quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
chocoladeboter?
is dat gewoon chocola met boter of iets speciaals wat je niet in de super kan krijgen maar bij een speciaalwinkel?
Ik heb niets speciaals gedaan of zoquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je de kleuren prachtig! Vaak is dat wat door elkaar gaan lopen en wordt het minder mooi, maa niet bij die van jou
wat gaafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef Clauw het volgende:
Deze kwam ik tegen, zijn gemaakt voor de perspresentatie van Wicked (musical). En ik moest aan dit topic denken![]()
[ afbeelding ]
hmm denk niet dat ze het hier bij ons verkopen maar we hebben 4 soorten supermarkten hier dus ik ga eens rondneuzen, thnx!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Choba
Verkrijgbaar in ieder geval bij de Plus, in het koelvak bij de boter. Is niet nieuw maar juist zo oud als de weg naar Kralingen
Die zijn idd errug gaaf gemaaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef Clauw het volgende:
Deze kwam ik tegen, zijn gemaakt voor de perspresentatie van Wicked (musical). En ik moest aan dit topic denken![]()
[ afbeelding ]
Oh ik weet niet waarom ik chocoladeboter heb genoemd, ik had gewoon gesmolten pure chocolade erdoorheen gedaan. Heb nog nooit van chocoladeboter gehoordquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
chocoladeboter?
is dat gewoon chocola met boter of iets speciaals wat je niet in de super kan krijgen maar bij een speciaalwinkel?
Op vers wit brood, of nog beter: verse harde witte bolletjes, heerlijk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Choba is geweldig, ik vreet in twee dagen zo'n pakje op, gewoon op brood.
onder welke categorie staan zequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:04 schreef sunshine83 het volgende:
Zo even uit de lees modus, ik heb zelf alleen nog maar 1 taart op cursus gemaakt en verschillende cupcakes, nog niet zo mooi om te posten. Maar nu toch even een berichtje. In het vorige deel ging het over plungers ed bestellen via buyincoins.com in China. Ik heb daar 28 september besteld en vandaag binnen gekregen! Dus als je geen haast hebt en goedkoop spullen wilt bestellen is g een echte aanrader want t is echt precies t zelfde als wat mam voor heel veel geld in nederland heeft besteld!
Household sundries, pagina 2 en verder. De site ligt een beetje op zijn gat hierquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
onder welke categorie staan ze
thxquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Household sundries, pagina 2 en verder. De site ligt een beetje op zijn gat hier
Eetbare bloemen klinkt erg leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb vanavond een paar cupcakes gemaakt en ze zijn aardig gelukt.
Alleen er mag nog wel meer decoratie op. Iemand nog tips wat je kan gebruiken?
Ik had nu eetbare bloemen erop gedaan, maar dat was het dan ook echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |