Oeh, heerlijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]lekker, waar ga je heen?
Wij gaan dit weekend naar:
http://www.masonscampsite.co.uk/Welcome_.html
2 nachtjes kamperen, het wordt lekker weeren het is daar mooi!
Lekker!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk!![]()
Ik ga naar Egypte. Duiken en relaxen
Owwwwquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk!![]()
Ik ga naar Egypte. Duiken en relaxen
quote:
Tink, je eet al weken heel raar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, net nog een bakje pistaschnoten opgegeten.
Ja dat was eenmalig (honestly). Ik had geen honger en werkte wezenloos wat naar binnen. Geen excuus, I know.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tink, je eet al weken heel raar!
Muis, waarom eet jij zo kut?
LIever uitstrijkje dan oren uitspuiten zeg maar... Tis altijd meer de uitslagquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, dat uitstijkje is ook binnen 30 seconden voorbij. Moest vandaag ook.
Oeh lekker! Ik wil eigenlijk volgend jaar in april weer een weekje zonquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat is eigenlijk altijd wel in die tijd van het jaar. Dit is al heel decadent de vierde keer dat we in december een weekje weg gaan![]()
En in Egypte regent het nooit. Daar zou ik het nog wel grappig vinden als het regent, ben benieuwd hoe de Egyptenaren dan reageren
Oren uitspuiten is toch ook niet zo vervelend?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
LIever uitstrijkje dan oren uitspuiten zeg maar... Tis altijd meer de uitslag
Topchef
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oren uitspuiten is toch ook niet zo vervelend?
Iran!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel weg met kerst. Liefst naar een land waar ze het niet vieren.
Met kerst is alles duuuuuur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het interesseert me eigenlijk niet zo op het moment. Zolsng ik niet aankom en minimaal 200 gram groente + wat fruit eet vind ik het eigenlijk wel ok.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tink, je eet al weken heel raar!
Nou, dat lijkt mij een prima doelstelling/streven, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, het interesseert me eigenlijk niet zo op het moment. Zolsng ik niet aankom en minimaal 200 gram groente + wat fruit eet vind ik het eigenlijk wel ok.
Gezellig!quote:
Ik ook, één keer.. en het zat vastquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik moest dat één keer laten doen en vond het toen niet eens zo storend. Behalve op het eind dan telkens.
Ja. Even andere prioriteiten op het moment.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij een prima doelstelling/streven, toch?
Hier ook. En met lebkuchen en gluhwein. Maar erst nog oktoberfeest en alle herst- en oogstfeesten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en waar in Nederland de kruidnoten al in de winkel liggen, zijn de schappen hier al gevuld met adventkalenders
Nog nooit gedaan, maar ik denk dat mn fysio me lyncht als ik ga wintersportenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Vind wintersport met kerst zooo leukmaar daar zijn ze wel kerstig.
Oh geloof dat ik ook het schandblok op mag maar die ene week per jaar en dik aangekleed moet kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik denk dat mn fysio me lyncht als ik ga wintersporten.
Ethiopie! Daar vieren ze het een paar weken later!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Oktoberfest net buiten Orgrimmargood memories.
Teveel druk op de gewrichten. En valpartijen zijn voor mij helemaal not done. En daar heb je best kans op bij 1e keer wintersport, gok ik zoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh geloof dat ik ook het schandblok op mag maar die ene week per jaar en dik aangekleed moet kunnen.
Waarom mag jij niet?
Ehh ja het is meer zitten dan staan voor sommigen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Teveel druk op de gewrichten. En valpartijen zijn voor mij helemaal not done. En daar heb je best kans op bij 1e keer wintersport, gok ik zo.
Nee als beginner zou ik het niet aanraden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Valpartijen zijn onverwachtse bewegingen voor de gewrichten, misschien wel eindstanden en/of verder. Not good news.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik ook zijn. Een vrouw met 1 bil, das niks.
waar in het buurland zit jij eignelijk? En is het vakantie of wekr?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef loveli het volgende:
Kerst op de noordpool. Enige plek waar de kerstman niet is.
Lijstje
B: 1/3 belegd voorverpakt verkapte broodje kaas ofzo
T: atkinsreep
D: karig buffet met 2 stukjes aardappel in champignonragout, hapje roggebrood met toefje preisalade, wit broodje met brie en 2 halve druiven. Tweede ronde was een fiasco, alles op incl. dessert. Crisis ofzo...
En een virgin colada.
102.458.188quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dit is weer zo'n post waarvan je hoopt dat het niet de zoveel miljoenste is ofzo.
6quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
Skiën *insert heart smiley*
Veel leuker dan hardlopen. Morgenochtend om acht uur kan ik meedoen met een loop van zes kilometer
Met je handen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zat ook al heel lang te denken hoe dat nou moest, je bil oprapen....
Niedersachsen en het is netwekr-gerelateerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar in het buurland zit jij eignelijk? En is het vakantie of wekr?
Wow!! Wat supermooi!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.walkingbritain.co.uk/walks/walks/walk_a/1280/
En deze wandeling gaan we doen, wrsch zaterdag![]()
Ja, superquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow!! Wat supermooi!
wij gaan zaterdag 26 km wandelen, zin in!
Wandelen is gewoon vreselijk mooi om te doen
ik ga zaterdag lekker door amsterdam slenteren. Ook zin in!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow!! Wat supermooi!
wij gaan zaterdag 26 km wandelen, zin in!
Wandelen is gewoon vreselijk mooi om te doen
He is!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef _aurum_ het volgende:
Deze is echt cuuuuute
[ afbeelding ]
Wandelen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Sjaapje het volgende:
Meh, vriendje en ik hebben morgenmiddag vrij, het is mooi weer. En we hebben echt geen inspiratie...
Vooral dat woordje ''kan'' doet het hem. Om 8 uur 's ochtends ben ik nog steeds aan het vloeken op de wekker en hoe oneerlijk het is dat de tijd die je slaapt altijd veel sneller voorbij is dan de tijd die je wakker bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
Morgenochtend om acht uur kan ik meedoen met een loop van zes kilometer
Morgen:quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:34 schreef Xennia het volgende:
Morgen:
O: griekse yoghurt met honing en walnoten
T: stukje grillworst met kaas
T: salade caprese
L: spinazie met pijnboompitten en feta
T: eventueel banaan
S: 6 5 km hardlopen
D: bij mijn ouders beenham en veel gewokte spruitjes met spekjes en pecannoten
T: blokjes kaas
Nog anderhalve week toch? Word je al zenuwachtig?quote:Op woensdag 28 september 2011 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte bij de tandarts aurum! Ik heb het idee dat jouw tandarts behandelingen iets heftiger zijn dan die van mij!
Gister rondje hard gelopen en mijn been lijkt zich redelijk goed te houden, maar denk dat fit wel mijn laatste rondje was tot de halve.
Ja, volgende week zondag!quote:Op woensdag 28 september 2011 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog anderhalve week toch? Word je al zenuwachtig?
het vált nog mee he... En on the bright side: is goed voor je verbranding toch, af en toe een boost qua Kcalquote:Op woensdag 28 september 2011 09:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij moet XMJij mag dan straks ook in een rugloos shirtje rondlopen
Nog geen complete crash 'n burn toch Cali?
Ben hormonaal volgens mij...![]()
Wou iedereen op de autoweg wel in de berm jagen
Met zo'n D krijg ik ook honger PerrZou jij trouwens niet body-ietsen gister?
Ahhh wat liefquote:Op woensdag 28 september 2011 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, XM!
Als de eerste reactie van je vriendje, nadat je hem midden in de nacht wakker hebt gemaakt met je gewoel, gehoest en gesnotter, is: 'Kan ik iets voor je doen, lieverd?', dan weet je dat je een goeie hebt.
Niet als kritiek bedoeld, maar ik vraag het me gewoon af: loop je geen risico om (door te lang door te blijven lopen bijvoorbeeld) iets blijvend 'stuk' te maken?quote:Op woensdag 28 september 2011 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, volgende week zondag!
Heb er wel zin in en zie wel waar.het.schip strandt. Ik geloof niet dat er iemand is die denkt dat ik m uitloop, zelfs ik twijfel of het gaat lukken, maar het evenement an sich is natuurlijk geweldig. En de route ook natuurlijk.
Ook handig : ik heb voldoende pijnstillers om ook de dagen erna door te komen. Gelukkig is.het na 5 km maar gewoon een zeurende pijn in mijn been.
Samenvatting : nog niet zenuwachtig, wel veel zin!
Lijkt wel redelijk te gaanquote:Op woensdag 28 september 2011 09:21 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor coco! Hoe gaat het met je darmen enzo nu je meer eet?
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Net lijstje Coco, maar dat weet je zelf ook, dus complimenten met je zelfinzicht!![]()
Mijn man is een stommerd!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Niemand iets te zeuren over vriendje/man? Voordat ik me zielig ga vinden omdat ik vrijgezel ben of zo...![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, volgende week zondag!
Heb er wel zin in en zie wel waar.het.schip strandt. Ik geloof niet dat er iemand is die denkt dat ik m uitloop, zelfs ik twijfel of het gaat lukken, maar het evenement an sich is natuurlijk geweldig. En de route ook natuurlijk.
Ook handig : ik heb voldoende pijnstillers om ook de dagen erna door te komen. Gelukkig is.het na 5 km maar gewoon een zeurende pijn in mijn been.
Samenvatting : nog niet zenuwachtig, wel veel zin!
Toch iets!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn man is een stommerd!
Zo beter?
Behalve het feit dat hij plotseling 2 dagen weg is voor z'n werk... nee. Gister heeft hij gekookt terwijl ik ging hardlopen, ondertussen heeft hij ook nog mangochutney gewecktquote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Niemand iets te zeuren over vriendje/man? Voordat ik me zielig ga vinden omdat ik vrijgezel ben of zo...![]()
De mijne belde me vanochtend wakker met allemaal werkgezeur, telt dat?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Rot CTRL-knopKan ik overnieuw tikken...
Ik weet het eigenlijk niet CaliLijkt me eerlijk gezegd sterk dat iets extra eten je verbranding omhoog gooit tenzij het suikers zijn of je in spaarstand zit.
Vond pannekoek als T al vrij raar Perr
<insert hier het standaard gezeur hoe je vandaag na je S iets met eiwitten moet nemen, terwijl ik best weet dat er een extra T bij komt>
Net lijstje Coco, maar dat weet je zelf ook, dus complimenten met je zelfinzicht!![]()
Zelfs vaktechnische woordjes!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
Man die zeikt dat er geen suiker in zijn koffie zit die hij zelf gezet heeft![]()
Ik ben zijn HD niet!
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij is mille-feuille gek op roggebrood....
Dan is het toch jullie laptop? Of hebben jullie een gescheiden boedel?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Phaidra, dat zijn gewoon nette lijstjes.(eiwitten wel aan de lage kant maar dat zeg ik bij bijna iedereen
)
hd?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
Man die zeikt dat er geen suiker in zijn koffie zit die hij zelf gezet heeft![]()
Ik ben zijn HD niet!
Oh! Het Dunning-Kruger-effectquote:Op woensdag 28 september 2011 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Een van de domste personen die je kent, die van zichzelf zegt brains te hebben![]()
Nee, voordat wij samen gingen wonen hebben we een altijd jaar geleden al, allebei een laptop voor onszelf aangeschaftquote:Op woensdag 28 september 2011 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan is het toch jullie laptop? Of hebben jullie een gescheiden boedel?
Oh ja, dat vroeg ik me ook af. Huisdame?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hd?
Ik heb de tandarts weer overleefd, mijn ontsteking was niet helemaal weg. Volgende week langs om het hopelijk af te maken!
Nope, uit een bakje.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:18 schreef Perruche het volgende:
Mini heb je die kip-meloen salade zelf gemaakt?
Ik denk dat ik voor D couscous ga maken met noten & saffraan, met gebakken halloumi in chili gemarineerd en courgette erbij. Halloumi nog nooit gegeten maar lijkt me wel lekker!
Ik vind het heel lief hoor, maar aan de andere kant zou ik het ook echt bizar vinden als hij dat ding aan jou probeerde te verkopenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nee, voordat wij samen gingen wonen hebben we een altijd jaar geleden al, allebei een laptop voor onszelf aangeschaftEn hij heeft toen een aantal maanden ook een imac gekocht. Maar staat gewoon in woonkamer.
En hij heeft een nieuwe gekocht, en omdat de zijn oude een model beter is, mag ik de zijne gewoon 'hebben' zegmaar. Terwijl je die nog makkelijk voor 400.- op mp kan zetten
Snappie?
Oh en de laatste tijd heb ik veel vis gegetenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]vaaiz0r approval!
Ik heb de eiwitten juist wat verlaagd de laatste tijd. Ik at standaard brinta 's ochtends en dan nog 2 T's als yoghurt/kwark, + nootjes en vlees/vervanger bij het avondeten. Ik merkte dat m'n darmen daar niet zo blij van werden (vooral door de hoeveelheid zuivel denk ik). Ik heb het nu verlaagd naar max 2x per dag zuivel (ontbijt + 1 T) en de andere dag neem ik een andere T mee naar het werk. Ik zie dat ik daar toevallig vandaag wat vanaf wijk.. maar ok.
Ik probeer wel na het sporten iets met eiwitten te eten altijd.
Hebben ze je niet verteld hoe het gaat lopen, toen je je moest melden ofzo? Nouja, ze komen je vast wel zo halen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het zkh, in de wachtkamer. Wachten tot ik mee mag naar de zaal, denk ik? Geen idee.
Je weet wel dat je dan een cadeautje moet, hè?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Owwww
Lekker Mo!
Wil morgen hardlopen maar heb nu al geen zin... dan ook nog om half twaalf uitstrijkje laten maken..
Ik denk dat dat zometeen gaat gebeuren..quote:Op woensdag 28 september 2011 10:29 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hebben ze je niet verteld hoe het gaat lopen, toen je je moest melden ofzo? Nouja, ze komen je vast wel zo halen.
Volgens de sportarts niet. Dus dat is wel een fijne gedachte.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet als kritiek bedoeld, maar ik vraag het me gewoon af: loop je geen risico om (door te lang door te blijven lopen bijvoorbeeld) iets blijvend 'stuk' te maken?
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Het Dunning-Kruger-effect
wiki over het Dunning-Kruger-effect
Ah, ik hoop het ook dan! Hopelijk lees je dit niet eens meer omdat je al weg bent.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zometeen gaat gebeuren..
Herkenbaar. En toch ook een eye-opener.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Het Dunning-Kruger-effect
wiki over het Dunning-Kruger-effect
Helaas!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:42 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, ik hoop het ook dan! Hopelijk lees je dit niet eens meer omdat je al weg bent.
Het probleem van zo'n artikel is alleen dat de competente mensen waarschijnlijk denken "shit, zou ik ook zo iemand zijn die helemaal niet goed is maar het niet van zichzelf doorheeft" terwijl de incompetente mensen denken "zie je wel, ik ben nog best bescheiden".quote:Op woensdag 28 september 2011 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkenbaar. En toch ook een eye-opener.
Help, het wordt technisch.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkenbaar. En toch ook een eye-opener.
Henk, pijnstillers werken ontstekingsremmend. Sport heeft een positief effect op het immuunsysteem door een soort ontstekingsreactie. Slik je NSAIDs, dan heb je dat effect niet en krijg je alleen de nadelige gevolgen van sport, zoals vrije radicalen en overbelasting.
Wife doet het niet meer hier geloof ik..
Dat is 3,4 km/uur sneller dan ik gister.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb hardgelopen (6 km met 11.4/uur) Nu even eten en over een uurtje huisarts.
Ik moest ze na mn operatie door elkaar slikken, ze zullen waarschijnlijk elkaars werking versterken (net als bij ibu en paracetamol).quote:Op woensdag 28 september 2011 10:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Help, het wordt technisch.
Ik heb diclofenac gekregen van mijn huisarts, heb ik eerder gebruikt (oa na mn operatie) en daar heb ik geen last van qua astma. Dat is een NSAID en die slik ik dus niet vanaf 24 uur voor de race tot na de race.
Paracetamol kan dan geen kwaad tijdens de race?
En hoe zat het ook alweer met paracetamol en diclofenac samen slikken?
Voel je met paracetamol dan nog wel wanneer je moet stoppen?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Help, het wordt technisch.
Ik heb diclofenac gekregen van mijn huisarts, heb ik eerder gebruikt (oa na mn operatie) en daar heb ik geen last van qua astma. Dat is een NSAID en die slik ik dus niet vanaf 24 uur voor de race tot na de race.
Paracetamol kan dan geen kwaad tijdens de race?
En hoe zat het ook alweer met paracetamol en diclofenac samen slikken?
Boh.quote:
-paracetamol-quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Mini. het volgende:
[..]
Boh.
Wat de anderen zeggen, gewoon gaan vragen. Het is toch onnodig vervelend als je niet weet wat de bedoeling is.
Ik heb ze ook door elkaar geslikt na die operatie. Was er erg blij mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moest ze na mn operatie door elkaar slikken, ze zullen waarschijnlijk elkaars werking versterken (net als bij ibu en paracetamol).
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Voel je met paracetamol dan nog wel wanneer je moet stoppen?
Paracetamol is toch geen NSAID? (ah google zegt ook van niet)quote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
-paracetamol-
Ook nsaid. Hotel wordt verbouwd zo te voelen. Boren afgelopen, nu de sloophamer (kut t9 - slaapkamer). Loop was niet vandaag maar morgen en om 7 uur. Ik kijk wel hoe gek ik dan ben. Zo eens de stad in en shoppies doen.
Ja ik wel hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Die wel ja, paracetamol is de enige van de gangbare pijnstillers die anders werkt afaik (behalve dan toevoegingen als codeïne, dat is wéér anders).quote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
niet? dacht dat ie ook ontstekingsremmend werkte. aspirineen en ibu zijn wel nsaid toch? begin nu overal aan te twijfelen.
Dat zijn wel NSAIDs volgens wiki, paracetamol niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
niet? dacht dat ie ook ontstekingsremmend werkte. aspirineen en ibu zijn wel nsaid toch? begin nu overal aan te twijfelen.
Hoe is het met 'm?quote:
Ja wel goed, is weer bezig met z'n scriptie dus nu spreek ik hem amper en zie ik hem niet meerquote:
Ja, nou ja ik voel mij een beetje een vrijgezel omdat ie steeds zo bezig is en hem niet echt zie, maar ik heb het ook heel erg druk, dus eigenlijk zouden we het samen druk kunnen hebben maar ja..quote:
Jawel hoor, heb mijn best gedaanquote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Mixende_match het volgende:
Ja prob, is alles goed gegaan? En heb je hem een beetje verwend?
Uhm, nee nu kan dat even niet totdat hij z'n scriptie heeft ingeleverd en daarna gaat hij 2 weken op vakantie..quote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef Mixende_match het volgende:
mooi!
kunnen jullie saampjes niet een dag in de week oid afspreken dat jullie samen wat leuks gaan doen oid?
of samen werken bij een van jullie thuis? Dan ben je samen, maar nuttig bezig. Wat de Duutser en ik ook wel eens doen is de webcam aan terwijl we aan eht werk zijn, met het geluid uit. Zo nu en dan even kletsen, en dan weer verder werken...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef Mixende_match het volgende:
mooi!
kunnen jullie saampjes niet een dag in de week oid afspreken dat jullie samen wat leuks gaan doen oid?
Succes XMmetje!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben op de zaal, alles is uitgelegd en het sexy blauwe (!) hemd ligt al klaar. Nu, verrassend: wachten.
Zou ik wel leuk vinden, maar hij kan zich niet concentreren met mij er bij.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of samen werken bij een van jullie thuis? Dan ben je samen, maar nuttig bezig. Wat de Duutser en ik ook wel eens doen is de webcam aan terwijl we aan eht werk zijn, met het geluid uit. Zo nu en dan even kletsen, en dan weer verder werken...
Ziekenhuis is synoniem aan wachten. Weet je al hoe laat je wordt geopereerd?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als lunch 2 pistoletjes besteld. Maar dat wordt een heeeele late lunch. Meh.
Wat wil je doen, cultuur, natuur, toeristisch, commercieel, enz? Wat wil je eten? Soort keuken? Budget? Locatie? Moet het in het centrum zijn of is met het OV ook prima?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
oh ja, ik gooi het er nog even in:
Als iemand tips heeft voor waar te eten en wat te doen in Amsterdam, let me know!
Nee, krijg seintje als ik de relaxpilquote:Op woensdag 28 september 2011 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ziekenhuis is synoniem aan wachten. Weet je al hoe laat je wordt geopereerd?
Doet me denken aan de film Rear Window, daar gaat één van die overburen ook altijd piano spelen. Maar zo is het bij jou vast niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Probability het volgende:
Komt goed Duuf!
Ik hoor hier soms iemand piano spelen, kan een paar huizen verderop zijn of aan de andere kant van de tuin en dan zingt er soms iemand bij en dat vind ik dan zo leuk en gezellig klinken!!
Juuls is leuk, vlak bij de Albert Cuypmarkt. Als je daar 's middags bent, kan je ook heerlijk lunchen bij De Burgermeester. Zit ook bij Artis, mocht je daarheen willen. Bistrot Neuf is ook lekker, zit dicht bij het Centraal Station.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
oh ja, ik gooi het er nog even in:
Als iemand tips heeft voor waar te eten en wat te doen in Amsterdam, let me know!
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Phaidra het volgende:
Duvel, sterkte met wachten.
Mar gefeliciteerd!!
Ik kom hier op terugquote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Juuls is leuk, vlak bij de Albert Cuypmarkt. Als je daar 's middags bent, kan je ook heerlijk lunchen bij De Burgermeester. Zit ook bij Artis, mocht je daarheen willen. Bistrot Neuf is ook lekker, zit dicht bij het Centraal Station.
*denkt verder*
Edit: Ik wil graag een keer naar Kosebasi, Turkse keuken. Krijgt heel goede recensies!
Hoe lang al? Heel vaak komen katten vanzelf wel weer terug hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef Mixende_match het volgende:
Sterkte Duvel!
En leuk mar! Gezellig!
Ik heb bad news... Onze kat Lily is kwijt, krijg ik net te horen van mijn vriend
Ik ga zelf nu ook even eten, krijg ook hongerquote:Op woensdag 28 september 2011 12:48 schreef Syrena het volgende:
En na die opsomming van restaurantjes heb ik honger
Ze is nog nooit buiten geweest. We zijn bang dat hij van het balkon is afgesprongen.. Anders weten wij het ook niet hoe ze weg is gekomen..quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hoe lang al? Heel vaak komen katten vanzelf wel weer terug hoor.
De cuyp is op zich wel grappig, maar gewoon een markt om even overheen te lopen. Broodje pom/bakkeljouw en lekkerste roti haal je bij warung sweetie. Als je daar toch bent en weer terug bij 't begin van de markt vind je het misschien leuk om bij duikelman te kijken? allemaal hele fijne keukenspullen!! en als je dan richting centrum loopt (weterings) heb je ter hoogte van t heinekenplein nam kee en shabu shabu (schijnt lekker te zijn) maar ook de taart van m'n tante met hele leuke taartjes!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Juuls is leuk, vlak bij de Albert Cuypmarkt. Als je daar 's middags bent, kan je ook heerlijk lunchen bij De Burgermeester. Zit ook bij Artis, mocht je daarheen willen. Bistrot Neuf is ook lekker, zit dicht bij het Centraal Station.
*denkt verder*
Edit: Ik wil graag een keer naar Kosebasi, Turkse keuken. Krijgt heel goede recensies!
Edit2: Hier staan nog meer recensies, uit het Parool. Er zit van alles tussen, van heul duur & exclusief tot leuke eethuisjes. Johannes van Dam is een locale eetgoeroe, hij kan een restaurant echt maken of breken...
Wie, je vriend?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ze is nog nooit buiten geweest. We zijn bang dat hij van het balkon is afgesprongen.. Anders weten wij het ook niet hoe ze weg is gekomen..
Ziet er allemaal wel netjes uit, maar 23 euro voor risottoquote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga zelf nu ook even eten, krijg ook honger.
Aanstaand weekend ga ik ook uit eten, hier. Ben benieuwd, de gerechtjes klinken wel lekker, maar ook wel erg 'chique'.
He bah, wat een naar nieuws. En je vriend weet 100% zeker dat ze kwijt is? Niet dat ze stiekem op een heel geheim plekje ligt te maffen ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ze is nog nooit buiten geweest. We zijn bang dat hij van het balkon is afgesprongen.. Anders weten wij het ook niet hoe ze weg is gekomen..
Iris, leuke naamquote:Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef MarMar het volgende:
Komt zeker goed Duvel!
En ik ben gisteravond voor de vierde keer tante gewordenZe heet Iris
en lief en de meisjes gaan er vanmiddag naartoe.
Hoeveelste verdieping wonen jullie? Kan ze niet op een andere manier beneden zijn gekomen (via andere balkons of wat dan ook)? De kat van mijn ouders loopt namelijk rustig over de vensterbank op de tweede verdieping zonder te vallen, en die weet heel goed dat ze daar niet vanaf moet springen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
thanks!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*denkt verder*
Edit2: Hier staan nog meer recensies, uit het Parool. Er zit van alles tussen, van heul duur & exclusief tot leuke eethuisjes. Johannes van Dam is een locale eetgoeroe, hij kan een restaurant echt maken of breken...
Schoonouders betalen, scheelt weerquote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ziet er allemaal wel netjes uit, maar 23 euro voor risotto
Als ze echt zo schuw is, dan ligt ze misschien in een donker hoekje weggekropen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef Mixende_match het volgende:
Thx. We wonen denk 6-8 meter hoog. Ze kan niet naar een ander balkon zijn gesprongen, inpandig balkon.
Mijn vriend is thuis, en die belde op welke plekken hij nog meer moest zoeken...
We hebben dr net een paar maanden, en ze is echt mega schuw! Ik kan haar niet eens aaien zo schuw dat ze is, vandaar mijn zorgen haha.
Ja ik heb een beetje mijn favo's gegeven en zo dat het een leuk rondje lopen isquote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wow, thanks!![]()
![]()
Ik heb er zo veel zin in!
Logisch dat je je zorgen maakt, maar katten kunnen zichzelf over het algemeen prima redden. Goeie kans dat ze snel genoeg weer voor de deur zit, als ze al buiten is.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef Mixende_match het volgende:
Thx. We wonen denk 6-8 meter hoog. Ze kan niet naar een ander balkon zijn gesprongen, inpandig balkon.
Mijn vriend is thuis, en die belde op welke plekken hij nog meer moest zoeken...
We hebben dr net een paar maanden, en ze is echt mega schuw! Ik kan haar niet eens aaien zo schuw dat ze is, vandaar mijn zorgen haha.
Ja, beide! Ik kan niet wachten tot maandagquote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is mooi Mo, zal wel fijn zijn wat structuur of niet? En geld natuurlijk ook.
ja, graag...maar lastig om hem helemaal naar zweden te versturen!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:25 schreef Ml-etje het volgende:
even offtopic. Iemand een broodbakmachine hebben? Doet het gewoon prima.
Zal wel loslopen, verstandig dat je het bij een reep hebt gehouden, en tomaat en kaas kunnen zo wie zo geen kwaadquote:Op woensdag 28 september 2011 08:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning..
succes en sterkte XMmie!!
Ik ben gister zwaar de fout in gegaan. Heb echt al 3 dagen hallucinaties over eten en gisteravond was mijn zelfbeheersing op...
Een extra reep, een tomaat (jaja) en 3 blokjes kaas....
Ik hoop maar dat ik niet teveel KH heb binnengekregen..
Vandaag maar weer stug verder gaan..
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef Duvel het volgende:
Ze is weer terug, alles is goed gegaan!
Wat fijn!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef Duvel het volgende:
Jaaa ijsje bij van der linde als je toch in de nieuwendijk bent! ze hebben alleen roomijs met slagroom van 70 cent tot 1 euro 20quote:Op woensdag 28 september 2011 13:53 schreef Ewelina het volgende:
@Jagar:
Qua pizza zou ik voor La Perla gaan, die zijn nog beter dan de Pizzabakkers. Mag het wat chiquer: Ik ben een groot fan van Belgisch restaurant Lieve aan de Herengracht. Aangezien het ijsjesweer is, vind ik dat je een ijsje moet halen bij Bakkerij van der Linden aan de Nieuwendijk.
Andere leuke adresjes zijn Café het Gasthuys, CREA Café (van de universiteit) , Brasserie Blazer aan de Elandsgracht. Voor appeltaart moet je naar Winkel op de Noordermarkt en bij Café de IJsbreker zit je lekker aan de Amstel.Café de Jaren heeft een mooi terras aan het water in het centrum van de stad.
Verder ben ik fan van de 9 straatjes. Een rondvaart is ook erg leuk, Amsterdam is prachtig vanaf het water.Andere opties: Rijksmuseum, de Hortus, Waterlooplein, of gewoon lekker door de grachtengordel wandelen. De Westerkerk is ook mooi en anders kun je naar het Begijnhofje (ingang aan het Spui) of Onze Lieve Heer op Solder (schuilkerk).
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef Duvel het volgende:
Fijn dat het goed is gegaan. Nu maar snel opknappen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nooit alleen water drinken als je misselijk bentquote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
Pre-O (8 uur): glas water
O (12 uur): Brinta
Ziek, zwak en misselijk..
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco, relax! Is het nog mogelijk?
Wat is nog mogelijk?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Coco, relax! Is het nog mogelijk?
Houden zo. Dat je je prima voelt dus. Er zijn ook vrouwen die helemaal niet doorhebben dat ze zwanger zijn totdat ze het kindje in de wcpot zijn liggen. Dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik voel me trouwens de laatste dagen echt primaAlleen vooral heel erg moe, maar verder nauwelijks lichamelijke klachten. Ga er bijna aan twijfelen of ik wel echt zwanger ben
Of me zorgen maken en me afvragen of het niet 'mis' is....
*2
Oh, een miskraam merk je mogelijk wel (buikpijn en natuurlijk bloedverlies). Nogmaals dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is nog mogelijk?
@DaD, zal de 6e of 7e week zijn. En nee, ik weet dat t niet verplicht is ^^ Maar een paar signalen zou wel fijn zijnMgoed, in principe telt 'moeheid' ook, denk ik
oh, ik vind jou zo grappig. Wanneer heb je een afspraak met de gyn?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik voel me trouwens de laatste dagen echt primaAlleen vooral heel erg moe, maar verder nauwelijks lichamelijke klachten. Ga er bijna aan twijfelen of ik wel echt zwanger ben
Of me zorgen maken en me afvragen of het niet 'mis' is....
*2
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef Duvel het volgende:
Nog mogelijk om te relaxen natuurlijk!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is nog mogelijk?
@DaD, zal de 6e of 7e week zijn. En nee, ik weet dat t niet verplicht is ^^ Maar een paar signalen zou wel fijn zijnMgoed, in principe telt 'moeheid' ook, denk ik
Hou eens op met mij grappig vinden!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ik vind jou zo grappig. Wanneer heb je een afspraak met de gyn?
De buurvrouw van Martijn (vroegah), die had dat. Werd er 's avonds aangebeld, "ik ben net vader geworden" --> die hebben het 9 maanden lang helemaal niet doorgehadquote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, een miskraam merk je mogelijk wel (buikpijn en natuurlijk bloedverlies). Nogmaals dus.
Blijkbaar had ze al een behoorlijk volume, waardoor een paar kilo extra sowieso niet opviel.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:42 schreef Mini. het volgende:
Ik snap dat nooit hè, je moet je buik toch zien groeien?
Oh, jawel hoor. Ik lijk op dit forum gestresster dan ik ben, geloof ikquote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nog mogelijk om te relaxen natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |