Ja nu wil ik hem dus ook, bedanktquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat mooi
Ik heb net stout gedaan en een keukenmachine besteldhij was echt betaalbaar en nog best om naar te kijken ook
[ afbeelding ]
Da´s hipquote:Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Markster het volgende:
Waarom maakt iedereen tegenwoordig opeens cupcakes?
Leverde je topic niet het gewenste antwoordquote:Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Markster het volgende:
Waarom maakt iedereen tegenwoordig opeens cupcakes?
Op kieskeurig kom ik hem nu voor 119 euro tegen (goedkoopste, da's wel inclusief verzending)quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef DanToenOoitNu het volgende:
[..]
Zoiets moet ik ook hebben! Als ik botercrème maak, zit mijn hele keuken onder de poedersuiker
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:24 schreef Geelman het volgende:
In cupcakes zitten toch heel veel calorieën, en daar zijn vrouwen toch allergisch voor?
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef uniekhoorn het volgende:
118.99 bij Neckermann incl. Verzend. Ja, ik heb hem gister besteld
Ja snotver, nu wil ik 'm ookquote:Op donderdag 17 november 2011 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Ziet er goed uit, jullie aankoop uniekhoorn en skaai. Ben benieuwd!
mijn verjaardag komt er aan en dit zou wel eens een leuk kado voor mezelf kunnen zijn
Jawel & nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:40 schreef deadly_kiss het volgende:
hebben jullie geen handmixer dan? of staan jullie 40u per week cakes te bakken?
Nee, maar met de handmixer is het soms wat geklungel om alles erbij te gooien, ik heb het ding een keer laten vallen waardoor er door de hele keuken marshmallow-icing verspreid wasquote:Op donderdag 17 november 2011 15:40 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben liever lui dan moe en mijn keuken zit altijd onder de poedersuiker als ik frosting maakquote:Op donderdag 17 november 2011 15:40 schreef deadly_kiss het volgende:
whahahaquote:Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef Ayca het volgende:
Zag deze foto en moest aan dit topic denken.
[ afbeelding ]
ik zet mijn bak altijd in de gootsteen dan spetters het niet over heel het aanrecht heenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben liever lui dan moe en mijn keuken zit altijd onder de poedersuiker als ik frosting maak
Nou is schoonmaken sneller en goedkopermaar hey ik ben liever lui dan moe
Daarnaast staat het gewoon onwijs tof in mijn keuken.
(ik heb overigens 92 euro betaald voor die keukenmachine, kreeg uiteindelijk mijn 5 euro korting terug van iChica)
Oeh, dat ga ik dit weekend eens proberen. Zit me al een week te verheugen op de Oreo-cakes die ik zaterdag wil gaan bakkenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef deadly_kiss het volgende:
ik zet mijn bak altijd in de gootsteen dan spetters het niet over heel het aanrecht heen![]()
Gevonden!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Liedje je bruidstaart is prachtig![]()
Respect ook dat je man mee helpt
![]()
De binnenkant is trouwens de kers op de taart![]()
Ik heb me voor het eerst gewaagd aan cakepops.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |