abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:08:43 #76
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102543223
Tuurlijk niet. Ze kwam hier voor medelijden, niet voor kritische vragen. Volgens mij wordt 't tijd voor een "zielige verhalen" subforum waar je alleen maar mag reageren met medelijden enzo :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102549071
Hoeveel geld krijg je nou per week om rond te komen dan? Als je 50 euro krijgt, kan je daar makkelijk te boodschappen van doen. Ik beknibbel echt niet veel en verwen mezelf wel eens, en zit op 10-15 euro boodschappen per week. Dus, hoeveel betaal jij aan boodschappen? Misschien kunnen we je wel helpen dat beter te regelen.

Ook met je energie, waarom is het zo hoog? Heb je per ongeluk de verwarming op 6 laten staan toen je op vakantie ging? Wat doe je om te voorkomen dat het nog eens gebeurt?

Wij kunnen hier best helpen met je situatie (of althans, proberen te helpen zodat jij misschien wat relaxter kunt leven) maar dan moet je wel wat details geven zodat dat kan. :)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_102551509
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef Xaryna het volgende:
Hoeveel geld krijg je nou per week om rond te komen dan? Als je 50 euro krijgt, kan je daar makkelijk te boodschappen van doen. Ik beknibbel echt niet veel en verwen mezelf wel eens, en zit op 10-15 euro boodschappen per week. Dus, hoeveel betaal jij aan boodschappen? Misschien kunnen we je wel helpen dat beter te regelen.
10-15 euro aan boodschappen per week? Hoe doe je dat in vredesnaam? Vertel mij dat eens, daar kan ik ook nog wat aan hebben..
pi_102551580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:34 schreef Selestha het volgende:

[..]

10-15 euro aan boodschappen per week? Hoe doe je dat in vredesnaam? Vertel mij dat eens, daar kan ik ook nog wat aan hebben..
Ik sta er ook van met mijn oren te flapperen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102551607
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik sta er ook van met mijn oren te flapperen.
Ja precies ik ben alleenstaand maar met 40 euro kom ik net uit als ik héél zuinig ben en alleen naar de Aldi en Lidl ga.
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:37:28 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102551610
simpel eten, geen frisdrank, geen snacks.

Maargoed; als wij 'zuinig' aan doen zijn we met zijn tweeen al gauw ruim 50 euro in de week kwijt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102551630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:37 schreef Catch22- het volgende:
simpel eten, geen frisdrank, geen snacks.

Maargoed; als wij 'zuinig' aan doen zijn we met zijn tweeen al gauw ruim 50 euro in de week kwijt.
Ik eet ook geen frisdrank en snacks.. Maar 10 tot 15 euro red ik écht met de beste wil ter wereld niet. En nee, ik rook ook niet en drink geen alcohol.
pi_102551791
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:34 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hmm? Groente in de aanbieding, macaroni/aardappels in de aanbieding, verder alleen brood en beleg. Ik koop nooit drinken en hoef ook geen wc-papier te kopen. Geen snacks behalve een wekelijkse reep chocolade. Meestal alles van de Lidl. Vaak ben ik ook te lui om te koken en neem ik zo'n doos pizza's (2 voor 2,80). :P
Maar ik ben ook in mijn eentje, heb een hekel aan koken, gebruik nooit sauzen / specerijen, dus misschien scheelt dat. :P Als jullie interesse hebben, kan ik mijn boodschappenbonnetjes van de afegelopen maand wel inscannen. _O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:57:03 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102552167
drink je alleen water en waarmee veeg je je kont af dan, of heb je zo'n sproeier?

Anyway bij de boer valt ook vaak heel goedkoop of zelfs gratis groente en eieren etc te halen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102552200
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:43 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Hmm? Groente in de aanbieding, macaroni/aardappels in de aanbieding, verder alleen brood en beleg. Ik koop nooit drinken en hoef ook geen wc-papier te kopen. Geen snacks behalve een wekelijkse reep chocolade. Meestal alles van de Lidl. Vaak ben ik ook te lui om te koken en neem ik zo'n doos pizza's (2 voor 2,80). :P
Maar ik ben ook in mijn eentje, heb een hekel aan koken, gebruik nooit sauzen / specerijen, dus misschien scheelt dat. :P Als jullie interesse hebben, kan ik mijn boodschappenbonnetjes van de afegelopen maand wel inscannen. _O-
Oké dus je eet geen vlees en alleen macaroni of aardappels met groenten en verder brood en beleg.. Lijkt me nogal eenzijdig. Ja en als je dan geen toiletartikelen hoeft te kopen ben je een heel eind ja. Je hoeft ook geen wasmiddel/tandpasta etc te kopen? Hoe woon je dan, in een studentenhuis ofzo?

Tijdelijk kan zo'n manier van boodschappen doen natuurlijk wel een optie zijn voor TS.. Maar op de lange termijn lijkt het me niet gezond.
pi_102552326
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:57 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oké dus je eet geen vlees en alleen macaroni of aardappels met groenten en verder brood en beleg.. Lijkt me nogal eenzijdig. Ja en als je dan geen toiletartikelen hoeft te kopen ben je een heel eind ja. Je hoeft ook geen wasmiddel/tandpasta etc te kopen? Hoe woon je dan, in een studentenhuis ofzo?
Ik eet vleesvervangers, soms een ei ipv vlees. Toiletartikelen koop ik wel (in de aanbieding), daar heb ik voorraad van (van aanbiedingen, bijv 3 voor de prijs van 2, zit je weer even snor). Wasmiddel / toiletpapier hoef ik niet te kopen. Onderhuur trouwens, mag de wasmachine niet gebruiken. Toiletpapier verzorgt de huisbaas (die maakt ook alles behalve mijn kamer schoon).

Eenzijdig vind ik het zelf niet, ik heb vier soorten broodbeleg die ik afwissel, en elke keer andere groentes / vleesvervangers. :)
Chocoladetaartjes.
pi_102552406
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:01 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik eet vleesvervangers, soms een ei ipv vlees. Toiletartikelen koop ik wel (in de aanbieding), daar heb ik voorraad van (van aanbiedingen, bijv 3 voor de prijs van 2, zit je weer even snor). Wasmiddel / toiletpapier hoef ik niet te kopen. Onderhuur trouwens, mag de wasmachine niet gebruiken. Toiletpapier verzorgt de huisbaas (die maakt ook alles behalve mijn kamer schoon).

Eenzijdig vind ik het zelf niet, ik heb vier soorten broodbeleg die ik afwissel, en elke keer andere groentes / vleesvervangers. :)
Ja oké maar geen wasmiddel/toiletpapier is natuurlijk geen regel maar een uitzondering, mensen moeten dat normaal wel kopen. En ik zou graag een voorbeeldlijstje zien, want ik kan me echt niet voorstellen hoe jij dan eet voor zo weinig geld. Of eet je ook gewoon heel weinig?
pi_102552485
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja oké maar geen wasmiddel/toiletpapier is natuurlijk geen regel maar een uitzondering, mensen moeten dat normaal wel kopen. En ik zou graag een voorbeeldlijstje zien, want ik kan me echt niet voorstellen hoe jij dan eet voor zo weinig geld. Of eet je ook gewoon heel weinig?
Kom op, hoeveel toiletpapier verbruikt iemand in zn'n eentje per week? Kost zo'n 70cent per week, misschien zelfs nog minder. En wasmiddel kost je 3 euro per maand ofzo, ook niet de hele wereld.
pi_102552521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef mirannie het volgende:

[..]

Kom op, hoeveel toiletpapier verbruikt iemand in zn'n eentje per week? Kost zo'n 70cent per week, misschien zelfs nog minder. En wasmiddel kost je 3 euro per maand ofzo, ook niet de hele wereld.
Ja.. Jij kan dus ook leven voor 10 tot 15 euro per week? Leg me eens uit hoe je dat doet dan? Ik wil het namelijk serieus weten.
pi_102552568
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:07 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja.. Jij kan dus ook leven voor 10 tot 15 euro per week? Leg me eens uit hoe je dat doet dan? Ik wil het namelijk serieus weten.
dat zei ik niet. Geef alleen aan dat de dingen die hij er niet bijzette het maar net iets duurder zouden maken.
ik doe overigens boodschappen voor 35-40 euro per week met z'n 2-en
pi_102552619
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef mirannie het volgende:

[..]

dat zei ik niet. Geef alleen aan dat de dingen die hij er niet bijzette het maar net iets duurder zouden maken.
Dat komt in je eentje op ongeveer hetzelfde neer dus. Hoe doen jullie dat dan? Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd, maar ik zie hier alleen bedragen opgenoemd worden maar geen tips om het aan te pakken. Lijkt me voor TS ook wel handig om te weten, als die tenminste ooit nog terug komt.
pi_102552764
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat komt in je eentje op ongeveer hetzelfde neer dus. Hoe doen jullie dat dan? Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd, maar ik zie hier alleen bedragen opgenoemd worden maar geen tips om het aan te pakken. Lijkt me voor TS ook wel handig om te weten, als die tenminste ooit nog terug komt.
Nee, dat is niet zo. Op de 1 of andere manier is het duurder om voor 1 persoon boodschappen te doen dan voor 2 personen.

En ja, hoe ik het doe? Geen idee. Ik koop gewoon wat ik nodig heb/lekker vind en als ik dan ga afrekenen is dit wat ik moet betalen bij AH
pi_102552931
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef mirannie het volgende:

[..]

Dan zit je dus op 17,50-20 euro per persoon, eet jij waarschijnlijk iets gezonder en luxuezer en dat klopt vergeleken met mijn uitgaven. Denk ik dan.

Laatste lijstje van de AH:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broodbeleg had ik nog. Ik eet 1 heel brood per week ongeveer. Groentes waren in de aanbieding, ingeslagen en ingevroren, stamppot gegeten (4 maaltijden voor mij uit 1 zo'n zak aardappelen en de grote voordeelverpakkining andijvie).
Chocoladetaartjes.
pi_102553016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:14 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Op de 1 of andere manier is het duurder om voor 1 persoon boodschappen te doen dan voor 2 personen.

En ja, hoe ik het doe? Geen idee. Ik koop gewoon wat ik nodig heb/lekker vind en als ik dan ga afrekenen is dit wat ik moet betalen bij AH
Huh?! Voor 1 persoon duurder? Daar klopt echt niks van wat je overhoud doe je weer in de koelkast.
pi_102553047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dan zit je dus op 17,50-20 euro per persoon, eet jij waarschijnlijk iets gezonder en luxuezer en dat klopt vergeleken met mijn uitgaven. Denk ik dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broodbeleg had ik nog. Ik eet 1 heel brood per week ongeveer. Groentes waren in de aanbieding, ingeslagen en ingevroren, stamppot gegeten (4 maaltijden voor mij uit 1 zo'n zak aardappelen en de grote voordeelverpakkining andijvie).
Ah ok ja dat maakt het wel wat duidelijker dankjewel, jij let dus ook heel erg op aanbiedingen gezien de bonuskorting :) Dat ga ik ook maar eens meer doen dan, dat lijkt wel een heel goed idee te zijn als ik je lijstje zo zie.
pi_102553103
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ah ok ja dat maakt het wel wat duidelijker dankjewel, jij let dus ook heel erg op aanbiedingen gezien de bonuskorting :) Dat ga ik ook maar eens meer doen dan, dat lijkt wel een heel goed idee te zijn als ik je lijstje zo zie.
Sterker nog, als ik niet op aanbiedingen zou lettne, zou ik altijd dezelfde groentes eten omdat ik die het lekkerste vind. _O-
Chocoladetaartjes.
pi_102553281
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef zyntex het volgende:

[..]

Huh?! Voor 1 persoon duurder? Daar klopt echt niks van wat je overhoud doe je weer in de koelkast.
Lang niet alles is houdbaar na openen.
pi_102559696
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef Xaryna het volgende:

[..]

SPOILER
Wat heb je dan voor broodbeleg?
En dan eet je dus in die week 4 keer stamppot, een keer een wokschotel en de andere twee dagen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:05:45 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102559824
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:22 schreef Xaryna het volgende:
Sterker nog, als ik niet op aanbiedingen zou lettne, zou ik altijd dezelfde groentes eten omdat ik die het lekkerste vind. _O-
Dat is voor mij ook de voornaamste reden idd, dan varieer ik tenminste nog eens, anders eet ik vooral broccoli (ben ik dol op). Zelfde geldt voor vlees, anders zou ik voornamelijk biefstuk eten, of zalm :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102560576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:14 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik denk dat porties voor twee personen relatief altijd goedkoper zijn, net zoals een tweepersoons hotelkamer ook altijd goedkoper is dan de 1persoonsversie, zoiets?
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')