Hij drinkt ook appelsap en eet lasagne, dus hij zal met mensenbloed ook niet zo'n moeite hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Das dan wel weer zielig, vind je niet?
Een hond die de krant brengt is toch leuker.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Mijn kat eet rare beestjes en kotst ze dan voor m'n voeten uit.
Krijg vrijdag een katjequote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij drinkt ook appelsap en eet lasagne, dus hij zal met mensenbloed ook niet zo'n moeite hebben.
Heb je die hakjes al gekocht ?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Mijn kat eet rare beestjes en kotst ze dan voor m'n voeten uit.
Hey aight.quote:
Nee want 4x per dag dat dier uitlaten en ik lui, wordt hem niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Een hond die de krant brengt is toch leuker.
Nee man gek, ga toch geen ¤225,- neerleggen voor schoenen. Als iemand me hiervoor wilt sponsoren trouwens, dan is dat alsnog van harte welkom.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb je die hakjes al gekocht ?
Richt hem af, dan laat dat ding zichzelf maar uit.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee want 4x per dag dat dier uitlaten en ik lui, wordt hem niet.
225 valt enigszins nog meequote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man gek, ga toch geen ¤225,- neerleggen voor schoenen. Als iemand me hiervoor wilt sponsoren trouwens, dan is dat alsnog van harte welkom.
Ik denk dat ik eerder het wereld voedsel probleem eigenhandig kan oplossen dan dat wat jij vertelt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Richt hem af, dan laat dat ding zichzelf maar uit.
Doei aight.quote:
5, mits goede bediening en lekker eten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Even gauw, met z'n 2en uiteten bij een pizzaria, 40 euro rekening, jullie geven hoeveel fooi?
Niks want 40 euro, was het 38 of 39 geweest dan naar boven afronden,quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Even gauw, met z'n 2en uiteten bij een pizzaria, 40 euro rekening, jullie geven hoeveel fooi?
2 euro.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
het is een pizzeria, duur zat al!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef TWP het volgende:
[..]
5, mits goede bediening en lekker eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |