Legaal?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef Patch het volgende:
Het wordt wel eens tijd voor een mooie layout van de OP.
Creatievelingen die een leuk logo e.d. kunnen maken aanwezig?
enne, on a more personal ground; heeft iemand "Heroes" seizoen 4 in zijn/haar bezit?
Ik wil volgende week wel een poginkje wagenquote:Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef Patch het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik wil volgende week wel een poginkje wagen
ik ben wel voorquote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
paintvragen als ik op me werk zit zijn niet leuk
Ik vermoedde al dat je het serieus herkende. Dat verbaasde me nou juistquote:Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee, ik zag een stoer ogende kerel met een zonnebril op. Dat was genoeg.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik wil volgende week wel een poginkje wagen
als het maar NL subs heeft...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat je het serieus herkende. Dat verbaasde me nou juist
Jij denkt dat ik als snob geboren ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat je het serieus herkende. Dat verbaasde me nou juist
moetne jullie hier wel ff aangeven wat jullie graag terug zouden willen zien in de opmaak!quote:
Minimalisme all the way. Het logo van FMT is zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
moetne jullie hier wel ff aangeven wat jullie graag terug zouden willen zien in de opmaak!
Dit ja. En absoluut geen lijst/vak van icoontjes van veelpostende users.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Minimalisme all the way. Het logo van FMT is zo slecht nog niet.
Hoe dan ook, geen bewegende beelden.
Maar dat is slechts mijn mening.
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Laat het Firefox niet horen...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jammer dat ie op tinypic staat en ik 'm op mijn werk niet kan zien.
we moeten iets doen als de cover van return to the junglequote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
we moeten iets doen als de cover van return to the jungle
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:37 schreef Gillingham het volgende:
Mee eens.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
Dit ja. En absoluut geen lijst/vak van icoontjes van veelpostende users.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef picodealion het volgende:
Dat is eigenlijk 3 posts, maar aangezien je daar het punt toch niet mee pakt vind ik het een overtreding in andermans voordeel.
Juist dan zou ik wat missen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:24 schreef The_Substitute het volgende:
Mis ik wat?
Wyccie, een man van haar woord?
Zware dag gehad?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren het wel gezien, maar ik leg dat dan weer niet goed uit.
Kom jij daar nú pas achter?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef hornage het volgende:
YES YES YES
Mortal Kombat opnieuw naar het witte doek
quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef hornage het volgende:
YES YES YES
Mortal Kombat opnieuw naar het witte doek
Je mag ze ook aan mij geven, dat scheelt je weer wat sjouwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel 2 dvd-spelers en een VHS-speler te verhuizen.
De VHS-speler houd ik, want ik heb nog ergens videobanden liggen, o.a. Das Boot.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:50 schreef Robby87 het volgende:
Je mag ze ook aan mij geven, dat scheelt je weer wat sjouwen.
Dat is echt geen probleem, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:53 schreef RanTheMan het volgende:
@wyccie sorry dat ik je laatst een man noemde......
* Robby87 gaat aan de slag.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef Patch het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:37 schreef Gillingham het volgende:
Maar dat is slechts mijn mening.
En dit dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
Dit ja. En absoluut geen lijst/vak van icoontjes van veelpostende users.
Potverdorie zeg, dat is veel. Staan ze ook daadwerkelijk veel aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:53 schreef RanTheMan het volgende:
@wyccie sorry dat ik je laatst een man noemde......
Ja 4 tvs geen kinderen, alleen ik en mn ega, 1 in de woonkamer, 1 in de slaapkamer, 1 voor in mn game room (playstation wnzo) en 1 oudje die in de schuur staat en soms savonds gebruik voor voetbal of wat dan ook..
Onzin. Initialensoepen e.d. worden vermoeiend.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:14 schreef wyccie het volgende:
Waarom stel ik ook altijd van die kutvragen.
Idd, 10x liever dit dan initialen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Onzin. Initialensoepen e.d. worden vermoeiend.
Dit zegt me ook allemaal niks.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:47 schreef Baszh het volgende:
Mijn volgende hints waren deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet weer waarom ik 'm stom vondquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:10 schreef Baszh het volgende:
Ze moest 3 stenen in de pad's mond krijgen, ze kon van die deuren tekenen met krijt, moest toen zo'n mes halen enzo
Ahjohquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:17 schreef Patch het volgende:
alsof het niet overduidelijk is dat ik weet wie het is maar goed...![]()
Ik zag te laat dat de naam er nog niet stond en mocht niet editten en geen 3e post plaatsen...
En zijn zoon heeft weer in de serie Robin Hood gespeeldquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar dat was nadat hij gepromoveerd was, vroeg was hij een simpele robin:
http://www.imdb.com/title/tt0075147/
it runs in the family zullen we dan maar zeggen hequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:12 schreef hornage het volgende:
[..]
En zijn zoon heeft weer in de serie Robin Hood gespeeld
[ afbeelding ]
Jason Conneryquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:12 schreef hornage het volgende:
[..]
En zijn zoon heeft weer in de serie Robin Hood gespeeld
[ afbeelding ]
ik zat net nog ff te googlen over hem en zn ouders, maar tering, wat kan een mens veranderen, zn moeder:quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:21 schreef Asap het volgende:
[..]
Jason Connery![]()
Wat een nepper vergeleken met zijn voorganger. Robin of Sherwood
Jep!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:18 schreef wyccie het volgende:
Ach, dat valt toch wel mee. Ze heeft in ieder geval niks aan d'r ogen laten doen, die zijn nog precies hetzelfde. Verder een vitale dame zonder noemenswardige rimpels.
Ben benieuwd of jij zo mooi oud gaat worden.![]()
En is 187 de politiecode voor een moord?
Denk gecombineerde taglines.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
ik snap geen reet van de huidige vraag:(
Daarom wachtte ik ook ffquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef RanTheMan het volgende:
plaatje had je eerder ff moetn posten, had ik down periscope ook geraden
Euj, das dan nog altijd met een K hequote:
haha weet ik veelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, das dan nog altijd met een K he
die is ernstig hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef RanTheMan het volgende:
Er is nu wel de meest slechte film ooit op, daar ga ik ooit n vraag over stellen100 million bc, tering he
Bij elke vraag die jij stelt ga ik het antwoorden, behalve in het dubbele punten topic (en zul je zien hequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:59 schreef hornage het volgende:
Ik vind het wel mooi geouwehoer hoor
Ik bedoel, mijn hele obsessie voor Mortal Kombat komt ook alleen maar voort uit geouwehoer
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:59 schreef hornage het volgende:
Ik vind het wel mooi geouwehoer hoor
Ik bedoel, mijn hele obsessie voor Mortal Kombat komt ook alleen maar voort uit geouwehoer
Ik snap er echt allemaal geen reet vanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
en dit moet je helemaal mooi vinden: http://verydemotivational.memebase.com/tag/mortal-kombat/
Je kan niet de humor inzien van demovationals?? Ieder zn dingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik snap er echt allemaal geen reet van.
Jawel, maar niet van MKquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je kan niet de humor inzien van demovationals?? Ieder zn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |