ik vraag het Snakey wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:15 schreef tombolafan het volgende:
nope, het bespreken van een ban mag volgens mij ook niet
Maar goed, doe wat jullie zelf willen
Pfffff, ook zonder namen noemen is het "bespreken" hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, en gaf enkel antwoord op de vraag.
Voor mij is het klaar nu
Lief van jequote:Op zondag 9 oktober 2011 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffff, ook zonder namen noemen is het "bespreken" hoor
Maar goed, wat jij wilt johik probeerde behulpzaam te zijn sorry
Onzin.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef tombolafan het volgende:
Dus ik zou even editten
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:30 schreef picodealion het volgende:
Snakey is een klootzak dus die geloof ik niet.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:30 schreef picodealion het volgende:
Snakey is een klootzak dus die geloof ik niet.
Ik volg het niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 'm een keer of twee gemeet geloof ik. In elk geval op een onzin meet in de Stairway to Heaven. Toffe vent wel.
Cool, thanks!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef wyccie het volgende:
Tem:
http://imgur.com/tools/
Die eerste, ik gebruik dus FF.
Zo zwart/wit ligt het niet natuurlijk. Ligt aan de vorm hoe het besproken wordt. Tussen mij en FF was nogal onschuldig en meer interesse lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
Vraag maar na bij Snakey hoor, ik hoor het graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |