Ja precies.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik denk dat porties voor twee personen relatief altijd goedkoper zijn, net zoals een tweepersoons hotelkamer ook altijd goedkoper is dan de 1persoonsversie, zoiets?
Uit één zo'n bak wokgroenten haal ik zo'n 2 maaltijden. En zoals ik al zei, ik heb een hekel aan koken en soms kan ik me er helemaal niet toe zetten dus eet ik brood met een ei ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor broodbeleg?
En dan eet je dus in die week 4 keer stamppot, een keer een wokschotel en de andere twee dagen?
Je zegde eiersalade?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Uit één zo'n bak wokgroenten haal ik zo'n 2 maaltijden. En zoals ik al zei, ik heb een hekel aan koken en soms kan ik me er helemaal niet toe zetten dus eet ik brood met een ei ofzo.
Momenteel heb ik voor broodbeleg Rinse Appelstroop, boter+hagelslag, pindakaas en eiersalade.
Ik dacht niet dat ik nou zo vreemd at, eigenlijk.
Zegde?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Je zegde eiersalade?Rest van je post niet gelezen zag eiersalade
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef Huizenvernielers het volgende:
Ik ga op korte termijn ook verhuizen.
Ik zou een topic lezen voordat ik reageer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef whosvegas het volgende:
Ik zou met mijn verhuurder gaan praten of ze het niet beter kunnen isoleren, 2500 euro is veel te veel. Enne verder zou ik me afvragen, komt er volgend jaar ook een rekening van 2500 euro? In dat geval zou ik op zoek gaan naar een andere woning
Of hebt gedaan. Want je kan veel schulden hebben en in de huidige tijd weinig geks doen.quote:in nederland kun je echt wel rond komen van een uitkering als je niets al te geks doet. .
Nogmaals, dat hangt dus van veel meer dingen af dan je geld op een verkeerde manier uitgeven.quote:Ik heb echt het idee dat je je geld op een verkeerde manier uitgeeft want een gewone snee brood moet echt wel lukken elke dag.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
maar je hoort dan nog steeds bij de 1% van de rijkste mensen op de wereld.
Nee.quote:
Had 'm al geëdit (omdat je er niet zoveel aan hebt als je kosten ook hoog zijn), maar waar komt het dan wel op neer?quote:
Je moet niet vergeten dat er al bijna 800 tot 900 miljoen 'westerlingen' zijn. En dat er buiten het westen ook nog geld aanwezig is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had 'm al geëdit (omdat je er niet zoveel aan hebt als je kosten ook hoog zijn), maar waar komt het dan wel op neer?
Ik kan me zo voorstellen dat we met de miljoenen westerlingen hoger scoren dan miljarden Aziaten en Afrikanen?
Weet je de cijfers te vinden? Onder de westerlingen zijn nl. nogal wat mensen onder het Nederlands niveau qua inkomen en is in andere landen het geld minder gelijk verdeeld.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat er al bijna 800 tot 900 miljoen 'westerlingen' zijn. En dat er buiten het westen ook nog geld aanwezig is.
Je haalt als werkeloze in Nederland tegenwoordig 15k per jaar binnen als alleenstaande.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Weet je de cijfers te vinden? Onder de westerlingen zijn nl. nogal wat mensen onder het Nederlands niveau qua inkomen en is in andere landen het geld minder gelijk verdeeld.
Die 1% ga je dan idd niet halen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je haalt als werkeloze in Nederland tegenwoordig 15k per jaar binnen als alleenstaande.
Correctie. Ik lees hier 10812 euro per jaar.
http://mens-en-samenlevin(...)nauri-2011-2012.html
Dus.. op wereld-niveau
http://www.globalrichlist.com/how.html
Dat betekend dat je in de top 15% tot 20% ergens zit
Waarom is die lijst op basis van inkomen en niet op basis van bezit? (aangezien dat laatste je vooral rijk maakt)quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef SpecialK het volgende:
De gemiddelde Nederlander, echter, haalt ongeveer 27k euro netto per jaar binnen (dit is incl kinderen, bejaarden, etc..) en daarmee zitten wij als volk gemiddeld in de top 5%
Ik denk dat het erg moeilijk is om over Nederlandse uitkeringtrekkers uit te rekenen wat voor bezit ze nou eigenlijk hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom is die lijst op basis van inkomen en niet op basis van bezit? (aangezien dat laatste je vooral rijk maakt)
Heb het over het algemeen hè. Als je een hoop geld op de bank hebt zou je alleen de renteinkomsten mogen meetellen volgens dit lijstje en daardoor mogelijk een stuk minder 'rijk' zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg moeilijk is om over Nederlandse uitkeringtrekkers uit te rekenen wat voor bezit ze nou eigenlijk hebben.
Inkomsten uit beleggingen en bezittingen tellen volgens mij wel mee als inkomen hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb het over het algemeen hè. Als je een hoop geld op de bank hebt zou je alleen de renteinkomsten mogen meetellen volgens dit lijstje en daardoor mogelijk een stuk minder 'rijk' zijn.
Ik denk niet dat het lijstje is gemaakt met de Nederlandse uitkeringsgerechtigden in het achterhoofd.
Ja, maar de bezittingen zelf dus niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Inkomsten uit beleggingen en bezittingen tellen volgens mij wel mee als inkomen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |