In de verkoop want?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben mijn HD games en installs van mijn ps3 af aan het gooien + save games in cloud gezet.
Ben mijn ps3 slim aan het klaar maken voor de verkoop![]()
Denk je dat het zo'n vaart zal lopen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je kan op dit moment nog niet inschrijven![]()
Eh, de Sims.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:37 schreef Façade het volgende:
Hoi, zojuist een PS3 gekocht, zijn er nog suggesties voor vriendin-vriendelijke games naast Little Big Planet en Flower?
Oh. Nouja, het had gekund.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef Façade het volgende:
Daar wordt niemand vrolijk van.Ik ga wel voor Majin and the Forsaken Kingdom.
Dat ze het überhaupt op een console releasen, zoals Battle for Middle Earth. Niet te doen met een controller.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:11 schreef Façade het volgende:
[..]
Dat ze het überhaupt op een console releasen, zoals Battle for Middle Earth. Niet te doen met een controller.
Oh, misschien kan het ook met de Move.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Sims met een controller. Volgens mij werkt dat echt bagger.
Het werkt uitstekend hoor...quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Sims met een controller. Volgens mij werkt dat echt bagger.
Ze is nog een noobje, een beetje langzaam beginnen is wel op z'n plaats.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef Elvi het volgende:
Vrouw-vriendelijke gamesAlsof we niet van schieten houden
Ratched and Clank games zijn mooi, leuk en niet moeilijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Ze is nog een noobje, een beetje langzaam beginnen is wel op z'n plaats.
Of met z'n 4enquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Of Tetris natuurlijk, kost 10 euro in de store en is zwaar verslavend. Kun je ook met z'n tweeën spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |