Ben hem aan het binnenhengelen, dus misschien straks nog wel even. Slapen is overrated.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef KaMo het volgende:
Is hij goed?
Of komt hij morgen pas uit?
Ja, absoluut!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij is al op internet te vindenEn ja, hij is zeker goed
Alhoewel ik na de eerste paar luisterbeurten toch de voorkeur geef aan de Blackening. Maar dat was dan ook wel een briljant album.
slapen is niet overrated, dus dat maar doen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben hem aan het binnenhengelen, dus misschien straks nog wel even. Slapen is overrated.
[..]
Ja, absoluut!
Zo checken, ben echt benieuwd nu
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Sorry KaMo, password, even uitzoeken
whut nu pas ?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leer nummers op gehoor uitzoeken. Lastig, maar leerzaamHad ik eerder mee moeten beginnen
Uhmm dat leer je niet als eerste hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 07:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
whut nu pas ?![]()
![]()
Dat is toch zo'n beetje het eerste wat je leert als je een instrument gaat leren spelen?
Of is je gehoor niet zo goed dat je kleine toonhoogteverschillen kunt horen?
Dat wil ik juist trainen. Het uitzoeken kan ik wel maar het duurt lang, dus wil het nu meer een meer doen dat het gewoon makkelijker en sneller gaat.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
whut nu pas ?![]()
![]()
Dat is toch zo'n beetje het eerste wat je leert als je een instrument gaat leren spelen?
Of is je gehoor niet zo goed dat je kleine toonhoogteverschillen kunt horen?
Bron.quote:Man steelt gitaar uit grafkist
AMSTERDAM – Een medewerker van een kerkhof in de Amerikaanse staat Wisconsin is gearresteerd nadat hij een gitaar stal uit een grafkist. Naar eigen zeggen jatte hij de gitaar omdat deze "te kostbaar is om in een crypte te liggen".
Dat meldt de website Gawker.
De 39-jarige Steven Conard zag de waardevolle Fender Telecaster liggen in de doodskist van de vorige week overleden Randall Jourdan. Het was Jourdans wens om samen met zijn geliefde gitaar begraven te worden.
Conard liet aan zijn collega James Lang weten dat hij de gitaar wilde hebben en vroeg Lang of hij het zou melden wanneer Conard de gitaar zou ontvreemden.
Begraven
Voordat Jourdan begraven werd, keek Lang nog tweemaal in zijn kist. Toen hij de tweede keer keek, zag hij dat de Fender-gitaar ontbrak, waarna Lang meteen zijn werkgever waarschuwde.
Toen de politie Conard thuis bezocht, werd bij hem de Fender Telecaster aangetroffen. “Dit is niet iets dat ik normaal gesproken doe”, bekende Conard tegen de politie. “Ik heb gewoon veel respect voor mooie muziekinstrumenten.
Ik ben nog altijd blijven hangen by Burn My Eyes... Alles wat ze daarna hebben gedaan is "wel aardig":Dquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, absoluut!
Zo checken, ben echt benieuwd nu
Ik vind hun vorige album "The Blackening" eigenlijk het beste.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blijven hangen by Burn My Eyes... Alles wat ze daarna hebben gedaan is "wel aardig":D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |