Btje, dus kom ik jullie vervelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het uitgekotste users topic dood?
Uiteindelijk komen ze allemaal weer terug naar hun thuisbasis. Nachtbaggerquote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het uitgekotste users topic dood?
Multitaskenquote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze allemaal weer terug naar hun thuisbasis. Nachtbagger
ohhhh oh ohquote:Op woensdag 28 september 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onder andere, maar vooral een stiekemerd eigenlijk.
Laatst nog iemand dacht even stoer terug te gaan doen tegen 4 Marokkanen terwijl die in zijn 1tje wasquote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohhhh oh oh
zeker omdat ik mokro ben
KOM DAN EH KOMKOM.
Dat was ik, ik heb toen de vloer met ze aangeveegdquote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laatst nog iemand dacht even stoer terug te gaan doen tegen 4 Marokkanen terwijl die in zijn 1tje was
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laatst nog iemand dacht even stoer terug te gaan doen tegen 4 Marokkanen terwijl die in zijn 1tje was
Ja jij wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb toen de vloer met ze aangeveegd
de pi mi mattie, de PIquote:Op woensdag 28 september 2011 02:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige vorm van sarcasme?
Ok, naam, adres, woonplaats?quote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohhhh oh oh
zeker omdat ik mokro ben
KOM DAN EH KOMKOM.
Nee, die gast poste de dag na het uitgaan op z'n facebook "Hoe kan ik checken of mn neus gebroken is?"quote:Op woensdag 28 september 2011 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb toen de vloer met ze aangeveegd
dmdmdmquote:Op woensdag 28 september 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, naam, adres, woonplaats?
Eeenschquote:Op woensdag 28 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens zijn de meeste Marokkanen totaal niet sterk, enkel strenght in numbers
Ow, dat was ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 02:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, die gast poste de dag na het uitgaan op z'n facebook "Hoe kan ik checken of mn neus gebroken is?"
Ja, en sterk in hun eigen taaltje, met van die woorden die in hun taal gigantisch intimiderend klinken, terwijl ze gewoon zoiets als "ppelflap" betekenen.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens zijn de meeste Marokkanen totaal niet sterk, enkel strenght in numbers
KOWEDDDDquote:Op woensdag 28 september 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en sterk in hun eigen taaltje, met van die woorden die in hun taal gigantisch intimiderend klinken, terwijl ze gewoon zoiets als "ppelflap" betekenen.
oke.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, wanneer zullen we afspreken? Komend weekend?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |