Nee man. Ik heb al een supermooie jurk alles!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe zo'n ding om je hoofd en ga op blote voeten en zeg dat je als hippie bent gegaan.
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb al een supermooie jurk alles!
Weet niet? Hoort dat?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?
niet dat ik weet.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?
Nee geen idee, met nette schoenen heb ik nooit zo'n moeite. Maar ik probeer al een maand lang nieuwe Sneakers te scorenquote:
Ik heb bij sneakers juist dat ik vaak te veel leuke zie en niet kan kiezen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee geen idee, met nette schoenen heb ik nooit zo'n moeite. Maar ik probeer al een maand lang nieuwe Sneakers te scoren
Ik ben niet normaal kieskeurig met m'n patas, zelfs al Zalando gecheckedquote:Op woensdag 28 september 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb bij sneakers juist dat ik vaak te veel leuke zie en niet kan kiezen.
Ja, hij is gescheiden en heeft twee dochtertjes, Lilly en Jane, 5 en 9 jaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, Louis CK is toch nog single, hossel hem dan. Dan een feestje met hem als grappenmaker![]()
![]()
Grijp je kans!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, hij is gescheiden en heeft twee dochtertjes, Lilly en Jane, 5 en 9 jaar.
Ik ben bezetquote:
Dat heb ik dus met pumps.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal kieskeurig met m'n patas, zelfs al Zalando gechecked
Nooit van upgraden gehoord? Doen mannen ook vaak wanneer ze rijk zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bezetmaar zou best weleens met hem willen chillen.
Nee?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nooit van upgraden gehoord? Doen mannen ook vaak wanneer ze rijk zijn
Zoveel zou ik er zo niet kunnen noemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met pumps.In Groningen zijn toch best veel sneakerzaken?
Tostttttiii~quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
Tosti! Tosti! Tosti!
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
En met sneakers bedoel ik skateschoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |