De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arabische letter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo steeds cijfers middenin je woorden.
Die foto staat op heel veel site's, er zijn zelfs bewerkingen van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, hoe de fuck komt die op die site.
Kan niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Edit die foto nou ik ben serieus.
3 is bepaalde klank die hollanders lkkr niet kunnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo steeds cijfers middenin je woorden.
Dat kan niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Edit die foto nou ik ben serieus.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die foto staat op heel veel site's, er zijn zelfs bewerkingen van.
[..]
Kan niet meer.
Even TR doen dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kan niet meertopic is vol dan kan ik niks.
Ik kan wel "drie" zeggen hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
3 is bepaalde klank die hollanders lkkr niet kunnen![]()
Zoals bijv salam 3alaikum,
Ha(ha) Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja is die zachte h
net zoals in mijn naam, hollanders spreken die kapotlelijk uit
Ja ikweetquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja is die zachte h
net zoals in mijn naam, hollanders spreken die kapotlelijk uit
fgsdfklhqe9ri0ujgpasdfkquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Rezania het volgende:
Hoezo steeds Arabisch en Turks typen, laten we het gewoon op Nederlands houden.
Dat is gewoon jij die spastisch op een toetsenbord slaat.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon jij die spastisch op een toetsenbord slaat.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hahahahaha Rezania dat zou ik niet pikken.
Wat deed dat schaap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Schapen
1 keer een nare aanvaring met een schaap gehad verder niets, maar toen was ik nog klein.
nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon jij die spastisch op een toetsenbord slaat.
Wat staat er dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hahahahaha Rezania dat zou ik niet pikken.
9owedquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Anie33gh Yemeee99 kolshi mlih nie999
ZOALS HET ER STAATR.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
Te grof voor FOK!? Dat woord moet ik kennen! Hoe spreek je het uit?
amanakoydemquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef coban het volgende:
Tabonyemek allemaal.
Mr weet serieus niet meer zo goed iets met moeder ofzo![]()
Kon niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef coban het volgende:
MK MK MK!
Wat is de verleden tijd van 'kan niet'?
kon nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef coban het volgende:
MK MK MK!
Wat is de verleden tijd van 'kan niet'?
HAHHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ja, dat kan ik dus nooit uitspreken hè.quote:
Berbersquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAHAHA
KONNIET HAHAHAHAHA VIEZE WOORDEN ALLEMAAL 11!!-!-!-!-
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef JApieman het volgende:
UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vaste gasten: (top 30 users)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
- niet kakken <- Wat is deze?
Vrolijk Verder!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ekalauwquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef coban het volgende:
Of ekolo ofzo___! mijn marokkaans faalt kapothard
ik dacht ecoli bacterie ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef coban het volgende:
Of ekolo ofzo___! mijn marokkaans faalt kapothard
Letter k uit je keel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
het is a9elauw
met nadruk op die 9
Ik wilde hem aaien toch, toen ging hij achter me aan rennen en me beuken.quote:
Seni sikeyin seni sikmeyeni sikeyinquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef coban het volgende:
Hahaha
Even denken wat ik nog meer weet
Ohja, altijd 'zehmaaa gangsterrrr'
Of ze7ma toch
Of meskien en meskiena voor meisjes
En 'la'
Mama mag ik naar buiten?
LA
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wilde hem aaien toch, toen ging hij achter me aan rennen en me beuken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Seni sikeyin seni sikmeyeni sikeyin
Ik was toen 6 ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.![]()
Schaap voor dit topic:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Marokko en daar Nederlands praten.
jullie? Nou jullie president of wat dan ook die ataturk wou verwestering.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef coban het volgende:
Ja ik weet bij koranlessen altijd boos als we verkeerd uitspreken met jullie keelklanken tfoeeee zemmels
Ik ga met je mee, ik kom pas terug als ze hier weer Nederlands praten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Marokko en daar Nederlands praten.
hahAHAHAHAHAHA omg raap me opquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef coban het volgende:
Ik ga in marokko zeggen:
Coban kahbaa coban floesss![]()
Ik kan geen berbers, dus ik hussel maar wat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha zeggen jullie dat zo
Yema nesh rogh adaher a barra zeggen wij
Ik haat hem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
jullie? Nou jullie president of wat dan ook die ataturk wou verwestering.
Haha P_z chillt in hollyquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klacht 1 en 2 zijn terecht.
Klacht 3 is zwaar onterecht.
Holly![]()
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dan zeggen ze aji hnaya al3ayla
Mooizo,quote:
betekent kom hier meisjequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Dan zeg ik coban grande konnieeeet coban floess
Ofzo
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij chillt voor ingang want mag niet naar binnen,
Ja echt hequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
haha nepturk haha troll al die rukkers hier hahahaha
Ik ga mijn kast dus eerst goed opmeten voordat ik de nieuwe voeding en kaart bestel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooizo,
Mij niet ik heb grote faal gemaakt, heb ik een 850W voeding en 580GTX videokaart bestelt passen ze niet in me kast
Dus dat word binnenkort ff nieuwe PC samenstellen
Ik lijk geen marokkaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij ook niet, geweigerd.nl enzo
Ja erg hequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
betekent kom hier meisje
Hhahahahahah omg jij.
Ja, maar omdat ik altijd gelijk resultaat wil gekeken en besteldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga mijn kast dus eerst goed opmeten voordat ik de nieuwe voeding en kaart bestel.Had jij ook moeten doen.
dácht ik ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik was toch verkaasd volgens jou :S
Impulsaankoop dus, altijd gevaarlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik altijd gelijk resultaat wil gekeken en besteld
Nu ligt het spul hier en kan niet terug worden gestuurd omdat het al open is..
Ah van mening veranderd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dácht ik ja.
qua uiterlijk misschien niet
gr
BF 3quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Impulsaankoop dus, altijd gevaarlijk.
Heb je die kaart voor een specifieke rede besteld of zomaar?
runescape is zo 2009quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
Nu runescape spelen en fappen op characters.
Houd je sodemieter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kappen nou, doe eens normaal lul.
Ik heb geen geld voor een nieuwe pc, ik moet het dus doen met een upgrade.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
BF 3
Maarja heb net een PC samengesteld dus.. die bestel ik 1 deze dagen maar ff nog ff goed kijken of alles echt goed is
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
runescape is zo 2009
fappen op wow is 2011
2e kamerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh
ik kan zo 2e kamer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat trouwen met Hassan III?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
2e kamer
Ik word koningin later
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke mensen
ik moet jullie iets bekennenIk ook, maar die shit laad traag. meteen verwijderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Ja, sparen he, ik had BF2 ook zolang gespeeld eerst altijd met klote frame rates zat mezelf gewoon op te vreten van binnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een nieuwe pc, ik moet het dus doen met een upgrade.Nou ja, zolang ik Skyrim en The Witcher 2 maar kan spelen met een beetje vloeiend beeld.
Marokko.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je gaat trouwen met Hassan III?
ik was addictedquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook, maar die shit laad traag. meteen verwijderd.
habbo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef coban het volgende:
Ik had vroeger iets veel ergers maar durf niet te zeggen
Ik had ze ook allebeiquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen met heel servers etc. Het is het nieuwe zwart zeg maar.
[..]
Fuck ik was dus erger
5000 speluren? Wtf, komt hij wel eens buiten dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, sparen he, ik had BF2 ook zolang gespeeld eerst altijd met klote frame rates zat mezelf gewoon op te vreten van binnen
Vriend van me stond 16 rang van heel de wereld
Met 5000 speeluren lol
Die spelletjes waren wel baas jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Neopets ja![]()
___!!
Mr alleen om die spelletjes
Low quality.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hbahahahahahaHAHA omggg zo droog check die pixels
Dankjewel. echt bedankt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
skere tijden
mooie patta's wel
Naja hij had geen werk alleen uitkeringquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
5000 speluren? Wtf, komt hij wel eens buiten dan?
Hoe... stereotiep.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja hij had geen werk alleen uitkering
Hij speelde alleen BF2 en rookte altijd wiet..
Over TS XD
Haha en? Te laatquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vanmorgen was ik jou
trein gemist.
Al gedaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef coban het volgende:
PZ JA HAAL WEG IS WEL LULLIG EN EDIT OOK ANDERS
Doet het nog gelukkig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
high quality meskien je pc flipt em zo
Meskienquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
high quality meskien je pc flipt em zo
OMGGG WAT HEB JE?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja omg was zo stom
Ik had echt geleerd voor eco, alsnog onvoldoende omdat te laat.
Dan wel even Hart van Nederland bellen hè, dat is nieuws en zo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij was wel chill, nog steeds.. als bf3 uitkomt gaat ie weer hetzelfde doen denk ik
Mijn eco pw van vandaag is verschoven naar een onbepaald tijdstip. En ik nog zo hard leren, ik heb er wel een kwartier over gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja omg was zo stom
Ik had echt geleerd voor eco, alsnog onvoldoende omdat te laat.
Hahaha, is goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan wel even Hart van Nederland bellen hè, dat is nieuws en zo.
Jij bent naar een meet geweest? Vertel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die meet van een paar maanden terug toen was echt baas![]()
Nee er was zo'n reeks hier in ONZ dat we gingen rellen in Habbo enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent naar een meet geweest? Vertel.
ooohquote:
Oh, een Habbo-meet. Hoeveel van jullie zijn gebanned?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee er was zo'n reeks hier in ONZ dat we gingen rellen in Habbo enzo![]()
Minecraft?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen met servers etc. Het is het nieuwe zwart zeg maar.
[..]
Fuck ik was dus erger
flashbackquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Ajax?
Wat is ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Omgggggg zo lelijkkk pffff. Kapotstommmquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oooh
nee kijk
we krijgen 10 zinnen, en we moeten dus begrip invullen die daarin hoort.
En had net 2 ingevuld ofzo omdat geen tijd, en vorige week had ik er ook maar 3.Dus heb al een 3 en 2 binnen
.................!
En toen ik later op blaadje keek wist ik gwn veel begrippen he @#$%^
Veel, maar ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, een Habbo-meet. Hoeveel van jullie zijn gebanned?
Niet echt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen.Welterusten iedereen.
trustequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
/carequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
Oh, ja ik ga een SC topic niet terug lezen voor ik ga posten hoor.quote:
Ik hoop zo hard dat ik een enge rol in je nachtmerrie speel he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
ja maar er komen nog 2/3 van zo'n toetsen en gemiddelde daarvan telt 30% mee voor eindcijferquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggggg zo lelijkkk pffff. Kapotstommm
Yo welterustenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
nee bedoelde van, vorig jaar was ook NL tegen Spanje daar moest ik een beetje aan denken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik ga een SC topic niet terug lezen voor ik ga posten hoor.![]()
Ik heb hardop moeten lachen.Voor de commentator ook érg scherp.
Nee, ik heb alleen dromen waarin jij mij klapjes geeft en iets over Spouwer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard dat ik een enge rol in je nachtmerrie speel he.
Ooooooh, je bent appels en peren aan het vergelijken!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee bedoelde van, vorig jaar was ook NL tegen Spanje daar moest ik een beetje aan denken..
Ja inssquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar er komen nog 2/3 van zo'n toetsen en gemiddelde daarvan telt 30% mee voor eindcijfer
tentamen telt 60% en presentatie 10% en we moeten 5,5 halen gemiddeld
Dus inshallah komt goed.
Ga nou maar slapen gestoordequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen dromen waarin jij mij klapjes geeft en iets over Spouwer.
Zou jij niet gaan slapen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen dromen waarin jij mij klapjes geeft en iets over Spouwer.
Snap ik, maar toch moest ik er beetje aan denken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ooooooh, je bent appels en peren aan het vergelijken!
Mannen die niet van voetbal houden.
Je lust zeker ook geen bier?
never say neverquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb vandaag echt zo'n lekkere onbereikbare kassachick gezien
Ik ook. Maar dat wil ik praktisch altijd. Ofja winkelen. Nieuwe spullen hebben.quote:
Ja. In zijn nummers zitten verborgen berichtenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wisten jullie trouwens dat JB ook bij de illuminati zit.
Babequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
JB is een klootzak..
Hij heeft een wijvenstem.. bij dat ene liedje die altijd op de radio was dacht ik dat het een meisje was die ene van babe babe babe oooooh...
Wat is sephora?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe tas gefixt en blousje
en bij v&d sephora 3 voor 1037,50 bespaard dus.
Cosmeticamerk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Wat is sephora?
Ik heb vandaag alleen elastiek gekocht voor het rokje dat ik aan het maken ben.
die game?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
hey die heb je ook bij saints row volgens mij.
Picsquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:20 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil afspreken met die ene chimeid
Om te checken tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik pics geven?
Ah ok.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja bij Saints Row heb je ook radio in je auto enzo.
Stuur je ze per postquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ga niet haar pics online zetten
Laten we het op een bloemenrokje houden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Cosmeticamerk.
Aight wat voor rokje?
Ik zeg je bellen, NOOIT SMS'enquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar hoe spreek ik met haar af zonder meteen `wanhopig´ over te komen?
Heb je d'r überhaupt ooit gesproken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Schrijf met stift op je voorhoofd "Daten!?" en pijp een peper voor de webcam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je d'r überhaupt ooit gesproken?
Je doet er nu alles aan om haar toevallig tegen te komen hequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JaBest wel vaak. Zat vroeger met haar op school en zaterdag kwam ik haar weer tegen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
Pam mist boter ook.
Ze houden van elkaar haw kjoeeet
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je doet er nu alles aan om haar toevallig tegen te komen he
niet doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?En ik heb haar ook op msn maar ik weet niet wat ik moet zeggen
Daarom doe ik steeds online/offline gaan om haar aandacht te trekken
Omdat dat mannelijk is, als je niet dichtbij de chick bent kan je niks uitvoerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?En ik heb haar ook op msn maar ik weet niet wat ik moet zeggen
Daarom doe ik steeds online/offline gaan om haar aandacht te trekken
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat dat mannelijk is, als je niet dichtbij de chick bent kan je niks uitvoeren
Bij alle chicks die ik zag zitten deed ik alles eraan om ze tegen te komen.. elke keer boodschappen doen en je weet wel die dingen..
Met msn moet je niet te veel doen man
begin gewoon met hoi:Dquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]Zal ik uitzoeken op welke school ze nu zit en haar dan een keer kijken of is dat te stalkerig ?
Je kan wel uitzoeken welke school ze zit door er vaker langs te komen zeg maarquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]Zal ik uitzoeken op welke school ze nu zit en haar dan een keer kijken of is dat te stalkerig ?
Niks mis met msn eerst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat dat mannelijk is, als je niet dichtbij de chick bent kan je niks uitvoeren
Bij alle chicks die ik zag zitten deed ik alles eraan om ze tegen te komen.. elke keer boodschappen doen en je weet wel die dingen..
Met msn moet je niet te veel doen man
Misschien kom ik haar dit weekend weer tegen met uitgaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan wel uitzoeken welke school ze zit door er vaker langs te komen zeg maar, maar als je der haast niet kent zou ik niet buiten haar op staan wachten..
Ja doe dat, maar als je even niks meer te vertellen hebt zou ik niet heel de tijd bij der gaan staan haha..quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien kom ik haar dit weekend weer tegen met uitgaanZal ik dan vragen of ze iets wil drinken ofzo?
Nee oke maar niet elke dagquote:
Ey. Ik vind jouw neuckbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien kom ik haar dit weekend weer tegen met uitgaanZal ik dan vragen of ze iets wil drinken ofzo?
Ik heb genoeg te vertellenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja doe dat, maar als je even niks meer te vertellen hebt zou ik niet heel de tijd bij der gaan staan haha..
[..]
Nee oke maar niet elke dag
Ok, gebruik je skillz dan moet het goedkomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te vertellen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gesprek tussen pz en chick
pz:
hallon
chickie:
heey
pz
alles goed?
chickie:
ja met jou ook?
pz:
ja gr gr
Ik heb wel eens gr gr tegen real life vrienden gezegdquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gesprek tussen pz en chick
pz:
hallon
chickie:
heey
pz
alles goed?
chickie:
ja met jou ook?
pz:
ja gr gr
Nee, dit is een goed excuus om niet te komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef speedking het volgende:
iemand enig idee waar ik dat blaadje heb gelegd met waar ik morgen moet zijn.
moet anders telt examennietquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dit is een goed excuus om niet te komen
Loop achteruit en doe hetzelfde. Mss komt het dan weer terug?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
Godver, ik had net een plan in me hoofd en toen ging ik fristi pakken en ben hem vergeten.. nu ben ik nieuwschierig wat het ookalweer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |